JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Ogólne - TA, KJS, Real Race - temat ogólny

nikesonmyfeet - 2019-01-08
Temat postu: TA, KJS, Real Race - temat ogólny
Siema

Rośnie grupa forumowiczów ścigających się amatorsko, wiec myślę, że taki temat się przyda co by dyskusje trzymać w jednym miejscu a nie rozrzuconą na po kilku topicach.

Enjoy :)

nikesonmyfeet - 2019-01-08

Będzie post pod postem, ale sam zacznę, bo nie ma chętnych :P

Generalnie zainspirowany tymże wpisem:

https://www.facebook.com/...52870888079160/

Sezon 2019 zamierzam przeznaczyć na maksymalizowanie czasu spędzonego na torze. Co za tym idzie, koniec z imprezami typu Super Oes itd. gdzie mierzony przejazd polega na przejechaniu jednego okrążenia toru. Nawet jeśli organizatorzy imprezy tego typu przewidują 6-7 przejazdów to i tak dzień kończymy na 6-7 okrążeniach...

Na treningach organizowanych na różnych obiektach, gdzie jeździmy w sesjach po 10 minut, w ciągu 2,5h można zrobić 30 okrążeń. Cena jest podobna do wpisowego na zorganizowaną impreze, często nawet mniejsza, także rachunek jest prosty:

Treningi > imprezy zorganizowane

Przynajmniej dla mnie ;-)

Planuje głównie jeździć na Tor Łódź. Dojazd zajmuje mi niecałą godzinę, cena 2,5h treningu z pomiarem czasu to obecnie 139 zł. Razem z paliwem jeden trening można zamknąć w kwocie 300-400 zł. Jak budżet i kalendarz treningów się ułoży, to zamierzam jeździć dwa takie treningi w miesiącu.

W okolicach Warszawy jest oczywiście jeszcze Tor Słomczyn, Tor Modlin oraz Ułeż, ale dla mnie każde z tych miejsc ma więcej minusów niż Łódź.

Wydatki na auto zamierzam ograniczyć do absolutnego minimum. Modów nie planuje, jedynie niezbędną eksploatacje. Ucierpi temat auta :D

W temacie eksploatacji, pytanie do bardziej doświadczonych upalaczy. W jakich interwałach wymieniacie olej? Słyszałem o zasadzie, że co drugi, co trzeci, co czwarty track day, ale ciężko znaleźć konkretne argumenty za albo przeciw konkretnej opcji. Będę wdzięczny za podpowiedzi ;)

fulek - 2019-01-09

Cytat:
Sezon 2019 zamierzam przeznaczyć na maksymalizowanie czasu spędzonego na torze. Co za tym idzie, koniec z imprezami typu Super Oes itd. gdzie mierzony przejazd polega na przejechaniu jednego okrążenia toru. Nawet jeśli organizatorzy imprezy tego typu przewidują 6-7 przejazdów to i tak dzień kończymy na 6-7 okrążeniach...

Na treningach organizowanych na różnych obiektach, gdzie jeździmy w sesjach po 10 minut, w ciągu 2,5h można zrobić 30 okrążeń. Cena jest podobna do wpisowego na zorganizowaną impreze, często nawet mniejsza, także rachunek jest prosty:

Treningi > imprezy zorganizowane

Przynajmniej dla mnie ;-)


Zgadzam się, ale rywalizacja też musi by się bardziej motywować :-P Dlatego dla mnie TAP rozkłada wszystkie inne imprezy bo jazdy jest do obrzydzenia dużo! ;-)

nikesonmyfeet napisał/a:
W okolicach Warszawy jest oczywiście jeszcze Tor Słomczyn, Tor Modlin oraz Ułeż, ale dla mnie każde z tych miejsc ma więcej minusów niż Łódź.


warto samemu jechać na każdy obiekt chociaż raz i samemu spróbować, tym bardziej, że masz blisko. Łódz jest spoko mimo, że krótka to zakręty są naturalne i jest róznica wysokości a sama niktka dość szeroka i jedzie się płynnie, nie ma nasrane opon jak np na modlinie..

nikesonmyfeet napisał/a:
W temacie eksploatacji, pytanie do bardziej doświadczonych upalaczy. W jakich interwałach wymieniacie olej? Słyszałem o zasadzie, że co drugi, co trzeci, co czwarty track day, ale ciężko znaleźć konkretne argumenty za albo przeciw konkretnej opcji. Będę wdzięczny za podpowiedzi ;)


nie wiem czy jest jednoznacza odpowiedz, ja zmieniam jak zmieniam silnik czyli w tamtym roku 3 razy :lol:

carl0s - 2019-01-09

nikesonmyfeet napisał/a:

W temacie eksploatacji, pytanie do bardziej doświadczonych upalaczy. W jakich interwałach wymieniacie olej? Słyszałem o zasadzie, że co drugi, co trzeci, co czwarty track day, ale ciężko znaleźć konkretne argumenty za albo przeciw konkretnej opcji. Będę wdzięczny za podpowiedzi ;)


W moim starym Civicku (nie wiem czy ktoś tutaj kojarzy takie auto bo sumie to mało ładne było):



miałem całkiem mocno wysilone D15B2 i interwały zmiany oleju to było: raz na 2 - 3 miesiące.

