JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Szpan i Roadshow - EP3

Pit - 2017-09-22
Temat postu: EP3
MODEL:
-Honda Civic TypeR EP3 2002
SILNIK:
-K20A2
UKŁAD DOLOTOWY:
-TSS Short Air Intake
UKŁAD WYDECHOWY:
seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
-seria
ELEKTRONIKA:
-seria
ZAWIESZENIE:
-gwint ISC sport
-regulowane wahacze K-Sport z tyłu
UKŁAD HAMULCOWY
-seria
BODY:
-seria
ŚRODEK:
-radio Sony 2din
KOŁA:
-seria
-opony: Michelin Pilot Sport 4

EP3 praktycznie seryjne na czym mi zależało, szukałem głównie przedlifta bo takie mi się najbardziej podobają. Jest niezakatowane i w bardzo fajnym stanie, na daily z pazurem mistrzostwo świata.
W planie jedynie lekkie odmulenie. Jak kiedyś mi się będzie chciało to zrobię lepsze fotki. :mrgreen:




Dzisiaj pozyskałem PL blachy, jak widać JDMo reprezent. :mrgreen:


Mareczuczek - 2017-09-22

Ramka jest, czego więcej chcieć?
Bardzo ładne EP3, będzie Pan zadowolony :)

empe - 2017-09-22

Zainteresuj się hondatą, zupełnie inne auto się zrobi. ;)
Booohal - 2017-09-22

Kurcze, zdjęcie kokpitu jak z żurnala :D
Ładne, schludne epeczy.
Bardzo cenię szwajcary. Miałem kilka.

Pit - 2017-09-22

Mareczuczek napisał/a:
Ramka jest, czego więcej chcieć?

fajna ta rameczka jest, podoba mi się :mrgreen:

empe napisał/a:
Zainteresuj się hondatą, zupełnie inne auto się zrobi.

Taki właśnie miałbym plan na to auto, dolot, 4-2-1 ze środkowym, aż do końca i końcowy tłumik seria, zależy mi żeby dalej było cicho i OEMowo z wyglądu, no i na koniec właśnie strojenie. Co do dolotu to zastanawiam się nad CAI + hydroshield, trochę się boję że mogłoby jakimś cudem zaciągnąć wodę, bo to normalne daily na każdą pogodę i nie chcę się bez potrzeby stresować jazdą w deszczu, sam nie wiem, ale raczej się skuszę na CAI, dodałoby trochę rasowego dźwięku bo teraz to jest tak cicho że totalnie nie słyszę tego auta na niskich obrotach, muszę patrzeć na obrotomierz.

Booohal napisał/a:
Kurcze, zdjęcie kokpitu jak z żurnala

Brakuje łapy z sikorem na kierownicy, a pomyśleć że fota robiona xiaomi :mrgreen: z resztą wszystkie robione tym telefonem.

Emre - 2017-09-22

W Ep3 jest dolot z drugiej strony jak w bseries. Raczej cieżko zassac wodę. ;-)
Booohal - 2017-09-22

Limon napisał/a:
Brakuje łapy z sikorem na kierownicy

To nie łałdi czy beemwu 8-)

YacaJackowski - 2017-09-23

Z tą ramką to opierdolisz dwa razy drożej niż kupiłeś :lol:

Zegary są świetne w tym aucie!

oskarr17 - 2017-09-23

jeśli chodzi o tył to masz racje przedlift jest ładniejszy ze względu na lampy, ale z przodu znów polift jest ładniejszy, gratki type R ;-)
Bajcarek - 2017-09-23

Graty EPki! Bardzo lubię te pojazdy. 8-) Wlatuj w CAI, najprzyjemniejszy mod, który jest jednym z tańszych... :-P
Tomac - 2017-09-23

Limon napisał/a:
4-2-1 ze środkowym, aż do końca i końcowy tłumik seria, zależy mi żeby dalej było cicho i OEMowo


To wal do El-Tec'a. Będzie cicho, OEM'owo i... przelotowo...

Pit - 2017-09-23

Mi z przodu przedlift też bardziej pasuje, ogólny obraz jest taki że przedlift, szczególnie czarny wygląda dla mnie bandycko, a polift jakiś taki że zwyczajnie mi nie podchodzi, owszem wygląda nowocześniej ale nie o to mi chodziło

Cytat:
Zegary są świetne w tym aucie!

Prawda, jeden z moich ulubionych elementów.

Emre napisał/a:
W Ep3 jest dolot z drugiej strony jak w bseries. Raczej cieżko zassac wodę. ;-)

To fakt, o jakichś pojedynczych przypadkach słyszałem, ale to musiała być jakaś hardkorowa woda.

Tomac napisał/a:
Limon napisał/a:
4-2-1 ze środkowym, aż do końca i końcowy tłumik seria, zależy mi żeby dalej było cicho i OEMowo


To wal do El-Tec'a. Będzie cicho, OEM'owo i... przelotowo...

Zbadam temat ich tłumików, wiem że są ciche, ale nie sądzę że aż tak jak OEM komorowy, jakieś ruchy z wydechem i tak dopiero po zimie chcę zrobić także luzik, przed zimą może jakieś CAI wrzucę :) a zależy mi bardziej w tym aucie na praktyczności i tym żeby nie męczył, więc ciszę zdecydowanie traktuję priorytetowo, nad mocą. Jak dojdzie po tych modach i po strojeniu z 10-15 koni to będę zadowolony.
Chociaż widziałem już wykresy z takimi modami na 240hp+ :lol: coś mi się nie chce wierzyć w takie wyniki.

Co do dolotu, to ludzie robią też modyfikacje seryjnej puchy, podobno trochę poprawia dźwięk i dodaje leciutko mocy:
https://www.hondata.com/tech-rsx-airbox

Emre - 2017-09-23

bierz CAI Simoty ze stożkiem AEM'a i nie rób scen... 8-)
Kubaa - 2017-09-23

Jak będziesz miał większą kałuże, to jeździj po chodniku jak Emre :mrgreen: Po za tym z CAI nie ma przypału, ludzie jeżdżą i silniki żyją


gaseb - 2017-09-23

Ładnie wygląda i fajnie, że czarna. Jedyne co mi się w EP3 nie podoba to fotele. Z FN2 by fajnie wyglądały albo z FK2
Tommi01 - 2017-09-23

Limon napisał/a:
Co do dolotu to zastanawiam się nad CAI + hydroshield, trochę się boję że mogłoby jakimś cudem zaciągnąć wodę, bo to normalne daily na każdą pogodę i nie chcę się bez potrzeby stresować jazdą w deszczu, sam nie wiem, ale raczej się skuszę na CAI,


jeszcze jest taka opcja





:mrgreen:

wierzba - 2017-09-23

gaseb napisał/a:
Ładnie wygląda i fajnie, że czarna. Jedyne co mi się w EP3 nie podoba to fotele. Z FN2 by fajnie wyglądały albo z FK2

fotele to jedna z gorszych rzeczy w ep3 a tak poza tym to spoko fura i bardzi fajnie, że seria - można pod siebie poogarniać - dobry stuff do ep3 ma pit - k-system.pro

Yaca - 2017-09-23

jeszcze raz gratuluje zakupu, auto fajne i w bardzo fajnym stanie wiec na pewno będzie dobrze służyć! nie jestem zwolennikiem CAIa w daily, zostałbym przy seryjnej puszcze z dobrym filtrem i doprowadzeniem powietrza, standardowa procedura czyli dolot/wydech/strojenie i będzie dobrze latać :-P
Karamba_DC2 - 2017-09-23

No to się powtórzę ale i tak Gratki :mrgreen:
Forum będzie spokojniejsze :lol:

Resztę już koledzy dodali, mianowicie "dobra baza pod mody" 8-) :mrgreen:

CAI śmiało robić jak nie jest odkryty bez nadkola itd ;)
Żaden przelotowy wydech do daily nie będzie fajny, twój pomysł jest słuszny ;)
Dolot z wydechem i strojenie zrobią fajne auto :)

Emre - 2017-09-23

Ja mam przelot i jest w środku bardzo cicho. :mrgreen:
PeTeR47 - 2017-09-23

Gratulacje, fajne auto, nic tylko cieszyć sie jazdą :-> a co z żabą ?
Pit - 2017-09-23

Tommi01 napisał/a:
jeszcze jest taka opcja

to wygląda jak wręcz stworzone do wciągania wody która spływa po szybie w dół :mrgreen:

wierzba napisał/a:
gaseb napisał/a:
Ładnie wygląda i fajnie, że czarna. Jedyne co mi się w EP3 nie podoba to fotele. Z FN2 by fajnie wyglądały albo z FK2

fotele to jedna z gorszych rzeczy w ep3 a tak poza tym to spoko fura i bardzi fajnie, że seria - można pod siebie poogarniać - dobry stuff do ep3 ma pit - k-system.pro

Naczytałem się dużo negatywów o fotelach i kurcze, wg mnie nie jest źle, po trasie 600km plecy mnie nie bolały, było całkiem całkiem, w porównaniu do foteli z FK2 to wiadomo że jest lipa, ale nie narzekam na nie.

Karamba_DC2 napisał/a:
Żaden przelotowy wydech do daily nie będzie fajny, twój pomysł jest słuszny

Nie dam się namówić na żaden przelot, nawet jak aftermarket to końcowy komorowy. Teraz auto jest bezgłośne jeżeli chodzi o wydech i chciałbym żeby tak zostało, w trasie na 6tym biegu, 140 i w aucie jest cichutko, bardzo mi to pasuje :) jedynie dolot by mógł dawać więcej wrażeń dźwiękowych na wyższych obrotach i dlatego chcę coś pokombinować z dolotem :)

Yaca, też tak średnio podchodziłem do CAI w daily ale jak tak pooglądałem to nadkole jest solidnie zabudowane, do tego hydroshield i chyba można byłoby spokojnie tak jeździć.

PeTeR47 napisał/a:
a co z żabą ?

zainteresowanie jest, dzwonią jacyś ludzie, ale konkretów póki co brak :mrgreen: jestem skłonny ją sprzedać bardzo tanio, bo do końca listopada jest OC i przegląd i nie chce mi się jeszcze raz tego wszystkiego finansować :)


o takie coś bym chciał uzyskać dźwiękowo, tutaj jest seria + cai injena, ale raczej pójdę w simotę, nie stać mnie na dolot za 1300 pln :mrgreen:

Karamba_DC2 - 2017-09-23

Kurde nie do końca to brzmi jak Kseria, coś z tym filmem chyba było robione. Serio kurde takiej K20tki nie słyszałem :-D
Pit - 2017-09-23

Może kwestia nagrania, tutaj jeszcze jakiś stary film od Pita, bardzo podobny setup jak ja bym chciał mieć. :)



Emre napisał/a:
bierz CAI Simoty ze stożkiem AEM'a i nie rób scen... 8-)

http://www.modified.pl/si...ntegra-dc5.html
a coś jest nie tak z tym stożkiem Simoty? AEM lepszy?

