JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Nasze auta i projekty - Honda CRX EE8 by Fawor

Fawor - 2013-06-01
Temat postu: Honda CRX EE8 by Fawor
Witam wszystkich w innym temacie. Miał być to projekt dodatkowy, a okazał sie takim 'na pocieszenie' z racji tego, co stało się z moim EjK ;)

Auto w rękach jednego z NGS-R od pewnie z 6ciu lat. Na chwilę pojechało do Piły, żeby później przez Fazera trafić w moje ręce, gdzie wreszcie przeszła zasłużone odrodzenie. Od zawsze było mi tego Rexa szkoda, bo był zadbany mechanicznie, a z zewnątrz tragedia...Miał przygodę z przodu, po której został ślad przy prawym kielichu, ale wystarczyło po prostu zedrzeć szpachel, wyprostować i zabezpieczyć na styl OEM 'gumy z pędzla'. A więc:

MODEL: 1990, EE8, 3d

SILNIK: B16A1 po remoncie 3-4 sezony temu. Panewki ACL, pierścienie NPR, głowica B16A2 z OEM uszczelkami i dziś włożonymi wałkami B16A manual, jeżdżony na Motulu 300V - done

UKŁAD DOLOTOWY: dolot chińczyk. W wolnym czasie coś sobie wyspawam - w trakcie

UKŁAD WYDECHOWY: kolektor chińczyk 4-2-1 do B16 (nie wisi), wydech 2,25" by NGS-R - w trakcie, do wymiany tylny tłumik

ELEKTRONIKA: PW0 z mapami B16A by Scanik

UKŁAD NAPĘDOWY: przeguby z nowym smarem, mocne sprzęgło

ZAWIESZENIE: spręzyny Vogtland, koła 15", opony przód Marangoni Zeta Linea, tył T1R

UKŁAD HAMULCOWY: zdrowa seria 262mm

BODY-KIT: auto po kompletnym remoncie blacharsko-lakiernicznym. Malowanie z zewnątrz razem z komorą silnika. Wstawione nowe progi z blachy 1mm (custom), reperaturki, konserwacja, błotniki przód laminat, dokładka J'S style, nowy lakier

ŚRODEK: downgrades - fotele ED9, stock kierownica (szukam EE8/9/USDM)

CAR-AUDIO: Pioneer + Hertz


MOC: pewnie 160 z lekkim plusem

Tak auto wyglądało przy zakupie - Boże Narodzenie 2012



Etap lakierniczy:


No i z dzisiaj (sory za jakość, będzie jakaś profi sesja):


Zderzak przedni będzie w całosci do poprawki, bo jest niefajne wykończenie linii dokładki, jakies ubytki i poprawa spasowania do maski. Zdjęcia komory będą po wymyciu silnika :) Pozostaje wymienić tłumik końcowy, łożysko przód i znaleźć przyczynę falowania wolnych obrotów (pozostałą już tylko podmiana tego wydumanego MAPa). Chciałbym, żeby wyszła lekko poprawiona seria do wożenia tyłka do pracy i będzie można zająć się 6tką. Mam nadzieję, że się podoba :)

Pankracy - 2013-06-01


ScuderiaFerrari - 2013-06-01

Znam auto, bywalo na pilskim lotnisku. Good job!!!
Sznaps - 2013-06-01

druga młodość :-) :ok:
Pit - 2013-06-01

Będę bacznie się przyglądał, fajny Rex, nowy kolor też mi się podoba.

ps. Felgi do wymiany. :-)

Fawor - 2013-06-01

Felgi są do wymiany, ale raczej zmieniane nie bądą, bo od teraz źródełko $$ idzie w B20. Na żywo wcale nie wyglądają źle, choć faktycznie JDMu w nich za grosz ;)
Dareko - 2013-06-01

sylwetka crx jest wyjątkowa zresztą jak większości hond z 90 lat. Zalążek juz jest ale do fajnego jdma jeszcze brakuje trochę ;)co sie stało z ej? Gray i powodzenia bo kolor fajny

ps. felgi okropne :-D

Grzesieek - 2013-06-01

Fajnie, że ratujesz starą Hondę! Już jest dobrze, trzymam kciuki za dalszą część projektu.

