|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Szpan i Roadshow - Nissan 350z Zeto
Dudi - 2017-04-17 Temat postu: Nissan 350z Zeto Witam , jestem już z wami od jakiegoś czasu, i zawsze chciałem się tu pojawić u was z własnym autkiem Perełką którą miałem już wstawiać była Impreza GT , jednak jak się okazało zdążyłem się z nią wcześniej rozstać, nie ukrywając z ciężkim sercem
Jednak jak się okazało później ''nie ma tego złego....'' i stałem się posiadaczem jednego z moich już spełnionych marzeń czyli Nissana 350z oczywiście w wersji EU. Zetka pochodzi z Szwajcarii ma nalatane zaledwie 73k km i pomimo kilku niedociągnięć które z czasem będę poprawiać, jest w stanie prawie idealnym. Pojeździłem nią już trochę czasu i mogę stwierdzić że jest najfajniejsze auto jakim jeździłem i sprawia mi mega radochę kiedykolwiek nią jadę. Ponadto jestem zachwycony komfortem i wygodą której brakowało mi wcześniej.Ponadto przekonałem się że najbardziej pasuje mi charakterystyka N/A o dużej pojemności.
MODEL:
- Nissan 350z Z33, 2003
- Europa
SILNIK:
- VQ35DE
- olej: Motul X-cess 8100 5W40
UKŁAD DOLOTOWY:
- Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
- FOX Exhaust Germany
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia seria
- LSD seria
ELEKTRONIKA:
- ESP
- ABS
- Kierownica wielofunkcyjna
- Elektryczne szyby i lusterka
- Tempomat
- Centralny zamek
- 6x airbag
- Klimatyzacja
- Podgrzewane fotele
- Regulacja elektryczna foteli
ZAWIESZENIE:
- seria
UKŁAD HAMULCOWY:
- układ Brembo
- klocki: Brembo
NADWOZIE:
- seria
- przyciemnione tylne szyby
KOŁA:
- felgi seria
- opony: przód - Bridgestone RE050A, tył: pirelli p zero nero gt
WNĘTRZE:
- seria, jasna skóra
- audio BOSE
- BLAUPUNKT NEW YORK 800 2DIN
PLANY:
Plan na ten sezon to utrzymanie w idealnym stanie oraz poprawienie wszelkich niedociągnięć. Natomiast na najbliższą przyszłość mam plan który postaram się zrealizować a przynajmniej do niego dążyć, lecz go jeszcze nie zdradzę.
FOTO:
hot_rider - 2017-04-17
fajnaaa, powodzenia
eser - 2017-04-17
No powodzenia ! Wyglada przyzwoicie
Dudi - 2017-04-18
hot_rider napisał/a: | fajnaaa, powodzenia |
eser napisał/a: | No powodzenia ! Wyglada przyzwoicie |
Dzięki
CMQ - 2017-04-19
Gratki, miałem dwie zetki i nie wykluczam trzeciej.
Wiseguy - 2017-04-24
Jedno ale 3.5 to nie jest duża pojemność
Dudi - 2017-04-24
Wiseguy napisał/a: | Jedno ale 3.5 to nie jest duża pojemność |
Niby tak, dla Ameryki na pewno ale, ja miałem wcześniej 1.5/1.8/2.0 to dla mnie subiektywnie dużo większa różnica Tak że pisałem jak ja czuję jazdę Z
CMQ napisał/a: | Gratki, miałem dwie zetki i nie wykluczam trzeciej. |
Dzięki, miło słyszeć od jednego ze znawców w temacie Zetek
MateuszMats - 2017-04-24
Super jest Zetka i też uważam, że 3,5 to już całkiem fajna pojemność. Czasami żałuję, że nie kupiłem jednak 350z
Dudi - 2017-09-22
Cześć, odkopię trochę temat Na dniach mija pierwszy rok posiadania prze zemnie Zetki. Moje odczucia z posiadania są jak najbardziej pozytywne, im więcej jeżdżę tym bardziej mnie cieszy, tu dodam ze Zetka sprawdza się też bardzo dobrze w roli daily . Jeśli chodzi o modyfikacje na razie nic się nie zmieniło, takie było założenie, poznanie auta i sprawy prywatne. Jednak plan działań jest już określony i w niedługim czasie Zetka zacznie się powoli zmieniać
A tu jeszcze kilka zdjęć z zlotów i kilku wakacyjnych wypadów w tym sezonie
hot_rider - 2017-09-22
podaj jej dystans 20mm do tych kół , będzie o niebo lepiej
Qban - 2017-09-22
hot_rider napisał/a: | podaj jej dystans 20mm do tych kół , będzie o niebo lepiej | Z wyglądu tak, ale niestety ucierpi na prowadzeniu..