Teraz przejdę do moich skromnych doświadczeń w świece amatorskiego ścigania:

O SuperOesie w Kielcach już jest napisane w poprzednim poście. Generalnie najlepsza opcja aby sobie tam pojeździć do upadłego to poniedziałkowy trening u Ważki - polecam. Jak pamiętam cena to 250pln. Można też przyjechać na 'pojeżdżawkę" organizowaną przez AK Busko, ale nie polecam, bo raz, że zazwyczaj jest dużo ludzi, a dwa organizacyjnie jest tam burdel i szkoda na to czasu.

Tor w Radomiu jest malutki i samochodowo nic tam się nie dzieje. Byłem na paru ich SuperOesach ale finalnie wychodzi jeszcze mniej jazdy niż w Kielcach, więc treningowo ta opcja odpada.

Tor Słomczyn i ich Dzień Otwarty - koszt 200pln lub połowa tego jak się jest członkiem klubu AK Rzemieślnik. Byłem tylko raz, duży tłok. Wadą jest to, że po skończonej sesji trzeba się od razu ustawiać się do kolejki, aby zająć miejsce do kolejnej. Brak pomiaru czasu, tak więc nawet nie wiadomo czy się jedzie szybko czy nie. Jak ktoś przesunie słupek lub opony to obsługa toru poprawia to dopiero po zakończeniu sesji chyba, że wcześniej ktoś z uczestników się zatrzyma i sam to poprawi.

Na Ułęży byłem tylko na imprezach CKPL i Amazing Events. Tor bardzo lubię, ale imprez organizowanych przez tą grupę ludzi nie polecam.

W samej Warszawie można trenować na Bemowie. Są jakieś treningi organizowane przez AK Polski, ale nie znam szczegółów. Jest też Rozeta Wróbla.

W 2019 chciałbym pojechać jakiś cały cykl typu: Race Day, TAP lub Drive Cup. Bardzo proszę o opinie ludzi którzy tam jeździli. Dodatkowo interesują mnie opinie o Torze Jastrząb i Miata Challenge (o obu słyszałem same dobre opinie).

Jarzomb - 2019-01-09

carl0s napisał/a:
Amazing Events (...) imprez organizowanych przez tą grupę ludzi nie polecam.


Nic nowego :D Mam takie same doświadczenia :D

Tommi01 - 2019-01-09

na jastrzębiu byłem z 20 razy . mega fajny tor i dużo można pojezdzić
na kielce bez slicka bez sensu jechać

silesia kosmos tylko ta cena ....
w tym roku pojadę na poznan i zobaczmy jak będzie :-D :-D

nikesonmyfeet - 2019-01-10

fulek Ja nie mam nic przeciwko rywalizacji jako takiej. Chce się zwyczajnie "wjeździć" żeby móc tą rywalizacje podjąć. Obstawianie tyłów jakoś mnie demotywuje :P Co do torów, na Słomczynie byłem, jakoś mnie nie przekonał. Na Modlin pewnie pojadę przynajmniej raz żeby wyrobić sobie zdanie. Ułęż, wstyd się przyznać, jeszcze nie byłem wiec też wypadało by odwiedzić :)

carl0s Pamiętasz może ile imprez udawało Ci się zrobić w tym okresie od wymiany do wymiany? Myślę, że coś w tej wymianie co konkretną ilość imprez może coś być, skoro takie gosy się pojawiają. Wiadomo, miesiąc miesiącowi nie równy i olej po przejechaniu 4 imprez wygląda pewnie zupełnie inaczej niż po 2. Co do imprez, o których piszesz, Race Day zbiera bardzo dobre opinie u moich znajomych, z TAP mam tylko jedną, dość mieszaną, ale osoba, która się nią podzieliła startowała tylko jedną imprezę, wiec nie brałbym tego za wyznacznik dla całego cyklu ;)

