|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Nasze auta i projekty - Honda civic EG6 k24 by no_name21
no_name21 - 2017-12-24 Temat postu: Honda civic EG6 k24 by no_name21 Witam, chciałbym przedstawić Eg6 którego szukałem ponad dwa lata. Auto kupione jako seria jakieś 2.5 roku temu od tego czasu trochę się pozmieniało najpierw w setupie N/A a rok temu poszedłem w turbo i tak już ponad 20k km na booscie Jako że to stary samochód zawsze znajdzie się coś do roboty, grunt że blacha jest zdrowa w takim stanie jak opuszczała fabrykę Auto to głównie street-owy funcar więc lakierem bardzo się nie przejmuję może kiedyś doczeka się malowania
MODEL: Honda Civic HB92(prawdopodobnie jeden z pierwszych)
SETUP N/A:
MOC:182,2 KM 168Nm
SILNIK:
- seria B16A2
-wałki ITR+kółka blox
UKLAD DOLOTOWY:
-rozwiercony ssący b16a2+skunk2 alpha 70mm i do tego CAI z filtrem AEM+hydroshield k&n
UKLAD WYDECHOWY:
-4-2-1 PLM Mfg przelot 2.5" na 2 tłumikach+ końcowy oem look 2.36"
WYPOSAŻENIE
-seria( full el i klima)
UKLAD NAPĘDOWY:
-hybryda y21 z LSD s9b i długą 5 z integry LS
-Sprzegło ACT Clutch Heavy Duty 650Nm
ZAWIESZENIE:
- bilstein b6 z 3 stopniową reg wys+springi omp
- felgi ROTA SLIPSTREAM 16 i opony Dunlop SportMaxx RT 205\45
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył seria
- ABS
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica shifter k tuned temp i ciśnienie oleju
SETUP TURBO:
MOC:
0.7 bar 313,6KM 305Nm (aktualnie)
0.66 bar 279.8KM 278Nm
SILNIK:
- seria B16A2
-mbc properfekt
-chłodnica wody fluidyne
-chłodnica oleju z rx8
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa dw200
UKLAD DOLOTOWY:
-rozwiercony ssący b16a2 + orurowanie 2.5 IC fmic 230x55x550 bov ala hks ssqv 4 turbo TD05HR-16g6-9.8T
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor custom top mount +dp2.75>2.5+wydech 2.5 + końcowy ala Ktuned
UKLAD NAPĘDOWY:
-y21 z lsd i 5 z LS
-docisk ACT Clutch Heavy Duty 650Nm + tarcza sprzęgła b18c4
-pompa sprzęgła 0.7
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING
- felgi ATS DTC 15'' 7j et 35 opony 196/50 przód bridgestone re002 tył yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył seria
- ABS
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica temp wody i oleju depo, boost i egt stri
SETUP TURBO V2:
SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki k20a2
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa rx8
UKLAD DOLOTOWY:
-ssak k20a2 + orurowanie 2.5 IC fmic 230x55x550 bov ala tial turbo gt3582
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor customz wg ala tial +dp3>2.5+wydech 2.5 + końcowy ala Ktuned
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD
-docisk Heavy Duty + tarcza sprzęgła spiek 6 łopat
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING
- felgi 15 enkei rpf1 opony 205/50 przód kumho v700 tył 195/50 yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic
SETUP N/A:
SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki i VTC k20a2
-zabezpieczenie przed przeskoczeniem rozrządu
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550cc
-pompa paliwa walbro255
UKLAD DOLOTOWY:
ssak rbc po portingu+cai 3.5"+skunk2 velocity stack
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy by noud 2.75+wydech 2.5 z jednym tłumikiem środkowym + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 8/6
-regulowane wachacze przód i tył buddy club p1
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic
-rollbar
-szelki OMP
-fotele bimarco
Kilka setup-ów i silników później
SETUP N/A:
SILNIK:
- k24a3
-wyważone tłoki i korbowody
-porting głowicy z powiększeniem kanałów
-pompa oleju k20a2
-wałki i VTC k20a2
-zabezpieczenie przed przeskoczeniem rozrządu
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
-obudowa termostatu alu cnc+termostat gates
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550cc
-pompa paliwa walbro255
UKLAD DOLOTOWY:
-custom itb made by ja 4x tb55mm
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy custom 4-2-1+wydech 2.5 z jednym tłumikiem środkowym + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 10/8
-regulowane wachacze przód i tył buddy club p1
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic+bt
FOTO:
Aktualne:
zaraz po zakupie:
Foty jakie są takie są, fotografem nie jestem Pozdro.