Dudi - 2017-12-17
Cześć wam, temat trochę zarósł, lecz Zetka jeździ, ma się dobrze i cieszy właściciela Z racji że ostami czasy padł mi jeden z żarników w lampie, postanowiłem że coś trzeba z tym zrobić. Jako że stan czystości wewnątrz lamp pozostawiał wiele do życzenia, a wersja kolorystyczna lamp w spec. 03 mi jakoś nie leży,, zabrałem się do pracy.
Lampy zostały zdjęte, rozebrane (żarniki okazały się marki NO NAME ), wyczyszczone. Następnie kilka elementów ozdobnych, nie będących odbłyśnikami poszło w czarny i srebrny kolor. Ostatecznie lampy zostały sklejone masą uszczelniająco-klejącą. Operacja została dopełniona nowymi żarnikami Osram Cool Blue 5500K i bardziej białymi postojówkami Philips WhiteVision. Wszystko wleciało z powrotem na auto. Dodatkowo nabyłem 2 brakujące wsporniki zderzaka.
Niestety przebiegu samych prac nie mam udokumentowanych z powodów nerwowo-zapominawczych Efekt końcowy wyszedł nieźle jak na własnoręczny hand-made, gdyby lampy były w stanie igła nie miał bym serca ich rozbierać jednak tak nie było, natomiast efekt dla mnie jest lepszy niż wcześniej, co nie zmienia faktu ze kiedyś jeszcze wpadną nowe OEM 06+.
Efekt końcowy( foty słabe bo Zetka brudna i nie ma co pokazywać ):
Poza tym z racji zimy na seryjne rays-y wpadły nowe tegoroczne fulda kristall control hp 2.
Na sezon na pewno szykują się zmiany, między innymi 19 z lepszym ET.
Jeśli ktoś dotrwał do tego momentu, to jest mi przykro, że stracił czas na czytanie o tym jak bardziej popsuć swoje auto
Bajcarek - 2017-12-17
Lampy wyszły bdb. Jedyna rzecz, którą bym zmienił jest wnętrze w kolorze Trumpa klaty...
Dudi - 2017-12-17
Dzięki.
Ale Melani się podoba Narazie wnętrze jako częściowo daily swoje zadanie spełnia, a później się zobaczy.
hot_rider - 2017-12-17
może chcesz? bo leży i mchem zarasta, oddam po kosztach
Dudi - 2017-12-18
Narazie będę się rozglądał za przednia dokładką, hot_rider dzięki za propozycje, będę miał na uwadze
Dudi - 2018-05-01
Temat zarósł, więc coś trzeba odkopać
Zeta otrzymała to co najbardziej potrzebowała, czyli dystanse po 25 mm niwelujące zabójcze seryjne ET
Miały być JR3, jednak nawróciłem się i na przyszły sezon wpadną bardziej finezyjne i bardziej zbliżone wagowo do lekkich seryjnych felg
Fotki, bo bez tego się nie liczy
Hondata - 2018-05-02
Elegancja
Dudi - 2018-05-02
Hondata napisał/a: | Elegancja |
Dzięki , staram się, niedługo wpadnie też kilka rzeczy w ramach rozwoju wizualnego
Dudi - 2018-06-11
Tak więc coś tam się dzieje. Wpadło kilka nowych rzeczy:
Downpipes, co odblokowało resztę wydechu
Oraz początek zmian w stylistyce czyli dokładka INGS style oraz custom ducktail.
