JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Nasze auta i projekty - NISSAN 200SX S14A | CEZAR

CEZAR86 - 2015-08-22
Temat postu: NISSAN 200SX S14A | CEZAR



UWAGA !!!
Ten temat proszę traktować jako przestrogę, gdyby któremuś z Was zachciało się starego "kultowego" Nissana :lol:
Na S14 chorowałem od bardzo dawna. Jednak dopiero rok temu stałem się jego "szczęśliwym" posiadaczem :mrgreen:

Auta szukałem ponad pół roku. Pierwsze obejrzane sztuki w PL pozostawiały wiele do życzenia, więc postanowiłem poszukać dalej no i trafiła się 8-)

Niestety auto więcej stoi niż jeździ..., ale po kolei



MODEL
- NISSAN 200SX S14A RACING

SILNIK

- SR20DET
- Ecumaster EMU + moduł Bluetooth

UKLAD DOLOTOWY
- Fmic + rury z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
- Turbo Hybryda Lancer EvoX

UKLAD WYDECHOWY

- Przelot 3" na tłumikach Apexi
- Kolektor z nierdzewki

INNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200 + wiązka
- Nowa wiązka silnikowa pod EMU
- Czujniki ( Temp. Oleju, Ciśnienie Oleju, EGT, AFR, Temp. w dolocie IAT, czujnik stuku)
- Parametry silnika wyświetlane na tablecie

UKŁAD HAMULCOWY

- Zaciski Brembo 6 i 4 tłoki
- Tarcze Lexus ISF 360mm i 340mm
- Custom adaptery
- Przewody w oplocie PizzaBrakes
- Pompa bm57

ZAWIESZENIE
- ISC Drift
- Regulowane wahacze
- Poliuretan cały zawias

BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki

KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0

ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Czarny dywan
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo



ZDJĘCIA






Miało być pięknie i kolorowo więc przez zimę 2014 zacząłem zbierać klamoty :)




Trafiły się nawet moje wymarzone koła, co prawda do renowacji ale są :D
RAYS VOLK TE37



Wiosna 2015 zakładała szybki plan...
Wywalamy cały zawias, napędy, przewody paliwowe i hamulcowe, bak itp...




Piaskujemy i malujemy proszkiem wszystko co się da, wrzucamy gwint ISC, komplet poliuretanów na cały zawias itp
I priorytet!!! Poprawiamy konserwację podłogi, która została zrobiona jeszcze za poprzedniego właściciela w DE ok 2 lata temu

No i tu się zaczęło... :/

Po wstępnym rozszlifowaniu okazało się, że pod konserwacją siedzi ruda której ktoś wcześniej nie usunął :evil:





W tym momencie wszystkie tjuningi poszły w odstawkę, a ja samodzielnie postanowiłem ratować podłogę ... :roll:

Zaczęło się szlifowanie...



Dużo szlifowania.....




Po dokładnym oczyszczeniu podłogi, smarowaniu jej odrdzewiaczem NOXUDOL (naprawdę daje radę), ponownym czyszczeniu i ponownym odrdzewianiu, i tak aż do skutku czyli żywej blachy...
Poszedł podkład reaktywny



Następnie epoksyd po którym spód wygląda jak nówka z salonu i aż szkoda go zakrywać konserwacją :lol:






Na koniec wszystkie zgrzewy, łączenia blach na zakładkę itp zostały pokryte masą poliuretanową



Auto od kwietnia stoi na kobyłkach rozbebeszone. Z racji, że robię wszystko sam i praktycznie nie mam wolnego czasu strasznie długo to trwa, ale powoli działam ;)

Hondata - 2015-08-22

Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny :-/
Ale SZACUN :!: bo kawał porządnej roboty :ok:

hot_rider - 2015-08-22

to się chwali! powodzenia
Krychu - 2015-08-22

CEZAR86 napisał/a:
Niestety auto więcej stoi niż jeździ

typowy turbo nissan :mrgreen:

CEZAR86 - 2015-08-22

Cytat:
Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny :-/


Po tym chrupku stwierdzam, że nysy rdzewieją dużo szybciej niż hondy z tamtych lat :(


Krychu napisał/a:
CEZAR86 napisał/a:
Niestety auto więcej stoi niż jeździ

typowy turbo nissan :mrgreen:


A jak tam Twoja Turbo Honda? :lol:

Przyszły śrubki z galwanizacji :hyhy:



agrupa - 2015-08-22

Łączę się w bólu, robię to samo ze swoim autem :(

Ps. Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem...

CEZAR86 - 2015-08-22

agrupa napisał/a:
Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem...


Jeśli nie będziesz kładł jednego na drugi zbyt szybko to nic się nie pogryzie ;-)
Z racji, że nie mam czasu dla niego to sytuacja wyglądała tak, że reaktywny miał tydzień na wyschnięcie, później epoksyd ok 2tyg i dopiero po ok 3-4 tygodniach poszła na to konserwa. Wszystko było dokładnie obejrzane i nic się nie zgryzło.

Co do specyfików:
1. Przed podkładem reaktywnym NOXUDOL RUST EATER, szlifowanie, ponowanie noxudol, szlifowanie... i tak do skutku aż do żywej blachy

2. Reaktywny 2 warstwy

3. Epoksyd 2 warstwy

4. Konserwacja 2 warstwy

Używałem specyfików NOVOLA, nie wiem czy to dobra firma czy nie... czas pokaże ;)

agrupa - 2015-08-22

thx, u mnie tak źle nie jest, raczej drobne ogniska ale chcę zrobić to dobrze tak żeby na jakiś dłuższy czas móc zająć się ciekawszymi aspektami posiadania tego auta ;)
Na elementy zawieszenia stosuję NOVOL i jakoś na razie nie mam zastrzeżeń.
Na podwodzie rozważam to samo. Do samej konserwacji użyję TECTYL

Les - 2015-08-24

Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach :D
CEZAR86 - 2015-08-24

Les napisał/a:
Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach :D


Niestety, nissany miały zdecydowanie gorsze blachy niż hondy :roll:

hot_rider - 2015-08-24

raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej
TorquedMad_Mind - 2015-08-25

hot_rider napisał/a:
raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej

to raczej wyjątki ją potwierdzające :mrgreen:

CEZAR86 - 2015-08-25

Bio napisał/a:
hot_rider napisał/a:
raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej

to raczej wyjątki ją potwierdzające :mrgreen:


Dokladnie :D
Wszystkie s14 jakie znam wygladaly gorzej niz moje ;) A to przez ro ze od nowosci nikt nie dbal o podloge

Tomac - 2015-08-25

Wszak podłoga podstawa.. bez tego ani rusz :D
clark - 2015-08-25

Kawał dobrej roboty, kibicuję!
eithray - 2015-08-26

A już myślałem, że gorszą blachę od Hondy mają wyłącznie taczki :lol: Kawał dobrej roboty z zabezpieczeniem podłogi.