Tommi01 Kompletnie zapomniałem o tym torze, dopisuje do listy miejsc do odwiedzenia w tym roku ;)

carl0s - 2019-01-10

fulek możesz napisać, dlaczego uważasz że TAP jest Twoim zdaniem najlepszą ligą amatorską? W każdym temacie podkreślasz jak tam jest fajnie, ale możesz to jakoś uargumentować, np przyjeżdża tam dobra konkurencja i zawsze jest dużo ludzi w każdej klasie, tak że start i zajęcie dobrego miejsca jest wyzwaniem itp. Same klasy z przelicznika to mnie nie przekonuje aby jechać, gdzieś daleko np na Pixar-a na rundę. Dodatkowo rozmawiałem z jedną osobą która była na rundzie w Motoparku Ułeż i twierdziła, że organizacyjnie nie było rewelacji. Jak tam są podawane wyniki, można je śledzić przez stronę na żywo, czy jest jakaś aplikacja na tel gdzie sprawdza się czasy?

nikesonmyfeet szukałem tematu Twojego auta na forum bo chciałem zobaczyć co masz zrobione w silniku, ale mi się nie udało. Jak to tylko wydech i dolot to do zmiany oleju możesz podejść na spokojnie. Jak grubiej to już trzeba się zastanowić. Ja mój interwał wymiany ustaliłem z osobą która budowała mój silnik. W szczycie sezonu starałem się jeździć na 3 imprezy na miesiąc, przy czym najczęściej był to 2x SuperOes lub zawody w takiej formule i raz Track Day. Z czasem to ewoluowało i jeździłem częściej na treningi niż na zawody.

Trening Auto z pomiarem czasu na stronie Autodromu Jastrząb kosztuje 300 pln za cały dzień. Biorąc pod uwagę, że droga z Warszawy jest całkiem dobra myślę, że jest to dobra opcja, biorąc pod uwagę co jest dostępne w "okolicy" stolicy.

Ja od ludzi których znam osobiście najlepsze opinie słyszałem o Race Day, sam byłem ale tylko jako widz na ostatniej rundzie na Bemowie. Z kolei o Drive Cup słyszałem, że jest tam dużo klas i staruje tam skilowo słaba konkurencja, przez co łatwo znaleźć się w Top3. Jak ktoś ma parcie na puchary to jest jakaś opcja dla niego na zdobycie kolekcji na całą ścianę :mrgreen:

fulek - 2019-01-10

carl0s napisał/a:
fulek możesz napisać, dlaczego uważasz że TAP jest Twoim zdaniem najlepszą ligą amatorską? W każdym temacie podkreślasz jak tam jest fajnie, ale możesz to jakoś uargumentować, np przyjeżdża tam dobra konkurencja i zawsze jest dużo ludzi w każdej klasie, tak że start i zajęcie dobrego miejsca jest wyzwaniem itp.


Tory, w jakiej lidze pojedziesz Poznań lub Sielsie? do tego taniej niż na normalnym td. Ilość jazdy, ja robiłem średnio 80-100km ogniem prawie na każdej rundzie a można było więcej.
Auta przyjeżdzają przeróżne od zwykłych seryjnych aż do aut maksymalnie dokosowanych, różnych marek. Ja jechałem w dosyć małej klasie sport, bo w sumie słabych aut jest tam mało, miałem tak naprawdę 3 konkurentów z tym, że moje auto było myślę lepiej przygotowane. Na ten sezon wskakuje do klasy wyżej i tu już będzie dużo więcej konkurencji. Wogóle myślę, że ten sezon pod względem pojawiających się aut będzie dużo lepszy

carl0s napisał/a:
Same klasy z przelicznika to mnie nie przekonuje aby jechać, gdzieś daleko np na Pixar-a na rundę.


Nie każdemu to odpowiada ale już o tym pisałem, że ma to sens bo praktycznie nie zdarzało się by slabsza klasa objeżdżała teoretycznie mocniejszą jak to ma miejsce w kalsach pojemnościowych. Tory były rózne ale nie na wszystkie musisz jechać, liczy sie 5 z7, ja np odpuściłem ułęż bo za daleko dla mnie.

carl0s napisał/a:
Dodatkowo rozmawiałem z jedną osobą która była na rundzie w Motoparku Ułeż i twierdziła, że organizacyjnie nie było rewelacji.


jak wyżej nie byłem na ułężu i też o tym słyszałem, na Kielcach też było słabo od strony organizacyjnej. Dlaczego? Bo zlecili to Amazing events którzy są po prostu mega słabi w tym co robią, generalnie dla mnie dno z mułem. Na szczęście współpraca z nimi została definitywnie zakończona

carl0s napisał/a:
Jak tam są podawane wyniki, można je śledzić przez stronę na żywo, czy jest jakaś aplikacja na tel gdzie sprawdza się czasy?