Wstępne przymiarki
Finalnie wszystko prezentuje się tak:
W niedługim czasie dojdzie jeszcze kilka fajnych rzeczy
Karamba_DC2 - 2018-06-12
Nabiera kształtów bryła, i dobrze ! Seria jest nudna
Szkoda że mój brat o swoją tak nie dba
Dudi - 2018-07-15
Wpadły do mnie kolejne elementy układanki, a więc dyfuzor Top Secret style chyba najlepiej pasujący do z oraz dokładki progowe Chargespeed Bottomline style. Elementy obecnie w trakcie malowania. Pójdą jak reszta w czerń dla zachowania spójności i klimatu.
Poglądowe foto oczywiście :
Dalsza część relacji później
Dudi - 2018-08-06
Druga część nowości, tak więc po kolei :
Wpadłem jak co roku na Speedland Krosno na lotnisku, fajny klimat miejsca choć w zeszłym roku lepsza organizacja.
Międzyczasie wróciły do mnie w końcu elementy , czyli dokładki progowe Chargespeed Bottomline Style oraz dyfuzor Top Secret Style, które założyłem dzień przed kolejnym eventem.
Koniec końców pojawiłem się na 2nd TuningFest Motoshow Limanowa 2018 x Wojna Północ-Południe , bardzo fajny event choć przedwcześnie zakończony przez pogodę.
Wracając zahaczyłem o jedno z moich ulubionych miejsc, droga przez Czchów
Dalszy plan działania to na pewno felgi których absolutnie brakuje, dalej szukam natchnienia i zastanawiam się, 18 cz 19, no i zejść minimalnie niżej.
Stay tuned
Game - 2018-08-06
Fajna jest! teraz dobre koło i mistrz
Dudi - 2018-08-06
Dzięki Game , cały czas szukam. Korci mnie na 18 z mięsistą oponą choć nie wiem czy nie zginie w nadkolu jak ta teraz.
Karamba_DC2 - 2018-08-06
Tył fajnie teraz wygląda, koło faktycznie 19 by się przydało
Hondata - 2018-08-06
Suer!
Mega czysto!
Felunek by zrobił robotę!
Dudi - 2018-08-06
Karamba_DC2 napisał/a: | Tył fajnie teraz wygląda, koło faktycznie 19 by się przydało |
Nie moge się napatrzeć na ten tyłeczek Dużo osób podobnie mi doradza.
Hondata napisał/a: | Suer!
Mega czysto!
Felunek by zrobił robotę! |
Dziękuję, staram wzorować sie na najlepszych
eithray - 2018-08-07
Koło, koło na gwałt potrzebne
Dudi - 2018-08-08
eithray napisał/a: | Koło, koło na gwałt potrzebne |
Szukam, szukam ale ciężka sprawa znaleźć coś sensownego nie będącego JR ale na spokojnie, coś będzie
fala - 2018-08-08
teraz jest taki wybór kół , że na pewno coś się trafi . Megablast , Felgi z Japoni maja dość szeroką ofertę ... przyciemnij trochę światła wstecznego nie będą tak biły po oczach na tle tej głębokiej czerni świetnie utrzymane auto !
