|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Nasze auta i projekty - NISSAN 200SX S14A | CEZAR
CEZAR86 - 2015-08-22 Temat postu: NISSAN 200SX S14A | CEZAR
UWAGA !!!
Ten temat proszę traktować jako przestrogę, gdyby któremuś z Was zachciało się starego "kultowego" Nissana
Na S14 chorowałem od bardzo dawna. Jednak dopiero rok temu stałem się jego "szczęśliwym" posiadaczem
Auta szukałem ponad pół roku. Pierwsze obejrzane sztuki w PL pozostawiały wiele do życzenia, więc postanowiłem poszukać dalej no i trafiła się
Niestety auto więcej stoi niż jeździ..., ale po kolei
MODEL
- NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
- SR20DET
- Ecumaster EMU + moduł Bluetooth
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic + rury z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
- Turbo Hybryda Lancer EvoX
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
- Kolektor z nierdzewki
INNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200 + wiązka
- Nowa wiązka silnikowa pod EMU
- Czujniki ( Temp. Oleju, Ciśnienie Oleju, EGT, AFR, Temp. w dolocie IAT, czujnik stuku)
- Parametry silnika wyświetlane na tablecie
UKŁAD HAMULCOWY
- Zaciski Brembo 6 i 4 tłoki
- Tarcze Lexus ISF 360mm i 340mm
- Custom adaptery
- Przewody w oplocie PizzaBrakes
- Pompa bm57
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
- Regulowane wahacze
- Poliuretan cały zawias
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Czarny dywan
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
ZDJĘCIA
Miało być pięknie i kolorowo więc przez zimę 2014 zacząłem zbierać klamoty
Trafiły się nawet moje wymarzone koła, co prawda do renowacji ale są
RAYS VOLK TE37
Wiosna 2015 zakładała szybki plan...
Wywalamy cały zawias, napędy, przewody paliwowe i hamulcowe, bak itp...
Piaskujemy i malujemy proszkiem wszystko co się da, wrzucamy gwint ISC, komplet poliuretanów na cały zawias itp
I priorytet!!! Poprawiamy konserwację podłogi, która została zrobiona jeszcze za poprzedniego właściciela w DE ok 2 lata temu
No i tu się zaczęło...
Po wstępnym rozszlifowaniu okazało się, że pod konserwacją siedzi ruda której ktoś wcześniej nie usunął
W tym momencie wszystkie tjuningi poszły w odstawkę, a ja samodzielnie postanowiłem ratować podłogę ...
Zaczęło się szlifowanie...
Dużo szlifowania.....
Po dokładnym oczyszczeniu podłogi, smarowaniu jej odrdzewiaczem NOXUDOL (naprawdę daje radę), ponownym czyszczeniu i ponownym odrdzewianiu, i tak aż do skutku czyli żywej blachy...
Poszedł podkład reaktywny
Następnie epoksyd po którym spód wygląda jak nówka z salonu i aż szkoda go zakrywać konserwacją
Na koniec wszystkie zgrzewy, łączenia blach na zakładkę itp zostały pokryte masą poliuretanową
Auto od kwietnia stoi na kobyłkach rozbebeszone. Z racji, że robię wszystko sam i praktycznie nie mam wolnego czasu strasznie długo to trwa, ale powoli działam
Hondata - 2015-08-22
Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny
Ale SZACUN bo kawał porządnej roboty
hot_rider - 2015-08-22
to się chwali! powodzenia
Krychu - 2015-08-22
CEZAR86 napisał/a: | Niestety auto więcej stoi niż jeździ |
typowy turbo nissan
CEZAR86 - 2015-08-22
Cytat: | Faktycznie te Nissany tragedia pod względem rudej Grażyny |
Po tym chrupku stwierdzam, że nysy rdzewieją dużo szybciej niż hondy z tamtych lat
Krychu napisał/a: | CEZAR86 napisał/a: | Niestety auto więcej stoi niż jeździ |
typowy turbo nissan |
A jak tam Twoja Turbo Honda?
Przyszły śrubki z galwanizacji
agrupa - 2015-08-22
Łączę się w bólu, robię to samo ze swoim autem
Ps. Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem...
CEZAR86 - 2015-08-22
agrupa napisał/a: | Jakich materiałów lakierniczych użyłeś (firmy) podkładów? Nie pogryzło się?
Ostatnio nie zalecają reaktywnego i epoksydowego razem... |
Jeśli nie będziesz kładł jednego na drugi zbyt szybko to nic się nie pogryzie
Z racji, że nie mam czasu dla niego to sytuacja wyglądała tak, że reaktywny miał tydzień na wyschnięcie, później epoksyd ok 2tyg i dopiero po ok 3-4 tygodniach poszła na to konserwa. Wszystko było dokładnie obejrzane i nic się nie zgryzło.
Co do specyfików:
1. Przed podkładem reaktywnym NOXUDOL RUST EATER, szlifowanie, ponowanie noxudol, szlifowanie... i tak do skutku aż do żywej blachy
2. Reaktywny 2 warstwy
3. Epoksyd 2 warstwy
4. Konserwacja 2 warstwy
Używałem specyfików NOVOLA, nie wiem czy to dobra firma czy nie... czas pokaże
agrupa - 2015-08-22
thx, u mnie tak źle nie jest, raczej drobne ogniska ale chcę zrobić to dobrze tak żeby na jakiś dłuższy czas móc zająć się ciekawszymi aspektami posiadania tego auta
Na elementy zawieszenia stosuję NOVOL i jakoś na razie nie mam zastrzeżeń.
Na podwodzie rozważam to samo. Do samej konserwacji użyję TECTYL
Les - 2015-08-24
Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach
CEZAR86 - 2015-08-24
Les napisał/a: | Tak własnie patrzę na Twoje zdjęcia i wygląda to gorzej jak w Civicach |
Niestety, nissany miały zdecydowanie gorsze blachy niż hondy
hot_rider - 2015-08-24
raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej
TorquedMad_Mind - 2015-08-25
hot_rider napisał/a: | raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej |
to raczej wyjątki ją potwierdzające
CEZAR86 - 2015-08-25
Bio napisał/a: | hot_rider napisał/a: | raczej bym nie nazwał tego regułom , bo znam 2 s14 gdzie nie mają rudej |
to raczej wyjątki ją potwierdzające |
Dokladnie
Wszystkie s14 jakie znam wygladaly gorzej niz moje A to przez ro ze od nowosci nikt nie dbal o podloge
Tomac - 2015-08-25
Wszak podłoga podstawa.. bez tego ani rusz
clark - 2015-08-25
Kawał dobrej roboty, kibicuję!
eithray - 2015-08-26
A już myślałem, że gorszą blachę od Hondy mają wyłącznie taczki Kawał dobrej roboty z zabezpieczeniem podłogi.