Tommi01 - 2017-12-24
jest i turbo car
Hondata - 2017-12-24
Propsuje
eithray - 2017-12-24
Fajne to Z taką mocą nieźle musi to ganiać
Krzyh00 - 2017-12-24
mozna sie mocno zdziwic
wrzuc wideo jak sie napedza
no_name21 - 2017-12-24
Nie mam w sumie nagranych onboardów z zegarami oprócz jednego na 0.66 bar i jeszcze z s9b: https://youtu.be/AXrVkZn0haM , teraz troche lepiej idzie
niedawno na jakiś czas spróbowałem czegoś czego zawsze chciałem spróbować :
https://www.youtube.com/w...fQNuSM4&index=4
Już wróciło do normy bo trochę przypałowe to było
Hondata - 2017-12-24
Przyznaj się , że spalinami w środku waliło a nie przypałowe
no_name21 - 2017-12-24
no to też obieg zamknięty trochę pomagał ale nie całkiem
guczi - 2017-12-24
Kurde coraz większe moce na seryjnych silnikach, kiedyś mówiło się, że 250km to bezpieczny max dla b16, fajna
airman - 2017-12-25
Fajne EG6 !!!
no_name21 - 2017-12-25
dzięki
Andrew - 2017-12-25
Poniosła cię fantazja z wydechem
Fawor - 2017-12-30
sądziłem, ze 270KM w tak lekkiej budzie będzie jeździc lepiej...a tutaj porównywalnie do mojego dailyklopsa.
no_name21 - 2017-12-30
muszę się wybrać w lecie na wagę bo wcale to auto nie jest takie lekkie jakby się wydawało. Nie dość że vti jest cięższe niż zwykłe jajo to jeszcze zamiast odchudzać auto dołożyłem mu wagi nierdzewką i innymi pierdołami
Fawor - 2017-12-30
no dobra, ale nawet jakby miał 1150 to nadal jest na pewno 200-250kg lżejsze od Leona
no_name21 - 2017-12-31
nie znam setupu twojego leona (możesz podesłać jakiś link do tematu bo nie mogę znaleźć) więc na razie nie podyskutujemy na ten temat zresztą tak czy inaczej ten film który wrzuciłem już nie jest aktualny od dawna, inna skrzynia inna moc inne opony itp itd...
Yaca - 2017-12-31
miałem okazję pooglądać na spokojnie tego potworka! dobrze sapie!
no_name21 - 2018-03-31
Nic wielkiego w temacie się nie dzieje. Auto jeździ- nie rozpadło się jeszcze zmieniłem hebel z tyłu na 260, wpadł lekki zamach 4.5 kg z poprawionym wieńcem i sprzęgło z fn2, wszystko działa jak należy już bez komina
eithray - 2018-03-31
Jak wrażenia po przejściu na 260mm tarczę z tyłu?
no_name21 - 2018-03-31
Było bardzo dobrze a teraz jest jeszcze lepiej 😃
fulek - 2018-04-01
Serio czujesz różnice?
no_name21 - 2018-04-01
Nie wielka ale jakaś tam jest albo to efekt placebo 😛
Shingo - 2018-04-01
Proste ze 260 bedzie lepszy niz 240, moze wielkiej roznicy nie odczujesz ale napewno dluzej wytrzyma chłoste i sie tak nie zagrzeje, dodatkowym mniej istotnym plusem jest roznica wizualna takiego hamulca w tych DTC
no_name21 - 2018-04-15
No fakt coś tam bardziej to widać w tym kole
no_name21 - 2018-07-13
Różne rozkminy już były noi tak: turbokit sprzedany jakiś czas temu, po silnik kupiec jest jutro, zbieram graty na k series Plan na najbliższe dni- wywalić abs bo itak nie działa i przerobić wspome na elektryczną pompę. A potem że tak powiem N/A power in progress
Karamba_DC2 - 2018-07-13
No to teraz pytanie czy idziesz w fun i K20 czy grubo w K24
no_name21 - 2018-07-13
Plan jest na k24 a ile mocy to zobaczymy 😉
PeTeR47 - 2018-07-13
Kolejny rok - kolejny setup Napewno będzie konkret, kibicuję
fala - 2018-07-13
z czego pompa do wspomagania , jak planujesz podłączyć ? pod zapłon ?