Shingo - 2018-08-20
Tylko nie przesadz z tym body bo już teraz jest wystarczajace Koło do zmiany
Dudi - 2018-08-20
fala napisał/a: | teraz jest taki wybór kół , że na pewno coś się trafi . Megablast , Felgi z Japoni maja dość szeroką ofertę ... przyciemnij trochę światła wstecznego nie będą tak biły po oczach na tle tej głębokiej czerni świetnie utrzymane auto ! |
Coś się powoli znajdzie, dobra myśl Dzięki, staram się
Shingo napisał/a: | Tylko nie przesadz z tym body bo już teraz jest wystarczajace Koło do zmiany |
W kwestii na tą chwilę jest komplet, koła to seria i trwają poszukiwania czegoś ciekawszego
Qban - 2018-08-21
Zajebista. Wszystko idzie w dobrym kierunku
Dudi - 2018-12-02
Cześć panowie, sezon się skończył, na razie w temacie niewiele się dzieje, co się później na pewno zmieni. Jako że dopadła mnie wymiana oleju, postanowiłem ogarnąć przy okazji chłodzenie oleju. Silniki VQ są bardzo wrażliwe na przegrzanie oleju i spadki ciśnienia. A wiec do rzeczy:
Zaparzyłem się w 19 rzędową chłodnicę od Fmic, podstawkę Mocal z termostatem i wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge. Nalepki do garażu, bo lubie naklejać
Dodatkowo mocne zakuwane przewody z hydrauliki siłowej i wsporniki własnego wykonania.
Wszystko zostało zalane przed uruchomieniem, by uniknąć chwilowej pracy na sucho. Postanowiłem przejść z 5w40 na 5w50 wybór padł na ROWE 5W-50 MULTI FORMULA. Do tego większy filtr od seryjnego.
Pozakładałem elementy a potem założyłem wskaźnik, tak to wyszło.
Nic szczególnego to nie było, żadnych rare parts , ale swoje zadanie spełnią. Ciekawsze rzeczy będą innym razem
Karamba_DC2 - 2018-12-02
Najpierw podstawy, potem mody, zatem i kolejność dobra i up dobry
hot_rider - 2018-12-02
jaką masz max temp oleju przy pałowaniu?
jaką przy zwykłej jezdzie na trasie?
Dudi - 2018-12-02
Karamba_DC2 napisał/a: | Najpierw podstawy, potem mody, zatem i kolejność dobra i up dobry |
Dzięki. Staram się po kolei, rzeczy ważne, ważniejsze i między czasie fajne
hot_rider napisał/a: | jaką masz max temp oleju przy pałowaniu?
jaką przy zwykłej jezdzie na trasie? |
Jeszcze nie przetestowałem bo przewidziałem za małą ilość oleju który pochłonęła chłodnica i mam niski stan. Jak dokupię na tygodniu to sprawdzę. Dam ci znać
Karamba_DC2 - 2018-12-02
Kurde a brat ma 2 lata już, nic nie robił, dostaje srogi wpierdol, i tylko sprzęgło spalił
Nawet zbytnio nie czeka żeby się coś olej nagrzał, tylko wyjazd i but
Tak to właśnie jest, jeden dba chucha i jebnie niespodziewanie, a drugi totalnie nieświadomy a ma farta i auta mu jeżdżą
Dudi - 2018-12-02
Karamba_DC2 napisał/a: | Kurde a brat ma 2 lata już, nic nie robił, dostaje srogi wpierdol, i tylko sprzęgło spalił
Nawet zbytnio nie czeka żeby się coś olej nagrzał, tylko wyjazd i but
Tak to właśnie jest, jeden dba chucha i jebnie niespodziewanie, a drugi totalnie nieświadomy a ma farta i auta mu jeżdżą |
Taka to już jest ta niesprawiedliwość na świecie
Też już chwilę jeżdżę i nic się nie działo, ale wolę dmuchać na zimne i przeciwdziałać, jak mam możliwość.
Dudi - 2020-04-03
Witajcie, będzie odkop,
Jak to szybko leci, ostatni up 2018 grubo. Złożyło się kilka spraw. Jednakże temat żyje, Zetka ma się dobrze.