Tomac - 2017-09-23

Karamba_DC2 napisał/a:
Żaden przelotowy wydech do daily nie będzie fajny


Lubię Cię Karamba ale nazwijmy rzeczy po imieniu... absolutnie nie masz racji.. El-Tec robi ciche jak fabryka.. u mnie w autach praktycznie nie słychać wydechów a w trzech mam przelotowego El-Tec'a.. aha.. w dwóch kiedyś miałem i też było cichuteńko.. :)

Pilar - 2017-09-23

Tomac napisał/a:
Karamba_DC2 napisał/a:
Żaden przelotowy wydech do daily nie będzie fajny


Lubię Cię Karamba ale nazwijmy rzeczy po imieniu... absolutnie nie masz racji.. El-Tec robi ciche jak fabryka.. u mnie w autach praktycznie nie słychać wydechów a w trzech mam przelotowego El-Tec'a natomiast w dwóch kiedyś miałem i też było cichuteńko.. :)


Potwierdzam, u Tomaca cicho jakby nie przelot :-o

Pit - 2017-09-23

z ciekawości Tomac, masz może jakiś film na którym słychać Twoją s2k?
Tomac - 2017-09-23

Limon napisał/a:
z ciekawości Tomac, masz może jakiś film na którym słychać Twoją s2k?


Taki może być? Słychać tylko dolot.. jak będzie ładna pogoda któregoś dnia to nagram z zewnatrz.. jednak trzeba mieć świadomość że filmiki nie są miarodajne.. dżwięk na tym filmiku jest mega choojnią w porównaniu do tego co słychać w rzeczywistości.. na żywo trzeba posłuchać..

https://www.youtube.com/w...fyRX-D4Y&t=105s

Leo - 2017-09-23

Tommi01 napisał/a:
jeszcze jest taka opcja


Tegiwa nie chce pasować plug and play do auta LHD. Dedykowana jest do RHD.
CAI ale ja bym zrobił 3' a nie 2,5 jeśli chcesz stroić pózniej.

Pit - 2017-09-23

mlody87 napisał/a:
CAI ale ja bym zrobił 3' a nie 2,5 jeśli chcesz stroić pózniej.

porównam koszty takiego customa z simotą i zobaczymy

szukam jakiegoś oleju
do tej pory był lany jakiś Fuchs 5w40
http://allegro.pl/motul-8...6134399355.html to leje większość ludzi do K20
http://allegro.pl/penrite...6944573884.html chyba mój faworyt, to mi polecał mlody87
http://allegro.pl/olej-si...6951595186.html jakiś Fuchs

Na Millersa CFS chyba nie widzę sensu wydawać ponad 300 pln.

Tomac - 2017-09-23

Jeszcze taki znalazłem.. tym razem top dałn.. słychać tylko silnik i dolot..

https://www.youtube.com/watch?v=DCxhq782W5g


Bier Pan El-Tec'a

:ok:

Lutyyy - 2017-09-23

to lej 5w40 ...ja miałem Simote i był okey a kasa nie duża...jak zmienisz kolektor i wydech wtedy auto znacznie się odmuli ;-) polecam również staba z wersji jdm auto lepiej skreca a tył chętniej podąrza za przodem
Pit - 2017-09-24

Tomac, faktycznie mega cicho jest, aż wierzyć się nie chce że to przelot.

Lutyyy napisał/a:
to lej 5w40

To na pewno, bardziej mi chodziło o firmę :) może się połaszę na tego Millersa. Nie miałeś problemu z CAI z wodą? W EP3 chyba nadkole jest nieźle zabudowane?

Lutyyy - 2017-09-24

nie miałem i uzytkowalem auto do codziennej jazdy ;)
Tomac - 2017-09-24

Limon napisał/a:
Tomac, faktycznie mega cicho jest, aż wierzyć się nie chce że to przelot


Pełen przelocik 2,5" bez kata :)

Karamba_DC2 - 2017-09-24

Faktycznie jest dobrze :shock:
Krychu - 2017-09-24

Limon, fajne to masz, chociaż przód beznadziejny w tych civicach to jednak dupcia niezła i ratuje całokształt :-)
Nie rozmyślaj nad CAI, nie bądź ciota i ładuj kompresor albo turbo, programistą jesteś to Cię stać :-P

Pit - 2017-09-24

Zamiast topić kasę w projekcie wolę mieć odmulone daily, a kasę która bym utopił na zabawy w kompresor przeznaczyć na kolejne, nowsze wozidło kiedyś tam :)
Autos Süchtig - 2017-09-25

Tomac napisał/a:
Jeszcze taki znalazłem.. tym razem top dałn.. słychać tylko silnik i dolot..

https://www.youtube.com/watch?v=DCxhq782W5g


Bier Pan El-Tec'a

:ok:

przelot ma to do siebie, ze dobrze tlumi wysokie częstotliwosci. W związku z czym, dobrze skonstruowany tłumik przelotowy rzeczywiście może być cichszy na wysokich obrotach, zwłaszcza w tak wysokoobrotowym silniku jak f20c.
Pytanie czy tak od 1500 do 3500 rpm też słychać tylko dolot? Czy już jednak bardziej basowe brzmienie niż w serii? ;)

clark - 2017-09-25

Ładny, ładny- jeszcze raz graty :-)
Pit - 2017-09-25

Dzięki dzięki, póki co porobię jakieś sprawy eksploatacyjne a potem mody, nie odwrotnie. :mrgreen:
Fawor - 2017-09-26

ja mam 3" przelot od poczatku do końca i jest mega cicho - zakładaj turbo.. :lol:
Pit - 2017-09-30

Nowy olej i filtr oleju. Oleju w skrzyni nie zmieniałem, był wymieniany 10kkm temu podczas większego przeglądu.


memo88 - 2017-10-01

Gratulacje bo piękna sztuka Ci się trafiła! Jak tylko odmulisz samochód podstawowymi modami nie poznasz auta... Jak przynajmniej miałem tak w FN2 Powodzenia i szerokości!!! 8-)
Pit - 2017-10-01

Dzięki, faktycznie jest ładna, muszę się nauczyć dbać trochę o lakier, bo to co sprawdzało się przy poprzednim aucie (pełen program na myjni bezdotykowej :mrgreen: za piątaka) tutaj na czarnym lakierze wygląda już tak sobie. Odmulenie będzie, myślę że jakoś po zimie.
Kubaa - 2017-10-01

memo88 napisał/a:
Gratulacje bo piękna sztuka Ci się trafiła! Jak tylko odmulisz samochód podstawowymi modami nie poznasz auta... Jak przynajmniej miałem tak w FN2 Powodzenia i szerokości!!! 8-)

Nie jeździłem nigdy seryjnym EP3, ale miałem okazje takim z tymi „podstawowymi” modami. Mocy podobno koło 230-240 miało i przeciąg dobry robiło, w trasie super z każdego biegu szło. Mógłbym mieć takie daily 8-) Także życzę Ci Limon żebyś zrobił te mody wcześniej niż trzy dni przed sprzedażą EP :mrgreen:

Pit - 2017-10-01

Kubaa napisał/a:
Także życzę Ci Limon żebyś zrobił te mody wcześniej niż trzy dni przed sprzedażą EP

:mrgreen:
Elastyczność nawet w serii mnie pozytywnie zaskakuje... w mieście na 6 biegu przy 60 spokojnie można jeździć, na autostradzie jeżdżąc z normalnymi prędkościami cichutko, stojąc w korku jest w ogóle bezgłośne. :super: Spodziewałem się że EP3 będzie o wiele bardziej spartańskie i nieprzyjemne na co dzień, a okazuje się że jest super- wszelkie mody będę robił tak żeby tego nie stracić.

bialy56 - 2017-10-02

Trafił się ładny egzemplarz. Teraz tylko dbać. Według mnie lepiej, że seria. Wszystko robisz po swojemu. Pozdrawiam ;)
Pit - 2017-10-03

Pewnie że lepiej, nie będę robił nie wiadomo jakich modów także wolę sam ogarnąć. :) Jak kiedyś bedę chciał jakiegoś upalacza do time attacku to wtedy kupię gotowy projekt. :mrgreen:

Swoją drogą naprawdę martwi mnie ten czarny lakier... na czerwonym tak nie było widać, myjnia bezdotykowa na pełnym programie i myyk elegancko było :lol: a tutaj po wyschnięciu auto wygląda byle jak, dużo zacieków zostaje.


Bajcarek - 2017-10-03

No niestety przyjacielu, rękawy do góry, marsz do Auchana po mikrofibry (5zł za 5szt, dobry deal :mrgreen: ), rękawica do mycia i wycieranie. Inaczej czorne auto, faktycznie wygląda jak psikutas. :-P
Krychu - 2017-10-03

Było kupić czerwone EP3, do tego OEM felgi pomalowane na grafitowo i byś nie narzekał :mrgreen:
Cino - 2017-10-03

Graty fury 😊

Takie uroki czarnego/ciemnego lakieru.