W jakim stanie jest lakier na samochodzie?

PMW - 2015-08-26

to musi być miłość ... zdrowe podejście - poszedłbym za ciosem i zrobił to samo z drugiej strony podłogi ;-)
CEZAR86 - 2015-08-27

eithray napisał/a:
W jakim stanie jest lakier na samochodzie?


Lakier o dziwo jak na swoje lata jest w dobrym stanie. Detailing na wiosnę załatwi sprawę ;-)

PMW napisał/a:
to musi być miłość ... zdrowe podejście - poszedłbym za ciosem i zrobił to samo z drugiej strony podłogi ;-)


Z drugiej strony też już się ogarnia ;-)
PMW, pamiętam jak kiedyś napisałeś, że te auta będą rdzewieć nawet w komorze próżniowej...
Ku@%a miałeś rację!!! :lol:

Fawor - 2015-08-27

Robota bardzo fajna, ale siedząc w temacie budowy karoserii....jestem ciekaw jak dużo grubości blachy zdjąłes tym szlifowaniem :roll: Wiem, że to hardcore propozycja, ale testowo zrobilbym jeden otwór sprawdzający :->
CEZAR86 - 2015-08-28

Fawor cala podloga byla wysmarowana siuwaksem ktory skutecznie rozpuscil stara konserwe i farbe, dzieki temu wszystko schodzilo ladnie za pomoca szpachelki.
Szlifowane do zera bylo tylko tam gdzie byla ruda i to tez druciakami a nie kamieniem
Takze mysle ze nie sciagnalem tej blachy wiecej niz bym to oddal do piaskowania ;)

CEZAR86 - 2015-08-28

Mamy kolejne elementy układanki 8-)

Tylny wózek, wahacze i inne pierdoły poszły w podkład cynkowy i proszek.
Nie chciałem robić civicklubu i bawić się kolorkami, więc wybór padł na czarny półmat ;)



Dodatkowo pojawiły się nowe sworznie, końcówki drążków i łączniki staba


No i regulowane tylne wahacze. Nie chciałem eksperymentować z chińczykami na uniballach z racji tego, że auto będzie służyło do jazdy po ulicy, a jakoś nie widzę tych metalowych końcówek na naszych dziurawych ulicach...
Wybór padł na polskie wahacze normalnie z tulejami :-)

Mazek - 2015-08-28

Mega!!!

Sam kiedyś chciałem 200sx'a tylko ten tył mnie nie podchodzi...ale Twoje podejście zdziera pape z dachu.
Normalnie Auto będzie lepsze niż jakby wyszło z salonu. Każdy element będzie dopracowany na mega wypas. Brak słów

lukas4 - 2015-08-30

fajnie się to będzie składało :P

btw. w sumie temat można do projektów przenieść bo dobrze się dzieje :)

CEZAR86 - 2015-08-30

lukas4 napisał/a:
w sumie temat można do projektów przenieść bo dobrze się dzieje :)


Nie mam nic przeciwko ;) Decyzja należy do moderatorów :-)

CEZAR86 - 2015-09-19

Przyszły gumki ;)



Konserwa położona także zacząłem układać od nowa przewody hamulcowe i paliwowe.




Postanowiłem też "zaciaśnić" seryjną szperę, która w s14 jest dość leniwa
Robi się to za pomocą takiej podkładki



A więc pacjent na stół i rozbieramy gościa 8-)





Po tym zabiegu auto powinno znacznie łatwiej chodzić bokami :mrgreen:

Game - 2015-09-19

Profi robota ;-) Podkładka 1,7mm? Ja kupiłem dyfer z automata i zacieśniony na około 50%, jestem ciekaw jak się będzie na tym jeździło. Składasz już do kupy?
CEZAR86 - 2015-09-19

Podkładka 1,4mm. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale po opiniach od innych użytkowników wychodzi na to że każdy dyfer inaczej reaguje na to zacieśnianie.
Początkowo miałem tą oryginalną górną (1,1mm) wrzucić na miejsce dolnej (0,8mm) ale stwierdziłem, że dolna zostanie nie ruszona, a na górę tylko wrzucę 1,4mm. Jak będzie za mało to się podmieni :D

Powoli zaczynam składać, jeszcze tylko dyfer z zewnątrz trzeba odświeżyć ;)

Game - 2015-09-20

Jak będziesz odnawiał dyfer to zrób jakieś foty ;)
CEZAR86 - 2015-09-20

Nie ma problemu ;) Wszystko co robie przy tym gruzie staram sie uwieczniac na zdjeciach :D
CEZAR86 - 2015-11-08

Po chwilowym braku czasu dla SXa znowu zaczęło się coś dziać :)
Zostały odświeżone i pomalowane ostatnie elementy tej układanki czyli wał, półośki, piasty i dyfer




Po długich poszukiwaniach w końcu namierzyłem głębokie Recaro...



... i taki wydeszek :P Oczywiście oryginał, a nie żaden podrabianiec 8-)



hot_rider - 2015-11-08

profi robota!
stołki z jakiegos evo?

eithray - 2015-11-08

Dobre graty! Przyjemnie zagląda się w ten temat :-)
Tommi01 - 2015-11-08

hot_rider napisał/a:
stołki z jakiegos evo?


evo7 :-D

gaseb - 2015-11-08

Jakie ładne te gumki :-D To poliuretan?
adino1 - 2015-11-08

gaseb napisał/a:
Jakie ładne te gumki :-D To poliuretan?


tak, scooter z koszalina takie ładne robi :)

btw. CEZAR czym malowałeś wał i przeguby?

CEZAR86 - 2015-11-08

adino1 napisał/a:
gaseb napisał/a:
Jakie ładne te gumki :-D To poliuretan?


tak, scooter z koszalina takie ładne robi :)

btw. CEZAR czym malowałeś wał i przeguby?