Oprócz uleza i kielc pomiar był na sprzecie konkretnego toru, więc dostajesz transponder i jazda. Wyniki online ze strony konkretnego toru

Na ten sezon nie będzie juz pixer, lodzi, kielc... Cykl idzie w strone dużych torów co mnie bardzo cieszy :)


a i jeszcze nagrady. Za wygranie klasy sprzęt o wartości około 5k

krukowskid - 2019-01-10

carl0s napisał/a:

W samej Warszawie można trenować na Bemowie. Są jakieś treningi organizowane przez AK Polski, ale nie znam szczegółów.


Na Bemowie jest Koło Młodych, które rządzi się swoimi zasadami i czasem jest tam straszny bajzel. W teorii są w piątek, co tydzien, ale w rzeczywistości to różnie bywa i czasem trzeba spełnić jakieś dodatkowe warunki żeby pojeździć.
Jest jeszcze klub seniora (tylko z nazwy, bo organizowany przez starsza gwardie AKP, ale seniorem być nie trzeba) i jest w teorii w pierwsze niedziele miesiąca, ale różnie bywa. Tu jest kulturka, meta start-stop i pomiar czasu stoperem. Niestety trasa na Ok 45 sekund jazdy i potem 5-10 minut czekania na swoją kolej. Na kole młodych pod koniec treningu często już nie ma chętnych do jeżdżenia

Jarzomb - 2019-01-10

fulek napisał/a:


Oprócz uleza i kielc pomiar był na sprzecie konkretnego toru, więc dostajesz transponder i jazda. Wyniki online ze strony konkretnego toru


Na Jastrzębiu mierzyła jeszcze zewnętrzna firma (Pro-Timer chyba) ale byli zajebiście zorganizowani i konkretni. Wyniki były online, były też na wyświetlaczu, a dodatkowo przysyłali smsy z czasami po każdej sesji :P

Uff :D 50 post, dziś może wpadnie temat ITRa :D

carl0s - 2019-01-11

fulek dzięki za informacje. Przeczytałem również temat Twojego obecnego auta, nie wiedziałem, że odkupiłeś od Zenka swój ex-samochód. Z tego co pamiętam to sprzedawał on go całkiem długo, przynajmniej od poprzedniego sezonu.

Z ciekawostek to Race Day ogłosił terminy na obecny sezon:

Dla ludzi mieszkających w Warszawie najdalej są Bednary (około 308 km w jedną stronę). Pozostałe obiekty sporo bliżej. Koszt udziału w zawodach 399 pln. Są też zniżki jak się wykupi więcej startów na raz. Dla mnie ciekawa opcja.

Zrobiłem takie zestawienie obiektów (odległości z Warszawy):
Tor Jastrząb 126km
Motopark Ułeż 118km
"Tor" Biała Podlaska 169km
Silesia Ring 311km
Tor Poznań 329km
Tor Kielce 180km
Tor Brno - Masaryk Circuit 569km
Bednary 308km
Tor Łódź 122km
Pixer Ring (teraz inaczej się nazywa) 460km
Preferowane dla mnie to te w odległości do 200km bo jadę na kołach i nie chce też za bardzo "pompować" kosztów wyjazdu. To raczej oczywiste dla wszystkich, ale minimalny koszt to wpisowe+paliwo na dojazd i powrót+paliwo na torze+jakieś jedzenie. Jak sobie policzę zwykły trening na Jastrzębiu to jednorazowo pęka 7 stówek.

Zapomniałem wcześniej napisać, ale byłem również na Torze/lotnisku w Białej Podlaskiej. Nawierzchnia najbardziej zbliżona do Bemowa (czyli płyty i miejscami asfalt). Podstawowa zaleta to jest to ogromny obiekt i można tam ustawić na prawdę długie okrążenie/trasę.

Tak przy okazji może ktoś napisać co się działo na Japfestowym TA w 2018? Nigdzie nie widziałem, żadnej informacji o klasach i uzyskanych czasach (może zlecili to Amazing Events :lol: :?: ) Ktoś coś?

krukowskid - 2019-01-11

399 za udział na wszystkich obiektach? Do kiedy zapisy?

Jeżeli chodzi o Wawę to zapomniałem dopisać jeszcze o rallydrive w klaudynie i "WRC" na ursusie

qureku - 2019-01-11

399 za udział w jednej Eliminacji, nie ma znaczenia która runda

Ktoś zamierza startować w klasie 1600 ?