W jakim stanie jest lakier na samochodzie?
PMW - 2015-08-26
to musi być miłość ... zdrowe podejście - poszedłbym za ciosem i zrobił to samo z drugiej strony podłogi
CEZAR86 - 2015-08-27
eithray napisał/a: | W jakim stanie jest lakier na samochodzie? |
Lakier o dziwo jak na swoje lata jest w dobrym stanie. Detailing na wiosnę załatwi sprawę
PMW napisał/a: | to musi być miłość ... zdrowe podejście - poszedłbym za ciosem i zrobił to samo z drugiej strony podłogi |
Z drugiej strony też już się ogarnia
PMW, pamiętam jak kiedyś napisałeś, że te auta będą rdzewieć nawet w komorze próżniowej...
Ku@%a miałeś rację!!!
Fawor - 2015-08-27
Robota bardzo fajna, ale siedząc w temacie budowy karoserii....jestem ciekaw jak dużo grubości blachy zdjąłes tym szlifowaniem Wiem, że to hardcore propozycja, ale testowo zrobilbym jeden otwór sprawdzający
CEZAR86 - 2015-08-28
Fawor cala podloga byla wysmarowana siuwaksem ktory skutecznie rozpuscil stara konserwe i farbe, dzieki temu wszystko schodzilo ladnie za pomoca szpachelki.
Szlifowane do zera bylo tylko tam gdzie byla ruda i to tez druciakami a nie kamieniem
Takze mysle ze nie sciagnalem tej blachy wiecej niz bym to oddal do piaskowania
CEZAR86 - 2015-08-28
Mamy kolejne elementy układanki
Tylny wózek, wahacze i inne pierdoły poszły w podkład cynkowy i proszek.
Nie chciałem robić civicklubu i bawić się kolorkami, więc wybór padł na czarny półmat
Dodatkowo pojawiły się nowe sworznie, końcówki drążków i łączniki staba
No i regulowane tylne wahacze. Nie chciałem eksperymentować z chińczykami na uniballach z racji tego, że auto będzie służyło do jazdy po ulicy, a jakoś nie widzę tych metalowych końcówek na naszych dziurawych ulicach...
Wybór padł na polskie wahacze normalnie z tulejami
Mazek - 2015-08-28
Mega!!!
Sam kiedyś chciałem 200sx'a tylko ten tył mnie nie podchodzi...ale Twoje podejście zdziera pape z dachu.
Normalnie Auto będzie lepsze niż jakby wyszło z salonu. Każdy element będzie dopracowany na mega wypas. Brak słów
lukas4 - 2015-08-30
fajnie się to będzie składało
btw. w sumie temat można do projektów przenieść bo dobrze się dzieje
CEZAR86 - 2015-08-30
lukas4 napisał/a: | w sumie temat można do projektów przenieść bo dobrze się dzieje |
Nie mam nic przeciwko Decyzja należy do moderatorów
CEZAR86 - 2015-09-19
Przyszły gumki
Konserwa położona także zacząłem układać od nowa przewody hamulcowe i paliwowe.
Postanowiłem też "zaciaśnić" seryjną szperę, która w s14 jest dość leniwa
Robi się to za pomocą takiej podkładki
A więc pacjent na stół i rozbieramy gościa
Po tym zabiegu auto powinno znacznie łatwiej chodzić bokami
Game - 2015-09-19
Profi robota Podkładka 1,7mm? Ja kupiłem dyfer z automata i zacieśniony na około 50%, jestem ciekaw jak się będzie na tym jeździło. Składasz już do kupy?
CEZAR86 - 2015-09-19
Podkładka 1,4mm. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale po opiniach od innych użytkowników wychodzi na to że każdy dyfer inaczej reaguje na to zacieśnianie.
Początkowo miałem tą oryginalną górną (1,1mm) wrzucić na miejsce dolnej (0,8mm) ale stwierdziłem, że dolna zostanie nie ruszona, a na górę tylko wrzucę 1,4mm. Jak będzie za mało to się podmieni
Powoli zaczynam składać, jeszcze tylko dyfer z zewnątrz trzeba odświeżyć
Game - 2015-09-20
Jak będziesz odnawiał dyfer to zrób jakieś foty
CEZAR86 - 2015-09-20
Nie ma problemu Wszystko co robie przy tym gruzie staram sie uwieczniac na zdjeciach
CEZAR86 - 2015-11-08
Po chwilowym braku czasu dla SXa znowu zaczęło się coś dziać
Zostały odświeżone i pomalowane ostatnie elementy tej układanki czyli wał, półośki, piasty i dyfer
Po długich poszukiwaniach w końcu namierzyłem głębokie Recaro...
... i taki wydeszek Oczywiście oryginał, a nie żaden podrabianiec
hot_rider - 2015-11-08
profi robota!
stołki z jakiegos evo?
eithray - 2015-11-08
Dobre graty! Przyjemnie zagląda się w ten temat
Tommi01 - 2015-11-08
hot_rider napisał/a: | stołki z jakiegos evo? |
evo7
gaseb - 2015-11-08
Jakie ładne te gumki To poliuretan?
adino1 - 2015-11-08
gaseb napisał/a: | Jakie ładne te gumki To poliuretan? |
tak, scooter z koszalina takie ładne robi
btw. CEZAR czym malowałeś wał i przeguby?
CEZAR86 - 2015-11-08
adino1 napisał/a: | gaseb napisał/a: | Jakie ładne te gumki To poliuretan? |
tak, scooter z koszalina takie ładne robi
btw. CEZAR czym malowałeś wał i przeguby? |
Poli od Scootera (Silverproject) Pierwotnie miały być żółte, a całkiem przypadkowo wyszły takie i jest spoko
Co do malowania to tu robiłem dwa podejścia. Zależało mi na czarnym macie tak jak przy pozostałych elementach zawieszenia, ale niestety półosiek i wału nie mogłem oddać do proszkowania.