Poli od Scootera (Silverproject) ;) Pierwotnie miały być żółte, a całkiem przypadkowo wyszły takie i jest spoko :D

Co do malowania to tu robiłem dwa podejścia. Zależało mi na czarnym macie tak jak przy pozostałych elementach zawieszenia, ale niestety półosiek i wału nie mogłem oddać do proszkowania.
Początkowo kupiłem farbę do felg bolla ( http://www.boll.pl/lakier...owych-rally-202 ) ale okazała się strasznym ścierwem i zaczęła odchodzić. Nie wiem jakim cudem się nie przyjęła :/
Drugie podejście to zwykły Hammerite na rdze, kolor czarny mat. Dodałem rozpuszczalnik, utwardzacz. Zrobiłem ją odrobinę gęstszą na pistolet i wyszła fajna matowa strukturka :-)
Przed lakierem oczywiście poszedł podkład ;)

memo88 - 2015-11-28

Dobre frukty wkładasz 8-)
Bajcarek - 2015-12-07

To auto powinno być w projektach. Graty mistrzowskie. 8-)
sebeck_ - 2015-12-07

Kamil-R napisał/a:
To auto powinno być w projektach. Graty mistrzowskie.


Nie to jedno :roll: Ten dział został chyba stworzony "na złość" rejsizmowcom, którzy niegdyś masowo wrzucali swoje auta do projektów...
I tak zostało, są tu dobre auta i imo zdecydowanie trzeba coś z tym zrobić.

Oby Ci się ta tabliczka JASMA nie poodzierała jak moja :mrgreen:

CEZAR86 - 2015-12-23

Powoli coś się składa...



Wpadły też dłuższe szpilki


johnnyg - 2015-12-23

Kiedy wyjedziesz; ) pogoda zachęca
Tommi01 - 2015-12-23

profi robota! :-D
CEZAR86 - 2015-12-23

johnnyg napisał/a:
Kiedy wyjedziesz; ) pogoda zachęca


Myślę, że do wiosny się wyrobię :lol:

I takie tam porównanie :mrgreen:


memo88 - 2015-12-23

Well Done!!! ;) Gratki
gaseb - 2015-12-24

Z fabryki było pewnie gorzej niż teraz :)
Les - 2015-12-25

gaseb napisał/a:
Z fabryki było pewnie gorzej niż teraz :)

Pewex :) patrzac po zdjeciach podlóg wszystkich eSek to na pewno
Aż szkoda teraz to brudzic na ulicy

CEZAR86 - 2015-12-25

Dlatego postanowione ze w mokre dni, a tym bardziej w zime nie bedzie jezdzilo :mrgreen: "
Les - 2015-12-25

Zima i deszczowe dni odbierajaa przyjemnossci z jaazdy szczegolnie takimi samochodami :)
CEZAR86 - 2016-07-04

Pora odgrzebać kotleta.... Niestety w tym poście nie zobaczycie jeszcze poskładanego auta :mrgreen:
Zima - zupełny brak czasu dla gruza... przewisiał na kobyłkach :/
Wiosna - coś się ruszyło, ale bardzo powoli :roll:
Lato - Wszystkie elementy układanki wskoczyły na swoje miejsce ;)

Kilka zdjęć:

1. Zregenerowane zaciski przód i tył. Co prawda po sezonie zastępuje je Big Brake Kit, ale co tam... odnowiłem ;)




2. Pomalowane staby



3. Zrolowane nadkola co by Volki się zmieściły


4. Środki foteli zmieniły kolor z niebieskiego na czarny


Aktualnie:
- Spawa się wydech 3"
- Spawa się dolot z dużym IC, Blow Offem itp
- Pompa paliwa DW200 na oddzielnym zasilaniu
- Wtryski 550cc
- Volki trafiły do regeneracji

Myślę, że teraz się trochę ruszy :lol:

hot_rider - 2016-07-04

fotele fajowe
ten szpan i rod robi się mocno konkurencyjny :-P

Hondata - 2016-07-05

Dobra robota :ok:
Czy przy stało się coś z lakierem czy wszystko ok ??

Game - 2016-07-05

Fotele fajnie wygladaja z czarnym środkiem ;) Składaj do kupy i pokazuj jakieś foty :-D
CEZAR86 - 2016-07-05

Hondata napisał/a:
Dobra robota :ok:
Czy przy stało się coś z lakierem czy wszystko ok ??


Przy rolowaniu? ;)
Wszystko ok, grzane opalarką i powolutku rolowane. Jak nie masz szpachlu to nie pęknie ;)

gaseb - 2016-07-05

Zakładaj felgi i pokazuj ;)
Marker - 2016-07-05

jak na razie poprzednie wystawił ;)
CEZAR86 - 2016-07-05

gaseb napisał/a:
Zakładaj felgi i pokazuj ;)


W przyszlym tyg powinny juz byc gotowe ;)

Marker napisał/a:
jak na razie poprzednie wystawił ;)


Hmmmmm? ;-)

Marker - 2016-07-06

a sorki nie to s14 xD
CEZAR86 - 2016-07-07

Auto odebrane z dolotu i wydechu. Zdjęcia na szybko robione na lawecie ;)




CEZAR86 - 2016-07-28

Dywan sobie pomalowałem :P
Przed:


Po:


Jeśli się nie będzie wycierał to efekt mega!

Szyny pod Recaro:


Fotele przykręcone na sztywno bez regulacji przód tył. Dzięki temu zyskałem kilka cm niżej.


Dzięki firmie Megablast prosto z Japonii trafił do mnie oryginalny spoiler Kouki 8-)



Wróciły tez z renowacji moje oryginalne "roty" :P


Hikiel - 2016-07-28

Pięknie! Czym malowałeś dywan?
CEZAR86 - 2016-07-28

Hikiel napisał/a:
Pięknie! Czym malowałeś dywan?




Wypchnąłem dziada z garażu :D


Marker - 2016-07-28

jest kocur, mimo koloru :mrgreen:
Kubaa - 2016-07-28

Śliczna :oops: :oops: :oops:
CEZAR86 - 2016-07-28

Marker napisał/a:
jest kocur, mimo koloru :mrgreen:


Na początku też tak uważałem, ale im dłużej z nim przebywam tym bardziej mi się podoba ;)
A na pewno jest ładniejszy niż ta czerwień u Krzyhaa :D

gaseb - 2016-07-28

Pięknie dobrałeś kolor felg do lakieru. Ładnie się błyszczy ta zieleń.
CEZAR86 - 2016-07-29

Jak wygląda seryjne "drewno" w wersji Racing każdy wie....


