JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Wydarzenia - VTEC CUP POLAND 2020

Jarzomb - 2020-01-11
Temat postu: VTEC CUP POLAND 2020
Już w niektórych tematach przewijało się coś o tym pomyśle, ale teraz oficjalnie :)

VTEC CUP POLAND to puchar time-attack przeznaczony dla zawodników poruszających się samochodami marki Honda (lub innymi, z silnikami Hondy). Na każdym torze walczymy o najlepszy czas okrążenia w swojej klasie oraz w klasyfikacji generalnej zawodów 🔥

W sezonie 2020 rozegranych zostanie pięć rund, na pięciu różnych polskich torach wyścigowych.
Będą to kolejno: Tor Łódź, Tor Modlin, Moto Park Ułęż, Tor Poznań, Autodrom Jastrzab. Terminy zostaną podane niebawem. Ewentualne zmiany zostaną zakomunikowane z dużym wyprzedzeniem 🗓

Podział na klasy uwzględnia samochody uznane za seryjne (klasy STREET) oraz samochody uznane jako przygotowane na tor (klasy PRO). Podklasy zależą od parametrów samochodu lub typu zainstalowanego silnika. Dla zawodników spoza marki Honda, warunkowo może zostać utworzona klasa OPEN. Więcej informacji w zakładce KLASY oraz w pkt. 3 regulaminu 🚗

Aby ułatwić start zawodnikom dopiero zaczynającym swoją przygodę z torem dla każdego zarejestrowanego zawodnika VCP dostępny jest bezpłatnie profesjonalny instruktor jazdy sportowej, który przekaże cenne wskazówki, skoryguje błędy i wskaże właściwą drogę w kierunku rozwoju jako kierowca sportowy 🏎

Każda runda to niesamowite emocje, zacięta rywalizacja, możliwość zdobycia nagród, dodatkowe atrakcje, wspaniała atmosfera i dobra muzyka! 🎉

ZAPISY ZOSTANĄ OGŁOSZONE WKRÓTCE❗️

Zostaje również oficjalnie uruchomiona strona internetowa pucharu! 🌍

➡➡ www.vteccup.pl

Znajdziecie tam wszystkie szczegółowe informacje, regulaminy, przedstawienie zawodników. Jest to też miejsce, które będzie służyć jako platforma do zapisów i opłacania udziału w kolejnych rundach.

Głównym partnerem pucharu jest salon Honda AutoWitolin z Warszawy, jeden z najlepszych, najbardziej otwartych na motorsport i świeże pomysły salonów w Polsce! Więcej o kolejnych partnerach w następnych postach 🤝

Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy jeden z najlepszych pucharów jednej marki w Polsce! 🤩🤩


Yaca - 2020-01-11

Jarzomb bardzo fajna inicjatywa, ciesze się że udało się znaleźć odpowiedniego partnera bo sam wiem że strasznie ciężko namówić jakikolwiek salon na zaangażowanie w amatorski motorsport !

Chętnie wpadnę na Ułeż!

nikesonmyfeet - 2020-01-11



Czekam na daty :D

Exiu - 2020-01-12

Bede jak auto dopisze na wszystkich imprezach!
krukowskid - 2020-01-12

super, ale wrzucanie auta do klasy PRO za maske/szyberdach/przednie błotniki/zderzaki z laminatu to chyba przeginka, bo można przyjechać seryjnym autem z pełnym wnętrzem i laminatami z przodu i trafi się do pro :-P
Exiu - 2020-01-12

krukowskid napisał/a:
super, ale wrzucanie auta do klasy PRO za maske/szyberdach/przednie błotniki/zderzaki z laminatu to chyba przeginka, bo można przyjechać seryjnym autem z pełnym wnętrzem i laminatami z przodu i trafi się do pro :-P


Mysle, ze na kazdego bede patrzec indywidualnie w tym calym cyklu i rzeczywiscie, jesli auto bedzie mialo tylko blotniki i maske z laminatu to temat mocno do przedyskutowania :)

fulek - 2020-01-12

SUPER!!! :-D

z klasami zawsze problem, opony i blacha w środku to chyba tak najsensowniej, ale opony moim skromnym zdaniem powinny być wyznacznikiem