Początkowo kupiłem farbę do felg bolla ( http://www.boll.pl/lakier...owych-rally-202 ) ale okazała się strasznym ścierwem i zaczęła odchodzić. Nie wiem jakim cudem się nie przyjęła
Drugie podejście to zwykły Hammerite na rdze, kolor czarny mat. Dodałem rozpuszczalnik, utwardzacz. Zrobiłem ją odrobinę gęstszą na pistolet i wyszła fajna matowa strukturka
Przed lakierem oczywiście poszedł podkład
memo88 - 2015-11-28
Dobre frukty wkładasz
Bajcarek - 2015-12-07
To auto powinno być w projektach. Graty mistrzowskie.
sebeck_ - 2015-12-07
Kamil-R napisał/a: | To auto powinno być w projektach. Graty mistrzowskie. |
Nie to jedno Ten dział został chyba stworzony "na złość" rejsizmowcom, którzy niegdyś masowo wrzucali swoje auta do projektów...
I tak zostało, są tu dobre auta i imo zdecydowanie trzeba coś z tym zrobić.
Oby Ci się ta tabliczka JASMA nie poodzierała jak moja
CEZAR86 - 2015-12-23
Powoli coś się składa...
Wpadły też dłuższe szpilki
johnnyg - 2015-12-23
Kiedy wyjedziesz; ) pogoda zachęca
Tommi01 - 2015-12-23
profi robota!
CEZAR86 - 2015-12-23
johnnyg napisał/a: | Kiedy wyjedziesz; ) pogoda zachęca |
Myślę, że do wiosny się wyrobię
I takie tam porównanie
memo88 - 2015-12-23
Well Done!!! Gratki
gaseb - 2015-12-24
Z fabryki było pewnie gorzej niż teraz
Les - 2015-12-25
gaseb napisał/a: | Z fabryki było pewnie gorzej niż teraz |
Pewex patrzac po zdjeciach podlóg wszystkich eSek to na pewno
Aż szkoda teraz to brudzic na ulicy
CEZAR86 - 2015-12-25
Dlatego postanowione ze w mokre dni, a tym bardziej w zime nie bedzie jezdzilo "
Les - 2015-12-25
Zima i deszczowe dni odbierajaa przyjemnossci z jaazdy szczegolnie takimi samochodami
CEZAR86 - 2016-07-04
Pora odgrzebać kotleta.... Niestety w tym poście nie zobaczycie jeszcze poskładanego auta
Zima - zupełny brak czasu dla gruza... przewisiał na kobyłkach
Wiosna - coś się ruszyło, ale bardzo powoli
Lato - Wszystkie elementy układanki wskoczyły na swoje miejsce
Kilka zdjęć:
1. Zregenerowane zaciski przód i tył. Co prawda po sezonie zastępuje je Big Brake Kit, ale co tam... odnowiłem
2. Pomalowane staby
3. Zrolowane nadkola co by Volki się zmieściły
4. Środki foteli zmieniły kolor z niebieskiego na czarny
Aktualnie:
- Spawa się wydech 3"
- Spawa się dolot z dużym IC, Blow Offem itp
- Pompa paliwa DW200 na oddzielnym zasilaniu
- Wtryski 550cc
- Volki trafiły do regeneracji
Myślę, że teraz się trochę ruszy
hot_rider - 2016-07-04
fotele fajowe
ten szpan i rod robi się mocno konkurencyjny
Hondata - 2016-07-05
Dobra robota
Czy przy stało się coś z lakierem czy wszystko ok ??
Game - 2016-07-05
Fotele fajnie wygladaja z czarnym środkiem Składaj do kupy i pokazuj jakieś foty
CEZAR86 - 2016-07-05
Hondata napisał/a: | Dobra robota
Czy przy stało się coś z lakierem czy wszystko ok ?? |
Przy rolowaniu?
Wszystko ok, grzane opalarką i powolutku rolowane. Jak nie masz szpachlu to nie pęknie
gaseb - 2016-07-05
Zakładaj felgi i pokazuj
Marker - 2016-07-05
jak na razie poprzednie wystawił
CEZAR86 - 2016-07-05
gaseb napisał/a: | Zakładaj felgi i pokazuj |
W przyszlym tyg powinny juz byc gotowe
Marker napisał/a: | jak na razie poprzednie wystawił |
Hmmmmm?
Marker - 2016-07-06
a sorki nie to s14 xD
CEZAR86 - 2016-07-07
Auto odebrane z dolotu i wydechu. Zdjęcia na szybko robione na lawecie
CEZAR86 - 2016-07-28
Dywan sobie pomalowałem
Przed:
Po:
Jeśli się nie będzie wycierał to efekt mega!
Szyny pod Recaro:
Fotele przykręcone na sztywno bez regulacji przód tył. Dzięki temu zyskałem kilka cm niżej.
Dzięki firmie Megablast prosto z Japonii trafił do mnie oryginalny spoiler Kouki
Wróciły tez z renowacji moje oryginalne "roty"
Hikiel - 2016-07-28
Pięknie! Czym malowałeś dywan?
CEZAR86 - 2016-07-28
Hikiel napisał/a: | Pięknie! Czym malowałeś dywan? |
Wypchnąłem dziada z garażu
Marker - 2016-07-28
jest kocur, mimo koloru
Kubaa - 2016-07-28
Śliczna
CEZAR86 - 2016-07-28
Marker napisał/a: | jest kocur, mimo koloru |
Na początku też tak uważałem, ale im dłużej z nim przebywam tym bardziej mi się podoba
A na pewno jest ładniejszy niż ta czerwień u Krzyhaa
gaseb - 2016-07-28
Pięknie dobrałeś kolor felg do lakieru. Ładnie się błyszczy ta zieleń.
CEZAR86 - 2016-07-29
Jak wygląda seryjne "drewno" w wersji Racing każdy wie....