Nie pasowało mi to zupełnie do koncepcji więc przemalowałem w czarny strukturalny mat :mrgreen:



Przy okazji wpadła oryginalna gała NISMO
Mieszek i środkowy element w boczkach został zmieniony na czarną alcantare

Hondata - 2016-07-29

Good job :ok:
Drewno faktycznie racing :mrgreen:

Game - 2016-07-29

Trzeba było kupić przedlifta to byś miał czarne w serii :mrgreen: Dobra robota ;-) Gdzie dorwałeś środkowy element boczka w alcantarze?
CEZAR86 - 2016-07-29

Game napisał/a:
Gdzie dorwałeś środkowy element boczka w alcantarze?


Oddałem do tapicera ;)

Marker - 2016-07-29

malowanie fajnie, ale bałbym się rys np po odkurzaniu
CEZAR86 - 2016-07-29

Marker napisał/a:
malowanie fajnie, ale bałbym się rys np po odkurzaniu


Dziś było odkurzane, żadnych rys nie ma, dywan się ładnie "zaczesuje" ;-)

CEZAR86 - 2016-09-27







Game - 2016-09-27

Kolor felg na mega + ;-) Ale naciągi już mi się mniej widzą ;-)
hot_rider - 2016-09-27

co tu pisac, ten wzór nawet w cieńkoczento bedzie wyglądał kozacko
CEZAR86 - 2016-09-27

Game napisał/a:
Kolor felg na mega + ;-) Ale naciągi już mi się mniej widzą ;-)


Delikatne naciągi i negatywy są wymuszone parametrami felg (4x9,5 et0) Nie chcę ciąć budy, a tym bardziej pozbywać się tak kultowego koła ;)

Game - 2016-09-27

No fakt et z trochę z dupy i normalna opona nie wejdzie. Jakie rozmiary opon?
Hikiel - 2016-09-27

Ogień z dupy!
CEZAR86 - 2016-09-27

Game napisał/a:
Jakie rozmiary opon?


225/35 przód
225/40 tył

Hikiel napisał/a:
Ogień z dupy!


No wali marchewy wali :D

eser - 2016-09-27

Przeczytałem cały temat . Wyglada genialnie .
Szkoda, ze trzeba ,,nabić" 50 postów zeby moc temat utworzyć bo bym zaczął z chęcią ti robic

CEZAR86 - 2016-09-30

Pokaż tu co tam masz ;)
eser - 2016-10-01

Żeby nie zasmiecać zdjęciami podaje link do galerii znajomego ... KLIK
Z góry przepraszam za felgi . Wpadnie coś poprawnego w przyszłym sezonie, mam nadzieję .


CEZAR86 - 2016-10-01

Koło i to coś z przednich kierunków out ;)
eser - 2016-10-01

Koło out, przednie kierunki na żywo sa pomarańczowe , naklejona została folia mleczna i na foto wyglada niekorzystnie :)
CEZAR86 - 2017-02-25

Kouki :serce:



Game - 2017-02-25

No i kot 8-) Montowany na ori kołki czy jakaś rzeźba?
CEZAR86 - 2017-02-25

W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie.
Otwory w klapie, ktore sie odslonily po starym spoilerze zaspawane, klapa tez lakierowana

Marker - 2017-02-25

kanciaty spojler ratuje tył tego modelu :)
Game - 2017-02-25

A co nie tak z tyłem bez spojlera? Mi się podoba z kouki, ori lotką a ostatnio nawet z czystą klapą :-P
Marker - 2017-02-25

no jak dla mnie to sie nijak ma do frontu s14a ;)
Game - 2017-02-25

To akurat prawda ale ciężko znaleźć tył, który poziomem dostosował by się do jednego z najlepszych frontów ever :mrgreen:
Krzyh00 - 2017-02-25

CEZAR86 napisał/a:
W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie.


widze posluchal rady :)
prawilnie :)

ps. ładne japan rejsingi, kiedy montujesz do nich opony? :mrgreen:

CEZAR86 - 2017-02-26

Krzyh00 napisał/a:
CEZAR86 napisał/a:
W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie.


widze posluchal rady :)
prawilnie :)

ps. ładne japan rejsingi, kiedy montujesz do nich opony? :mrgreen:


Krzysiu, weź Ty już idź pobawić się swoją nową gałką :mrgreen:

Krzyh00 - 2017-02-26

nie moge, pada :cry:
hot_rider - 2017-02-26

jak sprawują się te pirelki na tyle?
mam je na przodzie i tak myslałem aby na tył kupić takie same

CEZAR86 - 2017-02-26

Szczerze to zrobiłem na nich może z 30km i skończył się sezon :mrgreen:
Nie pomogę bo nie wiem :P

CEZAR86 - 2017-03-05








empe - 2017-03-05

Zdjęcia i auto trafiają w me gusta. :D

Jest zajebiście.

YacaJackowski - 2017-03-05

Kosa!
Hondata - 2017-03-05

Wygląda kozacko :oops:
hot_rider - 2017-03-05

x3
Dudi - 2017-03-05

Całość mega się prezentuje, to chyba najlepszy możliwy spoiler do S14
Szacun ;-)

Emre - 2017-03-05

auto masz w Wawie? bo bym chętnie obmacał... 8-)
MateuszMats - 2017-03-05

Kolejny super 200sx. Dobrze się prezentuje :mrgreen:
CEZAR86 - 2017-03-05

Emre napisał/a:
auto masz w Wawie? bo bym chętnie obmacał... 8-)


W wawie bede nim bywal weekendowo. Niestety nie mam tu fajnego garazu gdzie moglbym auto trzymac i przy nim grzebac

Krzyh00 - 2017-03-05

wycisnac pomaranczowe pryszcze i jest skurvol 8-)
gaseb - 2017-03-06

Kozak na maksa!

Trochę wizualnie brakuje przedniej mocniejszej dokladki.

CEZAR86 - 2017-03-06

Niestety nic z akcesoryjnych dokladek do tego zderzaka nie podoba mi sie :/
Seryjny hokej daje rade, na tych ciemnych zdjeciach go nie widac, ale na zywo jest ok ;)

Hikiel - 2017-03-06

Co to jest za kocur!!!! :serce:

Bierz Skaja i dawaj go! :)

CEZAR86 - 2017-03-06

Hikiel napisał/a:
Co to jest za kocur!!!! :serce:

Bierz Skaja i dawaj go! :)


A zrobiłeś już podłogę? :lol:

eithray - 2017-03-06

Tyle osób narzeka na tą butelkową zieleń na 200SX'ach, żaden z nich nie miał jednak tak dobrze dobranego koła 8-)

Jest świetnie :!:

Hikiel - 2017-03-06

CEZAR86 napisał/a:
Hikiel napisał/a:
Co to jest za kocur!!!! :serce:

Bierz Skaja i dawaj go! :)


A zrobiłeś już podłogę? :lol:


Pracuję nad tym :D

CEZAR86 - 2017-03-07

Dzięki Panowie za miłe słowa ;) Cieszę się, że moja wizja jak powinno wyglądać S14 trafia do tak wielu ludzi :mrgreen:
Stronę wizualną uważam za zakończoną...
Najwyższy czas żeby to zaczęło jechać :P
Turbo z EvoX 8-)

Fawor - 2017-03-08

nie lepiej byłoby wrzucić gt28 na seryjny kolektor, skoro to i tak nie bedzie jakąs dragówka ani driftowoz?
mack1 - 2017-03-08

Dobry ruch, właśnie spawam do siebie kolektor pod to samo turbo.
Hondata - 2017-03-08

Z ciekawości jakiej średnicy będą rury na kolektorze?? Jakiś czas temu gmerałem u znajomego przy takiej nysie tyle że tam turbo z 9-wiątki... i na mój gust strasznie mała średnica rur była na kolektorze...
mack1 - 2017-03-08

Nie ma potrzeby, a nawet nie za bardzo jest to wskazane żeby dawać duże średnice.

Większość markowych kolektorów do evo i do sr20det robionych jest z rur 1-1/4" 10SCH lub 40SCH co daje około 37mm średnicy wewnętrznej. Rzadko 1-1/2"
Powierzchnia takiego okręgu daje w przybliżeniu powierzchnie owalu wyjścia z głowicy.

CEZAR86 - 2017-03-09

Fawor napisał/a:
nie lepiej byłoby wrzucić gt28 na seryjny kolektor, skoro to i tak nie bedzie jakąs dragówka ani driftowoz?


Turbo zostanie przerobione na hybryde także jej potencjał będzie ok 450koni

Co do kolektora to średnica wewnętrzna wynosi 34mm

CEZAR86 - 2017-03-23

Coś się spawa




Game - 2017-03-24

Kto takie cuda tworzy? ;)
CEZAR86 - 2017-03-24

Odezwij sie na fejsie ;)

Gosc o nicku POWER WELD

CEZAR86 - 2017-08-06

Po dłuższej nieobecności najwyższa pora zaktualizować temat ;)

Na początek opis co zostało zrobione, a później fotorelacja

- Komputer Ecumaster Emu
- Nowa wiązka silnikowa
- kilka czujników i innych pierdół ( Temp oleju, ciśnienie oleju, EGT, AFR, zawór MAC, temp w dolocie IAT, temp wody, czujnik stuku, moduł Bluetooth)
- Turbo Lancer EvoX (hybryda robiona przez Peruna)
- Kolektor z nierdzewki
- Sprzegło ACT HS1-HDSS
- Powiekszona miska olejowa
- Tablet itp itp

Kolektor gotowy



Turbo po przeróbce u Peruna


Pierwsze przymiarki




Sprzęgło


Po wszystkim auto trafiło do Chestera (Ecu-Tune) który zajął się strojeniem.
Zadanie nie było łatwe ponieważ nissan miał się zachowywać jak auto na seryjnym kompie czyli bezproblemowo odpalać na zimnym/ciepłym, równiutko trzymać obroty, miała działać klima itp...
Chester bez większych problemów poradził sobie z moimi wymaganiami, a auto ostatecznie zostało wystrojone na 1,3bara
Dzień hamowni nie był sprzyjający dla cyferek... temperatura na zewnątrz około 30st sprawiła, że w dolocie było ponad 40st przez co kilka koników uciekło ;)



Żeby nie było tak kolorowo po około 300 kilometrach od strojenia pojawił się mały fuckup :mrgreen:
Usterka typowa dla SRa.... złamało mi "igreka" :-/



No to zapakowałem dziada na lawetę i auto ponownie trafiło w ręce Piotrka z TOXICMotorsport, który opiekował się nissanem od strony mechanicznej.


Igrek został wymieniony, strona ssawna i wydechowa wyregulowana pastylkami, zostały sprawdzone sprężynki, luzy zaworów itp.


Od tamtej pory auto zrobiło ponad 1000kilometrów i ma się dobrze ;)

Czas na kilka ładniejszych zdjęć :mrgreen:







Tommi01 - 2017-08-06

wow dzieje się ! super wygląda ! :-D
Bajcarek - 2017-08-06

Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe... 8-)
YacaJackowski - 2017-08-06

Świetny jest!
gaseb - 2017-08-06

Zajebiście wygląda na ostatnim zdjęciu.
Neill007 - 2017-08-06

Super projekt z tą lotką mega wygląda :-D
Lutyyy - 2017-08-06

trochę emblemat odstaje na masce ale po za tym wygląda świetnie ;)
Gumka23 - 2017-08-06

Najfajniejsza generacja S-chassis. Piękna sztuka mimo, że ten kolor wg mnie nie służy temu nadwoziu.
Krzyh00 - 2017-08-06

Kamil-R napisał/a:
Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe... 8-)


przebieg ma wlasciwie identyczny jak garrett 2871r, czyli wstawanie z dolu przyrownalbym do wstawania w poniedzialek rano do roboty :mrgreen:

MateuszMats - 2017-08-06

Podobają mi się te koniki :mrgreen:
Twisted - 2017-08-06

No i elegancka nysa, pozostało kupić ganadory od Krzycha :lol: :lol: ;-)
Yaca - 2017-08-06

super zdjęcia i jak zwykle wszystko konkretnie porobione! 8-)

ps. jak z trakcją ? chyba strasznie musi latać bokiem bo oponki strasznie wąskie w stosunku do mocy :-P

Bajcarek - 2017-08-06

Krzyh00 napisał/a:
Kamil-R napisał/a:
Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe... 8-)


przebieg ma wlasciwie identyczny jak garrett 2871r, czyli wstawanie z dolu przyrownalbym do wstawania w poniedzialek rano do roboty :mrgreen:


WAAAT? GT28 i TD05 z Evo to totalnie inna charakterystyka w SR20. W GT28 jest nic-nic-nic-BOOOM-nic. TD05 na twin scrollu już przy 3.5k rpm ma maksymalny boost, a na każdym wykresie w guglu czy na forach, widać że GT28 ma conajmniej 1k rpm wyżej pełny boost, co za tym idzie, jednak turbo z E10 chyba lepiej wstaje i osiąga pełną moc... :)

Dla przykładu S13 z SR + turbo Evo X i twin scroll (tak, mój ex miętowy gruz :-P ):



Pierwszy lepszy wykres z gugla:


Krzyh00 - 2017-08-06

no to teraz przewin do gory i zobacz przy jakich obrotach jest max Nm u Cezara :)

no i gtx2867r to chyba nie to samo co 2871r

a tera pa to :) :


Bajcarek - 2017-08-06

No to skoro GT28 jest lepsze, wstaje lepiej i tak dalej, to czemu tak dużo ludzi zaczyna atakować set z Evo? :-P Zresztą, co tu dużo gdybać, odbiorę w końcu S13 i porównamy na żywo różnicę i będzie wiadomo, co jest bardziej korzystne z dołu i w całym zakresie.. ;)
Krzyh00 - 2017-08-06

Kamil-R napisał/a:
No to skoro GT28 jest lepsze, wstaje lepiej i tak dalej, to czemu tak dużo ludzi zaczyna atakować set z Evo?


wyznajesz zasade ze miliony much nie moga sie mylic? :mrgreen:

no patrzac po wykresach nie wiem czemu atakuja turbo evo, tym bardziej ze wiaze sie to z wyspawaniem nowego kolektora. moze niech te duzo ludzi sie wypowie i bedziemy wiedzieli :mrgreen:

Lutyyy - 2017-08-06

Kamil-R napisał/a:
Zresztą, co tu dużo gdybać, odbiorę w końcu S13 i porównamy na żywo różnicę i będzie wiadomo, co jest bardziej korzystne z dołu i w całym zakresie.. ;)


o to to samo jestem ciekaw :mrgreen:

CEZAR86 - 2017-08-06

Krzyh00, sprzedałeś mi chiński znaczek na maskę, który się ciągle odkleja, a teraz jeszcze siejesz zamęt w kwestii turbiny :mrgreen:
Td05 i 2871 to bardzo podobnie zachowujące się turbiny w sr20, mimo wszystko zdecydowałem się na nią bo ma potencjał i z ostrzejszymi wałeczkami może być fajnie 8-)

I proszę nie wrzucać mi tu ściemnianych wykresów od lamika bo nie mają one za wiele wspólnego z prawdą :roll:

Krzyh00 - 2017-08-07

CEZAR86 napisał/a:
Krzyh00, sprzedałeś mi chiński znaczek na maskę, który się ciągle odkleja, a teraz jeszcze siejesz zamęt w kwestii turbiny :mrgreen:


dobrze ze chociaz japan racingi sie sprawuja widze :) :mrgreen:

mack1 - 2017-08-07

Jeździłem z 6-7 srami z 2871 w różnych konfiguracjach (walki, bez walkow, różne kolektory), miałem 2871 u siebie i stwierdzam że to turbo ssie po całości. Pod każdym względem ssie. Lag, spool, awaryjność, zerowa możliwość rozwoju.
Albo inaczej - jest ok, do póki ktoś nie sprawdzi czegoś innego..

Teraz mam td05ha-152g6-12t (sryjna z evo 10) i różnica jest KOLOSALNA na plus. O tym nawet nie ma co dyskutować.

Hikiel - 2017-08-07

Ależ ten samochód pięknie wygląda. Kolor budy genialnie uratowany przez dobór koloru felg. Bajka!
Krzyh00 - 2017-08-07

mack1 napisał/a:
Jeździłem z 6-7 srami z 2871 w różnych konfiguracjach (walki, bez walkow, różne kolektory), miałem 2871 u siebie i stwierdzam że to turbo ssie po całości. Pod każdym względem ssie. Lag, spool, awaryjność, zerowa możliwość rozwoju.
Albo inaczej - jest ok, do póki ktoś nie sprawdzi czegoś innego..

Teraz mam td05ha-152g6-12t (sryjna z evo 10) i różnica jest KOLOSALNA na plus. O tym nawet nie ma co dyskutować.


czyli generalnie jazda na nim na pewno jest przyjemniejsza i plynniejsza, ale osiagi powinny byc mocno zblizone patrzac po kreskach.

mack1 - 2017-08-07

To turbo wstaje duuuuużo wcześniej.
1. Nie patrz tylko na wykresy (chociaż na nich też widać różnicę) bo nie masz na nich informacji na jakim biegu było hamowane auto i np. jak mocno obciażone było na hamowni.
2. Pojawiła się moda na to, że wszyscy wrzucają hybrydy od perruna z większym kompresorem, co trochę pogarsza wstawanie turba i w zasadzie większość polskich srow które mają wrzucone wykresy jeździ na takich turbach.

W rzeczywistości różnica jest bardzo duża na plus td05 i to na kolektorze robionym własnoręcznie (a nie jestem w tym mistrzem :D )

CEZAR86 - 2017-10-03

Korzystając z ładnej pogody postanowiłem ostatni raz w tym roku przewietrzyć gruza ;)
Auto aktualnie trafiło pod "kocyk" i nie będzie już jeżdżone, czas zabrać się za poprawę hamowania.




Krzyh00 - 2017-10-03

co ta dokladka taka zciurana? :-P no i wyjmij ten gruz z bagaznika bo lezy jak maciora tylem :mrgreen:
CEZAR86 - 2017-10-03

Dokładkę mi załatwił mechanik przy pierwszym wjeździe na warsztat... :/
Co do wysokości to jest idealna, auto na równym stoi idealnie w poziomie i nie ma efektu klina ;)
A poza tym co Ty wiesz o SXach Hondziarzu! :roll:
:mrgreen:

Game - 2017-10-03

No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! :mrgreen:
Krzyh00 - 2017-10-03

CEZAR86 napisał/a:
Dokładkę mi załatwił mechanik przy pierwszym wjeździe na warsztat... :/


i przezyl ??

CEZAR86 napisał/a:
Co do wysokości to jest idealna, auto na równym stoi idealnie w poziomie i nie ma efektu klina ;)


no wlasnie efekt klina to jest to co tygryski lubia najbardziej :mrgreen:

CEZAR86 napisał/a:

A poza tym co Ty wiesz o SXach Hondziarzu! :roll:
:mrgreen:


nie wiem o czym mowisz

CEZAR86 - 2017-10-03

Game napisał/a:
No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! :mrgreen:


Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? :lol:

Cytat:
i przezyl ??


zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, ponoć do dziś go szukają :mrgreen:

Game - 2017-10-03

CEZAR86 napisał/a:
Game napisał/a:
No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! :mrgreen:


Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? :lol:


Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem :-P

Krzyh00 - 2017-10-03

Game napisał/a:
CEZAR86 napisał/a:
Game napisał/a:
No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! :mrgreen:


Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? :lol:


Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem :-P


oby nie jebao dlugo :mrgreen:

Game - 2017-10-03

Krzyh00 napisał/a:
Game napisał/a:
CEZAR86 napisał/a:
Game napisał/a:
No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! :mrgreen:


Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? :lol:


Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem :-P


oby nie jebao dlugo :mrgreen:


Paanie tu nic nie jebie to nie Kiwik :-D

CEZAR86 - 2017-10-03

Dobra już dobra, nie spamować mi tu :evil:
CEZAR86 - 2018-04-14

Czas na BBK 8-)


hot_rider - 2018-04-14

zacnie, od czego zaciski?
CEZAR86 - 2018-04-14

hot_rider napisał/a:
zacnie, od czego zaciski?