Mialem chyba cztery czarne auta i zawsze ten sam problem 😆

Pit - 2017-10-09

Może niech admin wydzieli te posty do tematu o detailingu? Seryjne EP3, zero updejtów a 7 stron dyskusji... :ugh:

Gałkę nową kupiłem...identyczną miałem w EJ9 i mega dawała radę, ciężka, stalowa, wzorowana na tych chociażby z FK2.

oskarr17 - 2017-10-09

To jest oem czy oem style?
Pit - 2017-10-09

oem aliexpress style :lol: w EJ9 używałem dwa lata, super sprawa ;)
Krychu - 2017-10-09

Zaczynają się tuningi :hyhy:
Pilar, przenoś do projektów! :mrgreen:

Leo - 2017-10-09

miałem taką. Przyszla z ebaya nawet w OEM pudełku. Mega fajna dla mnie :->
Pilar - 2017-10-10

Dyskusje o detailingu możecie kontynuować tutaj -> http://www.jdm-option.pl/...=15760&start=45
johnnyg - 2017-10-10

nooo taka gałka, to teraz prosimy o przeniesienie do działu projekty :mrgreen:
Pit - 2017-10-10


SłabyHTB - 2017-10-10

johnnyg napisał/a:
nooo taka gałka, to teraz prosimy o przeniesienie do działu projekty :mrgreen:


Ty chyba nigdy nie wybaczysz adminom ze twojego JDM-a nie dali do projektów :lol: :lol:

LIMON masz takiego fachure pod nosem od detalingu i jeszcze sie ociągasz?Jak by CMQ był z mojego miasta to nawet chwili bym sie nie wachał zeby do niego podjechać na jakąś ciekawą powłoke(pokoniujesz jeszcze fk2 przy okazji),która umili ręczne mycie,
Pozatym moj bardzo dobry ziom ma czarnego przelifta ep3,namaścił go jakimś makgłajersem i w słońcu ***** jak ten lakier wygląda,ile ma w sobie niebieskiego metaliku to oszalejesz!!mowie serio jedz zrób coś a przed zimą wyjdzie tylko na dobre

Leo - 2017-10-10

johnnyg napisał/a:
nooo taka gałka, to teraz prosimy o przeniesienie do działu projekty :mrgreen:


Jak Ciebie boli, że Twój nie jest dalej przeniesiony, gorzej niż drzazga w fiucie ;)

Słaby mnie ubiegł :lol:

Karamba_DC2 - 2017-10-10

Dobre :mrgreen:
Ale zobaczycie, że z czasem przeniosą go 8-)

Leo - 2017-10-10

Taa, ale Limona auto :mrgreen:
Krychu - 2017-10-10

Prędzej mój Mercedes trafi do projektów niż dżoniego kiwik :-P
johnnyg - 2017-10-11

dajcie spokój to ładne EP3, trochę dodatków , ładna sesja i się nada do projektów :-> - a mój civic jest jaki jest i już pewnie tak zostanie więc projekt skończony- tu nie było podtekstów dupki :evil:
Pit - 2017-10-11

1. kończcie OT bo to nie hyde park
2. to auto nigdy nie trafi do projektów, bo to nie jest projekt a normalne daily, wół roboczy :-P

Pilar - 2017-10-11

Limon napisał/a:
2. to auto nigdy nie trafi do projektów, bo to nie jest projekt a normalne daily, wół roboczy


Nie mów mi jak mam żyć :zly: :mrgreen:

Pit - 2017-10-11

Pilar, :mrgreen:

johnnyg, jak widzisz na JDMO działa odwrócona logika, napisz że nie chcesz do projektów to Cię tam przeniosą mimo woli. :lol:

johnnyg - 2017-10-11

jestem w 100% pewien że nie zatrzymasz się na gałeczkach i innych pierdółkach - jeśli masz gazolinę we krwi jak 3/4 fifoli tutaj , to po hondacie wjedzie kolektor ;] programista jesteś to Cie stać :evil: ! ;
Fawor - 2017-10-11

nie mógłbym spać, gdyby w taki aucie nie było podstawowych bolt onów, żeby zrobić 40KM i z 60Nm (w przebiegu) więcej - seryjne EP3 nie jedzie przecież :-P
Pit - 2017-10-11

Nie no bolt ony to będą, szkoda żeby się auto marnowało :mrgreen: ale nic ponad to nie planuję, dlatego mówię że to żaden projekt. Jedna szybka wizyta u kolesia od wydechów, stroiciela i ot cały projekt.

Powycinałem drugą OEM puszkę żeby przetestować "hondata airbox mod", myślę że to nic nie da, albo przyrosty na poziomie błędu pomiarowego, ale w sumie z ciekawości to robię, bo czytałem w necie skrajne opinie.

Booohal - 2017-10-11

Pany, a podstawowe mody w K20 to jakie to dokładnie? I ile hajsu mniej więcej na to trzeba? Przyrosty?
Jestem czasami w Szwajcarii i jakby coś lekko pukniętego by się trafiło to dla mnie ideał daily.

Mareczuczek - 2017-10-11

Fawor napisał/a:
nie mógłbym spać, gdyby w taki aucie nie było podstawowych bolt onów, żeby zrobić 40KM i z 60Nm


x2 :-D

Pit - 2017-10-11

-CAI, 400
-kolektor wydechowy, jakiś Japspeed chyba wystarczy, 1200, są też np tegiwy czy DC sports za 2x tyle
-ja planuję zrobić jeszcze za kolektorem kawałek kwasu i środkowy też zmienić- strzelam że 800pln, ale muszę się zastanowić czy to ma sens
-hondata + strojenie (nie wiem jakie koszty)

Chyba tyle, przynajmniej ja więcej nie planuję. Hamowniom specjalnie nie ufam, jak będzie realne 230 koni po tym to będę więcej niż zadowolony.

Fawor - 2017-10-11

nie rób popeliny, bo bedziesz się zastanawiał "czy aby na pewno jest ok, czy cos go nie blokuje itp". Wydech cały od kolektora do końca na porządnych tłumikach i bedziesz miał wtedy final bolt on'ów. Potem już tylko czekać na palenie olej/urwany zawór/missshift i K24 welcome to :mrgreen:
Pit - 2017-10-11

Taaa, jak bym nie miał na co kasy wydawać tylko pakować w te samochody :) ja jeżdżę i zmieniam biegi przeważnie jak emeryt. 5 koni w te czy w drugą mi nie robi. :mrgreen: Zamiast pakować gruby hajs w jakieś mody typu k24 czy naprawianie auta po zapieprzaniu wolę ten hajs odłożyć i kupić kiedyś przykładowo FK2.
EP3 mi wystarcza nawet w serii a jak dojdzie jeszcze trochę mocy to już w ogóle mega. Lubię szybkie i fajne auta ale to nie jest najważniejsza sfera mojego życia także grubych modów nie będzie. :P

Mazek - 2017-10-13

Cholera, ja to myślałem, żę wiesz na co się piszesz biorąc czarny lakier... Detailing to podstawa i nawet znać podstawy, a ty na bezdotyku :D O dzizas :d Lajmon ład da hel :D

Gałka dobra miałem w rexie, Ep2 i fn2 ale do akutalnego lekko nie pasuje :D

Pit - 2017-11-02

Mazek napisał/a:
Detailing to podstawa

dla jednych podstawa, dla innych sprawa totalnie drugo albo i trzeciorzędna ;-) jak będzie mi się chciało to poświęcę kiedyś popołudnie, porządnie umyję, wytrę, nałożę jakiś wosk i tyle.

Gałkę dzisiaj założyłem, spoko jest, czuję się prawie jak w FK2. ;-) :mrgreen:


edit:

Pobawiłem się w mechanika i wymieniłem ostatnio taki pierścień kolektorze wydechowym



Dałem tez nowe śruby na tym łączeniu. Objawy były takie, że przy gwałtowniejszych ruchach wydechem (a więc przy ruszaniu, mocnym przyśpieszaniu etc) wydech skrzypiał, okazało się że ten pierścień jest już na maksa zużyty. Do tego jeszcze dzisiaj założyłem wycieraczki oximo. :lol: Same grube mody jak widać.

Tak wiem, mogłem od razu cały kolektor zmienić i wydech. :mrgreen: Nie chciało mi się zamawiać, grzebać. Na przyszły rok. A teraz wypad do tematu z viperem. :mrgreen:

TorquedMad_Mind - 2017-11-02

Mazek napisał/a:
Cholera, ja to myślałem, żę wiesz na co się piszesz biorąc czarny lakier... Detailing to podstawa i nawet znać podstawy, a ty na bezdotyku :D O dzizas :d Lajmon ład da hel :D

Nie zesraj się - nie każdy musi się jarać detailingiem i srać się o lakier co tydzień ;-)

gaseb - 2017-11-03

Ciekaw jestem gdzie myjecie auta skoro bezdotyk jest fuuu.
clark - 2017-11-03

Sam w ogrodzie Tesciow plus reczny wosk co 3miechy, pomiędzy myciami w ogrodzie bezdotyk z daleka i rekawica przywieziona w wiadrze z wlasnym szamponem, obok drugie wiadro z gritguardem (albo same zmycie awaryjne na szybko proszek 1zl i plukanie demineralizowana), to co jest na bezdotyku zmywa wszelką konserwacje, za duze cisnienie i chemia na tiry/busy.
TorquedMad_Mind - 2017-11-04

Czyli pomyte na parkingu osiedlowym, gdzie jak Cię zobaczą z chemią to dzwonią po policję :lol:
clark - 2017-11-05

Niee- u Tesciów pod domkiem jednorodzinnym, mur dookola, sąsiedzi nie widzą/ nie dzwonią. Pomiędzy myciami tam- na bezdotyku z wiadrami i rękawicą :) eo detailerski T :-P
Pit - 2017-11-19



W EP3 siedzi się wysoko jak w autobusie w porównaniu do S2k :mrgreen: na daily wybieram EP3 bez dwóch zdań, do upalania S2k, też bez dwóch zdań. :mrgreen:

oskarr17 - 2017-11-19

mam takie same zdanie, po jeździe s2000 wchodząc do FN2 czuje się jak w autobusie :mrgreen: EP3 i FN2 fajne auta, ale jedynie jako daily.
Pit - 2018-01-05

Wymieniłem wszystkie żarówki we wnętrzu bo część nie świeciła, trochę roboty było, ale spoko, najgorzej było z oświetleniem panelu od nawiewu. Nie mam ładnych fotek, bo nie chce mi się biegać z lustrzanką.


Wymieniłem też H4 w lampach na takie i jestem mega zadowolony, dają bardzo mocne białe światło.



W ej9 wymieniałem na tungsramy te najmocniejsze i uważam że Philipsy są dużo lepsze, warte tych pieniędzy.