Felgi to straszny pasztet, ładuj jakieś bardziej charakterne- bez znaczenia na ich JDMowość ;-)

Drive-R - 2013-06-01

A ja nawet chyba macałem to auto jak jeździło w WLKP jeszcze ;-)



Czy to ta sama ? ;-)
Karamba tez wie co to za auto :-)

Marker - 2013-06-02

ładnie, ładnie.. :-D
Fawor - 2013-06-02

Dareko napisał/a:
Zalążek juz jest ale do fajnego jdma jeszcze brakuje trochę ;)co sie stało z ej? Gray i powodzenia bo kolor fajny

Może faktycznie niepotzebnie opisałem w projektach, skoro jakiś wielki projekt z tego na pewno nie powstanie...Jak administracja ma ochotę to można śmiało przenieść w całości do "Szpanu i Radosława" :mrgreen:

Dareko, losy EJ masz u niej w temacie. Silnik do poskładania od nowa..

Driver-R - kolor, felgi, naklejki..chyba ta sama ;-)

Gumka23 - 2013-06-02

Jezu, ale to byl trup... nie mowiles, ze az tak bardzo :P

Zmien felgi na jakiekolwiek.. :-P

Fawor - 2013-06-02

ta, stalówke wrzuce ;)

Powiem Wam, że aż tak wielki trup to on wcale nie był. Jasny kolor do spółki z rdzą robiło na pierwszy rzut oka faktycznie straszne wrażenie - tak, jak na Was :D Do tego popękana szpachla na kielichu, jakby kiedyś była przystankiem autobusowym. Po rozbiórce okazało się, że do roboty są tylko połowy progów (wymienione oczywiście całe) i reperaturki. W podłodze ani dziurki, podłużnice proste, na kielichu tylko szpachel do zdarcia i już była seria blacha. Właśnie ogarnąłem wolne obroty (zwieszony FITV - zaślepiłem dziada ) i można ruszać w pierwszą podróż na Poznań ;)

A od tych felg to serio nie wiem co Wy chcecie - tak samo, jak od mojej naklejki :lol: Gorsze niż Regi, lepsze niż stalówka, typowo golfowe - takie życie ;)

Pankracy - 2013-06-02

Myślę ze ta felga czarna była by do przełknięcia.
Dario - 2013-06-02

Pankracy, Tej feldze nic nie pomoże.
Karamba_DC2 - 2013-06-02

Faktycznie znam tego CRXa , jak przyjechal nim kolega do nas na spot to dawno nie widzialem takiego trupa :shock: I widze ze tak jak kupil to po roku w takim samym stanie oddal :lol:
Najlepsze byly nakretki kol , zwykle nakretki ze sklepu z srubkami :roll:

Ale to na szczescie przeszlosc , odjebales kawal dobrej roboty :mrgreen: :ok:

Krychu - 2013-06-02

Fajny rex ale zdecydowanie do szpanu Radosława, pamiętam go z crx-info - szybki kolor, wściekła rdza :mrgreen:
Fawor - 2013-06-02

Karamba, auto zatoczyło taki śmieszny krąg właścicieli i finalnie ja nie kupowałem go od Sławka, tylko od Fazera :) A w Pile macie teraz naszego białasa. Niestety w kiepskim stanie...bedzie przebudowywane. Z tymi nakrętkami do kół dałeś do myślenia, bo nawet do nich nie zaglądałem :lol:

Auto właśnie zrobiło 200km - nawet fajnie tym sie jeździ. Przepięcie VTECa na wałkach z B16A jest kosior...BuddyCluby w B20 były strasznie mdłe w porównaniu do tego :) Tak praktycznie to wyjdzie z tego własnie B16A, bo w porównaniu do serii jest lekko doprężone, z wałkami i zaraz będzie mapa. Fajnie jest mieć seryjny silnik ;)

zielina89 - 2013-06-02

No to ochrzczona na poznańskim podwórku :-> vtec ładnie się przepina :mrgreen:
Gumka23 - 2013-06-03

Dorwal auto i juz daje na zimnym po vtecu :mrgreen:
Drive-R - 2013-06-03

Pankracy napisał/a:
Myślę ze ta felga czarna była by do przełknięcia.


na ED9 to może by przeszło ;-)
ale na EE8 ??? no sorry ... GERMAN FELGEN nie przystoi :-P

na szczęście auto trafiło w dobre ręce i wiem ze kolega ogarnie temat :mrgreen:

mechanika najważniejsza ... potem dopiero buda ;-)

Fawor - 2013-06-03

Wczoraj ekipa poznańska widziała na żywo i zmienili zdania na podobne, do mojego :) Felgi jakby z epoki tego auta i wpisują się w całość całkiem nieźle.