Nie pasowało mi to zupełnie do koncepcji więc przemalowałem w czarny strukturalny mat
Przy okazji wpadła oryginalna gała NISMO
Mieszek i środkowy element w boczkach został zmieniony na czarną alcantare
Hondata - 2016-07-29
Good job
Drewno faktycznie racing
Game - 2016-07-29
Trzeba było kupić przedlifta to byś miał czarne w serii Dobra robota Gdzie dorwałeś środkowy element boczka w alcantarze?
CEZAR86 - 2016-07-29
Game napisał/a: | Gdzie dorwałeś środkowy element boczka w alcantarze? |
Oddałem do tapicera
Marker - 2016-07-29
malowanie fajnie, ale bałbym się rys np po odkurzaniu
CEZAR86 - 2016-07-29
Marker napisał/a: | malowanie fajnie, ale bałbym się rys np po odkurzaniu |
Dziś było odkurzane, żadnych rys nie ma, dywan się ładnie "zaczesuje"
CEZAR86 - 2016-09-27
Game - 2016-09-27
Kolor felg na mega + Ale naciągi już mi się mniej widzą
hot_rider - 2016-09-27
co tu pisac, ten wzór nawet w cieńkoczento bedzie wyglądał kozacko
CEZAR86 - 2016-09-27
Game napisał/a: | Kolor felg na mega + Ale naciągi już mi się mniej widzą |
Delikatne naciągi i negatywy są wymuszone parametrami felg (4x9,5 et0) Nie chcę ciąć budy, a tym bardziej pozbywać się tak kultowego koła
Game - 2016-09-27
No fakt et z trochę z dupy i normalna opona nie wejdzie. Jakie rozmiary opon?
Hikiel - 2016-09-27
Ogień z dupy!
CEZAR86 - 2016-09-27
Game napisał/a: | Jakie rozmiary opon? |
225/35 przód
225/40 tył
Hikiel napisał/a: | Ogień z dupy! |
No wali marchewy wali
eser - 2016-09-27
Przeczytałem cały temat . Wyglada genialnie .
Szkoda, ze trzeba ,,nabić" 50 postów zeby moc temat utworzyć bo bym zaczął z chęcią ti robic
CEZAR86 - 2016-09-30
Pokaż tu co tam masz
eser - 2016-10-01
Żeby nie zasmiecać zdjęciami podaje link do galerii znajomego ... KLIK
Z góry przepraszam za felgi . Wpadnie coś poprawnego w przyszłym sezonie, mam nadzieję .
CEZAR86 - 2016-10-01
Koło i to coś z przednich kierunków out
eser - 2016-10-01
Koło out, przednie kierunki na żywo sa pomarańczowe , naklejona została folia mleczna i na foto wyglada niekorzystnie
CEZAR86 - 2017-02-25
Kouki
Game - 2017-02-25
No i kot Montowany na ori kołki czy jakaś rzeźba?
CEZAR86 - 2017-02-25
W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie.
Otwory w klapie, ktore sie odslonily po starym spoilerze zaspawane, klapa tez lakierowana
Marker - 2017-02-25
kanciaty spojler ratuje tył tego modelu
Game - 2017-02-25
A co nie tak z tyłem bez spojlera? Mi się podoba z kouki, ori lotką a ostatnio nawet z czystą klapą
Marker - 2017-02-25
no jak dla mnie to sie nijak ma do frontu s14a
Game - 2017-02-25
To akurat prawda ale ciężko znaleźć tył, który poziomem dostosował by się do jednego z najlepszych frontów ever
Krzyh00 - 2017-02-25
CEZAR86 napisał/a: | W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie. |
widze posluchal rady
prawilnie
ps. ładne japan rejsingi, kiedy montujesz do nich opony?
CEZAR86 - 2017-02-26
Krzyh00 napisał/a: | CEZAR86 napisał/a: | W przedniej czesc podstawy spoilera dodatkowo zalaminowana sruba "6" + nowy otwor w klapie. |
widze posluchal rady
prawilnie
ps. ładne japan rejsingi, kiedy montujesz do nich opony? |
Krzysiu, weź Ty już idź pobawić się swoją nową gałką
Krzyh00 - 2017-02-26
nie moge, pada
hot_rider - 2017-02-26
jak sprawują się te pirelki na tyle?
mam je na przodzie i tak myslałem aby na tył kupić takie same
CEZAR86 - 2017-02-26
Szczerze to zrobiłem na nich może z 30km i skończył się sezon
Nie pomogę bo nie wiem
CEZAR86 - 2017-03-05
empe - 2017-03-05
Zdjęcia i auto trafiają w me gusta.
Jest zajebiście.
YacaJackowski - 2017-03-05
Kosa!
Hondata - 2017-03-05
Wygląda kozacko
hot_rider - 2017-03-05
x3
Dudi - 2017-03-05
Całość mega się prezentuje, to chyba najlepszy możliwy spoiler do S14
Szacun
Emre - 2017-03-05
auto masz w Wawie? bo bym chętnie obmacał...
MateuszMats - 2017-03-05
Kolejny super 200sx. Dobrze się prezentuje
CEZAR86 - 2017-03-05
Emre napisał/a: | auto masz w Wawie? bo bym chętnie obmacał... |
W wawie bede nim bywal weekendowo. Niestety nie mam tu fajnego garazu gdzie moglbym auto trzymac i przy nim grzebac
Krzyh00 - 2017-03-05
wycisnac pomaranczowe pryszcze i jest skurvol
gaseb - 2017-03-06
Kozak na maksa!
Trochę wizualnie brakuje przedniej mocniejszej dokladki.
CEZAR86 - 2017-03-06
Niestety nic z akcesoryjnych dokladek do tego zderzaka nie podoba mi sie
Seryjny hokej daje rade, na tych ciemnych zdjeciach go nie widac, ale na zywo jest ok
Hikiel - 2017-03-06
Co to jest za kocur!!!!
Bierz Skaja i dawaj go!
CEZAR86 - 2017-03-06
Hikiel napisał/a: | Co to jest za kocur!!!!
Bierz Skaja i dawaj go! |
A zrobiłeś już podłogę?
eithray - 2017-03-06
Tyle osób narzeka na tą butelkową zieleń na 200SX'ach, żaden z nich nie miał jednak tak dobrze dobranego koła
Jest świetnie
Hikiel - 2017-03-06
CEZAR86 napisał/a: | Hikiel napisał/a: | Co to jest za kocur!!!!