ZdanoG6 - 2020-01-12

Bardzo chętnie będę się pojawiał bo wszystko prócz Poznania jest w mojej lokalizacji +- 150-200km.
Ania - 2020-01-12

Jaram się jak dupa czarownicy, serio :)
Mam nadzieję że uda się pojechać wszystkie rundy, wszystkie lokalizacje mi pasują <3
No i na jaki podział na klasy w końcu się zdecydowaliście?
Pokaż bluzy!!! :D

Karamba_DC2 - 2020-01-12

Świetna inicjatywa, na Poznań przyjadę, i może Łódź :)
Tommi01 - 2020-01-12

też pojadę na ułeż ! :mrgreen:
carl0s - 2020-01-12

Gratuluje konkretnego projektu. Uważam, że to świetny pomysł aby zorganizować coś w stylu pucharu Miaty tylko że dla Hond, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile tego jeździ w amatorce.
Ja w miarę możliwości czasowych postaram się przyjechać maksymalnie dużo razy. Najmniej podoba mi się z proponowanych obiektów Tor Modlin, ale to po sezonie wyjdzie jakie obiekty cieszą się popularnością, a jakie nie. Widać, że wstępnie przetestowaliście organizację i rozwiązania na Track Day ZeroX, a także wykorzystaliście dobre pomysły z innych lig - co się bardzo chwali. Na prawdę bardzo mocno kibicuję całemu projektowi VTEC CUP POLAND :super:

nikesonmyfeet napisał/a:
Czekam na daty :D


Wstępne daty są na samym końcu regulaminu:

04.04.2020 – Tor Łódź

09.05.2020 – Tor Modlin

20.06.2020 – Moto Park Ułęż*

23.08.2020 – Tor Poznań**

11.10.2020 – Tor Jastrząb

Jarzomb - 2020-01-12

Dziękuję za wszystkie pozytywne opinie :D Cieszę się, że pomysł się podoba i uważałem że właśnie brakuje takiego pucharu typowo dla Hondy, kiedy tak wiele Hond jest rozsianych po różnych ligach.

Kurde z tymi klasami to jest tak, że nigdy nie da się dogodzić wszystkim. Osobiście najbardziej mi pasuje taki podział jak robię na ZeroXach, czyli moc/masa zmodyfikowane o doświadczenie kierownika i typ opon. Uważam, że to jest bardzo zrównoważone i te czasy rzeczywiście są ze sobą porównywalne w ramach klasy.Tylko że tutaj tak nie chciałem robić z kilku powodów. Po pierwsze to byłoby zbyt podobne do TAP, a nie chcę być oskarżony o podpierdalanie pomysłów, szczególnie kiedy byłem zawodnikiem TAPu i obserwowałem to choć trochę od środka. Po drugie, bardzo chciałem żeby ten podział był w jakiś sposób związany z marką Honda i oryginalny, typowo pod Hondę. Jednocześnie nadal chcę zachęcać ludzi, którzy nie jeździli jeszcze do próbowania swoich sił. Dlatego np. bezpłatna sesja z instruktorem i dlatego wyodrębniłem klasy dla aut które są w miarę seryjne i nie budowane typowo pod tor. To się sprawdziło w ZeroXach i serio sporo osób się zajawiło. Zresztą Exiu potwierdzi, bo nigdy wcześniej nie robił w tak krótkim czasie tylu swapów hebli, silników, zawiasów i nie sprowadził dla kogoś tylu kompletów RACEGC :D

Kwestię laminatów przemyślę. Wyłączyłem z tego przepisu lotki, dokładki i np. tylną burtę w jajku bo to są mody które często ludzie robią tylko pod wygląd (np. przez słabą dostępność metalowych burt USDM do jajca), ale jak ktoś już wymienia maskę na lekką, błotniki, drzwi to to przestaje mieć podłoże tylko wizualne.

Ten kalendarz który jest na końcu regulaminu jest raczej na 95% pewny. Więc można nim się sugerować, ale oficjalnie post z kalendarzem wleci może w tym tygodniu.