DoSeR - 2018-07-14
K24 to już klasa sama w sobie
Mareczuczek - 2018-07-14
Będzie fruwać
no_name21 - 2018-07-15
fala napisał/a: | z czego pompa do wspomagania , jak planujesz podłączyć ? pod zapłon ? |
będę chciał sprawdzić z pompą od opla astry II czy to będzie działać a podłączenie to chyba ze stacyjki przez przekaźnik, nie wiem zobaczy się czy będzie to robić robotę,
fala - 2018-07-15
Będzie działać bez problemu - sprawdzony Układ
Hondata - 2018-07-15
Ładnie się dzieje Panie
Kombinuj ze wspomą , mnie też to czeka
Karamba_DC2 - 2018-07-15
Jak swap uruchomisz na EMU, to wtedy ono może włączyć pompę
Tommi01 - 2018-07-15
było n/a , było turbo i powrót do n/a to lubie n/a power
piroman - 2018-07-16
Tommi01 napisał/a: | było n/a , było turbo i powrót do n/a to lubie n/a power |
to teraz pora na K i ślimaka
a co do pompy to tak jak Karamba pisze, najlepiej załączać z EMU po odpaleniu silnika, po co ma kręcić na zgaszonym
no_name21 - 2018-07-19
Wszystko się okaże jak to będzie banglać, jak przyjdzie pora to odezwę się w sprawie kabelkologii 😉
no_name21 - 2018-10-14
Trochę odkurzę, niewiele ale coś tam się dzieje powoli. Silnik już wisi, shifter ogarnięty,półosie są sprzęgło działa. Kwestia wspomagania narazie jest zawieszona zajmę się tym ale nie wiem kiedy pewnie na końcu Z grubszych rzeczy do zrobienia to jeszcze dolot ze ssakiem rbc ( ssak na foto robi tylko za zaślepkę ), cały wydech z kolektorem, kabelki i emu. Jest na to cała zima
Tommi01 - 2018-10-14
dzieje się !!!
no_name21 - 2018-12-06
Od dawna chorowałem na te felgi ale zawsze jakoś tak odkładałem to na później więc jak trafiła się okazja to postanowiłem już nie zwlekać, muszę wrócić do 262 bo 15'' nie wchodzi na 282 bez sporego dystansu ale myślę że bez problemu da radę z dobrym klockiem
plany trochę się zmieniły ale w sumie itak by to pewnie nastąpiło prędzej czy później teraz zaczynam prace nad kolektorem i zbieram potrzebne części , suszarka już jest:)
DoSeR - 2018-12-06
Chyba żartujesz, że RPF w 15 nie wchodzi w seryjne 282. Lipa w sumie.
no_name21 - 2018-12-06
no ma taką konstrukcję że mało w nim miejsca ale za wagę mogę im to wybaczyć mniejszy hebel też da radę na dobrych komponentach a może kiedyś wpadnie jakiś wilwood
MuzykVrt - 2018-12-06
Jajo miazga
Średnio rozumiem natomiast wybór rozmiaru kół. K20 turbo i do tego 262mm w 15"? Trakcja na 15 to nie będzie istniała bo zakładam, że nie ma więcej jak 7j, więc oponka skromna na tym będzie.. 262 to też nie jest set na k20T
Żeby nie było to koło idealnie siada na 5gen! szkoda że nie 16"..
no_name21 - 2018-12-06
ludzie nie w takich warunkach upalają na 262 po torach więc o to się nie martwię a co do trakcji to kwestia szerokości i ogólnie opony, w poprzednim secie b16t tragedii nie było to tu tez nie będzie jak się kupi lepszego kapcia i lsd
Qban - 2018-12-07
Szykuje się niezły zapierdalacz. Tylko hamulce wymień bo u mnie w 5g b16a czasami puchły, a co dopiero przy tej mocy
no_name21 - 2018-12-07
Konkretny klocek, tarcza i problemu nie będzie 😉 auto ciężkie nie jest więc będzie spoko
primox - 2018-12-07
wszystko zależy gdzie chcesz tym jeździć im większy tor i większe prędkości tym bardziej uwydatni się mały hamulec
u mnie jest 262 przy 250hp i jest bardzo dobrze z klockiem RC6, ale ja się nastawiam na SuperOES i podobne próby, większego hebla nawet bym nie chciał ze wzgl na wagę jeśli już to jakiś billet ale problemem jest tu $$$
no_name21 - 2018-12-08
zobaczymy jak wyjdzie w "praniu" jestem dobrej myśli, wyjściem awaryjnym jest wilwood
piroman - 2018-12-08
Wyjściem awaryjnym jest 17" i męski hebel... Wilwood pod 15 to popierdółka
no_name21 - 2018-12-08
Nie chcę narazie 17 😀 bedzie dobrze..