Ja na pewno biorę udział :)

carl0s - 2019-01-11

Ja planuje pojechać cały cykl ale będę w RWD 2500 i być może złapię się do STREET (zależy od regulaminu).

krukowskid tak jak qureku napisał 399 za każdą rundę, dlatego napisałem, że jak się kupi parę startów to jest zniżka.

Drive Cup już jakiś czas temu wrzucił swój terminarz:


xero - 2019-01-14

TAP czy Race Day podobna liga, ilość jazdy podobna, więc można się wyjeździć opór - ja już raczej w SS brać udziału nie będę - szkoda mi dnia na czekanie na 5 przejazdów po 2min...
krukowskid - 2019-01-16

dzięki carl0s, po tym jak napisałem to rozkminiłem dopiero :oops:
carl0s - 2019-01-21

TAP też wrzucił plan na sezon 2019:



Na początku sezonu ciasno, terminarz rozluźnia się z końcem czerwca. Mam też pytanie do znawców TAP: słyszałem, że gość co to organizuje sam ściga się w jednej z klas? To jest prawda? Wygrał coś w zeszłym sezonie?

Ponawiam również pytanie z poprzedniej strony:

carl0s napisał/a:
Tak przy okazji może ktoś napisać co się działo na Japfestowym TA w 2018? Nigdzie nie widziałem, żadnej informacji o klasach i uzyskanych czasach (może zlecili to Amazing Events :lol: :?: ) Ktoś coś?


Może jakiś "circuit hero" zawita do tego tematu podzielić się swoimi doświadczeniami/przemyśleniami?

fulek - 2019-01-21

Tak, jeździł. Stał parę razy na pudle ale na koniec sezonu chyba nic nie wygrał
Yaca - 2019-01-21

.... jeździłem z Szymonem po Nurbie i musze przyznać że ma skilla - podją się organizacji i uruchomił temat praktycznie od zera za co szacun
fulek - 2019-01-21

Fakt, że to jedyna Z co jechała :-P
Exiu - 2019-01-22

Brałem udzial w 6/7 w TAPie w tamtym sezonie, mega sie wyjezdzilem, a jeszcze bardziej wkrecilem, nic nie wygralem w tamtym sezonie, ale duzo sie nauczylem :) i mam zamiar w tym roku cos porywalizowac :) Co do organizacji Uleza i Kielc przez Amejzing Event, tragedia to za slabe okreslenie, reszta imprez przebiegala plynnie :) Szymon organizator zrobil kawal dobrej roboty i wielki szacun dla niego, sciga sie razem z nami, ale nie ma zadnej taryfy ulgowej :) Nie wiem jak Race Day, ale w TAP mam wszystko czego mi trzeba, zwlaszcza duzo znajomych :P ktorym mam zamiar skopac tylki w 2019 :P
fulek - 2019-01-23

Cytat:
zwlaszcza duzo znajomych


Fakt, też poznałem całkiem niezłych świrów z taką samą zajawką :mrgreen:

Cytat:
mam zamiar w tym roku cos porywalizowac


No chyba znam już champion a w sporcie :-P białe 4g albo czarne 6g, dobra walka będzie :mrgreen:

Cytat:
Szymon organizator zrobil kawal dobrej roboty i wielki szacun dla niego, sciga sie razem z nami, ale nie ma zadnej taryfy ulgowej


Tak!

Wogole ile się narobiło imprez w kraju! Chyba już nikt nie może narzekać, że nie ma co jeździć :-D

Exiu - 2019-01-23

fulek napisał/a:

Cytat:
mam zamiar w tym roku cos porywalizowac


No chyba znam już champion a w sporcie białe 4g albo czarne 6g, dobra walka będzie


Obawiam sie, ze jednak wyladuje w Clubie ;/

fulek - 2019-01-25

To jeszcze lepiej, będziemy razem się starać by zawsze na pudle hondy były :mrgreen:
carl0s - 2019-01-25

Może jakiś moderator połączy ten temat z tym o TAP 2018, abyśmy wszyscy pisali w jednym temacie?
Exiu - 2019-01-25

fulek napisał/a:
To jeszcze lepiej, będziemy razem się starać by zawsze na pudle hondy były :mrgreen:


Obowiazkowo :D Bede sie staral z calych sil :D

Game - 2019-01-27

W tym roku RCP Time Attack nie tylko na Pszczółkach. Dla osób z północy spoko opcja ;-)


Gumka23 - 2019-01-27

Noo. a ja znowu nie dłubne nic przy aucie i nic nie pojeżdżę, bo plany finansowe na ten rok są skierowane w innym kierunku.. :roll: :roll:
Karamba_DC2 - 2019-01-27