Co do wyboru torów. Ja sam nie do końca jestem z niego zadowolony. Uwielbiam Łódź, bardzo lubię Jastrząb i prawdziwie kocham Poznań. Na Ułężu nie jeździłem, ale średnio lubię takie "lotniska", a Modlin uważam za trochę ciasny, ale zobaczymy jak to wyjdzie, został wzięty ze względu na znajomości z AutoWitolinem, wiec dostalismy spoko warunki. Sprawa polega na tym, że pierwszy sezon postanowiliśmy z AutoWitolinem zrobić trochę "ostrożniej" pod względem wyboru torów. Głównie przez to, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak cały puchar się przyjmie w środowisku i czy będziemy mieć frekwencję taką, żeby nie dopłacać grubych tysięcy do interesu. Dostaliśmy też w międzyczasie propozycję współpracy z Avalon RaceDayem, żeby dwie rundy zrobić łączone z nimi. Tą rundą będzie Ułęż, i miał być Poznań (na wyłączność), ale już po dogadaniu innych terminów, Poznań odmówił im 15 sierpnia i dał termin, który zupełnie nie pasuje mi do kalendarza, dlatego zrezygnowaliśmy i Poznań będzie w ramach TPTD 23 sierpnia.

Bardzo chciałbym żeby była Silesia, ale obrazowo to ujmując, koszt 2h wynajmu na Silesii to prawie równowartość calutkiego 10-11h dnia na Łodzi, do tego bardzo wysokie zaliczki płatne już w momencie rezerwacji. Nie chciałem też torów w skrajnych punktach polski (Pszczółki, Krzywa), bo zawsze wtedy większa część kraju miałaby daleko.

Ogólnie staram się to wszystko mieć przemyślane, ale tak czy inaczej rzeczywistość zweryfikuje. Cieszę się, że mam tych AutoWitolinów, bo troche mniejsze ryzyko finansowe siedzi na moich barach.

Myślę, że niedługo będzie coraz więcej postów i informacji różnych. Teraz cały czas zajęło mi dopracowanie tej stronki internetowej razem z jej oprawą graficzną itp. bo dziubałem to sobie sam :)

Exiu - 2020-01-12

Tommi01 napisał/a:
też pojadę na ułeż ! :mrgreen:


Ty kumpel widze Cie na wszystkich!

krukowskid - 2020-01-12

Jarzomb napisał/a:
jak ktoś już wymienia maskę na lekką, błotniki, drzwi to to przestaje mieć podłoże tylko wizualne

Myślę, że mało seryjnych aut z drzwiami z laminatu :P Błotniki/maska/szyberdach w crx widywałem w seryjnych autach, a zysk na masie taki, jak po założeniu mniejszego aku, albo lekkiego zamachu. Jęczę, bo teraz składam samochód i pewnie powstrzymam się z wyrzucaniem wnętrza, żeby pojeździć w najniższej klasie, ale maskę z laminatu to bym założył, bo leży w kącie :mrgreen:

Jarzomb napisał/a:
stronki internetowej

Jakbyś potrzebował jakiegoś wsparcia (nieodpłatnie ;-) ) to możesz się odezwać do mnie

Ania - 2020-01-12

O nieee, Poznań miał być mój urodzinowy :P A tak to się pokrywa z kieleckim SuperOESem. No ale dobra, przeżyję, było za pięknie żeby mogło być prawdziwe ;) )))
Jarzomb - 2020-01-13

Ania napisał/a:
O nieee, Poznań miał być mój urodzinowy :P A tak to się pokrywa z kieleckim SuperOESem. No ale dobra, przeżyję, było za pięknie żeby mogło być prawdziwe ;) )))


Niestety wszystkich lig w Polsce jest tak dużo, że nie ma możliwości zrobienia tak, żeby nic się nie pokrywało :(

Ania - 2020-01-13

Wiem wiem, żartuję :) w każdym razie u mnie chyba Wasz cykl będzie priorytetowy, a reszta ile się uda pojechać to się uda. Oby tylko auto się jakoś poważniej nie zesrało.
Jarzomb - 2020-01-13