Norbi-EG - 2018-12-12
Auto mi znane, parę razy "macane" i mogę powiedzieć że na B16T robiło straszną robotę a co dopiero teraz ! Czekam aż złożysz ! Może nawet uda mi się załapać na prawy fotel
PeTeR47 - 2018-12-13
Najlepsze koła !! Turbo odrazu, bo to i tak by sie na tym skończyło, bedzie killer
no_name21 - 2018-12-28
Ssący umyty i ogarnięty już na gotowo z uszczelkami i tb poskręcane, wtryski są na kuracji w Krośnie, czas wrócić do prac sprzed świat nad kolektorem pod turbo - zostaje zrobić wyjście pod wg a później dp i wydech, na ten czas tak to wygląda - pod maską się mieści
Z takich niepotrzebnych drobiazgów to z racji zimy kupiłem "wungiel"
Zapał raz jest raz nie a rzeźby w chooooo Zastanawiam się nad bandażem na kolektor i dp: jest na rynku coś lepszego niż bazaltowy czy to jedyna opcja z tych dobrych ?
Gumka23 - 2018-12-29
U mnie już tak długo jest DEI Titanium i nic się z nim nie dzieje.
Altair - 2018-12-29
Lepszy jest nimbus od tych bandazy
Gumka23 - 2018-12-29
Co?
Altair - 2018-12-29
Takie coś
https://www.carsport.pl/o...echu-90x50.html
Gdzieś widziałem nazwę nimbus. Oczywiście można kupić używki z aut seryjnych niż płacić krocie jak na tej stronce. Nie wypala się, nie rwie jak bandaż no i jest bezpiecznie, nie wsiaknie w to olej jakby coś się stało
Tommi01 - 2018-12-29
pięknie wygląda ta suszarka
Gumka23 - 2018-12-30
Patrząc na zdjęcia spod maski nie widzę tej osłony za bardzo..
no_name21 - 2019-01-11
Raczej będzie bandaż ale który to się okaże a hamulce jednak te co były 282, zamówiłem dystanse i uda się to upchać w tym kole.
krukowskid - 2019-01-11
u siebie mam zwykly bazaltowy i polecam o ile nic się nie będzie o niego ocierać. Owinięte dwa razy i mogę dotykać kolektora zaraz przy głowicy
Tommi01 - 2019-01-13
krukowskid napisał/a: | u siebie mam zwykly bazaltowy i polecam o ile nic się nie będzie o niego ocierać. Owinięte dwa razy i mogę dotykać kolektora zaraz przy głowicy |
ja też mam bazaltowy ale jakoś nie jestem z niego zadowolony liczyłem na większe wow ze będzie chłodniejszy
krukowskid - 2019-01-13
może mam grubszy, albo grubiej owinięte. Bandaż jest mniej gorący niż pokrywa silnika
piroman - 2019-01-13
Tommi01 napisał/a: | krukowskid napisał/a: | u siebie mam zwykly bazaltowy i polecam o ile nic się nie będzie o niego ocierać. Owinięte dwa razy i mogę dotykać kolektora zaraz przy głowicy |
ja też mam bazaltowy ale jakoś nie jestem z niego zadowolony liczyłem na większe wow ze będzie chłodniejszy |
podobnie jak ja... owinięte na 3-4 warstwy a nadal jest gorąco
lepiej izolował stary biały bandaż z włókna który miałem lata temu w civicu
no_name21 - 2019-02-13
Ze składaniem tego złoma trochę się opier*alam ale żeby nie było to powoli coś tam dłubię, jednak upchałem 282 w tego enkei-a bo 262 coś biednie wyglądało nawet w 15 teraz przynajmniej wydaje się że niby duży hebel
musiałem zapodać 15mm dystansu na przód żeby się udało, trochę się wypchnie błotnik i będzie cacy
na tył dałem 10mm żeby nie biło po oczach
do tego wszystkiego musiały wpaść długie szpilki - całkiem fajna sprawa to prowadzenie
Tommi01 - 2019-02-13
szpilki mega fajne muszę takie do siebie wsadzić
już luty pasuje kończyć powoli a tu końca nie widać
Les - 2019-02-13
Taką farelką sfajczyłem sobie pudełko na wiertła Wurtha
Tą są te cieńsze odważniki czy tradycyjne ?