Zaciski Audi Q7
Tarcze Lexus ISF 360mm i 345mm

adino1 - 2018-04-14

CEZAR86 napisał/a:
Czas ba BBK 8-)

Obrazek


Tył hydraulika czy S13/Z32?

CEZAR86 - 2018-04-14

Hydro, ale połączony z seryjną dźwignią, pompa ukryta w schowku tak, żeby wyglądało jak seria
Pilar - 2018-04-14

Mistrz :bear2: Kolor też świetny, będzie pięknie wyglądać :->
Krzyh00 - 2018-04-15

coraz lepsze te nakladki na zaciski z aliexpress 8-)
Andrew - 2018-04-15

Zaciski I klasa :mrgreen:
Bulit82 - 2018-04-21

Auto mega i zaciski też bardzo, dopracowany projekt. :-)
CEZAR86 - 2018-05-14

Hamulce siadły, auto jeździ i ma się dobrze ;)

Czas na podsumowanie tego zestawu:
Zaciski Brembo ZR/ZL 18
Tarcze Lexus ISF 360mm i 345mm
Custom adaptery
Pompa BM57
Przewody w oplocie PizzaBrakes





Krzyh00 - 2018-05-14

Hamowalbym 8-) :-D
hot_rider - 2018-05-14

zacnie, kolor też świetny :oops:
gaseb - 2018-05-16

Ale ładnie dobrałeś wszystkie kolory, zacisków, nakrętek, felg! Lepiej by się nie dało.
YacaJackowski - 2018-05-16

+1

Wszystko dobrane perfekcyjnie.

eithray - 2018-05-16

Gratulacje, wyciągasz maksimum z butelkowej zieleni na S14A :!:
Krzyh00 - 2018-05-16

czarek jest dizajnerem, wiec powiedziec mu ze dobrze dobral kolory, to jak pochwalic kobiete ze ma cycki 8-)
CEZAR86 - 2018-05-16

Krzyh00 napisał/a:
... to jak pochwalic kobiete ze ma cycki 8-)


nie każda kobieta ma cycki :oops:

eithray - 2018-05-16

Dizajnerów ostatnio się narobiło, a pochwalić kobietę, że ma dobre cycki to już coś :mrgreen: Tu jest dobre C.

Za chwile ktoś nas skarci, że na JDM-O rozmawiamy o cyckach :mrgreen:

Krzyh00 - 2018-05-16

CEZAR86 napisał/a:
Krzyh00 napisał/a:
... to jak pochwalic kobiete ze ma cycki 8-)


nie każda kobieta ma cycki :oops:


to fragment jakiejs dluzszej historii?


CEZAR86 - 2018-05-17

Nie ma o czym opowiadać :wstyd:
johnnyg - 2018-05-17

nie każde cycki mają kobietę :wstyd:
CEZAR86 - 2018-05-17

Dobra Panowie, koniec spamu bo to nie temat o cyckach :oops:

Nie wiem czy kogoś to interesuje , ale byłem nyską na geometrii :lol:


Przy okazji postanowiłem pokazać jak wygląda podłoga po 2 latach

gaseb - 2018-05-17

Ale wielkość tego tłumika psuje tą ładną dupeszkę. Nie myślałeś nad dwoma mniejszymi symetrycznymi tłumikami?
CEZAR86 - 2018-05-17

Symetryczne rurki po dwóch stronach auta? Nieeeee
To jest stary japoniec, tu wydech musi być jeden skierowany do góry pod delikatnym kątem😎
Wydech na zdj wydaje się ciężki. Na żywo jest idealnie😉

Pilar - 2018-05-17

Dooobre jest 8-)
Hondata - 2018-05-17

Piękne auto i w super stanie :oops:

btw. Zajebista Alfa!! :mrgreen:

Qban - 2018-05-17

Pięknie się pasie na pierwszym zdjęciu. No i ta podloga :shock:
CEZAR86 - 2018-05-17

Hondata napisał/a:

btw. Zajebista Alfa!! :mrgreen:


Wszystkie te trzy auta z pierwszego zdjęcia łączy jedno.... Laweta :lol:

Les - 2018-05-17

Nie oszukuj bo niby dwa lata a przebieg zerowy :D
Hikiel - 2018-05-18

Co to jest Czarek za sztos to się w głowie nie mieści, bajka!
Karamba_DC2 - 2018-05-18

No jest genialna ta sztuka, mega wygląda 8-)
CEZAR86 - 2018-08-11

Skoro chłopaki odkopali swoje "czternastki" to i ja pokażę ;)

JAPFEST 2K18







Krzyh00 - 2018-08-11

Ty nie jestes normalny jechac pol polski bez zawieszenia :mrgreen:
Hikiel - 2018-08-11

Kuuuuurde, że nie ogarnąłem, że to Twoja.. przyszedłbym na bajery ;)
CEZAR86 - 2018-08-12

Krzyh00, lekko nie było, ale się udało :oops:
Hikiel, to mówisz że poniósł Cię melanż i nie ogarnąłeś? :lol:

Hikiel - 2018-08-13

CEZAR86, kurde jakbyś zgadł :D
CEZAR86 - 2018-12-07

Ok, sezon się skończył, a auto trafiło pod koc.
W tym roku w sezonie letnim postanowiłem nic nie "psuć" tylko cieszyć się jazdą.
Nissan odwiedził 3 imprezy na których spotkałem się z bardzo pozytywnymi opiniami ludzi. Bardzo wiele osób docenia i chwali efekt końcowy co bardzo mnie cieszy i motywuje :oops:

Kilka zdjęć:














Plany na 2019? Oczywiście są ;) Jednak będzie to raczej kosmetyka niż radykalne przeróbki. Aktualnie mam inne priorytety życiowe i nissan musi poczekać.

hot_rider - 2018-12-07

jest sztosem bez wątpienia :serce:
Shingo - 2018-12-07

Spas fajny ale by czerpac frajde z jazdy takim autem kilka centymetrów do góry by stykło :-)
DoSeR - 2018-12-07