A poza tym auto totalnie bezobsługowe, ciche, dosyć szybkie, zajebiste. :ok:

Mareczuczek - 2018-01-05

Limon napisał/a:
A poza tym auto totalnie bezobsługowe, ciche, dosyć szybkie, zajebiste. :ok:


Kupiłeś Hondę więc czego się spodziewałeś ;-)
Dbaj i jeździj jak najdłużej :mrgreen:

memo88 - 2018-01-06

Limon napisał/a:
A poza tym auto totalnie bezobsługowe, ciche, dosyć szybkie, zajebiste. :ok:


W końcu to K20 więc nie mogło być inaczej ;-) Jak zrobisz podstawowe mody to nie poznasz auta. Banan na twarzy non stop gwarantowany :mrgreen: 8-)

Mazek - 2018-01-06

to jak ep3 jest ciche to FN2 płynie w chmurach :D
Game - 2018-01-06

Mazek napisał/a:
to jak ep3 jest ciche to FN2 płynie w chmurach :D


Raczej nie chodziło o to, że to jakieś mega wygłuszone auto ale w porównaniu do poprzedniego 6gena to pewnie niczym LS600 :mrgreen:

Pit - 2018-01-06

dokładnie :)
Bajcarek - 2018-01-07

W porównaniu do EJ9, nawet start samolotu jest cichy... :mrgreen: Jeździłem seryjnym EP3, fajne auto. Życie tego pojazdu, zaczyna się dopiero po założeniu CAI'a i wydechu, moment przed VTEC'iem mocno podbija, a frajda niewyobrażalnie lepsza. Działaj Limon. :)
Pit - 2018-02-17

Lewa poduszka silnika mi się trochę poci olejem, dam radę to sam wymienić? Dwóch lewych rąk nie mam, podejrzewam że trzeba podlewarować silnik?

edit:
jest jeszcze opcja na poliuretanową poduszkę, ciekawe:
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Regeneracja-gornej-prawej-poduszki-silnika-HONDA-1szt./23110542

johnnyg - 2018-02-19

jeśli poduszka jest w oleju to raczej coś innego się poci (tzn ja mogę się nie znać, ale wydawało mi się że poduszki sa elementami metalowo-gumowymi i nie mają smarowania olejem)
hot_rider - 2018-02-19

johnnyg napisał/a:
nie mają smarowania olejem

mają

Pit - 2018-02-19

Mają i to ona się poci. Kupiłem zamiennik, oem za 7-8 stów.
hot_rider - 2018-02-19

pamiętam w akordzie też kupiłem zamiennik za 200zł a oem kosztował coś ok. 1000zł
nie wiadomo jak długo to pożyje

Pit - 2018-02-19

jest jeszcze trzecia opcja- kupić używkę za około 300zł - zero pewności że nie zacznie za chwilę też sie pocić.

kolejna opcja- regeneracja na poli: https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Regeneracja-gornej-prawej-poduszki-silnika-HONDA-1szt./23110542 ale za twardo by było do daily wg. mnie

zobaczymy ile ten zamiennik wytrzyma :)

Grzesieek - 2018-02-19

Zamiennik też olejowy? Czy sama guma?

Poli na silnik do daily nie polecam- chyba, że ktoś chce mieć iście rajdowe odczucia przy dojazdach do pracy czy tam na uczelnie :mrgreen:

Pit - 2018-02-19

Też olej, wygląda podobnie :mrgreen: sam będę zmieniał, a co tam, jedynie nie wiem za co najlepiej podeprzeć silnik, tutaj koleś za miskę olejową podpiera, raczej lipne rozwiązanie.


Emre - 2018-02-19

potym jak mój 'magik' podnosił auto żabą za wnękę na koło zapasowe to już nic mnie nie zdziwi...
Grzesieek - 2018-02-19

Pod michę spoko, pod warunkiem, że zrobisz to delikatnie (a nie walniesz na lewarek) i że między miskę a lewarek włożysz np. deseczkę- tak żeby ciężar się w miarę rozłożył na sensownej powierzchni... chociaż tam pewnie i tak nie będzie na tyle obciążenia, żebyś jej krzywdę zrobił.
TorquedMad_Mind - 2018-02-20

Grzesieek napisał/a:
Pod michę spoko, pod warunkiem, że zrobisz to delikatnie (a nie walniesz na lewarek) i że między miskę a lewarek włożysz np. deseczkę- tak żeby ciężar się w miarę rozłożył na sensownej powierzchni... chociaż tam pewnie i tak nie będzie na tyle obciążenia, żebyś jej krzywdę zrobił.

+1 nawet w BMW podnosi się za "miskę" tylko dać deskę, żeby się równomiernie rozłożyłnacisk i podtrzymujesz silnik razem z ze skrzynią do wymiany poduch.

Hikiel - 2018-02-20

Cytat:
Też olej, wygląda podobnie :mrgreen: sam będę zmieniał, a co tam, jedynie nie wiem za co najlepiej podeprzeć silnik, tutaj koleś za miskę olejową podpiera, raczej lipne rozwiązanie.


Bez problemu za miskę możesz. Kawałek deski najlepiej pomiędzy i nie ma opcji żeby cokolwiek się stało.

Pit - 2018-02-20

Emre napisał/a:
potym jak mój 'magik' podnosił auto żabą za wnękę na koło zapasowe to już nic mnie nie zdziwi...

o matko :mrgreen:

Jak za miskę da radę to fajnie, odpowiednio duży punkt podparcia i będę próbował.

Odebrałem dzisiaj ten zamiennik i od razu zwróciłem... co za paździerz to nie mam słów, raz że jakość wykonania wątpliwa, a dwa że w ogóle nie nie pasują otwory, to raczej była łapa do EP2. Ech...

Po numerze części wychodzi że to to:
https://www.autoczescionl...0821s6m013.html
ale nie będę wkładał takiego shitu do auta.

johnnyg - 2018-02-21

ziomek zalej klejem do szyb to co masz i nie martw się potem 8-)
piroman - 2018-02-21

ale w którym miejscu ma to niby zalać :?: przecież to nie jest poduszka z 5/6gen
johnnyg - 2018-02-22

piroman napisał/a:
ale w którym miejscu ma to niby zalać :?: przecież to nie jest poduszka z 5/6gen

kurde felek, piszę w temacie EP3 a ciągle jakby Limon miał 6geja , sorry , za dużo ostatnio pracuję i wciągam narkotyków :mrgreen:

fulek - 2018-02-22

w 6g poducha od rozrządu też jest olejowa ;)
johnnyg - 2018-02-22

NO DOBRA macie mnie, to nie wina dragów i pracy - po prostu się nie znam :-( . Ale to znowu - te zamienniki po 120 PLN nie wyglądają jakoś zachęcająco , to wtedy jaka jest alternatywa?
Pit - 2018-02-22

johnnyg napisał/a:
to wtedy jaka jest alternatywa?

dobrej jakości zamiennik: http://www.modified.pl/50...a-dc5-k20a.html

albo OEM(około 700-800zł)

Bajcarek - 2018-02-22

Kolega Luty kiedyś kupił używkę OEM na allegro za chyba 120 pln i śmiga do teraz, drugi rok bez żadnego problemu.
Pit - 2018-02-22

Chyba zależy dużo od szczęścia, może się okazać że po miesiącu zacznie lecieć z tego, a można i kilka lat jeździć.
Bajcarek - 2018-02-22

Zaryzykuj. ;-) Albo na EP Klubie napisz, moze ktos ma na zbyciu.
Pit - 2018-02-22

Eee tam, wolę oem, mam dosyć kombinowania.
Kuniu4 - 2018-02-23

Limon napisał/a:
Eee tam, wolę oem, mam dosyć kombinowania.


Brawo! Będzie spokój na kolejne 15 lat ;)

kwiatu - 2018-02-26

mam ze 2-3 sztuki uzywanych oemów :D
wygladaja na ladne - wal na pw jak potrzebujesz :)

Pit - 2018-03-18

Dzięki za info, ale będzie nowy OEM.

edit:
wpadł TSS Short Air Intake + jakaś chemia do filtrów.







Zaraz ktoś napisze, że CAI lepsze :mrgreen: w skrócie napiszę, że nie dla mnie i nie przy moim użytkowaniu auta.

Auto odżyło, lepiej się zbiera, lepsza reakcja na gaz, do tego ten dźwięk :hurra: do VTECa jest seria, cicho i przyjemnie, a na VTECu można straszyć ludzi na mieście, jaram się. :mrgreen: Tej odrobiny agresji mi własnie brakowało w tym aucie.

memo88 - 2018-03-18

Dźwięk VTEC-a w K20 to coś pięknego dla uszu ;-) trochę mi go brakuje... :oops: Dobry UP 8-)
Karamba_DC2 - 2018-03-18

Looo panie nareszcie jakieś mody :mrgreen:
Spoko ruch, jeszcze zostaje kolektory ruszyć i to stroic, wtedy zacznie dawać fun 8-)

wierzba - 2018-03-18

w lato zmieni zdanie ;)
Karamba_DC2 - 2018-03-18

Cóż, ja od zawsze byłem zwolennikiem CAI, zalanie silnika to między kartki bajki wsadzić. Ale jego wybór. Nie jest zle.
Limon są jeszcze wersje które powietrze na podszybiu zaciągają do puszki z shortem ;)

Hondata - 2018-03-18

Limon proszę wymień ten niebieski łącznik na czarny...

Dziękuje :mrgreen:

memo88 - 2018-03-18

Karamba_DC2 napisał/a:
Cóż, ja od zawsze byłem zwolennikiem CAI, zalanie silnika to między kartki bajki wsadzić. Ale jego wybór. Nie jest zle.


Potwierdzam!!! Miałem w FN2 CAI i auta używałem o każdej porze roku jak i warunkach... samochód miałem ponad 6lat i nic się złego nie stało ;-)

Pit - 2018-03-18

Tak jak napisałem, dla mnie CAI nie jest lepsze, to jest w pełni świadomy wybór i proszę, nie piszcie teraz na co to zmienić, bo tego nie zrobię. ;-) Z CAI bym nigdy nie był zadowolony i nawet nie mając go mogę napisać to ze 100% pewnością, bo nie lubię sobie sprowadzać zmartwień na głowę za własne pieniądze. Wiem, że wielu z was miało i się nic nie stało, ja idę swoją drogą i jestem bardzo zadowolony z zakupu.

Ten niebieski łącznik też mi do niczego nie pasuje, zmienię go na czarny.

Karamba_DC2 - 2018-03-18

Limon tu chodziło tylko o twój silnik i efekt tego dolotu.
Jak na mieście w korku zrobi się 30* na dworze to poczujesz jaki jest lepszy :lol:
Nie masz nawet prostego odgrodzenia i nawiewu na niego, zatem jak w upalne dni pod czarną maska ma on zaciągnąć zimne powietrze? No chyba że masz na to swój "patent"
Twoje auto, zrobisz jak chcesz. A jak się nie podoba że cos piszemy tutaj bo i tak zrobisz po swojemu rzecz jasna, to ja nie będę więcej się udzielać ;)

Pit - 2018-03-18

Ja już zrobiłem po swojemu i tego nie zamierzam zmieniać... :mrgreen: Pisząc, że to jest w pełni świadomy i przemyślany wybór naprawdę ktoś myśli, że wybierając dolot nie brałem pod uwagę tego wszystkiego co tutaj teraz piszecie? Ameryki nie odkrywacie i nie wnosicie żadnej nowej wiedzy tymi postami. ;-) Są w necie dziesiątki takich dyskusji o porównaniach CAI i SRI.