Demon - 2019-02-14
Teraz regularna kontrola odważników na feldze Ale fajnie sie wkomponowało to 282mm
Udało się zmienić szpilki bez wyciągania łożyska?
no_name21 - 2019-02-15
Bez wyciagania łożyska nie ma opcji, ale z prasą 50t to żaden problem 😛
wymaxclinowany - 2019-02-27
Hah, bądź tu cwaniak i załóż felgę nie dotykając zacisku
no_name21 - 2019-02-28
E nie jest tak źle
no_name21 - 2019-03-21
Trochę idzie do przodu, kolektor owinięty, weszło 24m bandaża- zamontowany turbo i wg przykręcone
kupiłem intercooler i od razu go pociąłem - przerobione zostały wejścia aby szły do środka od razu, zamontowany czeka na orurowanie
uznałem że nie chce mi się drzeć miski tym bardziej że możliwe że wpadnie kiedyś ta z alu więc zrobiłem spływ oleju z turbo w pokrywkę napinacza rozrządu, powinno być ok
swego czasu udało mi się kupić fajną custom chłodnicę o grubości rdzenia 6cm
mocowanie chłodnicy ogarnięte i zamontowana oprócz wentylatora- muszę zakupić cienki tłoczący
z pierdół to kupiłem długie nakrętki stalowe podobno kute
na montaż czeka też lsd ale to dopiero w pakiecie ze sprzęgłem jak już będzie jeździć
im cieplej tym bardziej chce się robić w tym złomie
Tommi01 - 2019-03-24
k24 turbo + enkei 15" + 205
DoSeR - 2019-03-24
A później się dziwią, że mocna ośka trakcji nie ma
no_name21 - 2019-03-25
Jakoś to będzie
fulek - 2019-03-25
245/40/17 bardziej by tu pasowało
no_name21 - 2019-03-25
Nie powiem że kiedyś to nie nastąpi ale narazie jaram się rpf1 w 15"
no_name21 - 2019-04-25
Z braku czasu bardzo powoli ale coś idzie do przodu, zmieniłem sobie zderzak na mniej chamski, dziś założyłem lsd i nowe sprzęgło coby utrzymało to co z tego boosta wyjdzie. Zostało do ogarnięcia: pospawać orurowanie i dp i kabelki...
papel - 2019-04-26
Wow, nie zaglądałem i przegapiłem że składa się w tym samym czasie coś podobnego do mojego
k20 czy k24? Co za szpera tam zawitała?
Fajny pomysł z przerobieniem wyjść intercoolera, dobre i łatwe rozwiązanie... mi ten plan popsuła seryjna chłodnica z ep3 średnio też rozumiem wypoziomowanie turbiny... mówi się że są niekorzyści z tym związane.
no_name21 - 2019-04-26
W sumie składa się to już kopę czasu bo od lipca piec to k24a3 z pompą oleju i wałkami k20a2, lsd to oem torsen - uznałem że styknie do moich celów , co do pozycji turbo jest to celowe żeby zrobić więcej miejsca na dp ( wychodzi praktycznie pod pompą hamulcową). Pozatym dużo projektów w usa ma podobnie i w sumie mi się spodobało gdybym ewentualnie chciał robić wlot do turbo bezpośrednio z maski. Najczęściej to co się mówi to zależy. ukos jest na tyle nie wielki że nie ma to większego znaczenia biorąc pod uwagę przebiegi i przeznaczenie( co innego gdyby klepać setki kilometrów wtedy łożysko wzdłużne ( bo moje to nie kulka) szybciej by się zużywało , olej z turbo spływa grawitacyjnie i przy tym nachyleniu tzw piston ring na wałku koła turbiny nie bedzie miał problemu z uszczelnieniem więc nie przewiduję z tym problemów czas pokaże
Tommi01 - 2019-07-01
UP UP UP!
https://youtu.be/77Pf6P7U94A
Pierwsze testy kosmos
Hondata - 2019-07-01
Gitarrrra
Za tydzień z testuje
no_name21 - 2019-07-01
Nooo muszę przyznać że b16t 300+ nic nie jechało w porównaniu do tego 😀 Takie są odczucia 😀
piroman - 2019-07-01
To teraz tylko większe wtryski, duża chłodnica i porządny wentylator i można robić retuna
no_name21 - 2019-07-25
UP.
Auto zostało wystrojone na 1.1 bar, podaje jak wściekłe 😛 po kilku dniach była przygoda - zaczął wywalać olej odmą i przykapcać na jeździe w podciśnieniu. Diagnoza- półka na tłoku poszła, wiec akcja rozbiórka, szybki rebuild i po 1.5 tyg znów jest na chodzie. Aktualnie muszę poprawić chłodzenie wody bo z tym miewa problemy jak założę nie cięty zderzak i do wymiany jest knock sensor. Później coś się jeszcze wymyśli
Les - 2019-07-25
Temu Łysemu w aucie to urosły kiedykolwiek włosy czy od urodzenia łysy 😁😁
Banan na gębie pewnie nie schodzi
Hamulce ogarniają ?