Świetny jest :!: ale kurdę z Carslovers to go nie kojarzę :lol:
Johnson - 2018-12-07

Nie zastanawiałeś się nad wymianą kierownicy? Nawet na tle oldschoolowego wnętrze wygląda moim zdaniem staro.
Bajcarek - 2018-12-07

Arcyspójna, piękna 14'tka. 8-) Kiera imo pasuje, nitka i klakson nawiązuje do akcentów typu nakrętki i zaciski. All about details. 8-)
Krzyh00 - 2018-12-07

Sex :serce:

Deep corn do srodka i dzielo skonczone (zostal mi jeden akurat, pomysl byku 8-) :mrgreen: )

CEZAR86 - 2018-12-07

Shingo napisał/a:
Spas fajny ale by czerpac frajde z jazdy takim autem kilka centymetrów do góry by stykło :-)


Jeden z planów to delikatne podniesienie auta, wyprostowanie kół i założenie męskiej opony. Ale to grubszy zbieg z poszerzaniem budy bo laminatów nie toleruję, a volków :serce: nie zmienię na nic innego. Niestety parametry tych kół stworzone zostały pod nissana gtra r33, a nie 200sxa. Ale jak się nie ma co się lubi.... to się robi negatyw i naciąg :-P


Johnson napisał/a:
Nie zastanawiałeś się nad wymianą kierownicy? Nawet na tle oldschoolowego wnętrze wygląda moim zdaniem staro.


Kiera zostaje. Lubię ją. Myślę, że obszycie jej na nowo skórą nappa będzie dobrym zabiegiem.
A poza tym lubię detale o których mówi Kamil (żółta nić, napis, nakrętki, zaciski) to wszystko gra ;) Zdaję sobie sprawę, że idealnie wpasowała by się tu Nardi deep corn czyli to co proponuje Kszysiek, ale jeszcze nie teraz :P



Krzyh00, no i najważniejsze! Nie będzie już tych pomarańczowych pryszczy z przodu za które zawsze mnie terroryzowałeś :mrgreen:

MuzykVrt - 2018-12-07

Obłędna!

Z czego są te przednie tapczany?

Karamba_DC2 - 2018-12-07

MuzykVrt napisał/a:
Z czego są te przednie tapczany?


Lancer Evo 7 jak mniemam :)

CEZAR86 - 2018-12-07

Tak, głębokie recaro z evo. Wg mnie drugi tak wygodny i dobrze trzymający kubełek po recaro cs
Mareczuczek - 2018-12-07

Chyba nie skłamię jak powiem, że to jedna z najbardziej dopracowanych s14 w PL? :mrgreen:
CEZAR86 - 2018-12-09

Mareczuczek napisał/a:
Chyba nie skłamię jak powiem, że to jedna z najbardziej dopracowanych s14 w PL? :mrgreen:


Myślę, że to stwierdzenie jest mocno na wyrost ;)
Jest w pl kilka bardzo dopieszczonych S14stek, ale ich właściciele nie ujawniają się na forach/eventach itp...
Daleko nie szukając u mnie w mieście jest też bardzo ładny sx, bliźniaczy do mojego, ale właściciela nie znajdziecie na forach


Kolejna to czerwona Krzycha. Piękna i bardzo doinwestowana w japońskie smaczki ;-)

Karamba_DC2 - 2018-12-09

Dwie razem na innej feldze robią 8-)
MuzykVrt - 2018-12-09

Umarłem..
Krzyh00 - 2018-12-09

CEZAR86 napisał/a:

Krzyh00, no i najważniejsze! Nie będzie już tych pomarańczowych pryszczy z przodu za które zawsze mnie terroryzowałeś :mrgreen:


kurde... a wlasnie mialem pisac ze jednak leza te pomarancze w sumie i sie przekonalem. nie zmieniaj jest dobry oldskul :mrgreen:

gaseb - 2019-07-11

Auto oblookane na żywo na Raceism. Robi mega robotę! Fajnie, że masz jeszcze plany związane z autem.


hot_rider - 2019-07-11

btw.byłem mega rozczarowany cennikiem ,wejście kosztowało 80zł i nie było jak ostatnio wejściówki na jednodniowej , było nas 5 osób więc postanowiliśmy iść za tą kase na dobre żarcie :lol:
CEZAR86 - 2019-07-12

Skoro gaseb odgrzebał tak dawno nie aktualizowany temat wrzucę kilka zdjęć z imprezy na której byliśmy razem ;)








memo88 - 2019-07-13

Jest kosmos to auto :bear2: Gratulacje! Świetne zdjęcia!
CEZAR86 - 2019-09-08

Pewnie mało kogo to interesuje, ale w garażu obok s14 stanął taki oto dziadek ;)


Krzyh00 - 2019-09-08

ladna ta blyskawica z painta :mrgreen:
Karamba_DC2 - 2019-09-08

Nie bądź taki skromny, dobry dziadek 8-)
CEZAR86 - 2019-09-08

Krzyh00 napisał/a:
ladna ta blyskawica z painta :mrgreen:


:cwaniak:

Demon - 2019-09-08

Mało kogo? Przecież to jeden z japońskich aut z najpiękniejszą sylwetką
johnnyg - 2019-09-09

240/260/280?
CEZAR86 - 2019-09-09

johnnyg napisał/a:
240/260/280?


280

bobas - 2019-09-10

To je ten co stal niedawno na olx z obnizonym zawiasem i felgami zmienionymi ? :)

Podrzuć na PW za ile udało się go wyrwać bo mocno interesują mnie te auta 8-)

CEZAR86 - 2021-07-21

Witam, dawno tu nie zaglądałem więc odgrzebię temat co by nie spadł na samo dno :-P
Ostatnio zupełnie nie mam czasu na auta więc głównie stoją w garażu.
Datsun za chwilę będzie rozbierany i przygotowywany do blacharki. A z moim tempem pracy zapewne potrwa to kilka lat :D
S14 również bez większych zmian. Jako że wyrosłem już z negatywów i naciągów zmieniłem felgi, które pozwoliły założyć szerszą oponkę i wyprostować negatyw (te37 przez chore ET wymuszały duży camber)
Nowe felgi to SSR Professor SP1
Opona Yokohama Advan Neova

Kilka zdjęć:





eithray - 2021-07-22

Sztos :!: x2




PS Witamy kolejnego ozdrowieńca :mrgreen:

Rudy Hiszpan' - 2021-08-24

Świetnie wygląda. Ciekaw jestem jak ten zestaw Brembo hamuje :shock:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group