SRI jest jakimś kompromisem mocy i bezpieczeństwa, gdybym chciał kupić coś co pasuje mi w 100% kupiłbym Comptech AirBox'a, ale ciężko dostać za jakieś normalne pieniądze. Jeżeli się okaże, że w lato będzie działać tragicznie, to oczywiście przyznam się do błędu i wrócę do OEM albo CAI. :)

guczi - 2018-03-18

Kompromisem jest jakiś box w tym miejscu, a to jest po prostu kiepskie rozwiązanie :-P ale też wolałbym nie zakładać CAI.
Pit - 2018-03-18

Podczas jazdy pod maską jest taki przewiew, że o gorące powietrze bym się nie bał :) to jest problematyczne jedynie podczas postoju w gorące dni. Ale dźwięk VTECa z SRI wyrywa z butów.
Krychu - 2018-03-18

Było wsadzić filtrona w OEM box, wtedy byś miał performance z górnej półki i nikt by nie narzekał, że CAI lepsze :mrgreen:
Pit - 2018-03-18

Krychu, kurde i takiej rady potrzebowałem. :mrgreen: Zrobiłem sobie filmy przed i po, 2-3bieg i 30-120, z nowym dolotem jest około 0,5 sec szybciej.

CAI jest lepsze, pod tym względem, że ma zawsze dostęp do chłodnego powietrza i za tym idzie lepszy performance w niskim zakresie obrotów, przy wyższych prędkościach raczej bez różnicy, bo pod maską i tak jest spory przewiew. Minusy:
-jestem za leniwy żeby to zamontować
-utrzymanie w czystości filtra
-wydłużona reakcja na gaz
-padająca psychika i nie wyjeżdżanie normalnym daily w większy deszcz

Shingo - 2018-03-18

https://www.youtube.com/watch?v=m6Dcw6BNDEE

Jeśli brzmi tak to :padam:

Pit - 2018-03-19

dokładnie tak, ten sam dolot :) dźwięk wyrywa z kapci :mrgreen:

jeszcze żeby było trochę szybciej to kolektor wydechowy trzeba zmienić z takich tańszych modów...

a potem może hondata i strojenie...

ehh......... :lol:

PeTeR47 - 2018-03-19

Dzwiek na shorcie zawsze spoko :-> Skad ten filtr dokladnie zaciaga powietrze ?
Emre - 2018-03-19

Jeszcze w bserii o bym zrozumiał sraczke o kałuże, ale w K? Przeciez tam z drugiej strony dolot jest. :lol:
Pit - 2018-03-19

W B bym nawet nie rozważał CAI, tutaj się wahałem. :mrgreen:
johnnyg - 2018-03-19

Ziomek w EP3 miał CAIa i załapał hydrolock i tym samym nowy blok :) , dobra decyzja
Pit - 2018-03-19

Czyli jak widać da się...

Jak to zrobił?

Pilar - 2018-03-19

Wpadł do jeziora :lol:
johnnyg - 2018-03-19

Limon napisał/a:
Czyli jak widać da się...

Jak to zrobił?
to były okolice 2009 roku, nie pamiętam dokładnie ale wiem że był to okres ponurej mokrej jesieni bo na nastepny sezon już był nowy silnik
Karamba_DC2 - 2018-03-19

Wyjaśnijmy sobie, że jeżeli ktoś ma stożek nad droga, lub w nadkolu bez plastikowej osłony, i woda już podczac jazdy leci na filtr, to logiczne że coś się stanie. W każdym innym wyoadku trzeba chyba właśnie wjechać do jeziora :lol:
Ale nie spamujcie już Limonowi, i tak decyzji nie zmieni ;)

Emre - 2018-03-19

I tak ciekawsza dyskusja od tej co ma kupic po 6gen. :lol:
johnnyg - 2018-03-19

Karamba_DC2 napisał/a:
Wyjaśnijmy sobie, że jeżeli ktoś ma stożek nad droga, lub w nadkolu bez plastikowej osłony, i woda już podczac jazdy leci na filtr, to logiczne że coś się stanie. W każdym innym wyoadku trzeba chyba właśnie wjechać do jeziora :lol:
Ale nie spamujcie już Limonowi, i tak decyzji nie zmieni ;)
ach te domysły i spekulacje :roll: może to była sytuacja jedna na milion, ale to było całkiem wtedy świeże paru letnie EP3, nie było piłowania zderzaka brzeszczotem ani zrywania osłon i był założony CAI i nawet chyba hydroshield injena . Ja mówię o doświadczeniach i konkretnym zdarzeniu a w zamian gdybanie , jak tu nie kochać tego forum :D .

Limon, powtarzam raz jeszcze , ] dobra , bezpieczna decyzja :)

Tomac - 2018-03-19

Karamba_DC2 napisał/a:
Jak na mieście w korku zrobi się 30* na dworze to poczujesz jaki jest lepszy


Prawda to :ok:

Shingo - 2018-03-19

Na ITB jezdza i jakos nie ma placzu o gorace powietrze... I nie chodzi tylko o K serie
Pit - 2018-03-19

Przesadzacie...przypomina mi się pasta o chodzeniu do sklepu... stojąc w korku naprawdę nie potrzebuję ultra zimnego powietrza i pełnej sprawności silnika żeby móc wystrzelić jak z procy 5 metrów dalej :mrgreen: nie wiem jak to jest, ale ludzie robią tutaj mody za gruby hajs, a to u mnie zawsze jest dyskusja o jakichś pierdołach, mimo że to seryjne ep3 z dolotem... :mrgreen:

długo wyczekiwana poduszka w końcu u mnie, jakość bez porównania z zamiennikami:

wierzba - 2018-03-19

bo inni robią mody ze sztuką a Ty odkrywasz amerykę pomimo, że została odkryta.
W 0,5s szybsze auto po tym dolocie kompletnie nie wierzę.

Swojego czasu jak interesowałem się tematem ep3 kojarzę, że był to jeden z najgorszych dolotów i więcej na plus dawał zmodyfikowany oem.

Karamba_DC2 - 2018-03-19

johnnyg, ale ja nie gdybałem o aucie Twojego ziomka ;)
Ogólnie raczej. Żeby zassać wodę dolotem CAI trzeba wjechać do wody, o to głownie chodzi, nie wnikam jak to zrobił twój ziomek, i szkoda silnika wtedy, wiadomo.
Ja jedynie widziałem auta z CAI które ryły w poligonie względem tego co robi Limon, i tych aut nie dało się zabić w wodzie, błocie i cholera wie czym jeszcze.
Sam waliłem po wodzie z CAI i specjalnie dotykałem po sesji stożka, i wiecie co? był lekko wilgotny, ojeju :lol:
Kończę Offa :->

Pit - 2018-03-19

wierzba napisał/a:
bo inni robią mody ze sztuką a Ty odkrywasz amerykę pomimo, że została odkryta.

Jeżeli zgodnie ze sztuką nazywasz ślepe podążanie za schematem, który wcale nie jest tak w 100% dla każdego najlepszy to się zgadzam.

Karamba_DC2 napisał/a:
Kończę Offa

dziękuję... ;)

wierzba, nie chce mi się z Tobą dyskutować skoro wypowiedź opierasz na tym że zwyczajnie kłamię, ale podsumujmy- nie masz tego dolotu (który jest zwyklym shortem jak dziesiątki innych, a ten jest oczywiście akurat najgorszy), nie masz ep3, a i tak wiesz lepiej niż ja jak działa ten dolot. :lol: Do tego zwyczajnie mi nie wierzysz w to co piszę. Specjalnie nakręciłem sobie filmy z porównania przyśpieszenia, żeby sprawdzić co da ten dolot, z kilku pomiarów średnio wychodzi 0,4-0,5 sec szybciej w zakresie 30-120. Filmów nie wrzucę, bo wygenerują kolejne strony komentarzy, że tutaj miałem 5 litrów paliwa więcej, tutaj zmieniłem bieg 200obrotów za późno, a może było pod wiatr, a może zjadłem więcej na obiad... :lol:

Jak kolejne upy będą generować tyle pierdolenia głupot to zamknę w piździec ten temat, albo w ogóle nie będę podejmował z nikim bezsensownej dyskusji, spamujcie sobie u kogo innego.

wierzba - 2018-03-19

nie Twój konkretnie tylko jakikolwiek SRI
Leo - 2018-03-19

miałem w EP3 taki sam "gówniany" dolot o mniejszej średnicy, bo Limon ma 3 cale a ja miałem 2,5 i na hamowni bez nadmuchu pokazało 206km względem serii przed liftowej która jak wiemy nie trzymała nawet serii. Silnik 220kkm przelotu.
miałem też oem puszke z tym śmiesznym Hondata Mod i to tylko ładnie w internetach brzmi.
znajomi z podwórka maja praktycznie identyczne setupy w ep3, z różnicą jeden SRI inny CAI i po strojeniu wyniki są praktycznie takie same ~230km, auta jadą można powiedzieć równo.
Teraz w ep3 jest 3 moda, nie SRI, nie CAI tylko krótki prosty dolot za lampe i on daje podobno najwięcej, a też jest w komorze silnika dalej.
Każdy robi co mu się podoba.

Pit - 2018-03-30

mlody87, :ok:

wpadła "firmowa" wlepa :lol:


pod koniec miesiąca auto trafi na podnośnik, także powoli kompletuję części do wymiany:


oprócz tego jeszcze poduszka silnika, sworznie, łączniki i jeszcze jakieś pierdoły, potem amortyzatory, nowe sprężyny, poduszki i łożyska amorów. Same eksploatacyjne nudy.

Autos Süchtig - 2018-03-31

też bym się na taki dolot nie zdecydował. Jakby to bylo takie proste to Honda by takie robiła... :roll:
a co do przewiewu pod maską to rzeczywiście, jest znacznie wiekszy niż sie niektórym wydaje.
Musze upublicznić post na ten temat.

Co do hydrolocka to my przy tego typu dolocie, gdzie woda spływa grawitacyjnie:

jezdzimy w takich warunkach (deszcz+nawadnianie):

i nic się nie dzieje

a np. taki citroen c4 vts oryginalnie ciągnie powietrze z dołu.
Producenci się zazwyczaj na to nie decydują ze względu na duże zapylenie powietrza.
Akurat pucha w c4 sie mocno brudzi

Pit - 2018-04-09

Ja bym chętnie o tym poczytał coś więcej, ale niekoniecznie w tym temacie :)

To, że Honda tego nie zrobiła, to mnie nie dziwi, bo to rozwiązanie nie jest idealne ani nawet dobre... jest średnie, (tak samo jak dla mnie średni w ogólnej ocenie jest pomysł CAI) ryczący VTEC też nie wszystkim się musi podobać, ale jeżeli chodzi o czystą moc i przyśpieszenie, to różnica w stosunku do serii jest zauważalna i zmierzona stoperem. :) Potestuję w lato, ale nie spodziewam się problemów.