Bierz Skaja i dawaj go! |
A zrobiłeś już podłogę? |
Pracuję nad tym
CEZAR86 - 2017-03-07
Dzięki Panowie za miłe słowa Cieszę się, że moja wizja jak powinno wyglądać S14 trafia do tak wielu ludzi
Stronę wizualną uważam za zakończoną...
Najwyższy czas żeby to zaczęło jechać
Turbo z EvoX
Fawor - 2017-03-08
nie lepiej byłoby wrzucić gt28 na seryjny kolektor, skoro to i tak nie bedzie jakąs dragówka ani driftowoz?
mack1 - 2017-03-08
Dobry ruch, właśnie spawam do siebie kolektor pod to samo turbo.
Hondata - 2017-03-08
Z ciekawości jakiej średnicy będą rury na kolektorze?? Jakiś czas temu gmerałem u znajomego przy takiej nysie tyle że tam turbo z 9-wiątki... i na mój gust strasznie mała średnica rur była na kolektorze...
mack1 - 2017-03-08
Nie ma potrzeby, a nawet nie za bardzo jest to wskazane żeby dawać duże średnice.
Większość markowych kolektorów do evo i do sr20det robionych jest z rur 1-1/4" 10SCH lub 40SCH co daje około 37mm średnicy wewnętrznej. Rzadko 1-1/2"
Powierzchnia takiego okręgu daje w przybliżeniu powierzchnie owalu wyjścia z głowicy.
CEZAR86 - 2017-03-09
Fawor napisał/a: | nie lepiej byłoby wrzucić gt28 na seryjny kolektor, skoro to i tak nie bedzie jakąs dragówka ani driftowoz? |
Turbo zostanie przerobione na hybryde także jej potencjał będzie ok 450koni
Co do kolektora to średnica wewnętrzna wynosi 34mm
CEZAR86 - 2017-03-23
Coś się spawa
Game - 2017-03-24
Kto takie cuda tworzy?
CEZAR86 - 2017-03-24
Odezwij sie na fejsie
Gosc o nicku POWER WELD
CEZAR86 - 2017-08-06
Po dłuższej nieobecności najwyższa pora zaktualizować temat
Na początek opis co zostało zrobione, a później fotorelacja
- Komputer Ecumaster Emu
- Nowa wiązka silnikowa
- kilka czujników i innych pierdół ( Temp oleju, ciśnienie oleju, EGT, AFR, zawór MAC, temp w dolocie IAT, temp wody, czujnik stuku, moduł Bluetooth)
- Turbo Lancer EvoX (hybryda robiona przez Peruna)
- Kolektor z nierdzewki
- Sprzegło ACT HS1-HDSS
- Powiekszona miska olejowa
- Tablet itp itp
Kolektor gotowy
Turbo po przeróbce u Peruna
Pierwsze przymiarki
Sprzęgło
Po wszystkim auto trafiło do Chestera (Ecu-Tune) który zajął się strojeniem.
Zadanie nie było łatwe ponieważ nissan miał się zachowywać jak auto na seryjnym kompie czyli bezproblemowo odpalać na zimnym/ciepłym, równiutko trzymać obroty, miała działać klima itp...
Chester bez większych problemów poradził sobie z moimi wymaganiami, a auto ostatecznie zostało wystrojone na 1,3bara
Dzień hamowni nie był sprzyjający dla cyferek... temperatura na zewnątrz około 30st sprawiła, że w dolocie było ponad 40st przez co kilka koników uciekło
Żeby nie było tak kolorowo po około 300 kilometrach od strojenia pojawił się mały fuckup
Usterka typowa dla SRa.... złamało mi "igreka"
No to zapakowałem dziada na lawetę i auto ponownie trafiło w ręce Piotrka z TOXICMotorsport, który opiekował się nissanem od strony mechanicznej.
Igrek został wymieniony, strona ssawna i wydechowa wyregulowana pastylkami, zostały sprawdzone sprężynki, luzy zaworów itp.
Od tamtej pory auto zrobiło ponad 1000kilometrów i ma się dobrze
Czas na kilka ładniejszych zdjęć
Tommi01 - 2017-08-06
wow dzieje się ! super wygląda !
Bajcarek - 2017-08-06
Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe...
YacaJackowski - 2017-08-06
Świetny jest!
gaseb - 2017-08-06
Zajebiście wygląda na ostatnim zdjęciu.
Neill007 - 2017-08-06
Super projekt z tą lotką mega wygląda
Lutyyy - 2017-08-06
trochę emblemat odstaje na masce ale po za tym wygląda świetnie
Gumka23 - 2017-08-06
Najfajniejsza generacja S-chassis. Piękna sztuka mimo, że ten kolor wg mnie nie służy temu nadwoziu.
Krzyh00 - 2017-08-06
Kamil-R napisał/a: | Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe... |
przebieg ma wlasciwie identyczny jak garrett 2871r, czyli wstawanie z dolu przyrownalbym do wstawania w poniedzialek rano do roboty
MateuszMats - 2017-08-06
Podobają mi się te koniki
Twisted - 2017-08-06
No i elegancka nysa, pozostało kupić ganadory od Krzycha
Yaca - 2017-08-06
super zdjęcia i jak zwykle wszystko konkretnie porobione!
ps. jak z trakcją ? chyba strasznie musi latać bokiem bo oponki strasznie wąskie w stosunku do mocy
Bajcarek - 2017-08-06
Krzyh00 napisał/a: | Kamil-R napisał/a: | Dobry UP. SR z turbo Evo X to chyba najlepsza opcja na ulice, wstaje z dołu jak wściekłe... |
przebieg ma wlasciwie identyczny jak garrett 2871r, czyli wstawanie z dolu przyrownalbym do wstawania w poniedzialek rano do roboty |
WAAAT? GT28 i TD05 z Evo to totalnie inna charakterystyka w SR20. W GT28 jest nic-nic-nic-BOOOM-nic. TD05 na twin scrollu już przy 3.5k rpm ma maksymalny boost, a na każdym wykresie w guglu czy na forach, widać że GT28 ma conajmniej 1k rpm wyżej pełny boost, co za tym idzie, jednak turbo z E10 chyba lepiej wstaje i osiąga pełną moc...