Ania napisał/a:
w każdym razie u mnie chyba Wasz cykl będzie priorytetowy,


Nawet nie wiesz jak miło czytać, że ktoś chce ze swoich sprawdzonych cyklów przejść do Nas ;) Mam nadzieję, że więcej osób zdecyduje się na taki krok :D A ja postaram sie zrobić tak, żeby to wszystko wyszło jakościowo na 110% :D Dzięki

Altair - 2020-01-13

Ja też się nie mogę doczekać, ale chyba się nie wyrobię na 1 rundę :(
Karamba_DC2 - 2020-01-13

Jarzomb, podziwiam kurcze :mrgreen:
Pomysł masz dobry, po jednym sezonie będzie widać czy to się przyjmie, na moje tak. I jest szansa że coś z tego urośnie większego na mój gust 8-)
Fajnie też że w sezonie forum ruszy z kopyta, to nie będą matury niektóre pisać że forum zdechło :mrgreen:
Ile uda mi się wrócić do PL, tyle rund pojadę 8-)

Ania - 2020-01-14

Czej czej - bo na stronie jest info o 5 klasach, a mi wychodzi już 6 ;)
Czyli klasy STREET są dwie, bez podziału na serie silnika?
To mamy STREET, STREET+, D PRO, B PRO, K PRO i OPEN :)
Na początku myślałam, że podział na STREET / PRO będzie wewnątrz serii silnikowych, czyli D Street / D PRO itd. Ale tak jak jest w sumie też jest fajnie. Tylko wychodzi że seryjne ep3 będą latały z seryjnymi eg3?

Jarzomb - 2020-01-14

Ania napisał/a:
Czej czej - bo na stronie jest info o 5 klasach, a mi wychodzi już 6 ;)
Czyli klasy STREET są dwie, bez podziału na serie silnika?
To mamy STREET, STREET+, D PRO, B PRO, K PRO i OPEN :)
Na początku myślałam, że podział na STREET / PRO będzie wewnątrz serii silnikowych, czyli D Street / D PRO itd. Ale tak jak jest w sumie też jest fajnie. Tylko wychodzi że seryjne ep3 będą latały z seryjnymi eg3?


Nie liczę OPEN, bo ona będzie tylko w przypadku kiedy nie znajdę chętnych Hondziarzy. Dodatkowo nie wymaga rejestracji jako zawodnik (wpisowego na cały sezon), ale też nie jest w niej liczona klasyfikacja generalna, nagrody tylko symboliczne itp. Taka bonusowa klasa jeśli ktoś chciałby pojeździć.

A co do Street. EP3 ma 200 KM i waży 1200kg. 200/1200 = 0,1667 czyli STREET+. EG3 jest w zwykłym STREET. Jeszcze się zastanawiam nad tym czy nie zmienić w STREET również wg serii silników. Celowo zredukowałem ilość klas Street do dwóch, bo nie spodziewam się wielu chętnych tak seryjnymi autami, a nie chcę mieć po 2 aut w klasie.

Myślę czy nie zmienić granicy na 0,14. Wtedy wszystkie iVT i VTi będą już w STREET+ i chyba byłoby to sensowniejsze.

Ania - 2020-01-14

O, no. Tak tego nie liczyłam, ale w sumie jeśli tak to masz przemyślane i tak wychodzi, to ma ręce i nogi :)
fulek - 2020-01-14

no ale stockowe b16 jest w klasie z dokoksowanym b20? Exiu broń się :mrgreen: :lol:
Exiu - 2020-01-14

fulek napisał/a:
no ale stockowe b16 jest w klasie z dokoksowanym b20? Exiu broń się :mrgreen: :lol:


Ty Ciii cos tam Jarzombkowi pomagalem w tworzeniu klas :P trza sie ustawic ;p a tak serio zastanawiam sie wlasnie czy nie przejsc i z k20 sie liczyc :) zobaczymy pozniej jakie auta sie zapisza itd

KubaJDM - 2020-01-14

Kurde świetna inicjatywa! Na Tor Poznań chętnie bym wskoczył zobaczyć jak to jest, albo chociaż pooglądać i porobić foty 8-)
Jarzomb - 2020-01-15

OFICJALNIE :D


sajfer - 2020-01-15

ciekawe ciekawe, może uda mi się zmontować integrę i wpaść na którąś imprezę, byłoby miło :)
fulek - 2020-01-15

Odnośnie klas to może mocowo a nie na serie silnikowe...