Ta dyskusja naprawdę nic nie zmienia i nie wiem po co poświęcacie tyle uwagi temu, może kiedys założę dla testu CAI, może wrócę do serii, a może zostawię SRI które bardzo fajnie się sprawdza. To jest dla mnie pierdoła i istotniesze dla mnie są teraz chociażby naprawy eksploatacyjne niż myślenie o dolocie.

edit:

Co OEM to OEM... :) staram się wszystko OEMowe wsadzać, póki co się udaje.

Pit - 2018-07-27

temat: tarcze i klocki do przodu do tej fury, tarcze fajnie jak by były nacinanie plus malowane, żeby nie rdzewiały tam gdzie ich nie dotyka klocek, nie musi być to jakieś nie wiadomo co do upalania po torze, bo i tak tego nie robię.
klocki- standard, żeby nie pyliły za mocno i nie piszczały

https://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-honda-civic-vii-eu-ep-type-r-i7439457465.html


ktoś może coś polecić? tylko nie wyjeżdżajcie mi z jakimiś stoptechami... :mrgreen:

fala - 2018-07-27

tarcze jakie byś nie włożył warto dać do ocynkowania ;-)
Pit - 2018-07-27

od mlody87 padł pomysł bazując na jego własnych doświadczeniach:
https://www.brakeparts.pl...80-3161-52.html
https://www.brakeparts.pl...ce-fds1444.html

i na tył w sumie też chyba od razu bym wziął coś...
https://www.brakeparts.pl...110-0279-1.html
https://www.brakeparts.pl...460-5929-2.html

na ten moment jestem zdecydowany na ten zestaw

fala napisał/a:
tarcze jakie byś nie włożył warto dać do ocynkowania

nawet te malowane? po co w sumie?

Leo - 2018-07-28

Limon napisał/a:
od mlody87 padł pomysł bazując na jego własnych doświadczeniach:
https://www.brakeparts.pl...80-3161-52.html
https://www.brakeparts.pl...ce-fds1444.html



ja byłem bardzo zadowolony, hamowało lepiej niż dobrze. miałem do tego tylko oplot jeszcze i stoper.

gaseb - 2018-07-28

Limon napisał/a:
temat: tarcze i klocki do przodu do tej fury, tarcze fajnie jak by były nacinanie plus malowane,
Tarcze DBA, klocki Ferodo.
Andrew - 2018-08-01

gaseb napisał/a:
Tarcze DBA, klocki Ferodo.

potwierdzam i również polecam

Pit - 2018-08-04

Klocki kupiłem ferodo ds performance, tarcze zimmerman sport coat :) w sobotę montaż i docieranie, zobaczymy co to będzie, wyglądają solidnie. Dzięki za opinie.

Do tego wymiana jednego łożyska w kole, wymiana oleju i filtra, kolejny raz wleci FUCHS Titan Race Pro S 5W40.

Auto jest ogólnie wołem roboczym i mega dobrze daje radę. :D Zadowolony jestem.


edit: mechanik Limon w akcji 8-) klocki i tarcze założone, póki co docieram.

Karamba_DC2 - 2018-08-05

Mam w DC2 też te klocki w spoonach, tarcze dałem gładkie TRW. Coś ten klocek rewelacji nie robi :mrgreen:
Ale na moje emeryckie wypady jest ok. Ciekawe jak u ciebie będzie to odczuwalne ;)

Pit - 2018-08-05

ja też jeżdżę jak emeryt więc mam nadzieję że styknie :mrgreen:
Tommi01 - 2018-08-05

ds per super klocki na miasto i nie piszczą
Shingo - 2018-08-20

Bardzo pylą te klocki?
Pit - 2018-08-20

Na razie nie zauważyłem nadmiernego pylenia, potrafią lekko zapiszczeć na sam koniec zatrzymywania się, czyli można powiedzieć że prawie nie piszczą. Ogólnie zestaw mogę polecić.
Pit - 2018-10-02

Zawieszenie mi się kończy w EP3 więc najwyższa pora na coś nowego, cały czas plan był na KYB AGX + springi eibach pro kit, czytałem bardzo fajne opinie na temat tego zestawu, no i jest regulacja twardości.

http://www.modified.pl/ky...006-741060.html
http://www.modified.pl/sp...22-2001-05.html

Problem jest taki, że te AGXy są niedostępne na rynku, fabryka zamula, przynajmniej ja nigdzie nie znalazłem dostępnego całego kompletu AGX. Może ktoś z Was ma dojście do AGX?

Jakieś inne pomysły? Może któreś ISC? Budżet do około 3k, zawiecha typowo na miasto i może kiedyś jakiś tor, fajnie gdyby była regulacja twardości, ma być to w miarę komfortowy zestaw, żeby można było go zestroić tylko trochę bardziej agresywnie jak seria, musi normalnie wybierać dziury, taczki nie akceptuję, chciałbym żeby też się nie rozsypał po roku więc jakieś chińskie wynalazki odpadają, niekoniecznie gwint, nie zależy mi na tym aż tak.

TorquedMad_Mind - 2018-10-02

A może B12? Wyjdzie nieco drożej (860 EUR w sklepie Bilsteina), ale jest to mega zestaw.
Pit - 2018-10-02

Hmm trochę drogo, ale też fajna propozycja - sprężyna dobrana do amortyzatora przez producenta jest spoko, jak samemu się osobno kupuje te elementy to jakoś nie mam ku temu pewności że to tak super będzie działać.

https://inter-rally.pl/product-pol-21001-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Pro-kit-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html
https://inter-rally.pl/product-pol-21613-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Sportline-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html

Game - 2018-10-02

Ja bym szedł w jakiś kit eibacha czy bilsteina. Przynajmniej spełniają swoją funkcję, wybierają nierówności itp. Odpuść zawiasy typu d2, ksport, isc bo to się nadaję tylko na tor, na ulicy zupełnie nie działa i zero komfortu.
Pit - 2018-10-02

Game, dzięki, też tak właśnie myślę. Ten AGX by mi najbardziej pasował bo ze springami wychodzi okolo 2500, ale dostępność zerowa...
Game - 2018-10-02

Celowałbym w jakieś bile b6/b8 + sprężyny. Spokojnie zmieścisz się w 3k i będzie to już serio spoko zawias.
Pit - 2018-10-02

zaraz, bo tutaj: https://inter-rally.pl/product-pol-21001-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Pro-kit-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html

Z tego co widzę są właśnie amory b6/b8 + springi i dlatego nazywa się to b12? składając samemu taki zestaw wychodzi też sporo ponad 3k, no ale może warto faktycznie dorzucić.

http://www.racingfactory....06-id-1993.html

Game - 2018-10-02

868 za przód i 509 za tył:
https://inter-rally.pl/product-pol-22569-Amortyzator-Bilstein-B6-Honda-Civic-VII.html
https://inter-rally.pl/product-pol-22570-Amortyzator-Bilstein-B6-Honda-Civic-VII.html

razem daje 2700, gotowy zestaw kafla więcej, jakieś spoko sprężyny to z 8paczek także chyba faktycznie nie ma co kombinować i brać gotowy zestaw ;-)

johnnyg - 2018-10-03

tru, nigdy więcej do auta na ulicę nie zakładałbym gwintu bo bez sensu
KubaJDM - 2018-10-03

johnnyg napisał/a:
tru, nigdy więcej do auta na ulicę nie zakładałbym gwintu bo bez sensu

Niby czemu bez sensu? Ja mam taką regulacje we Flexie że jak sobie ustawie to jest bardziej kanapowo niż na sprężynach Eibacha :lol:

Karamba_DC2 - 2018-10-03

Game napisał/a:
Ja bym szedł w jakiś kit eibacha czy bilsteina. Przynajmniej spełniają swoją funkcję, wybierają nierówności itp. Odpuść zawiasy typu d2, ksport, isc bo to się nadaję tylko na tor, na ulicy zupełnie nie działa i zero komfortu.


Absolutnie się z tym nie zgadzam, duża ilość osób mająć ISC jest zadowolona, były osoby które przesiadały się z AP i też chwaliły.
Mało tego, przez te wszystkie lata, trafiło mi się może z 5 osób które narzekały, ale jak mówiłem nie bierz racinga np, to brał bo z nazwy szybki, wiec trudno, albo najtwardsze sprężyny bo spas i gleba miską do asfaltu. Co kto woli. Reszta to herezje powtarzane w kółko.

Po pierwsze to kwestia jaką kto ma dupę, ale ISC normalnie dobrane nie będzie się różnić od serii jakoś, a bajki że to zaraz będzie beton to kompletne bzdury.
Jeżeli ktoś wsadza Racinga na twardych sprężynach, to potwierdzam, na ulicach szczęka wypada.

Z góry piszę że wszystko mi jedno co Limon kupi, ale proszę nie wypisywać że to beton bo to gwint :(

Miałem w życiu z 15 różnych zawieszeń, na szybko co pamiętam cenowo :

Springi H&R + seria amor
TaTechnix
MTS
AP
Amor Koni STRT + Eibach sprężyny
KW V1
D2
ISC z 8 zestawów jak nic...

I nikt mi nie wmówi że gwinty to zaraz betony i nie nadają się do jazdy.

To uzyskane opinie osób z forum Accorda z 7gen i 8gen w rodzinnych autach z dziećmi to są brednie, a dzieci mają pewnie krzywe kręgosłupy.

Panowie starzejecie się :P
Dla mnie ISC sport to normalny zawias do codziennej jazdy ;) Sam robiłem na ISC po 500km w jedną stronę, no jakoś nie czułem dyskomfortu, w twardym kuble bez regulacji oparcia...