no_name21 - 2019-07-25
Hehe w sumie to nie wiem Ogólnie polecam tego majstra Nie ma problemu z heblami - grunt to dobry klocek
Tommi01 - 2019-07-26
Szybka reanimacja
papel - 2019-07-29
Myślałem że u Ciebie jest seryjny, nie tykany dół silnika
michalkaza - 2019-07-30
Musi to nieziemsko zapodawać
Szacujesz ile mocy w tym setupie? Na jakich tłokach to złożyłeś?
no_name21 - 2019-07-30
Silnik jest ciągle seryjny, tłoki to dalej oem rbb z k24 tylko że prawie nowe
AleksB - 2019-07-30
Ładne japfest 2020 na poznaniu już wpisany do grafika?
no_name21 - 2019-07-30
Raczej się tym wozem nie wybiorę 😛 itak by się nie załapał
Yaca - 2019-08-05
musi to świetnie się napędzać! dawaj znać jak będziesz jeszcze kiedyś w Mielcu .. bo od stroiciela to i tak się nigdy nic nie dowiem
papel - 2019-08-08
Nie wróże temu silnikowi długiego żywota... wręcz jestem w ciężkim szoku na ile się odważyłeś na seryjnym dole przy 0.9 było parę przypadków że nie wytrzymywały już.
no_name21 - 2019-08-08
Nie ma się co pierdolić w tańcu jest ryzyko jest zabawa ile pożyje to pożyje, swoją drogą w poprzednim setupie b16t też wszyscy psioczyli że jebnie a żyje do dziś. Trzeba przekraczać bariery- na tym ta zabawa polega. Powiem Ci tylko jedno - nawet w razie W jeden słupek k24 za te emocje które daje to 1.1 bar to niewygórowana cena Polecam
Tommi01 - 2019-08-08
no_name21 napisał/a: | Trzeba przekraczać bariery- na tym ta zabawa polega. |
chcemy zrobić tyle mocy co w usa
piroman - 2019-08-09
Chłopcy się nie pierdolą w tańcu. Jadą z grubej rury
Yaca, dostaniesz info jak będziemy robić retuna
Slothy - 2019-08-10
Też bym chciał to zobaczyć w akcji na żywo
no_name21 - 2019-08-12
UP...Piec jeszcze nie zdechł ale zdechło chińskie turbo i zaczęło puszczać olej w wydech, po sekcji zwłok rdzenia okazało się że piston ring w ogóle się nie rozpręża więc nie ma prawa uszczelniać - najwyraźniej chińczyk miał gorszy dzień...
Na razie zmieniłem rdzeń na nowy taki sam ale raczej wpadnie holset hx35 żeby było pewne że nie padnie
Harry4345 - 2019-08-12
przyjemnie się ogląda zapowiada się jeszcze ciekawiej na nowej turbinie
no_name21 - 2019-08-14
HX35 vs chińskie gt35
Tommi01 - 2019-08-15
maleństwo haha sprawdzimy ile mocy wytrzyma k24
no_name21 - 2019-08-15
Będzie robiony nowy kolektor pod to turbo aczkolwiek coraz większe dylematy czy nie robić zamiennie z turbo setupu NA i trochę potorować.Z jednej strony moc i odczucia jak to podaje na booscie a z drugiej jak widzę jak mr2 daje czadu po torze z k24 NA- może też by tak civiciem sobie pojeździć No nic, narazie składam turbo a później się zobaczy
no_name21 - 2019-08-23
Tak to będzie
Jeszcze wg, dp, króciec pod egt i kawałek rury do ic
Tommi01 - 2019-08-25
na tamtym nie było turbo laga to ciekawe jak na tym będzie wstawać ! kurła nie mogę się doczekać
bobas - 2019-09-04
czyżby powrót do N/A?
no_name21 - 2019-09-04
Tak, potorowało by coś może w następnym sezonie 😀
bobas - 2019-09-04
Git, będzie z kim jeździć z Południa
Jaki plan na motorownie?
no_name21 - 2019-09-04
Piec ten co jest- k24a3, pompa oleju k20a2, wałki k20a2. Do tego brakuje jeszcze mi tylko kolektora wydechowego i rbc po portingu. W planie jest 250 hp
Status w trakcie
no_name21 - 2019-10-01
UP. dotarł kolektor wydechowy od nouda, jestem zadowolony, poniżej już po dograniu pod resztę wydechu
dorzuciłem do tego łącznik elastyczny 2.75 i zejście v band 2.5"
Bajcarek - 2019-10-01
Dawno nie zaglądałem, czemu zrezygnowałeś z turbo?
no_name21 - 2019-10-02
Streszczając wcześniejsze posty, nie ma gdzie jezdzić z turbo, na tor turbo civic to nie bardzo a już od pewnego czasu mnie ciagnie żeby coś po torze pojeździć.