Dla przykładu S13 z SR + turbo Evo X i twin scroll (tak, mój ex miętowy gruz ):
Pierwszy lepszy wykres z gugla:
Krzyh00 - 2017-08-06
no to teraz przewin do gory i zobacz przy jakich obrotach jest max Nm u Cezara
no i gtx2867r to chyba nie to samo co 2871r
a tera pa to :
Bajcarek - 2017-08-06
No to skoro GT28 jest lepsze, wstaje lepiej i tak dalej, to czemu tak dużo ludzi zaczyna atakować set z Evo? Zresztą, co tu dużo gdybać, odbiorę w końcu S13 i porównamy na żywo różnicę i będzie wiadomo, co jest bardziej korzystne z dołu i w całym zakresie..
Krzyh00 - 2017-08-06
Kamil-R napisał/a: | No to skoro GT28 jest lepsze, wstaje lepiej i tak dalej, to czemu tak dużo ludzi zaczyna atakować set z Evo? |
wyznajesz zasade ze miliony much nie moga sie mylic?
no patrzac po wykresach nie wiem czemu atakuja turbo evo, tym bardziej ze wiaze sie to z wyspawaniem nowego kolektora. moze niech te duzo ludzi sie wypowie i bedziemy wiedzieli
Lutyyy - 2017-08-06
Kamil-R napisał/a: | Zresztą, co tu dużo gdybać, odbiorę w końcu S13 i porównamy na żywo różnicę i będzie wiadomo, co jest bardziej korzystne z dołu i w całym zakresie.. |
o to to samo jestem ciekaw
CEZAR86 - 2017-08-06
Krzyh00, sprzedałeś mi chiński znaczek na maskę, który się ciągle odkleja, a teraz jeszcze siejesz zamęt w kwestii turbiny
Td05 i 2871 to bardzo podobnie zachowujące się turbiny w sr20, mimo wszystko zdecydowałem się na nią bo ma potencjał i z ostrzejszymi wałeczkami może być fajnie
I proszę nie wrzucać mi tu ściemnianych wykresów od lamika bo nie mają one za wiele wspólnego z prawdą
Krzyh00 - 2017-08-07
CEZAR86 napisał/a: | Krzyh00, sprzedałeś mi chiński znaczek na maskę, który się ciągle odkleja, a teraz jeszcze siejesz zamęt w kwestii turbiny |
dobrze ze chociaz japan racingi sie sprawuja widze
mack1 - 2017-08-07
Jeździłem z 6-7 srami z 2871 w różnych konfiguracjach (walki, bez walkow, różne kolektory), miałem 2871 u siebie i stwierdzam że to turbo ssie po całości. Pod każdym względem ssie. Lag, spool, awaryjność, zerowa możliwość rozwoju.
Albo inaczej - jest ok, do póki ktoś nie sprawdzi czegoś innego..
Teraz mam td05ha-152g6-12t (sryjna z evo 10) i różnica jest KOLOSALNA na plus. O tym nawet nie ma co dyskutować.
Hikiel - 2017-08-07
Ależ ten samochód pięknie wygląda. Kolor budy genialnie uratowany przez dobór koloru felg. Bajka!
Krzyh00 - 2017-08-07
mack1 napisał/a: | Jeździłem z 6-7 srami z 2871 w różnych konfiguracjach (walki, bez walkow, różne kolektory), miałem 2871 u siebie i stwierdzam że to turbo ssie po całości. Pod każdym względem ssie. Lag, spool, awaryjność, zerowa możliwość rozwoju.
Albo inaczej - jest ok, do póki ktoś nie sprawdzi czegoś innego..
Teraz mam td05ha-152g6-12t (sryjna z evo 10) i różnica jest KOLOSALNA na plus. O tym nawet nie ma co dyskutować. |
czyli generalnie jazda na nim na pewno jest przyjemniejsza i plynniejsza, ale osiagi powinny byc mocno zblizone patrzac po kreskach.
mack1 - 2017-08-07
To turbo wstaje duuuuużo wcześniej.
1. Nie patrz tylko na wykresy (chociaż na nich też widać różnicę) bo nie masz na nich informacji na jakim biegu było hamowane auto i np. jak mocno obciażone było na hamowni.
2. Pojawiła się moda na to, że wszyscy wrzucają hybrydy od perruna z większym kompresorem, co trochę pogarsza wstawanie turba i w zasadzie większość polskich srow które mają wrzucone wykresy jeździ na takich turbach.
W rzeczywistości różnica jest bardzo duża na plus td05 i to na kolektorze robionym własnoręcznie (a nie jestem w tym mistrzem )
CEZAR86 - 2017-10-03
Korzystając z ładnej pogody postanowiłem ostatni raz w tym roku przewietrzyć gruza
Auto aktualnie trafiło pod "kocyk" i nie będzie już jeżdżone, czas zabrać się za poprawę hamowania.
Krzyh00 - 2017-10-03
co ta dokladka taka zciurana? no i wyjmij ten gruz z bagaznika bo lezy jak maciora tylem
CEZAR86 - 2017-10-03
Dokładkę mi załatwił mechanik przy pierwszym wjeździe na warsztat...
Co do wysokości to jest idealna, auto na równym stoi idealnie w poziomie i nie ma efektu klina
A poza tym co Ty wiesz o SXach Hondziarzu!
Game - 2017-10-03
No fajna kalibra ale co to robi w projektach?!
Krzyh00 - 2017-10-03
CEZAR86 napisał/a: | Dokładkę mi załatwił mechanik przy pierwszym wjeździe na warsztat... |
i przezyl ??
CEZAR86 napisał/a: | Co do wysokości to jest idealna, auto na równym stoi idealnie w poziomie i nie ma efektu klina |
no wlasnie efekt klina to jest to co tygryski lubia najbardziej
CEZAR86 napisał/a: |
A poza tym co Ty wiesz o SXach Hondziarzu!
|
nie wiem o czym mowisz
CEZAR86 - 2017-10-03
Game napisał/a: | No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! |
Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo?
zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, ponoć do dziś go szukają
Game - 2017-10-03
CEZAR86 napisał/a: | Game napisał/a: | No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! |
Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? |
Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem
Krzyh00 - 2017-10-03
Game napisał/a: | CEZAR86 napisał/a: | Game napisał/a: | No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! |
Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? |
Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem |
oby nie jebao dlugo
Game - 2017-10-03
Krzyh00 napisał/a: | Game napisał/a: | CEZAR86 napisał/a: | Game napisał/a: | No fajna kalibra ale co to robi w projektach?! |
Zazdrościsz, że się nie załapałeś ze swoim Mondeo? |
Mondeo jak wróci na forum to z jebnięciem |
oby nie jebao dlugo |
Paanie tu nic nie jebie to nie Kiwik
CEZAR86 - 2017-10-03
Dobra już dobra, nie spamować mi tu
CEZAR86 - 2018-04-14
Czas na BBK
hot_rider - 2018-04-14
zacnie, od czego zaciski?