A mechanika jest na na prawdę spoko poziomie. Dlatego wlasnie je kupilem...Silnik jeździł od czasu remontu na 300V, zawias zdrowy, skrzynia nie zgrzyta, heble nie biją...jakieś szczegóły na pewno się znajdą, ale moim zdaniem nie ma co wydziwiać :) Każde moje auto musi być dopracowane na tyle, żeby nie sprawiało mi problemów w codziennej eksploatacji i żebym sam był z jego stanu zadowolony - na chwilę obecną tak właśnie jest. No, jedynie kasowniki można by zrobic..

fulek - 2013-06-03

fajna sprawa takie dd :)

ale te felgi jednak na niebaldzo :-P

sawczen - 2013-06-04

kurde mega ten rex ;) nie wiedziałem, że to ee8 jak mówiłeś o crxie przez telefon :) ponadto nie wiedziałem, że był takim trupem i dałeś mu drugie życie! Zajebiście ;) a jakby tak włożyć felgi z EJK, skoro i tak stoi i nie jeździ, a te wrzucić na EJK?


Fawor napisał/a:
Fajnie jest mieć seryjny silnik ;)


:roll: też bym chciał kiedyś :P

to kiedy wbijasz do Warszawy? :)

Fawor - 2013-06-04

Ano EE :) Jest jeszcze kilka kwestii do poprawienia, ale nie da się ukryć, ze mega mnie cieszy takie uratowanie od zagłady, bo od zawsze było mi tego samochodu szkoda..

Z felgami nie da rady, bo w 6tce jest swap na 4x114 i takie też są Regi. Poza tym 16tka na Rexie nie pochodzi mi absolutnie.

Do wawy wpadam, ale dopiero jak poskładam czerwone trupiszcze ;) Teraz nie ma sensu. Do rexa wkładam seryjną mapę z B16A od Scanika i tyle.

loczek - 2013-06-10

szybko buda ogarnięta , a ja się pierniczę tyle czasu ...

może kiedyś mała sesja EE

dawidcrx - 2013-06-20

bardzo ladne ee8 super je odratowales,
Fawor - 2013-06-20

Dziekuję :) Auto cały czas jeździ, ale potrzebuje dopieszczenia. Oberwana jest tylna łapa, do odblokowania hamulce (chyba na dwóch kołach auto jest trzymane tak, że koło puszczone z ręki nie zrobi pół obrotu..), do wymiany tłumik końcowy i jakaś pierdółka w lewym tylnym zawiasie. Trochę tego jest :) Plus poprawka lakiernicza zderzaka przedniego. Niestety z racji pracy nie mam czasu na nic :( A trzeba by jeszcze B20 poskładac..pomimo tego auto lata 100-160 prawie sekundę lepiej od serii, także po 'odblokowaniu' powinno byc całkiem szybko ;)
eithray - 2013-06-20

Bardzo dobrze będzie miało to EE8 u Ciebie :-)
Felgi całkiem przyzwoicie pasują.

karool - 2013-06-20

fele spod remizy,ale ee na kozaku :-)
Fawor - 2013-06-21

Skończmy już o felgach :) One na żywo na prawdę nie wyglądają źle. Jeśli będzie sens to będą zmienione. Na razie technika (w dwóch samochodach..) ważniejsza od pierdół wizualnych.
Fawor - 2013-07-03

Loczek dodał zdjecia swojej więc postaram się nadążać.. :P Autko nadal jeździ i wozi tyłek codziennie do pracy. Za chwilę trzeba będzie się skupić bardziej na EjK, ale równolegle będą biegły prace nad pierdołami, o których pisałem wcześniej. Przy odczuwalnie trzymających heblach i emeryckiej zmianie biegów przez poduszke silnika udało się 'pewnego spotu' przejechać obok angola c4 z jakimiś bolt onami i jechać równo z EG6 shamowanym na 178KM. Z uwolnionymi kołami może sie zrobić całkiem żwawo ;)


Gansan - 2013-07-08

o kurde, uratowałes to auto przed zaglada! gratualcje, wyglada teraz swientie!
Fawor - 2013-07-09

Miło się czyta takie komentarze :)

Dostałem dzis po pupie od Fabii RS - niby 180KM z DSG 7,3 do setki. Jechałem z panną plus zwaliłem start, a koleś poszedł na 2 i 3 jak kuna..seria to raczej nie była, ale i tak czuje się upokorzony :mrgreen: Trzeba odblokować te hamulce..