Np 150, 200, 250.....

carl0s - 2020-01-15

Jarzomb czemu Poznań i Jastrząb są w niedziele, a pozostałe rundy w sobotę? Tak ma być, czy błąd się wkradł?
Jarzomb - 2020-01-15

carl0s napisał/a:
Jarzomb czemu Poznań i Jastrząb są w niedziele, a pozostałe rundy w sobotę? Tak ma być, czy błąd się wkradł?


Tak ma być. Poznań wynika z tego, że właśnie w niedzielę jest TPTD. A Jastrząb z tego, że tylko ten termin był sensowny i wolny.

Co więcej!

Właśnie dostałem info od RaceDay, że zmienili datę na Ułężu o czym mnie nie poinformowali i będzie 28.06.2020 (niedziela)... Przepraszam, niezależne ode mnie i też wolę rundy w soboty.

Jarusnet - 2020-01-15

Swietnie, ze juz oficjalnie :D jaram sie tak samo i szykuje po malu prezenty :D Wreszcie cos w co mozna wejsc normalnie ze sponsoringiem, kiedy ktos sie fokusuje typowo na uzytkownikach Hondy :mrgreen:

Co do samej serii trzy pytania, ktore mnie nurtuja pod wzgledem startu :D
1. Jak w kwestii opon? Czy slick = polslick? Chodzi mi to czy np. R888 jest juz jako opona do klasy pro czy jako opona do zwyklej klasy bo ma nadal homologacje drogowa?
2. Co np. z autami ze swapem na K serie? przykladowo taki civic 5-6gen, ale z pelnym wnetrzem i k seria pod maska? Albo moje MR2, gdzie jest pelen srodek, gwint i po prostu swap? To jako pro do klasy K ze wszelkimi wydmuszkami po 800KG czy do street? :D
3. Jak z kwestia glosnosci na obiektach i badaniami kontrolnymi? Trzeba sie tym martwic czy nie bedzie czepialstwa?

Jarzomb - 2020-01-15

Jarusnet napisał/a:
Swietnie, ze juz oficjalnie :D jaram sie tak samo i szykuje po malu prezenty :D Wreszcie cos w co mozna wejsc normalnie ze sponsoringiem, kiedy ktos sie fokusuje typowo na uzytkownikach Hondy :mrgreen:

Co do samej serii trzy pytania, ktore mnie nurtuja pod wzgledem startu :D
1. Jak w kwestii opon? Czy slick = polslick? Chodzi mi to czy np. R888 jest juz jako opona do klasy pro czy jako opona do zwyklej klasy bo ma nadal homologacje drogowa?
2. Co np. z autami ze swapem na K serie? przykladowo taki civic 5-6gen, ale z pelnym wnetrzem i k seria pod maska? Albo moje MR2, gdzie jest pelen srodek, gwint i po prostu swap? To jako pro do klasy K ze wszelkimi wydmuszkami po 800KG czy do street? :D
3. Jak z kwestia glosnosci na obiektach i badaniami kontrolnymi? Trzeba sie tym martwic czy nie bedzie czepialstwa?


Dzięki za wsparcie :D :D

1. Jak ma homologację drogową, może być w streecie

2. W regulaminie jest, że jeśli jest auto innej marki ze swapem na silnik Hondy, to idzie do PRO, do tej klasy której silnik ma. Aczkolwiek jestem otwarty na sugestie.

3. Będzie czepialstwo, bo to nie zależy już od nas tylko od toru. Poznań, Łódź i Modlin może być czepialstwo. Jastrząb i Ułęż raczej nie.