Gumka23, to jeszcze masz tego civica? :zdziwko:
carl0s - 2019-01-28

Nawet nie wiedziałem, że jest na północy jakaś liga. Te tory, autodromy i motoparki to obiekty gdzie jeździ się na 1-2-3?
krukowskid - 2019-01-28

W moim przypadku to tylko 1/2/3, ale pewnie są lepsi :->
carl0s - 2019-02-15

Czy ktoś może polecić płyn hamulcowy, taki który sam testował i który daje radę w amatorce.
fulek - 2019-02-15

ja używam rbf660 i nie mam problemów
Tommi01 - 2019-02-16

tez mam rbf660 i spoko tyle że zmiana przed sezonem
nikesonmyfeet - 2019-03-13

Mam pytania do szanownego grona o dwa tory.

1. Jeździł ktoś na Torze Modlin? Jak wrażenia? Interesują mnie ich środowe i weekendowe treningi, brał ktoś udział i może powiedzieć jak organizacyjnie to wygląda?


2. Wie ktoś może co się dzieje z treningami na torze Łódź? Kiedyś organizowali prawie co weekend, a teraz widzę, że kalendarz na weekendy mają zarezerwowany chyba do sierpnia i żadnych treningów :(

Tommi01 - 2019-03-13

nikesonmyfeet napisał/a:
Mam pytania do szanownego grona o dwa tory.

1. Jeździł ktoś na Torze Modlin? Jak wrażenia? Interesują mnie ich środowe i weekendowe treningi, brał ktoś udział i może powiedzieć jak organizacyjnie to wygląda?


2. Wie ktoś może co się dzieje z treningami na torze Łódź? Kiedyś organizowali prawie co weekend, a teraz widzę, że kalendarz na weekendy mają zarezerwowany chyba do sierpnia i żadnych treningów :(


dlaczego nie pojedziesz na jastrzebia ? mega fajny tor!!!!

Kuniu4 - 2019-03-14

Tommi01 napisał/a:
nikesonmyfeet napisał/a:
Mam pytania do szanownego grona o dwa tory.

1. Jeździł ktoś na Torze Modlin? Jak wrażenia? Interesują mnie ich środowe i weekendowe treningi, brał ktoś udział i może powiedzieć jak organizacyjnie to wygląda?


2. Wie ktoś może co się dzieje z treningami na torze Łódź? Kiedyś organizowali prawie co weekend, a teraz widzę, że kalendarz na weekendy mają zarezerwowany chyba do sierpnia i żadnych treningów :(


dlaczego nie pojedziesz na jastrzebia ? mega fajny tor!!!!


Strzelam, że ma bliżej? :roll:

nikesonmyfeet - 2019-03-14

Dalej mam niż na Łódź i do Modlina. Jastrząb jest w planach, ale pewnie raz go odwiedzę - bardziej z ciekawości.

Założenie jest takie żeby jeździć ile się da, wiec znaczenie ma też cena pojedynczego treningu. Łódź wpasowywała się idealnie, ale jak weekendowe treningi nie wrócą, to będzie trzeba szykować plan B... 8-)

xero - 2019-03-14

Modlin spoko, techniczny, przyjemnie się jeździ. Ma jednak ogromną wadę - są miejsca z kraweznikami :lol: więc czasem błąd może dużo kosztować.
nikesonmyfeet - 2019-03-14

Na głównej nitce toru, powaga? To chyba kogoś mocno fantazja poniosła podczas budowy... :mrgreen:

Na Łodzi, poza ogrodzeniem na wylocie z jednej z prostych gdzie można przestrzelić hamowanie, i bandą wzdłuż długiej prostej jest raczej bezpiecznie.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie jeździć? Jest jeszcze Słomczyn, ale tam treningi odbywają się w czwartki w ciągu dnia, a niestety u mnie tylko weekendy wchodzą w grę :(

Tommi01 - 2019-03-17

nikesonmyfeet napisał/a:
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie jeździć? Jest jeszcze Słomczyn, ale tam treningi odbywają się w czwartki w ciągu dnia, a niestety u mnie tylko weekendy wchodzą w grę :(


pojedz na jastrzebia i pózniej na łodz i modlin i napisz jak się maja te oba do jastrzębia chyba że lubisz jezdzic na 2 biegu

nikesonmyfeet - 2019-03-17

Przekonałeś mnie ;-) Jak wrzucą info o terminach na kwiecień to postaram się coś wybrać.