Tyle w temacie ode mnie :]

Bajcarek - 2018-10-03

Też uważam, że stwierdzenie o gwincie nie nadającym się do użytku codziennego, to herezja. Kolega ostatnio założył do Zetki i jest miękkszy niż seria, dopiero po skręceniu tłumienia jest minimalnie twardszy. Nie trzeba chyba dopowiadać, że można auto pięknie spasować na gwincie, a na obniżającym springu, przeważnie przód jest nisko, a tył auta w kosmosie.
Karamba_DC2 - 2018-10-03

Sama przewaga gwintu nad zawiasem typu eibach, bilstein( który w moim mniemaniu nie jest kosmiczną technologią :roll: ) czy AP, MTSami i podobnymi, to możliwość regulacji siły tłumienia/twardości, każdy nazywa to jak chce :mrgreen: , możliwość ustawienia wstępnego napięcia sprężyny, wyrównania auta, bo na zwykłym zawiasie może się okazać lewa strona niższa od prawej :lol: :lol: , samo ustawienie dla oka to duży plus.
A jak komuś gwinty są za twarde, jest już stary chyba, albo sam takiego nie ma :mrgreen:

Ja rozumiem jak ktoś sam zle dobierze, to jest pingpong albo beton że plomby wypadają w trakcie jazdy, ale naprawdę te wszystkie tańsze zawiasy są tak fajnie konfigurowalne teraz, że kiedyś to w przedziale 10.000zł nie było nawet do pomarzenia :roll:

Kolega miał u siebie w EG zawias BuddyClub, to jak za nim jechałem to miałem bekę w opór :lol:
Ja tam mam kasę na droższe zawieszenia, ale takie ISC z Tajwanu spełnia u mnie wszelkie kryteria, nie widzę sensu pchać się w inne brandy tylko dla logo, albo na siłę pchać składaka z innych amorów i innych sprężyn bez możliwości konfiguracji tego :roll:

A jak ktoś się wstydzi, to KW czy TEIN albo Ohlins czeka i nikt się nie przypierdzieli 8-)

Pit - 2018-10-03

Sam jeszcze nie wiem co wybrać, Karamba trochę znowu przekonał do ISC, ale minusem jest długi czas oczekiwania.
Karamba_DC2 - 2018-10-03

Paczka lotnicza 2tyg ale +400zl :/
Dlatego większość decyduje się czekac 40dni na morski grupowiec ;)
Ale nie namawiam, bo Ci się nie spodoba jazda na nim, i cała wina spadnie na mnie :lol:

Leo - 2018-10-04

na ep klubie jest kolega paszczak cos tam. .
On zmienił AGX plus eibach na ISC.
z tego co widziałem raczej nie narzeka a raczej chwali.
Możliwość regulacji właśnie najbardziej in plus.
Dodatkowo z AGXiem jest chyba tez poza brakiem dostępności problem z jakością, Bo przód potrafi zacząć coś szybko pukać i ludzie reklamują.
Przy zakładanym Twoim budżecie nawet różnicą kilku stówek szedł bym w gwint beż żadnego ale.

Karamba_DC2 - 2018-10-04

U mnie najwięcej gwintów idzie do aut jak Accord a nie EP3 :mrgreen:
W sumie do EP3 może 3 zawiasy przez te lata sprzedałem :lol:
Albo civici albo cała masa do Accordow 7 i 8 gen :-D

Pit - 2018-10-04

W przyszłym tygodniu jeszcze zajadę do mechanika żeby obczaić w jakim stanie jest zawias i wtedy będę coś zamawiał

Karamba, te ISC to tak realnie kiedy mogą być w PL? Styczeń? :-/

Karamba_DC2 - 2018-10-04

Połowa stycznia, szybciej nie da rady. Do EP3 nie ma zbytu jak np do aut popularnych w drifcie, przez co nic nie leży na stanie.
Lub indywidualna ale to dużo za drogo będzie na pewno.

Pit - 2018-11-08

Wpadło ISC Sport, mega dzięki Karamba_DC2, za ekspresowe ogarnięcie indywidualnego zamówienia. :)

Zawias super. Regulacja twardości, napięcia wstępnego i wysokości. Na miasto nic lepszego nie mogłem sobie wymarzyć, testowałem już różne ustawienia, są 32 poziomy twardości i prosty "klikacz" którym ekspresowo reguluje się twardość, na całym aucie można wyregulować to w mniej niż 2 minuty.

Ja teraz jeżdżę na poziomie twardości 20 z 32 i jest idealnie na miasto, jest agresja, w zakrętach idzie pewnie jak wściekły perszing.
10/32 mega wygodnie, ale aż nie przystoi do TypeRa
30/32 kocur na tor

Podsumowując jestem mega zadowolony ;-) jedyny minus, że zacząłem zapierdalać w zakrętach :mrgreen:



:super: :super:

Bajcarek - 2018-11-08

Mówiłem. Żadne tam amory ze springami, dobry gwint to zawsze najlepsza opcja i możliwość regulacji pod każdym wymaganym kątem. 8-)
Mareczuczek - 2018-11-08

Springi i amory są dla chłopców
Gwinty są dla mężczyzn

Game - 2018-11-08

A jednak gwint ;-) To teraz skręć panie bo japa straszna :lol: :mrgreen:
Karamba_DC2 - 2018-11-08

Limon, a kto bogatemu zabroni :mrgreen:

Kamil-R, Mareczuczek, otóż to, gwint to gwint a nie jakieś składańce ulepiańce :lol:

Pit - 2018-11-08

Noo mega jestem zadowolony, że jednak ten gwint ISC, widać że to przemyślane i dobrane, a gdybym sam dobierał amory i springi, w dodatku zero regulacji, to niczego nie mogę być pewny. Gdyby np to co bym hipotetycznie kupił było miękkie no to dramat, auto traci cały charakter.
Shingo - 2018-11-09

To jeszcze do kompletu grube staby, lepszy hampel i opona semi i idealne auto na wyjazd po zakupy :mrgreen:
Karamba_DC2 - 2018-11-09

O to to 8-)
Pit - 2018-11-09

kupiłem nowe zimówki na przód w ostatni weekend (pirelli snowsport 205/45/17) bo poprzednie zajeździłem w lato (no comment) i mi się na dodatek gula zrobiła z boku jednej opony :mrgreen:
jakaś fajna oponka letnia pewnie wpadnie, ale dopiero na wiosnę :mrgreen:

eithray - 2018-11-09

Dobry zawias :-) Dbaj o to by pierścienie od syfu się nie zapiekły.
Pit - 2019-05-13

Ostatnio przed majówką pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby Honda została uziemiona, pękła jedna śruba w pompie sprzęgła i płyn wyleciał na drogę. U dobrych mechaników terminy odległe, więc wziąłem się sam za robotę, najpierw wymieniłem pękniętą śrubę ale z pompy się powoli sączył płyn, wiec dwa dni później wymieniłem całą pompę i auto hula znowu idealnie i daje masę radości, ja zdobyłem kolejne szlify w mechanice pojazdowej.


Tydzień po tej naprawie Honda pojechała na majówkę robiąc ponad 2k km m.in. po górskich serpentynach, stromych podjazdach i zjazdach, a także ze znacznymi prędkościami na autostradach. :D Kocham to auto, ciężko mi się będzie z nim kiedyś rozstać.




Gumka23 - 2019-05-14

Limon napisał/a:
Kocham to auto


A ja te widoki. Achhhhhh.... :shock:

Karamba_DC2 - 2019-05-14

Widoki mega 8-)
A auto idealne na górskie zakręty :mrgreen:

Pit - 2019-05-15

No, górskie szczyty z pokrywą śnieżną kiedy na dole już wiosna wyglądają świetnie. Ja mieszkałem praktycznie na szczycie gubałówki :lol: więc podjazd autem też był całkiem fajny (nie, nie wjeżdżaliśmy z tlenem i nie robiliśmy obozów aklimatyzacyjnych :mrgreen: ).
johnnyg - 2019-05-15

o gubałówka, propsy!
memo88 - 2019-05-15

Świetne zdjęcia i miejscówka! W takich właśnie miejscach docenia się takie samochody. Zawsze każdego namawiam żeby swoimi zabawkami pojechać w takie trasy. Połyka się kilometry i chce się więcej i więcej 8-)
Pit - 2019-06-05

Oponki, Michelin Pilot Sport 4 205/45/17


Kask, już kilka miesięcy temu, póki co używany głównie do kartingu.


Jakieś OBD2 z allegro, żeby logować parametry auta

Leo - 2019-06-07

nie wiem po co kupiłeś letnie, tu na forum przekonują że zimowe lepsze :lol: :lol: :lol:
Pytela - 2019-06-07

Limon napisał/a:


Jakieś OBD2 z allegro, żeby logować parametry auta
Obrazek


Na androidzie czy ios-ie Używasz?
Bo jakl na androidzie to podaj jakiś sensowną aplikację,bo na tej od producenta to lcho działa.

Pit - 2019-06-07

Pytela, na iOS. Na androida dobre i darmowe jest (chyba?) Torque.

Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.

Leo - 2019-06-12

Limon napisał/a:


Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.


i to sie chwali :)

larry33 - 2019-06-13

Limon napisał/a:


Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.


Potwierdzam, zmieniłem ostatnio w FN2 z Potenzy RE002 i jest duża różnica, a podczas deszczu przepaść, klei jak na suchym

Pit - 2019-06-17

EP3 wyprowadzone w swoje naturalne środowisko, pierwszy raz byłem gdziekolwiek na torze, padło ofc na pobliski Autodrom Pomorze. Wrażenia mega, szkoda że tak późno się zdecydowałem bo dopiero tutaj można docenić takie auto jak EP3.

Najlepszy mój czas to 50.73, ale było jeszcze dużo do poprawy, składając najlepsze sektory w całość wyszłoby 48.33. Jazda raczej chaotyczna, pełna błędów co widać na filmie.
Porównałem się do czasów innych zawodników z EP3 którzy jeżdżą na pewno dużo więcej i lepiej niż ja po torze no i ich czasy były na poziomie 47-49 sekund. Jak na pierwszy raz gdziekolwiek na torze uważam że poszło nieźle, poznałem przede wszystkim lepiej auto i umiejętności, sporo jest do nauki.

Film:





Foty:






:ok:

Jak ktos z Was jeżdżących w Pszczółkach by chciał rzucić swoim czasem to chętnie się porównam. Krzysiek, Kamil?

Hondata - 2019-06-17

No i pieknie :ok:
Dobrze buczy ten dolot. Mam Tegiwe i jest idento , przynajmniej na filmie.

Johnson - 2019-06-17

Nie za daleko od kiery trochę? Przynajmniej okiem kamery widać jakbyś dokręcał na maksymalnie wyprostowanych łapach :oops:

I co, jak co, ale zajebista przygotowanie relacji dla kolegów 8-) od razu kamerka, dane z obd, czasy z aplikacji a nie jakieś tam.

Graty :)

nikesonmyfeet - 2019-06-17

Jak na pierwszy raz to moim zdaniem jest więcej niż dobrze. Ruchy na kierownicy masz dobre, starasz się jechać po tarkach. Jedyne co to jak kolega wyżej, bliżej kierownicy się ustaw, albo ew fotel bardziej pionowo. Pomogła by kierownica z większym odsadzeniem, ale to też chyba Twoje daily, wiec domyślam się, że zmiana kiery nie wchodzi w grę na ten moment. Druga rzecz, to odnoszę wrażenie, że trochę zbyt 0-1 obnosisz się z pedałem gazu. Postaraj się na wyjściu z zakrętu operować bardziej płynnie, to nie będzie Ci tak wyrywało kierownicy. Sam mam z tym problem, ale staram się trzymać słów Jackiego Stewarta "smooth is fast" ;-)
Pit - 2019-06-17

Hondata napisał/a:
No i pieknie :ok:
Dobrze buczy ten dolot. Mam Tegiwe i jest idento , przynajmniej na filmie.