Jarusnet - 2020-01-15

I wszystko jasne :D Czyli jak cos moge wypruwac wnetrze i kupowac opony bez homologacji skoro ide do pro :mrgreen:
Jarzomb - 2020-01-15

Jarusnet napisał/a:
I wszystko jasne :D Czyli jak cos moge wypruwac wnetrze i kupowac opony bez homologacji skoro ide do pro :mrgreen:


Bardzo do tego zachęcam ;)

carl0s - 2020-01-15

Jarzomb a może zrobić klasy ze współczynnika tak jak na TD ZeroX (tak jak pisałeś, że to dobrze działa), a niech dla zmyłki nazywają się D, B i K seria (lub coś w tym stylu)?
Ania - 2020-01-16

Jarzomb napisał/a:

3. Będzie czepialstwo, bo to nie zależy już od nas tylko od toru. Poznań, Łódź i Modlin może być czepialstwo. Jastrząb i Ułęż raczej nie.


Na Modlinie chyba nie ma ograniczeń głośności, przecież tam jest lotnisko :)

krukowskid - 2020-01-16

Ania napisał/a:

Na Modlinie chyba nie ma ograniczeń głośności, przecież tam jest lotnisko :)


Poznań też jest obok lotniska, autodrom Bemowo i sporo innych obiektów jest na nieużywanych, (ale mogącymi z dnia na dzień stać się aktywnymi) lotniskami, a są ograniczenia i protesty :roll:

W każdym razie tor modlin oficjalnie się chwali na swojej stronie, że nie ma żadnych ograniczeń

Jarzomb - 2020-01-16

W takim razie przepraszam :D Ale Poznań i Łódź mogą się czepiać, bo sam byłem tego świadkiem :D
Ania - 2020-01-23

Pokaż bluzy!
:D

Jarzomb - 2020-01-23

Ania napisał/a:
Pokaż bluzy!
:D


Nic szczególnego pod względem graficznym nie będzie, chyba że nagle wpadnę na coś max oryginalnego:





W czarnej wersji też.

Ania - 2020-01-23

zajebioszka <3
jeszcze szare by były fajne.
i jasnoróżowe :D

Jarzomb - 2020-01-23

Ania napisał/a:
zajebioszka <3
jeszcze szare by były fajne.
i jasnoróżowe :D


Rozważę tą możliwość ;) Właściwie to nie powinien być zbyt wielki problem :)

Exiu - 2020-01-23

Czy istnieje mozliwosc kupna samych bluz, bez udzialu w imprezie ? :)
Dobrze, ze sa czarne, Zuzia sie ucieszy :D

Starstruck - 2020-01-23

Ciekawe wydarzenie, ale z Subaru raczej średnio pasuję do tego ;)

Jakiś grubszy sponsor jest?

Karamba_DC2 - 2020-01-23

Cytat:
Głównym partnerem pucharu jest salon Honda AutoWitolin z Warszawy, jeden z najlepszych, najbardziej otwartych na motorsport i świeże pomysły salonów w Polsce!


Na 1 stronie ;)

Jarzomb - 2020-01-24

Rzeczywiście, głównym partnerem i właściwie współorganizatorem tego jest AutoWitolin. Oni pomagali mi już na ZeroXach, teraz na szerszą skalę pomagają tutaj. Bez nich sam nie udźwignąłbym raczej wszelkich zaliczek na tory i innych wydatków początkowych.
nyndz - 2020-01-28

O Panie, szacunek za pomysł i wykonanie, fajnie że od tych kilku lat coraz więcej takich inicjatyw jest - jak już kolega @Starstruck wspomniał Subarakiem trochę przypał się stawić, ale jakąś Hondę się skombinuje :mrgreen: Wrzucone w kalendarz!
Ania - 2020-01-28

nyndz napisał/a:
O Panie, szacunek za pomysł i wykonanie, fajnie że od tych kilku lat coraz więcej takich inicjatyw jest - jak już kolega @Starstruck wspomniał Subarakiem trochę przypał się stawić, ale jakąś Hondę się skombinuje :mrgreen: Wrzucone w kalendarz!


No kogo my tu mamy! :D widzę że zanęciliśmy na forum niedzielną rozmową :D
Dawajcie subarakami, będziecie w klasie open ale między sobą powalczycie przecież.

Jarzomb - 2020-01-28

Ania napisał/a:
nyndz napisał/a:
O Panie, szacunek za pomysł i wykonanie, fajnie że od tych kilku lat coraz więcej takich inicjatyw jest - jak już kolega @Starstruck wspomniał Subarakiem trochę przypał się stawić, ale jakąś Hondę się skombinuje :mrgreen: Wrzucone w kalendarz!