Fawor - 2013-08-12

Little up.

Auto po kolejnej interwencji. Lakiernik poprawił wykończenie zderzaka i kilka pierdółek, z mechaniki wjechały reperaturki zacisków przednich, usztywniona poduszka tylna i nowy końcowy. Auto zaczeło wreszcie jechac :) W sobotę odwiedziny w Szczecinku. Mój pierwszy zlot w tym roku...




i małe K.O. z driftowozem :P


Ogólnie jestem mega zadowolony, bo B16tką słabszą i z gorszą skrzynią, niż poprzedni setup EjK, udalo mi się zrobić po ponownej nauce startowania praktycznie taki sam czas, jak czerwoną: 14,94. Plan wykonany. Aczkolwiek ruchów przy aucie to oczywiście jeszcze nie jest koniec..

Gorlis - 2013-08-13

wiem, ze mialo juz nie byc o kolach, ale jakies biale ladne kolo i wizualnie bylo by bardzo sympatycznie.
Fawor - 2013-08-13

Absolutnie nie białe, bo jakoś mi to zestawienie nie pasuje (oprócz białych felg z ITRa, które bym kochał..) Auto na żywo na prawdę wygląda mega inaczej - nawet znalazł się już na nie kupiec ;-) Nie wiem co będzie działo się dalej, priorytetem nadal jest B20, więc temat felg i tak w tym roku nie zostanie ruszony - obiecuje :lol:
Krychu - 2013-08-13

Nawet fajny ten szary kolor do rexa, nie pospolity.
Ale z felgami nie damy spokoju ;-)

+

=

opierdol je chociaż po taniości plastidipem na czarno, to zamaskuje ich germański styl i wątpliwą urodę

Hikiel - 2013-08-13

To już lepiej im w srebrnym.
lukas4 - 2013-08-13

fajna ta szarość i pasuje do budy :)

felga mi też lepiej w srebrnym wygląda, ale najlepiej to byś panie zmienił ją :P

karool - 2013-08-13

on ma folie na szybach?
RADEq - 2013-08-13

Na czarnej zdecydowanie lepiej ;)
Miniol - 2013-08-13

karool napisał/a:
on ma folie na szybach?


Folia jest, ale jej dni są już policzone ;-)

oskarr17 - 2013-08-13

Lepiej na czarnych alu ;-)
Fawor - 2013-08-13

Alu są takiego stylu, że każdy sposób 'naprawiania' ich innym kolorem tylko je zepsuje. Ustaliliśmy to już wcześniej z Miniolem :) Mówiłem, ze gadka o ofelgowaniu nie ma w tej chwili sensu, no ale jak chcecie.... ;-)

Folia na szybach jest, ale bez opalarki nie do ruszenia. Jej czas jej policzony, ale wlasnie tego czasu dla niej mi brakuje :-/

Fawor - 2013-08-23

Up w stylu "umyłem auto"....czy coś tam :P


primox - 2013-08-23

zaraz zaraz, umyłeś i pojawiła się nowa fela?
to ja chyba też podjadę na myjnię :D

Czacha - 2013-08-23

na nowych felgach zdecydowanie lepiej wygląda ;-)
Kubaa - 2013-08-23

Felga mocno gallardo wannabe :mrgreen:
Fawor - 2013-08-23

Kubaa napisał/a:
Felga mocno gallardo wannabe

bardziej od 'wannabe' ona jest 'I am" Team Dynamics pro 2.