Na Łodzi już byłem, wiem, że to krótki tor, ale jakoś mi pasuje "flow" czy jakkolwiek to nazwać. Wiem czego się po nim spodziewać ;)

Modlin, o ile ktoś nie wyprowadzi mnie zaraz z błędu, raczej odpada. Obejrzałem kilka onboardów z Race Daya i jeśli treningi są prowadzone na podobnej trasie to to jest jakiś dramat. Krawężniki, jakieś baraki, nawalone opon i innych pierdół. Trudno szukać limitów auta, kiedy wiesz, że wyjazd poza trase może się skończyć na krawężniku albo w jakimś baraku... :lol:

carl0s - 2019-03-25

Na trening myślę, że możesz pojechać poćwiczyć na Trening Jazdy Sportowej na Torze Kielce, na fejsiku znajdziesz terminy i wszystkie informacje. Treningi zawsze są w poniedziałek.
Race Day też organizuje coś na lotnisku na Bemowie (Mini Race Day-tak to się nazywa).
O Jastrzębiu nie słyszałem jeszcze żadnej złej opinii od ludzi którzy tam pojechali, sam też chce się tam w końcu wybrać.
W najbliżej okolicy Warszawy (200km) to chyba tyle. Na Słomczynie są w czwartki i wołają 450pln. Uważam, że to dużo za dużo w stosunku do tego co oferują. Modlin tak samo, kręciołki na 2 biegu. Tor Łódź wielkościowo jest taki jak Modlin. Może ktoś organizuje jeszcze coś na Motopark Ułęż?

Altair - 2019-03-25

Z ziomkami często jeździmy na Modlin. Krawężniki są na nitce, która jest mniej "uczęszczana". Wolne jazdy zazwyczaj odbywają się na nitce która jest przy głównym budynku. Jeździliśmy w 1 etapie pucharu Modlin, i aby polecieć w krawężnik to naprawdę trzeba by się postarać. Przeważnie jeździ się na nitce tej głównej. Zawsze możesz zadzwonić i zapytać na której będą jazdy. Tor techniczny, nie rozpedzisz się do jakiejś zawrotnej prędkości. 2.5h jazdy kosztują 199zl. Organizacja zawsze wzorowa. Jak jest duzo aut dzieła na grupy i jeździ się w sesjach 15min. Jak mało to jeździ się praktycznie cały czas. Minus to brak pomiaru czasu, trzeba jakąś apke zainstalować. Ja polecam, mały klimatyczny i przyjazny tor :)
nikesonmyfeet - 2019-03-26

carl0s napisał/a:
Na trening myślę, że możesz pojechać poćwiczyć na Trening Jazdy Sportowej na Torze Kielce, na fejsiku znajdziesz terminy i wszystkie informacje. Treningi zawsze są w poniedziałek.
Race Day też organizuje coś na lotnisku na Bemowie (Mini Race Day-tak to się nazywa).
O Jastrzębiu nie słyszałem jeszcze żadnej złej opinii od ludzi którzy tam pojechali, sam też chce się tam w końcu wybrać.
W najbliżej okolicy Warszawy (200km) to chyba tyle. Na Słomczynie są w czwartki i wołają 450pln. Uważam, że to dużo za dużo w stosunku do tego co oferują. Modlin tak samo, kręciołki na 2 biegu. Tor Łódź wielkościowo jest taki jak Modlin. Może ktoś organizuje jeszcze coś na Motopark Ułęż?


Widziałem te treningi na Kielcach, ale niestety u mnie jazdy w tygodniu w ciągu dnia na tą chwile odpadają... Jak będzie się tam coś działo ciekawego w weekend to chętnie pojadę. Na Ułęży od dłuższego czasu organizowane są treningi przez trackdays.pl, mają nawet rozpisany trening na 1/05 - pewnie się wybiorę 8-)

Altair napisał/a:
Z ziomkami często jeździmy na Modlin. Krawężniki są na nitce, która jest mniej "uczęszczana". Wolne jazdy zazwyczaj odbywają się na nitce która jest przy głównym budynku. Jeździliśmy w 1 etapie pucharu Modlin, i aby polecieć w krawężnik to naprawdę trzeba by się postarać. Przeważnie jeździ się na nitce tej głównej. Zawsze możesz zadzwonić i zapytać na której będą jazdy. Tor techniczny, nie rozpedzisz się do jakiejś zawrotnej prędkości. 2.5h jazdy kosztują 199zl. Organizacja zawsze wzorowa. Jak jest duzo aut dzieła na grupy i jeździ się w sesjach 15min. Jak mało to jeździ się praktycznie cały czas. Minus to brak pomiaru czasu, trzeba jakąś apke zainstalować. Ja polecam, mały klimatyczny i przyjazny tor :)