A wiec niezmiennym planem jest to aby rozwijać ją zgodnie ze sztuką. Koleją rzeczy w planie miałem zawieszenie. Wybór padł na ISC w wersji SPORT, tu podziękowanie dla kolegi Karamba_DC2 za profesjonalne ogarnięcie sprawy ,,dzięki,, .
Tak to na razie wyszło, Nie chcę zbyt nisko, bo lubię mimo wszystko nią jeździć Spasowanie jeszcze finalnie poprawię gdy wpadnie docelowe koło .
Ogólnie z zawieszenia jestem mega zadowolony, auto dużo stabilniejsze i czuć różnicę regulacji twardości.
Dodatkowo, niby nie związane z tematem nabyłem daily co zwalnia Zetkę z codziennej degradacji i pustych przebiegów. To daily to jeśli kogoś interesuje e46 330d po podstawowych usprawnieniach i mapie ok. 240km i 550nm na jeszcze seryjnej turbinie, co pewnie się zmieni
Wracając do Zetki, w najbliższym czasie postaram się o porządne koło, ale to wkrótce.
Niedługo wrzucę więcej zdjęć nie robionych na kolanie
Tommi01 - 2020-04-11
ładnie siadło !
Karamba_DC2 - 2020-04-11
No i to mnie cieszy, kolejny user forum na gwincie ode mnie
Na pewno będziesz zadowolony
Mój też leży w kartonie w PL a nie ma jak jechać auta składać
Dudi - 2020-04-11
Tommi01 napisał/a: | ładnie siadło ! |
Dzięki , nie chciałem zbyt nisko, jak na ten setup kół jest w punkt.
Karamba_DC2 napisał/a: | No i to mnie cieszy, kolejny user forum na gwincie ode mnie
Na pewno będziesz zadowolony |
Po kilku jazdach, jestem i to bardzo,
Karamba_DC2 napisał/a: | Mój też leży w kartonie w PL a nie ma jak jechać auta składać |
Obyś mógł jak najszybciej wrócić zdrowo do PL i składać furki
Dudi - 2020-06-01
Jak nie dawno obiecałem , pojawi się też koło. Tak więc udało się trafić komplet;
Weds SA15r 19''x10,5 ET25 i 8,5 ET35
hot_rider - 2020-06-01
będzie cacy
Karamba_DC2 - 2020-06-02
Ale walce na tył
Opony już wybrane?
Yaca - 2020-06-02
zakładaj i dawaj na spota - kozak kółko
Dudi - 2020-06-02
Yaca napisał/a: | zakładaj i dawaj na spota - kozak kółko |
Jak po zakładam to na pewno Ja oglądnę EVO Dzięki
Karamba_DC2 napisał/a: | Ale walce na tył
Opony już wybrane? |
Walce, aż sam się jaram ale Zetka ma pojemne nadkola
Co do opon, chodzi mi po głowie ten nowy Federal RS-Pro, choć jeszcze cały czas rozważam temat.
Krychu - 2020-06-02
Fajnie, że porządne markowe felgi, ale ten wzór mnie jakoś nie przekonuje i według mnie nie będzie na nich lepiej wyglądał niż na tych OEM, których bym nie zmieniał na siłę, na ale jak założysz, to się przekonamy.
Dudi - 2020-06-03
Krychu napisał/a: | Fajnie, że porządne markowe felgi, ale ten wzór mnie jakoś nie przekonuje i według mnie nie będzie na nich lepiej wyglądał niż na tych OEM, których bym nie zmieniał na siłę, na ale jak założysz, to się przekonamy. |
W kwestii gustu i preferencji każdy ma swoje, poprostu Do samego końca nie byłem ich pewien, przymierzałem kilka ciekawych kompletów, jednak one ostatecznie wygrały. To bardzo bardzo lekkie sportowe koło, więc fajerwerków nie będzie . Ponadto jest dość nie fotogeniczne. Na zywo, dla mnie, mega.