Tommi01 - 2019-10-08
auto bez turbo też mega fajnie podaje
no_name21 - 2019-10-08
A no obawiałem się że po turbo setupie mogę być trochę zawiedziony a tu wręcz przeciwnie. Dalej dobrze jedzie 😀 pojemności nie oszukasz 😛
Rbc po portingu czeka na spawanie,
cały czas czekam na dostawę z tegiwy...
no_name21 - 2019-10-18
Takie foto jak to się ma co do wysykości wydechu
Rbc po pospawaniu został zamontowany i wkońcu dotarł nowy filtr skunk2 high velocity 3.5, dolot 3.5 cala typu cai
mniej więcej aktualny spec:
SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki k20a2
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa rx8
UKLAD DOLOTOWY:
ssak rbc po portingu+cai 3.5"+skunk2 velocity stack
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy by noud 2.75+wydech 2.5 + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
-docisk Heavy Duty + tarcza sprzęgła spiek 6 łopat
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 8/6
- felgi 15 enkei rpf1 opony 205/50 przód kumho v700 tył 195/50 yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic
Tommi01 - 2019-10-21
w piątek odebrane
podaję mega dobrze teraz przydała by się lepsza trakcja
no_name21 - 2019-10-28
UP.
wpadł rollbar od staffy ale mniejsza z tym bo czekam na fotele itak.
Byłem u Tommiego i przymierzyliśmy trochę kaporów z mr enkei taki mały się widzi przy tym
17x8et35 215/45r17
poprawka 17x9.5 et25 245/40r17
17x8et35 225/45r17
taki dizajn mi nawet robi
jak uda się sprzedać rpf1 zgodnie z planem to przechodzę na 17
Tommi01 - 2019-10-28
te szerokie to 17x9.5 et25 245/40r17
17x8.5 et35 225/45r17
img_20191026_130053 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
ale 215 chyba najlepiej siadły
img_20191026_131839 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
no_name21 - 2019-10-28
215 siadły najlepiej ale jeśli przejdę na 17 to będę chciał wcisnąć tam 225 i na tył 205 lub 215
edit/up
enkei sprzedane - będą teraz jeździć na górskich więc wpadnie 17 a tymczasem zakupiłem oem looka od djhammera więc jest ciszej ale jeszcze muszę dodać środkowy jakiś i będzie cacy
no_name21 - 2019-12-19
Post pod postem ale jebać
fotele i szelki zamontowane,wydech ogarnięty( dołożony środkowy tłumik i zrobione łączenia na v-band) zostaje camber kit , zrobić wspome, kilka pierdół i trzeba czekać na sezon
Karamba_DC2 - 2019-12-19
To w jakie obiekty celujesz?
no_name21 - 2019-12-19
Biorąc pod uwagę że w temacie jestem zielony to myślę że na początek jastrząb, byłem raz z tommim na jednej rundzie TA obadać jak to wygłąda i spodobał mi się ten obiekt, potem jak troche już pojeżdżę kilka razy to się zobaczy 😀
Tommi01 - 2019-12-22
super że ekipa się powiększa
fulek - 2019-12-24
no ciekawie się temat rozwija i chyba będzie całkiem prędki kolejny civic na curvy
no_name21 - 2020-01-19
Coś podziałałem w ostatnim czasie- camber kit założony, po zrolowaniu tylnych rantów udało się zmieścić 215\45\17, na przodzie weszło 225\45\17, wziąłem się za rewitalizację isc( rozebranie, wyczyszczenie, wymiana gumowych izolatorów na nowy typ, nasmarowanie i poskładanie wszystkiego na nowo)
Podziękowania dla Karamba_DC2, za ogarnięcie potrzebnych do tego gratów
Jeden amor był tak uparty że dopiero klucze które pożyczyłem z pracy i duży młot sobie z nim poradziły ale finalnie wszystko się udało
Przyszła zamówiona jakiś czas temu maska z laminatu jeszcze czekam na zapinki ale nawet seryjne zamkniecie odziwo daję rade więc jazdy testowe do małych prędkości mogły się odbyć Prezentuje sie to jakoś tak
fulek - 2020-01-19
Dobrze to wygląda!
Yaca - 2020-01-19
bojowo wygląda!