Kubaa - 2013-08-23

O, to wybacz za niewiedzę ;-) Pierwsze skojarzenie po zobaczeniu zdjęć, to


Gumka23 - 2013-08-24

Fawor, heh, nie mogles wytrzymac forumowego trollingu, czy dotarlo do Ciebie, ze tamten german byl do bani? :) :mrgreen:
Fawor - 2013-08-24

Chciałem już tytułować update "a niech Wam ku*wa będzie" :D

Totalny przypadek, że wystawiły się za dobrą cenę po renowacji felgi, które od dawien dawna bardzo lubiłem. Na początku mówiąc szczerze nie widziałem live jakiejś mega różnicy, żebym zrobił WOW od razu po wymianie. Utwierdza to we mnie przekonanie, że poprzednie felgi na żywo na prawdę mnie nie raziły. A, że raziły innych?...You know :) Nie widać tego na zdjęciach, ale one nie są do końca srebrne - mają odcień wpadający w szarość i ciekawie 'nadążają' za kolorem karoserii. Ogólnie jestem zadowolony. Aczkolwiek boje się, że przeinwestuje to auto..

Gumka23 - 2013-08-24

Fawor napisał/a:
Nie widać tego na zdjęciach, ale one nie są do końca srebrne - mają odcień wpadający w szarość i ciekawie 'nadążają' za kolorem karoserii. Ogólnie jestem zadowolony. Aczkolwiek boje się, że przeinwestuje to auto..


O to to to... juz nie chcialem pisac, ze ciemniejsza grafit/antracyt by ladnie siadl, ale jak mowisz, ze wpada w szarosc to bardzo dobrze.

No i pamietaj, auto nigdy nie jest przeinwestowane :lol: :lol:

matpilch - 2013-08-24

całkiem nieźle wyglądają, przynajmniej rzadko spotykany wzór. a jeśli to TD to pewnie też lekkie i mocne....
Fawor - 2013-08-24

Niby 6,4kg także nie jest zle. Cieższe od Roty, ale pewnie też mocniejsze. A najśmieszniejszy jest fakt, że te germany absolutnie nie były jakimiś klockami :D Na bank nie było róznicy w wadze większej niż 1-1,5kg na feldze.

3 strzały w dzień, bo wczoraj wyszło kaszowato na zdjęciach:

TorquedMad_Mind - 2013-08-24

słabo pasuje do budy ta felga...
Miniol - 2013-08-24

coś czuje w kościach że nie tylko myjka ale i polerka też wjechała ;-)
MariuS - 2013-08-24

Wg mnie dobra zmiana, bo tamta do crx-a wogóle nie pasowała. Podoba mi się kolor tej budy ;-)
karool - 2013-08-24

z deszczu pod rynne z tymi kolami
Fawor - 2013-08-24

Aha..ja chyba bez kitu mam silnie odmienny gust od obecnej gawiedzi :D Trzeba bylo Rote jakaś zayebać..
TorquedMad_Mind - 2013-08-24

a potem tą rotą sobie w czerep... tyle osób byś uszczęśliwił zapewne...
bkrawczy - 2013-08-24

Auto kanciaste, felga kanciasta, pasować musi i pasuje.
TorquedMad_Mind - 2013-08-24

bkrawczy napisał/a:
Auto kanciaste, felga kanciasta, pasować musi i pasuje.

nie musi - i każdy kto wyrazi zdanie ma rację... bo to rzecz indywidualna...

Fawor - 2013-08-24

Dla mnie od bardzo dawna team dynamics pro 2 są ultra klasyczną, 5cio ramienną felgą pasującą do wszystkiego - tutaj tym bardziej. Aczkolwiek oczywiście każdemu podoba się co innego i to rozumiem.
sadam - 2013-08-25

koło kozak 8-)
oskarr17 - 2013-08-25

wymieniłeś felgi niemieckie na felgi niemieckie , jaki w tym był cel? Bo kształtem to jest german
chaves - 2013-08-25

moim zdaniem felgi dużo lepsze od poprzednich, ale i tak są średnie

a jeśli to Team Dynamics, to nie niemieckie, a angielskie :-P

fulek - 2013-08-25

pitolicie, bardzo spoko to kolo :)
Dario - 2013-08-25

oskarr17 napisał/a:
wymieniłeś felgi niemieckie na felgi niemieckie , jaki w tym był cel? Bo kształtem to jest german

Taki, że na tym kole wygląda o niebo lepiej. :-P

Fawor - 2013-08-25

Dario napisał/a:
oskarr17 napisał/a:
wymieniłeś felgi niemieckie na felgi niemieckie , jaki w tym był cel? Bo kształtem to jest german

