Oczywiście, że jest i ma się dobrze, ale szokuje jak mocno FLUSH STYLE wpycha się Internetem i ogarnia coraz większy teren za wielką wodą.
Nisko, szeroko, "na krzywo" z utratą parametrów, ale za to lans, lans, sikanie małolatek w majty, ogólnie style and design. No i good. Jednych to wpienia, a innych jara.
Osobiście nie odbieram tego, źle, bo to też ma swój klimat, ale czy zastanawialiście się kiedyś jak mocny wpływ na kształtowanie kultury, zainteresowań, a w tym i nurtów motoryzacyjnych ma kraj hamburgerów?
Jak długo żyję to mam wrażenie, że to wszystko zawsze oni wkładają nam do bani, zarażają i aplikują prosto w żyłę. Choć fakty pokazują, że sporo Flush atakuje w pierwszej linii właśnie z Japonii, więc chyba nie powinniśmy się bać.
Czy aby na pewno? Na czym więc stoimy?
Raczej leżymy na glebie.
Od kilku tygodni jak oblatuję Vimeo to z każdej strony napiera FLUSH i hasło Low is Lifestyle. Canibeat, Hellaflush, Fatlace TV, Royal Origin, StanceWorks, StanceNation to tylko przedsmak tego co nas czeka w bliskiej przyszłości. Tegoroczny Wekfest pokazał w jakim kierunku zmierza modyfikacyjny światek i nie da się zaprzeczyć, że JDM poddaje się ewolucji i sam w sobie wykreował kilka odłamów.
Trend function/racing over fashion już nie jest tak wyraźny. Sporo się zmieniło przez te ostatnie pięć lat, a owe zmiany za jakiś czas będą popularne i u nas. Tylko czy nasze drogi szybko nie skorygują Flush Stylowych zapędów? ;)
Pamiętajcie, że nie można bać się nowego i nie warto krytykować czegoś tylko z tego powodu, że nam się nie podoba. Warto za to być wiernym swoim zainteresowaniom i mieć swój, bliski im styl. Mój to jednak function/racing, a Flush to fajna odskocznia.
Na koniec moich wypocin kolejne naoczne dowody zachodzących zmian plus fotki ze StanceNation. Popatrzcie, pomyślcie i jak ogarniecie całość to zapraszam do głosowania w ankiecie.
Flush Style 2012
FLUSH STYLE. 2012 from RONIN29. on Vimeo.
Golden Gardens 2012
Golden Gardens 2012 from Loren Haleston on Vimeo.
HellaFlush Japan
HellaFlush Japan from iPhilms on Vimeo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komentarze 20
Ładowanie danych...
Dodaj swój komentarz:
Datsun 240Z by gusbo Ocena: 4.7 |
|
Honda S2000 AP1 by gusbo Ocena: 4.6 |
|
Honda Integra Type R DC2 by CMQ Ocena: 4.6 |
|
Honda Civic Si Mugen by Bolek Ocena: 4.6 |
|
Honda Civic EK24 SiR by gaseb Ocena: 4.5 |
|
Mazda RX7 FC by Pudel Ocena: 4.5 |
|
Toyota MR2 SW20 GTS by sico Ocena: 4.5 |
|
Honda Civic EG4 by Dareko Ocena: 4.5 |
|
Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R by Kleju Ocena: 4.5 |
|
Nissan 350Z by Alanos Ocena: 4.5 |
10.11.2023 14:29 przez taknie0101
|
10.11.2023 14:28 przez taknie0101
|
14.12.2019 11:55 przez Elizra
|
25.03.2019 11:43 przez Pentoe
|
25.03.2019 11:42 przez Pentoe
|
25.03.2019 11:41 przez Pentoe
|
09.10.2016 12:17 przez misiek86
|
30.09.2016 13:35 przez Cino
|
30.09.2016 13:35 przez Cino
|
08.01.2015 23:13 przez pimp
|
aczkolwiek oczywistym jest to, że z czasem wszystko ewoluuje i takie matchboxy są fajne do oglądania
Jeśli chodzi o Polskę to kilka lat temu pojawił się ten projekt: http://www.facebook.com/DiupsDelSol/photos
i dawał radę na polskich drogach.
P.S. Super "bryki" na pierwszym filmiku na 2:50
http://i108.photobucket.com/albums/n10/698547/20746k2.png
Normalnym jest, że trendy się zmieniają. Zobaczymy co przyszłość pokaże, ale nie wpadajmy jednak w panikę.
Popatrzec moge, ale to wszystko..
Fajny wpis, poruszajacy aktualne tematy z forum
idealny artykul odnosnie sytuacji z Bolka autem i wszystkich haterow innego stylu. glos oddany na tak.
Btw. Dziś są tak szybkie czasy i postęp, że tuning się nie uchowa i również będzie się zmieniał.
Do Euro ponoć mają być proste i płaskie drogi bez dziur, więc kto wie.
Natomiast jeśli chodzi o oglądanie zdjęć/filmów, nie cierpię opony mocno naciągniętej na felgę, tak samo jak gleby gdzie felga jest schowana w błotniku. Natomiast co do negatywu, też zazwyczaj jestem na nie, wyjątkiem są sytuacje gdzie całość prezentuje się perfekcyjnie, czyli delikatny negatyw, felga+opona nie schowane w błotniku, tylko tak niemal na styk - niewielka (0.5 - 1 cm) przestrzeń między oponą a błotnikiem. Np. ta druga Impreza jest niemal idealna, niemal, gdyby tylko stała ciut wyżej i opony nie były tak naciągnięte. Reszta zdjęć, to już raczej nie moje klimaty, jedyne co mi się podoba to, że samochody są czyste i zadbane, pod tym względem prezentują się z klasą, nieważne czy to model Lexusa, Infiniti, czy też "zwykły" Civic, Eclipse itp.
Jednak zdecydowanie bardziej wolę "klasyczne" sportowe zawieszenie... póki co
Function/Racing + Vip = Flush