Dzięki! Własnie o opinie kogoś kto jeździł na tych treningach w tygodniu mi chodziło :) Czyli jednak Modlin może nie taki straszny - przetestuję ;-)

Michael456 - 2019-03-26

https://www.facebook.com/...04110143087336/
Widzieli, słyszeli? Nie wiem czy się śmiać czy płakać? :lol:
Zastanawiam się gdzie teraz jest rozsądny tor, na który warto jechać z Krakowa :-| Kielce to chyba jedyny wybór.

nikesonmyfeet - 2019-08-05

18.08.2019 trening na Torze Jastrząb. Ktoś się wybiera?
nikesonmyfeet - 2019-08-08

Nikt? :D To może dla tych co nie mają planów na długi weekend, trening 2,5h na Łodzi 16.08? :)
carl0s - 2019-08-08

nikesonmyfeet napisał/a:
Nikt? :D To może dla tych co nie mają planów na długi weekend, trening 2,5h na Łodzi 16.08? :)


Jeśli nie będzie padać tego dnia, to ja planuję jechać w tym terminie.

Tommi01 - 2019-08-08

14 jedziemy na silesie na 4x mr2 :-P
AleksB - 2019-08-09

Ja wybieram się jutro tj. 10.08 na silesie.
ZdanoG6 - 2019-08-09

nikesonmyfeet napisał/a:
Nikt? :D To może dla tych co nie mają planów na długi weekend, trening 2,5h na Łodzi 16.08? :)


Nono, niech tylko sucho będzie i jadziem tam :) Chociaż Jastrząb tez dla mnie byłby fajny bo mam Voucher do wykorzystania więc tylko w moim wypadku koszt paliwa.

nikesonmyfeet - 2019-08-09

To jesteśmy w kontakcie, bo ja się raczej na tą Łódź skuszę. Na Jastrząb jeszcze się zdąży pojechać ;)
AleksB - 2019-08-16

Ktoś jutro wybiera się na silesie?
bobas - 2019-08-16

Właśnie się zastanawiam nad tym 8-) pogoda ma być więc można coś pojeździć.
AleksB - 2019-08-20

Gdyby się ktoś zastanawiał to 26 jest open track na silesi. Ja się wybieram.
ZdanoG6 - 2019-08-20

AleksB napisał/a:
Gdyby się ktoś zastanawiał to 26 jest open track na silesi. Ja się wybieram.


Ja marzę o tej Silesii, jeszcze w piątek namówił mnie znajomy z trackdayu w Łodzi, ale 380km. Gdzie ja mieszkam kurde ??? :)

michalkaza - 2019-08-20

Ja tez chętnie bym się wybrał, tylko wszędzie mam daleko. Najbliżej po 150 km pszczółki i Modlin. Ktoś z forum tam jeździ? :)
carl0s - 2019-08-20

Ja bym 150km na Modlin nie jechał, minimalny (ale rozsądny) tor to obiekt typu Tor Łódź - Tor Pszczółki jest chyba do niego zbliżony (nie wiem bo nie byłem, ale tak myślę po obejrzeniu onboardów).
qureku - 2019-09-11

Hej,
Piszę tego posta gdyż uważam, że o bezpieczeństwie zdecydowanie za mało się mówi, a przede wszystkim zwraca uwagę. Od paru ładnych lat sam jeżdżę na rożne imprezy na torze i szczerze mówiąc nie widziałem nikogo, kto by miał hansa, nie wspominając o podstawie jak np otuliny na klatce, fotele z uszami itd. Chłopaki naprawdę, lepiej przygodę od motosportu zacznijcie od inwestycji w bezpieczeństwo.

Gdyby mój serdeczny kolega, którego pilotowałem nie wyposażył nas w profi klatkę, kask, pasy pod hansa, hansa, odpowiednie fotele kubełkowe nie wspominając o solidnych mocowaniach foteli, to bym dziś tego posta już nie napisał. Uderzenie było przy ok 140 km/h. Odpuście fajne felgi, kupcie porządne kaski, hansy, sprawdźcie czy macie odpowiednie śruby.



michalkaza - 2019-09-11

Bardzo ważny post. Znajomy kiedyś na szutrach uderzył w drzewo przy 160, bo ich wyniosło. Skończyło się na tym że pilot w ciężkim stanie ale przeżył, kierowcy niewiele się stało. Mieli porządną klatkę i resztę osprzętu, ale Ci którzy nie brali udziału w czymś takim niestety nie mają tyle pokory i często jeżdżą bez tych wszystkich atrybutów bezpieczeństwa.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group