CEZAR86 - 2018-04-14
hot_rider napisał/a: | zacnie, od czego zaciski? |
Zaciski Audi Q7
Tarcze Lexus ISF 360mm i 345mm
adino1 - 2018-04-14
CEZAR86 napisał/a: | Czas ba BBK
Obrazek |
Tył hydraulika czy S13/Z32?
CEZAR86 - 2018-04-14
Hydro, ale połączony z seryjną dźwignią, pompa ukryta w schowku tak, żeby wyglądało jak seria
Pilar - 2018-04-14
Mistrz Kolor też świetny, będzie pięknie wyglądać
Krzyh00 - 2018-04-15
coraz lepsze te nakladki na zaciski z aliexpress
Andrew - 2018-04-15
Zaciski I klasa
Bulit82 - 2018-04-21
Auto mega i zaciski też bardzo, dopracowany projekt.
CEZAR86 - 2018-05-14
Hamulce siadły, auto jeździ i ma się dobrze
Czas na podsumowanie tego zestawu:
Zaciski Brembo ZR/ZL 18
Tarcze Lexus ISF 360mm i 345mm
Custom adaptery
Pompa BM57
Przewody w oplocie PizzaBrakes
Krzyh00 - 2018-05-14
Hamowalbym
hot_rider - 2018-05-14
zacnie, kolor też świetny
gaseb - 2018-05-16
Ale ładnie dobrałeś wszystkie kolory, zacisków, nakrętek, felg! Lepiej by się nie dało.
YacaJackowski - 2018-05-16
+1
Wszystko dobrane perfekcyjnie.
eithray - 2018-05-16
Gratulacje, wyciągasz maksimum z butelkowej zieleni na S14A
Krzyh00 - 2018-05-16
czarek jest dizajnerem, wiec powiedziec mu ze dobrze dobral kolory, to jak pochwalic kobiete ze ma cycki
CEZAR86 - 2018-05-16
Krzyh00 napisał/a: | ... to jak pochwalic kobiete ze ma cycki |
nie każda kobieta ma cycki
eithray - 2018-05-16
Dizajnerów ostatnio się narobiło, a pochwalić kobietę, że ma dobre cycki to już coś Tu jest dobre C.
Za chwile ktoś nas skarci, że na JDM-O rozmawiamy o cyckach
Krzyh00 - 2018-05-16
CEZAR86 napisał/a: | Krzyh00 napisał/a: | ... to jak pochwalic kobiete ze ma cycki |
nie każda kobieta ma cycki |
to fragment jakiejs dluzszej historii?
CEZAR86 - 2018-05-17
Nie ma o czym opowiadać
johnnyg - 2018-05-17
nie każde cycki mają kobietę
CEZAR86 - 2018-05-17
Dobra Panowie, koniec spamu bo to nie temat o cyckach
Nie wiem czy kogoś to interesuje , ale byłem nyską na geometrii
Przy okazji postanowiłem pokazać jak wygląda podłoga po 2 latach
gaseb - 2018-05-17
Ale wielkość tego tłumika psuje tą ładną dupeszkę. Nie myślałeś nad dwoma mniejszymi symetrycznymi tłumikami?
CEZAR86 - 2018-05-17
Symetryczne rurki po dwóch stronach auta? Nieeeee
To jest stary japoniec, tu wydech musi być jeden skierowany do góry pod delikatnym kątem😎
Wydech na zdj wydaje się ciężki. Na żywo jest idealnie😉
Pilar - 2018-05-17
Dooobre jest
Hondata - 2018-05-17
Piękne auto i w super stanie
btw. Zajebista Alfa!!
Qban - 2018-05-17
Pięknie się pasie na pierwszym zdjęciu. No i ta podloga
CEZAR86 - 2018-05-17
Hondata napisał/a: |
btw. Zajebista Alfa!! |
Wszystkie te trzy auta z pierwszego zdjęcia łączy jedno.... Laweta
Les - 2018-05-17
Nie oszukuj bo niby dwa lata a przebieg zerowy
Hikiel - 2018-05-18
Co to jest Czarek za sztos to się w głowie nie mieści, bajka!
Karamba_DC2 - 2018-05-18
No jest genialna ta sztuka, mega wygląda
CEZAR86 - 2018-08-11
Skoro chłopaki odkopali swoje "czternastki" to i ja pokażę
JAPFEST 2K18
Krzyh00 - 2018-08-11
Ty nie jestes normalny jechac pol polski bez zawieszenia
Hikiel - 2018-08-11
Kuuuuurde, że nie ogarnąłem, że to Twoja.. przyszedłbym na bajery
CEZAR86 - 2018-08-12
Krzyh00, lekko nie było, ale się udało
Hikiel, to mówisz że poniósł Cię melanż i nie ogarnąłeś?
Hikiel - 2018-08-13
CEZAR86, kurde jakbyś zgadł
CEZAR86 - 2018-12-07
Ok, sezon się skończył, a auto trafiło pod koc.
W tym roku w sezonie letnim postanowiłem nic nie "psuć" tylko cieszyć się jazdą.
Nissan odwiedził 3 imprezy na których spotkałem się z bardzo pozytywnymi opiniami ludzi. Bardzo wiele osób docenia i chwali efekt końcowy co bardzo mnie cieszy i motywuje
Kilka zdjęć:
Plany na 2019? Oczywiście są Jednak będzie to raczej kosmetyka niż radykalne przeróbki. Aktualnie mam inne priorytety życiowe i nissan musi poczekać.
hot_rider - 2018-12-07
jest sztosem bez wątpienia
Shingo - 2018-12-07
Spas fajny ale by czerpac frajde z jazdy takim autem kilka centymetrów do góry by stykło
DoSeR - 2018-12-07
Świetny jest ale kurdę z Carslovers to go nie kojarzę
Johnson - 2018-12-07
Nie zastanawiałeś się nad wymianą kierownicy? Nawet na tle oldschoolowego wnętrze wygląda moim zdaniem staro.