Yaca - 2020-06-03
.... zdjęcie z przymiarki które widziałem w 100% mnie przekonało
hot_rider - 2020-06-03
Dudi napisał/a: | alce, aż sam się jaram ale Zetka ma pojemne nadkola
Co do opon, chodzi mi po głowie ten nowy Federal RS-Pro, choć jeszcze cały czas rozważam temat.
_________________ |
oponę , polecam , mam ją na tyle
maszynka do nadkoli + cierpliwość i idzie bezboleśnie,
opona 265 i możliwe,że obejdzie się bez rolki
Dudi - 2020-06-03
hot_rider napisał/a: | oponę , polecam , mam ją na tyle
maszynka do nadkoli + cierpliwość i idzie bezboleśnie,
opona 265 i możliwe,że obejdzie się bez rolki |
O bardzo przydatne info, o 265 właśnie myślałem, bo z tego co słyszałem, są zawsze szersze od zwykłego 265. A ty, na tyle na, jakiej szerokości jeździsz?
Yaca napisał/a: | .... zdjęcie z przymiarki które widziałem w 100% mnie przekonało |
5 osób które tam było, pomimo mnie, też przekonało
hot_rider - 2020-06-03
Dudi napisał/a: | A ty, na tyle na, jakiej szerokości jeździsz? |
265/35/19
Karamba_DC2 - 2020-06-03
Dudi, jest jak piszesz, fizycznie opona będzie o rozmiar większa jak podaje producent
Dudi - 2020-06-03
Dzięki bardzo panowie, za bardzo przydatne porady i opinie. Jak założę to obfocę i wrzucę
eithray - 2020-06-05
Gdzie te zdjęcia?
Dudi - 2020-07-20
Wiecie jak jest, to, tamto, i tak się przesuwa wszystko w czasie, ale jak to mówią, co się odwlecze... , to zejdzie z rok dłużej . Ale bez zbędnego gadania. Co do opon wybór padł jak wspomniałem wcześniej na Federala RS Pro bo ponoć najbardziej cywilny, a nie ukrywam zawsze ciekawiła mnie tego typu opona.
Na front 8.5 poleciało 235x35 R19,
na tył 10.5 265x35 R19,
do tego nowe nakrętki, oczywiście stalowe
No i efekt, mnie cieszy ogromnie , a to ponoć najważniejsze.
Co do dalszych planów, coś się będzie nadal psuć, no i możne w końcu będę szukał tej mocy kiedyś
Fotograf ze mnie słaby,kiedyś muszę jakiegoś znaleźć, co by pstryknął coś w lepszej rozdzielczości.
hot_rider - 2020-07-21
bojowo wygląda
Marker - 2020-07-21
ale batmobil... zartuje fajny czarnuch
Dudi - 2020-07-21
hot_rider napisał/a: | bojowo wygląda |
Marker napisał/a: | ale batmobil... zartuje fajny czarnuch |
Dzięki panowie, fajnie że też się wam podoba
eithray - 2020-07-21
W końcu Bandyta się teraz zrobił
Czuć różnicę w prowadzeniu na takich walcach?
Dudi - 2020-07-21
eithray napisał/a: | W końcu Bandyta się teraz zrobił |
Ale tylko z wyglądu
eithray napisał/a: | Czuć różnicę w prowadzeniu na takich walcach? |
Czuć bardzo, w porównaniu do balonowej zimówki w profilu 45 którą miałem od roku . Sztywna ścianka, walec, niższy profil, w końcu precyzja którą chciałem, choć komfort delikatnie ucierpiał, ale na codzień Zetki nie męczę
airman - 2020-07-23
Bardzo ładny sprzęt!