Też lubię ten dźwięk :mrgreen: Dzięki.

Johnson napisał/a:
Nie za daleko od kiery trochę? Przynajmniej okiem kamery widać jakbyś dokręcał na maksymalnie wyprostowanych łapach

Może być że za daleko, bo sprawdziłem sobie po przeczytaniu Twojego posta za pomocą metody nadgarstka na kierownicy no i faktycznie za daleko, na co dzień tak lubię jeździć ale na tor faktycznie lepiej bliżej.

Johnson napisał/a:
I co, jak co, ale zajebista przygotowanie relacji dla kolegów od razu kamerka, dane z obd, czasy z aplikacji a nie jakieś tam.

Dzięki, dane z obd chciałem mieć chociażby dla samego siebie żeby potem poanalizować co robię nie tak. Samą appkę Race Chrono w wersji pro też mogę z czystym sumieniem polecić. :) Samo nałożenie na wideo tych zegarków odbywa się w appce i jest dosyć proste.

nikesonmyfeet napisał/a:
Pomogła by kierownica z większym odsadzeniem, ale to też chyba Twoje daily, wiec domyślam się, że zmiana kiery nie wchodzi w grę na ten moment. Druga rzecz, to odnoszę wrażenie, że trochę zbyt 0-1 obnosisz się z pedałem gazu. Postaraj się na wyjściu z zakrętu operować bardziej płynnie, to nie będzie Ci tak wyrywało kierownicy. Sam mam z tym problem, ale staram się trzymać słów Jackiego Stewarta "smooth is fast"

Kiery nie zmienię :/ spróbuję bliżej trochę jeździć. Co do tego gazu to faktycznie, za dużo niepotrzebnej agresji, tak samo patrząc na film mam wrażenie że przez to że czasami za bardzo daję w palnik to tylko niepotrzebnie kierownica ucieka i tracę czas, a jadąc spokojniej mogłoby być szybciej.

Dzięki za feedback, właśnie na coś takiego miałem nadzieję wrzucając film. :ok: :ok:

Hondata - 2019-06-18

Co do kiery to jest własnie słaba strona EP3 moim zdaniem. Ciężko o dobrą pozycję za kierownicą. Fotele są wysokie i siedzi się stosunkowo wysoko a kiera jest pod kiepskim kątem ustawiona. Niby jest regulacja , ale dla takiej osoby jak ja gdzie najlepiej by było ( ale wciąż nie idealnie) opuścić ją na sam dół , nie da rady bo zasłania zegary :-/
beddom - 2019-06-18

U mnie wygladalo to tak: (start 1:30)



Jazda w ta sama strone troche wiecej przeszkod czas okrozenia w okolicy 50 +-2s (ciezko dokladnie powiedziec bo start i meta byly w innym miejscu)

B16 150KM 7 letni federal rsr. Niestety tor kompletnie nie pod moja skrzynie albo odcinka albo 3 n 2s...
Na tym dlugim zakrecie widac jak opona nie klei.

Leo - 2019-06-18

Ja nie umiem jeździć :lol: i juz nie pamietam bo ep3 dawno do ludzi poszlo.
znajomy ktory regularnie tam jezdzi w rundach RCP ( EP3 wystrojone, BBK przod, Eibach sama sprężyna, Pelny kubel i Semi) najlepszy czas zrobił 47,80.

Krzyh00 - 2019-06-18

Limon napisał/a:
EP3 wyprowadzone w swoje naturalne środowisko, pierwszy raz byłem gdziekolwiek na torze, padło ofc na pobliski Autodrom Pomorze. Wrażenia mega, szkoda że tak późno się zdecydowałem bo dopiero tutaj można docenić takie auto jak EP3.

Najlepszy mój czas to 50.73, ale było jeszcze dużo do poprawy, składając najlepsze sektory w całość wyszłoby 48.33. Jazda raczej chaotyczna, pełna błędów co widać na filmie.
Porównałem się do czasów innych zawodników z EP3 którzy jeżdżą na pewno dużo więcej i lepiej niż ja po torze no i ich czasy były na poziomie 47-49 sekund. Jak na pierwszy raz gdziekolwiek na torze uważam że poszło nieźle, poznałem przede wszystkim lepiej auto i umiejętności, sporo jest do nauki.

Jak ktos z Was jeżdżących w Pszczółkach by chciał rzucić swoim czasem to chętnie się porównam. Krzysiek, Kamil?


moj rekord tam to wysokie 44 ale na miekkim zawiasie, takze do ugrania sporo. tak na szybko duzym ograniczeniem jest to ze rece masz przyklejone do kierownicy przez co manewrujesz tylko w zakresie 360 stopni.

Karamba_DC2 - 2019-06-18

Limon, bardzo mnie cieszy fakt że wreszcie zabrałeś to auto na jakiś obiekt :mrgreen:
Co wypad będzie lepiej, grunt to regularna jazda i wyniki będą lepsze z automatu ;)

eithray - 2019-06-18

Biorąc pod uwagę, że jesteś pierwszy raz na jakimkolwiek torze, to jestem pod wrażeniem jak latasz :-)
Kuniu4 - 2019-06-18

Kur%$ Limon! Na prawdę fajna jazda! Trochę się po Tobie nie spodziewałem :oops:
Odruchy widzę masz, gaz na wyjściach starasz się wciskać jak najwcześniej, korzystasz z całego toru - na prawdę spoko!!
Dawno nie oglądałem takiego ciekawego onborda ;)
Oby ten wypad tylko nie był ostatni, bo z każdym kolejnym razem będziesz coraz szybszy.

Pit - 2019-06-22

Dzięki dzięki, nie spodziewałem się takich pozytywnych reakcji. Fajnie że onboard się spodobał.
Kolejny raz będzie lepiej, ale na urwanie głowy raczej nigdy tym EP3 nie pójdę bo to moje daily.

Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.

Tommi01 - 2019-06-24

Limon napisał/a:
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.


lepiej kupic drugie ep3 to upalania hehe

piroman - 2019-06-24

Tommi01 napisał/a:
Limon napisał/a:
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.


lepiej kupic drugie ep3 to upalania hehe


Albo 5/6 gen z K 😅

nikesonmyfeet - 2019-06-25

Limon napisał/a:
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.


Musiałbyś się zastanowić, gdzie chciałbyś jeździć, bo na tych wszystkich "dwójkowych" torach D16 i B16 wcale od siebie nie odstają :) Wstępnie przygotowane auto można kupić za 5k i na nasze trzepaki spokojnie wystarczy. Więcej niż silnikiem można ugrać oponą i zawieszeniem :)

DoSeR - 2019-06-25

Tommi01 napisał/a:
Limon napisał/a:
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.


lepiej kupic drugie ep3 to upalania hehe

i to angola za 9k. Wybebeszyć, poprawić zawias, dobra opona i baja.

Karamba_DC2 - 2019-06-26

Dokładnie, sam jakiś czas temu robiłem rozeznanie i właśnie szukał bym na bazę takiego EP3 8-)
Te wszystkie auta z Bseriami to loteria, kupujesz i zaraz remont i swap, szukanie S80 za worek siana i tak bez końca. Te silniki mają 30 lat :roll:

Krzyh00 - 2019-06-26

taa :) a malo kto mowi o tym ze zeby ep3 bylo porownywalnie szybkie co bseria to trzeba wylozyc ze trzy razy tyle. ze sa problemy z napedami, strzelaja polosie, ze nie ma szpery a zakup i montaz to grube tysie, ze ciezko o jakis zawias ktory dziala w tym aucie i trzeba ladowac jakies protlumy za wagony siana. ze srodek ciezkosci jest wysoko, do dupy pozycja za sterem, waga duzo wieksza wiec nawet jak wylozysz kolejny worek na podkrecenie silnika ktory szybciej zdechnie w warunkach bojowych to moze sie okazac ze 5/6 gen jest i tak szybszy na bserii. takze mozna sobie teoretyzowac a faktem jest ze na zawodach nie spotkalem sie zeby ep3 bylo zagrozeniem dla mocnej bserii w poprzednich genach, no chyba ze jakies fest dokoksowane za kilkadziesiat tysi albo lepiej :)
Karamba_DC2 - 2019-06-26

Krzyh00, ale Limon nie jest jeszcze na takim etapie :mrgreen:
Do torowania EP3 by zacząć przygodę jest ok.

Wiadomo że złoty środek to EG/EK albo DC2 z K20 :mrgreen:

Pit - 2019-06-26

ja jestem na zerowym etapie, wyluzujcie :mrgreen:
przede wszystkim gdybym myślał poważnie o wozie do upalania za grube tysiące to byłoby to RWD

Krzyh00 - 2019-06-26

Limon napisał/a:

przede wszystkim gdybym myślał poważnie o wozie do upalania za grube tysiące to byłoby to RWD


jezeli chodzi o zabawe to spoko, jezeli o wyniki to niekoniecznie

Krychu - 2019-06-28

nikesonmyfeet napisał/a:
Druga rzecz, to odnoszę wrażenie, że trochę zbyt 0-1 obnosisz się z pedałem gazu.

Limon jest programistą, całe jego życie jest zero-jedynkowe :mrgreen:

fulek - 2019-06-29

Od ep3 to juz clio chyba bym wolał
beddom - 2019-07-03

fulek napisał/a:
Od ep3 to juz clio chyba bym wolał


Nie bluznij :-P

Pit - 2021-05-06

EP3 sprzedane... poszła w dobre forumowe ręce co mnie cieszy, chociaż castingu na właściciela nie robiłem. :)

Chyba ostatni hothatch "starej szkoły" budowania aut. Zdrowe egzemplarze są coraz droższe także zaczyna być powoli doceniany.


Pilar - 2021-05-06

Co teraz wjedzie? :->
Pit - 2021-05-06

Jak już będę miał to wrzucę jakąś fotę na forum. Póki co jeżdżę Hyundaiem i10 Narzeczonej, wspaniały samochód na miasto. :) :mrgreen:

Może nowy właściciel będzie chciał coś napisać, a jak nie to niedługo zamknę temat.

Karamba_DC2 - 2021-05-06

A ja już wiem jaki :-)
Skoro tajemnica to nie będę mówić :mrgreen:

Pit - 2021-05-06

Nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca czy jakoś tak, jak dostanę kluczyki do łapy to się pochwalę. :-)

Zamykam, niczego o ep3 nie mam do dodania... był to naprawdę świetny wóz. :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group