Bajcarek - 2018-12-07
Arcyspójna, piękna 14'tka. Kiera imo pasuje, nitka i klakson nawiązuje do akcentów typu nakrętki i zaciski. All about details.
Krzyh00 - 2018-12-07
Sex
Deep corn do srodka i dzielo skonczone (zostal mi jeden akurat, pomysl byku )
CEZAR86 - 2018-12-07
Shingo napisał/a: | Spas fajny ale by czerpac frajde z jazdy takim autem kilka centymetrów do góry by stykło |
Jeden z planów to delikatne podniesienie auta, wyprostowanie kół i założenie męskiej opony. Ale to grubszy zbieg z poszerzaniem budy bo laminatów nie toleruję, a volków nie zmienię na nic innego. Niestety parametry tych kół stworzone zostały pod nissana gtra r33, a nie 200sxa. Ale jak się nie ma co się lubi.... to się robi negatyw i naciąg
Johnson napisał/a: | Nie zastanawiałeś się nad wymianą kierownicy? Nawet na tle oldschoolowego wnętrze wygląda moim zdaniem staro. |
Kiera zostaje. Lubię ją. Myślę, że obszycie jej na nowo skórą nappa będzie dobrym zabiegiem.
A poza tym lubię detale o których mówi Kamil (żółta nić, napis, nakrętki, zaciski) to wszystko gra Zdaję sobie sprawę, że idealnie wpasowała by się tu Nardi deep corn czyli to co proponuje Kszysiek, ale jeszcze nie teraz
Krzyh00, no i najważniejsze! Nie będzie już tych pomarańczowych pryszczy z przodu za które zawsze mnie terroryzowałeś
MuzykVrt - 2018-12-07
Obłędna!
Z czego są te przednie tapczany?
Karamba_DC2 - 2018-12-07
MuzykVrt napisał/a: | Z czego są te przednie tapczany? |
Lancer Evo 7 jak mniemam
CEZAR86 - 2018-12-07
Tak, głębokie recaro z evo. Wg mnie drugi tak wygodny i dobrze trzymający kubełek po recaro cs
Mareczuczek - 2018-12-07
Chyba nie skłamię jak powiem, że to jedna z najbardziej dopracowanych s14 w PL?
CEZAR86 - 2018-12-09
Mareczuczek napisał/a: | Chyba nie skłamię jak powiem, że to jedna z najbardziej dopracowanych s14 w PL? |
Myślę, że to stwierdzenie jest mocno na wyrost
Jest w pl kilka bardzo dopieszczonych S14stek, ale ich właściciele nie ujawniają się na forach/eventach itp...
Daleko nie szukając u mnie w mieście jest też bardzo ładny sx, bliźniaczy do mojego, ale właściciela nie znajdziecie na forach
Kolejna to czerwona Krzycha. Piękna i bardzo doinwestowana w japońskie smaczki
Karamba_DC2 - 2018-12-09
Dwie razem na innej feldze robią
MuzykVrt - 2018-12-09
Umarłem..
Krzyh00 - 2018-12-09
CEZAR86 napisał/a: |
Krzyh00, no i najważniejsze! Nie będzie już tych pomarańczowych pryszczy z przodu za które zawsze mnie terroryzowałeś |
kurde... a wlasnie mialem pisac ze jednak leza te pomarancze w sumie i sie przekonalem. nie zmieniaj jest dobry oldskul
gaseb - 2019-07-11
Auto oblookane na żywo na Raceism. Robi mega robotę! Fajnie, że masz jeszcze plany związane z autem.
hot_rider - 2019-07-11
btw.byłem mega rozczarowany cennikiem ,wejście kosztowało 80zł i nie było jak ostatnio wejściówki na jednodniowej , było nas 5 osób więc postanowiliśmy iść za tą kase na dobre żarcie
CEZAR86 - 2019-07-12
Skoro gaseb odgrzebał tak dawno nie aktualizowany temat wrzucę kilka zdjęć z imprezy na której byliśmy razem
memo88 - 2019-07-13
Jest kosmos to auto Gratulacje! Świetne zdjęcia!
CEZAR86 - 2019-09-08
Pewnie mało kogo to interesuje, ale w garażu obok s14 stanął taki oto dziadek
Krzyh00 - 2019-09-08
ladna ta blyskawica z painta
Karamba_DC2 - 2019-09-08
Nie bądź taki skromny, dobry dziadek
CEZAR86 - 2019-09-08
Krzyh00 napisał/a: | ladna ta blyskawica z painta |
Demon - 2019-09-08
Mało kogo? Przecież to jeden z japońskich aut z najpiękniejszą sylwetką
johnnyg - 2019-09-09
240/260/280?
CEZAR86 - 2019-09-09
johnnyg napisał/a: | 240/260/280? |
280
bobas - 2019-09-10
To je ten co stal niedawno na olx z obnizonym zawiasem i felgami zmienionymi ?
Podrzuć na PW za ile udało się go wyrwać bo mocno interesują mnie te auta
CEZAR86 - 2021-07-21
Witam, dawno tu nie zaglądałem więc odgrzebię temat co by nie spadł na samo dno
Ostatnio zupełnie nie mam czasu na auta więc głównie stoją w garażu.
Datsun za chwilę będzie rozbierany i przygotowywany do blacharki. A z moim tempem pracy zapewne potrwa to kilka lat
S14 również bez większych zmian. Jako że wyrosłem już z negatywów i naciągów zmieniłem felgi, które pozwoliły założyć szerszą oponkę i wyprostować negatyw (te37 przez chore ET wymuszały duży camber)
Nowe felgi to SSR Professor SP1
Opona Yokohama Advan Neova
Kilka zdjęć:
eithray - 2021-07-22
Sztos x2
PS Witamy kolejnego ozdrowieńca
Rudy Hiszpan' - 2021-08-24
Świetnie wygląda. Ciekaw jestem jak ten zestaw Brembo hamuje
|
|