Tommi01 - 2020-07-26
super wszystko siadło
Dudi - 2020-09-09
Cześć ponownie, w Zecie w sumie na razie bez zmian, udało się jednak przetestować dotychczasowy setup lecąc na po raz kolejny Japfest. Około 1100km w weekend. Zeta sprowadzi się w końcu jak powinna, zawias i opon robi robotę. Teraz tylko mocy brakuje jeszcze
Wracając do Japfestu, fajnie w jednym miejscu widzieć wszystko to co w internetach . Poniżej parę własnych fotek:
Dodatkowo kilka bardziej profesjonalnych fotek ze spotu charytatywnego w Brzozowie:
Co do dalszych planów, na pewno przedni zderzak out, ze względu na stan i spasowanie, pomyśli się nad czymś ciekawszym. Dodatkowo dalsze rozmyślania nad mocą
DoSeR - 2020-09-15
Świetnie się prezentuje
Jak się śmigało zetką na dejli?
Dudi - 2020-09-16
DoSeR napisał/a: | Świetnie się prezentuje
Jak się śmigało zetką na dejli? |
Napiszę prawdopodobnie banalnie ze wszystko zależny od sztuki na jaką się trafi, czy zadbana czy gruz, z gruzem wiecznie problem, z z zadbaną bez większych awarii tylko eksploatacja.
Co do użytkowania, spalanie przy normalnej cywilnej jeździe, kolo 10l, dość komfortowo jak na japończyka oczywiście, tu zaznaczam na zwykłym zawiasie i oponach, bo teraz to nie zbyt . Jest klima, elektryczne szyby, fotele, podgrzewane, funkcje z kierownicy, te rzeczy zależą od wersji oczywiście. Z wad, bagażnika mało (tylna belka wzmacniająca w bagażniku) i to co wrzucisz możne wylecieć do przodu (otwarta przestrzeń w środku). Można jeździć bez problemu, jeździłem na co dzień około 2 lata. Później po prostu zrobiło mi się jej szkoda niszczyć codzienną jazdą, parkingami i niepogodą. Podsumowując na daily zetka tylko w serii. Choć na co dzień ponoć bardziej 370z, słyszałem takie opinie.
Dudi - 2021-09-15
Ale się zapuściłem
Będzie odkop, a więc Zeta sobie żyje spokojnie, ten rok pod względem modyfikacji jest słaby, nie zmieniło się praktycznie nic. Natomiast przeciwnie pod względem zlotów, spotów, podróży małych i dużych
Mała relacja z sezonu:
Jak zawsze Japfest
Hercules Tour, urokliwe miejsce, zlot kontrowersyjny
Bardzo ciekawy spot, z zaproszenia ekipy DaFreakz
Inne sapontany
Powód niewielu modów Zetki . Międzyczasie buduję sobie docelowe daily. Cel, szybko, oszczędnie, wygodnie, niepozornie (350/750). Nie wiem czy kogoś tutaj interesują beemki
No i jeszcze mała zapowiedź pewnej dobrej zmiany . Trafiła mi się swego czasu taka ciekawostka, ori Nismo V3, stan średni, choć dzięki temu nie szkoda mi wprowadzić swoich zmian
hot_rider - 2021-09-17
prawie jak mcr
ja już zamówiłem i czekam na realizację
Dudi - 2021-09-17
hot_rider napisał/a: | prawie jak mcr
ja już zamówiłem i czekam na realizację |
Taka własna interpretacja MCR, pasują do v3
Zobaczy się jeszcze co ten gość z TAP stworzy finalnie i za ile. Finalnie założył bym do kompletu maskę z wlotami
seremaq - 2021-09-17
Nie jestem fanem zetek, ale ta jest wyjątkowo dobra!!!
Wyjątkowo dobre również daily Chyba jest potencjał żeby było szybsze od nismo.
Dudi - 2021-09-17
seremaq napisał/a: | Nie jestem fanem zetek, ale ta jest wyjątkowo dobra!!!