No kogo my tu mamy! :D widzę że zanęciliśmy na forum niedzielną rozmową :D
Dawajcie subarakami, będziecie w klasie open ale między sobą powalczycie przecież.


OPEN będzie tylko jeśli Hondziarze nie wypełnią wszystkich miejsc. Więc to nie jest takie oczywiste. Ale zachęcam do śledzenia Fanpage i wydarzeń dot. poszczególnych rund. Tam będą wszystkie informacje. A mam nadzieję, że max do 3 dni uruchomię zapisy na stronce.

nyndz - 2020-01-28

Ania napisał/a:
No kogo my tu mamy! :D widzę że zanęciliśmy na forum niedzielną rozmową :D
Dawajcie subarakami, będziecie w klasie open ale między sobą powalczycie przecież.


Zdecydowanie, poprzednio jak próbowałem tu zaglądać to strona była wyłączona :lol:

Jest duża szansa, że taka jedna miła koleżanka da się wyciągnąć razem ze swoim CRXem z B16 na małe ściganko, także byłby powrót do korzeni... choć polatanie subarakiem też jest więcej niż miłą perspektywą :mrgreen:

Jarzomb napisał/a:
OPEN będzie tylko jeśli Hondziarze nie wypełnią wszystkich miejsc. Więc to nie jest takie oczywiste. Ale zachęcam do śledzenia Fanpage i wydarzeń dot. poszczególnych rund. Tam będą wszystkie informacje. A mam nadzieję, że max do 3 dni uruchomię zapisy na stronce.

Cóż, czekamy zatem z niecierpliwością na rozwój wydarzeń i trzymamy kciuki :-)

Ania - 2020-01-28

nyndz napisał/a:

Jest duża szansa, że taka jedna miła koleżanka da się wyciągnąć razem ze swoim CRXem z B16 na małe ściganko, także byłby powrót do korzeni...


Dawaj ją, bo coś przez poprzedni sezon chyba zardzewiała :)
Jarzomb, a gdzie klasa "honda girls"? :rotfl:

carl0s - 2020-02-01

Czy mi się dobrze wydaje, że rejestracja zawodników na stronie już działa ;-) ?
Jarzomb - 2020-02-01

carl0s napisał/a:
Czy mi się dobrze wydaje, że rejestracja zawodników na stronie już działa ;-) ?


Tak, właściwie jest już odpalona. Ale nie ogłaszałem tego nigdzie, bo ciągle mam pewne problemy z przyjmowaniem płatności (przechodzą, ale wyskakuje "klientom" wiadomość że płatność odrzucona). Oficjalnie ruszy może w poniedziałek jak support dotpaya naprawi te problemy :D

Jarzomb - 2020-02-03

Zapisy oficjalnie odpalone :)
Yaca - 2020-02-03

jest sens wysyłać teraz zgłoszenie jeśli odpuszczam pierwsze dwie rundy?
Jarzomb - 2020-02-03

Yaca napisał/a:
jest sens wysyłać teraz zgłoszenie jeśli odpuszczam pierwsze dwie rundy?


Nie. Zapisać można sie w każdym momencie, więc to nie będzie żaden problem jeśli zapiszesz sie pozniej.

Yaca - 2020-02-03

ok, thx

teraz trudniejszy temat, od samochodów wymagane są badania techniczne natomiast obecność klatki wyklucza przejście pozytywne przeglądu - takie tematy rozpatrywane są indywidualnie ?

Karamba_DC2 - 2020-02-03

Przy okazji,to mnie rozbraja podejście do przeglądu technicznego auta na stacji dla aut cywilnych, gdzie ludzie pakują klatki, laminaty, szelki itd :roll: :/

Też jestem ciekawy jak to ma wyglądać tutaj ;)

Jarzomb - 2020-02-03

Yaca napisał/a:
ok, thx

teraz trudniejszy temat, od samochodów wymagane są badania techniczne natomiast obecność klatki wyklucza przejście pozytywne przeglądu - takie tematy rozpatrywane są indywidualnie ?