Taki, że na tym kole wygląda o niebo lepiej.


plus taki, że ja to robie dla siebie, a nie dla opinii :lol: I teraz już na bank w setupie zewnętrznym nic się w rexie nie zmieni. Trzeba zrobić "jedynie" polerkę, bo Miniolek nie zgadłeś :P Nic nie ruszałem, nawet Colli leży w schowku i nie było sensu nakładać, skoro mamy zaraz zabierać się za korektę. Pytanie tylko kiedy znajdziemy na to czas..

gedrzol - 2013-08-25

Jest dobrze. Może to foty nie oddają do końca klimatu auta na tej feldze.
Kiedyś może być lepiej.


Mazek - 2013-08-25

Też jakiegoś szału nie ma. Może felgi z EG6 ?
Ptasior - 2013-08-25

Fawor napisał/a:
I teraz już na bank w setupie zewnętrznym nic się w rexie nie zmieni.


To w takim razie możemy sobie tylko pogdybać. Mugen RNR byłby kozak:


Fawor - 2013-08-25

Mazek napisał/a:
Może felgi z EG6 ?

możesz sobie włożyć do swojego auta, nie widze problemu :lol:

Gedrzol - myślałem, ze zdjęcie mojego auta wrzuciłeś :shock: Mega podobne. Nie widziałem jeszcze rexa w tym samym kolorze nawet na zdjęciach z netu :)

Krychu - 2013-08-25

nienajgorsze te fele, takich jeszcze nie widzialem, zostajesz tymczasowo rozgrzeszony. dajmy mu juz spokoj z felunkiem na jakis czas, bedziemy go meczyc o ladniejsze po zimie. :lol:
sebeck_ - 2013-08-26

Fawor, pamiętasz, jak w niedzielę (18 sierpnia) ktoś Cię wywoływał na CB?
To byłem ja! Znaczy mój tata... :lol:

Z daleka poznałem po kolorze. Wszystko fajnie, tylko dobrej felgi brakuje ;-)

Fawor - 2013-08-26

NIestety w niedzielę padło mi CB i jechałem z wyłączonym.

Wszystko fajnie, ale obecna felga też jest zła? Na prawdę nic Wam już na to nie poradzę :D Dla mnie jest i function (waga, wytrzymałość) i fashion (podoba mi się + jest markowa, co w JDM jest tak ważne :mrgreen: ).

sebeck_ - 2013-08-26

Fawor napisał/a:
jest markowa, co w JDM jest tak ważne ).


W JDM też jest ważne, żeby było japońskie :hyhy:

Fawor napisał/a:
NIestety w niedzielę padło mi CB i jechałem z wyłączonym.

Wydawało mi się, że odpowiedziałeś "jestem" ??

Pit - 2013-08-26

CIVIC EG napisał/a:
Wydawało mi się, że odpowiedziałeś "jestem" ??

Skoro napisał, że miał wyłączone CB to chyba nie ma sensu drążyć tematu... :-P

Felgi o wiele lepsze niż stare, ale do ideału im trochę brakuje.

Gumka23 - 2013-08-26

CIVIC EG napisał/a:
W JDM też jest ważne, żeby było japońskie :hyhy:


Ale jestes pewien?

TorquedMad_Mind - 2013-08-26

Fawor napisał/a:
jest markowa, co w JDM jest tak ważne :mrgreen: ).

ważne jest, żeby robiło robotę, a nie szpan wlepkami producentów...

Fawor - 2013-08-26

To zależy z czyją definicją JDMu mamy do czynienia :D Ja kiedyś przeczytałem taką w Maxi Tuning i w gruncie rzeczy zgadza się ona z życiem całkiem często :lol: No ale mniejsza o większość...
Fawor - 2014-02-15

Soooold. Trochę mi smutno..ale trzeba wreszcie ukonczyć projekt EjK9 :)
Karamba_DC2 - 2014-02-15

Gdzie tym razem pojechal ? Bo byl 2km od mojego domu przez jakis czas :mrgreen:
Teraz czekam na info w temacie ejk9 co dalej 8-)

Fawor - 2014-02-15

pod szczecinek, ale możliwe, że będę dalej zajmował się nim ja :)

A co do EjK...nieraz nachodzą mnie mysli, że już starczy mi auta stojącego w garażu :roll: zobaczymy..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group