Karamba_DC2 - 2020-01-19
Dobrze ze udało się odkręcić, bo widać ślady walki
Polecam się na przyszłość
Tommi01 - 2020-01-19
już dawno mówiłem pakować 17" i będzie kosa !
no_name21 - 2020-03-10
Wczoraj odebrałem eg od Młynka, była robiona wiązka pod el wspomaganie oparte na pompie hpi- załączane po odpaleniu oraz retune po zmianie pompy paliwa na walbro255 dodatkowo został podpięty czujnik sprzęgła pod opcję flat shift
pompę wspomy zamocowałem w miejscu aku moim zdaniem idealnie tam siadła
Shingo - 2020-03-11
Z jakiego auta ta pompa? Łatwy dostep do niej przy ew awarii
piroman - 2020-03-11
Shingo napisał/a: | Z jakiego auta ta pompa? Łatwy dostep do niej przy ew awarii |
pug, cytryna, renuar
chyba widac na foto że jest łatwy dostęp
Hondata - 2020-03-11
Najs. Rafał głośno chodzi ta pompa?
no_name21 - 2020-03-11
Hondata napisał/a: | Najs. Rafał głośno chodzi ta pompa? |
Nie słyszę bo silnik i wszystko inne zagłusza 😂 nie no ogolnie nie wyje bardzo
no_name21 - 2020-04-06
Mikro up.
Od początku swapa borykałem się ze strasznymi drganiami budy - na wolnych obrotach wydawało się że się to auto roztelepie , poduszki w tych hasportach to jakiś beton więc poczyniłem testowo modyfikacje i zaadaptowałem seryjne poduchy po obu stronach a trzecia od grodzi została nieruszana, efekt- zajebioza nic nie drga ale przy dynamicznej jeździe podnosiło silnik kilka cm aż zaczął wycierać maskę z laminatu... Nie mogło tak zostać więc napisałem do olkusza o poduchy na zamówienie - udało się dobrać wymiarowo takie same jak w hasportach tylko jakieś 60-70sha. Efektem jest stabilna pozycja silnika i akceptowalne drgania
Przy okazji zmieniłem kolor pokrywy na taki jak buda bo czerwony vht jest za jasny ( jednak to nie to co oem struktura w typer czy ferrari)
up
ciężko mi się zebrać żeby to gdzieś poupalać ale ciągle wprowadzam udoskonalenia, wpadł nowy shifter- po kilku modyfikacjach w porównaniu do serii z accorda jest bajka biegi wchodzą precyzyjnie, dodatkowo przesunąłem filtr dalej od drogi ciepłego powietrza z chłodnicy. Wpadły też nowe opony: race gc przód 215/45/17 hard, tył 215/45/17 medium
no_name21 - 2022-06-24
lekki update
streszczając ostatni rok - wóz żyje-póki co w opcji street, wróciłem do turbo, po wyjebaniu wiosną tamtego roku k24 turbem z ciężarówki poskładałem k20z4 z kutą korbą i jeździ wstępnie wystrojone na 1 bar nawet fajnie
Tommi01 - 2022-07-31
ładnie podaje czas na dyno!!
no_name21 - 2023-03-06
Tommi01 napisał/a: | ładnie podaje czas na dyno!! |
Podsumowanie kolejnego padniętego setu turbo, mocy nie było a wydawało się że podaje okazało się że warto mierzyć backpressure który w tym przypadku był 2x większy niż boost i po zapięciu vtec silnik nie opróżniał się ze spalin, szkoda że okazało się to dopiero jak już poszły półki na dwóch tłokach- no cóż człowiek uczy się na błędach
aktualnie jest k24a3 po portingu głowicy z wałkami k20a2+ pompa oleju k20a2, wyważone tłoki z korbami do 0.1gram, nowy kolektor wydechowy z większymi runnerami i homemade wydumka kolektor ssący
byłem na dyno wygląda że porting zrobił robotę, a ssący nie zbyt lub przepustnica jest za mała, nie ważne bo w planie jest itak itb
Tommi01 - 2023-03-26
też chce itb!!!
fulek - 2023-03-28
no_name21 napisał/a: | też chce itb!!! |
+1
Pawlo91 - 2023-04-28
Widziałem dziś chyba Twoją Hondę jak jechała zapakowana na lawecie na trasie Tarnów -Mielec. Od razu banan na twarzy Niestety to już coraz rzadszy widok spotkać V generację Civica .
no_name21 - 2023-06-01
tak jechaliśmy z Tommim, do mastera Młynka , ogólnie wóz wystrojony na itb, dodatkowo wpadł wydech 3 cale na 2 tłumikach, w planie jest wpaść na hamownię ale nie wiem kiedy. Pozostaje jeździć
https://youtu.be/4f79iU9S8Yo
Ma4Ti - 2023-06-02
Auto podaje jak trzeba, ale te strzały z karabinu przy zmianie biegów to do wyłączenia Się kojarzą z jakimś E36 gruz drift maszyną
Tommi01 - 2023-06-08
ładnie podaje ! dzwięk itb kosmos
|
|