Wyjątkowo dobre również daily Chyba jest potencjał żeby było szybsze od nismo. |
Dzięki, miło słyszeć
Na dniach będzie strojona i się okaże, ale będzie szybsza, choć prowadzenie to tylko zetka
Yaca - 2021-09-18
jak już pisałem kilkukrotnie - świetna robota z Zetką!
ps. RMI reprezent reprezent!
Dudi - 2021-09-18
Yaca napisał/a: | jak już pisałem kilkukrotnie - świetna robota z Zetką!
ps. RMI reprezent reprezent! |
Dzięki
Staram się reprezentować te czarne potworki RMI
Kilka się uzbierało
Demon - 2021-09-27
Czyli mówisz, że będziesz mieć dokładkę przednią na sprzedaż
Dudi - 2022-07-31
Tak wiec, zawsze wracam do tego forum i grona, lubię ten klimat
Jak pisałem kilka postów temu, trafiła mi się okazja przedniego zderzaka Nismo v3 jako że to dla mnie osobiście najlepszy front jaki powstał do 350z musiałem go zdobyć. Fakt to co się trafiło mówiąc lekko było w stanie słabym. Pozwoliło mi to jednak włożyć swojej inwencji twórczej (idealnego Nismo bym nie tknął).
Oglądajac zdjęcia z Japoni i USA zawsze robiły na mnie wrażenie poączenie Nismo V3 i canardsów MRC
Dokopałem się do oficjalnej instrukcji montażu. Mając wymiary i kształty z zdjęć wziołem się do roboty
Mam już canardsy (prawie MRC), przyszedł czas na kolejny etap. Widząc materiał, konstrukcję zderzaka który potrzebuje podparcia, dodatkowo chciałem też mieć zabudowę z przodu (poprawa aero i nie znoszę jak przez wloty widać podłoże na wylot, słaby widok). Wymyśliłem i zrobiłem płytę pod frontem auta.
Co ważne dla mnie płyta 8mm mocowana od tyłu do wózka przedniego zawieszenia, od przodu na ramce przykręconej do podłużnic. Efekt osłona spodu, usztywnienie zderzaka i myślę że poprawa aero przodu auta.
Wszystko pozakładane, spasowane w miarę możliwości. Zderzak poszedł do lakiernika. Dodatkowo wpadły nowe szare odblaski i dysze spryskiwaczy. Zderzak odebrany na 2 dni przed Japfestem, jednak udało się poskładać i pojawić na miejscu.
Auto po założeniu frontu zrobiło 1100km, nic nie odpadło tak że chyba się udało
W tym monecie zewnętrznie osiągnąłem co chciałem, w niedługim czasie Zeta pójdzie na korektę i powłokę. Trzeba też pomyśleć trochę nad zmianami mechanicznymi
Coś się wymyśli znowu. Stay tuned
Demon - 2022-08-03
Świetnie to terez wygląda. Szkoda, że tak ciężko uchwycić te wszystkie smaczki na zdjęciach przy czarnym lakierze. A pomysł z płytą pod zderzakiem super
Dudi - 2022-08-04
Demon napisał/a: | Świetnie to terez wygląda. Szkoda, że tak ciężko uchwycić te wszystkie smaczki na zdjęciach przy czarnym lakierze. A pomysł z płytą pod zderzakiem super |
Dzięki bardzo . Płyta była niezbędna dla przeżycia zderzaka, w paru innych aspektach też pomoże.
Czarny jeden z lepszych kolorów zawsze, ale utrzymać, zdjęcie zrobić to już nie tak różowo
Na zlotach i spotach też prawie nie widoczne , choć teraz to już inna moda i trendy
Tommi01 - 2022-08-07
wow mega robota !
Dudi - 2022-08-09
Tommi01 napisał/a: | wow mega robota ! |
Dzięki, miło słyszeć od kogoś kto buduje profi torówkę
Yaca - 2022-08-17
świetna jest ta Zeta! na foto ciezko jest w czarnych jak smoła wozie oddać realny efekt.. ale na żywo robi znacznie większe wrażenie !
|
|