Da się mieć przegląd i klatkę :D Ale to już są bardziej skomplikowane procedury. Exiu w swoim ED6 przegląd miał :D

Tutaj ten wpis ma wartość tylko taką teoretyczną. Chyba dodałem tam w regulaminie zapis, że odstępstwa od tego będą rozpatrywane indywidualnie :D Ogólnie rzecz biorąc, bez spiny, wpuszcze na tor jesli z auta nie leci jak ze świni, nie odpadają części i ma prawidłowo zamontowane fotele, pasy itp :D

Yaca - 2020-02-03

nie zrozum mnie źle - nie szukam dziury w regulaminie i nie mam na celu sie przypier****ć bo to akurat dotyczy całego PZMOTu i naszego prawa a praktycznie każda impreza motoryzacyjna ma takie zapisy w regulaminach, to nie problem od dzis że ktoś kto ma samochod z klatką nie ma opcji na przejscie LEGALNE przeglądu, załatwić można wszystko .. ale jakby sie cos stało na drodze publicznej nawet nie z naszej winy to jesteśmy na straconej pozycji... pogodziłem sie przed „zaklatkowaniem” z faktem że później to juz tylko laweta ale wkurza mnie że PZMOT woli „umyć ręce” niż wnioskować o zmiany w prawie :-/

no chyba ze wiecie cos wiecej to mnie poprawcie ;-)

fulek - 2020-02-03

książka pojazdu sportowego, na rajdzie miedzy odcinkami auta jeżdżą na kołach po drogach publicznych

to kolejne schody ale można legalnie mieć klatkę i przegląd

Yaca - 2020-02-03

fulek, napisz cos wiecej bo nie do końca kumam - z tego co wiem to ksiązka nic tu nie wnosi... wszystkie rajdówki z klatką ... nawet startujące w RSMP itp majà „załatwiane” przeglądy bo nie ma opcji legalnie tego zrobić
Karamba_DC2 - 2020-02-03

Otóż to, tylko lewizna :/
W mojej okolicy po znajomości, da się jakoś po cichu zrobić ale trzeba na stację wjechać z wnętrzem bo kamery patrzą, każda lepsza stacja zaraz umywa od tego ręce, dlatego ja olalem z góry temat przeglądów i jedynie OC będę płacić bo muszę, a zawody gdzie wymagają przeglądu skreślam z góry, taki mamy klimat :roll: p

Exiu - 2020-02-03

Z tymik przegladami to kazdy tak pisze w regulaminie zeby bylo chyba, bo ja od raczej rzadko kiedy mam przeglad, to ze mam w dowod wbity rollbar to i tak lewizna :) takze mysle, ze nie ma sie co przejmowac :D
Exiu - 2020-02-03

Jedyne legalne rozwiazanie to zrobic civica na tor, pozniej go rozjebac go, eksperci ocenia wtedy czy auto nie zagraza bezpieczenstwu i wtedy mozna uzyskac homologacje i zbudowac sobie drugiego takie :) mysle, ze w pol bance mozna sie z tym zmiescic :P a ta ksiazka samochodfu sportowego to tez pizda :P
Karamba_DC2 - 2020-02-03

Mój kolega lata temu ogarnął jajko z rollbarem na 2 osobowe, ale wydał na to około 10tys zł. Dużo papierów i rzeczoznawca do tego. Da się zrobić, ale IMO nie przy aucie za 20 tys na tor :)
fulek - 2020-02-03

Tam gdzie robię przegląd, diagnosta rozkminial temti powiedział mi, że z tą książką robi to legalnie. Fakt, że bylo to z 4-5lat do tyłu.
Wojtuuus - 2020-02-03

Karamba_DC2 napisał/a:
Mój kolega lata temu ogarnął jajko z rollbarem na 2 osobowe, ale wydał na to około 10tys zł.


W sensie przerejestrowanie z 5 osobowego na 2 osobowy kosztowało 10k pln?

:shock: :shock: :shock:

Dabrowskim zrobił sobie 'legalnego' sedana, 2 osobowego, na pewno nie kosztowało to 10k km ;p

Generalnie temat rzeka, a temat prosty, tylko urzędy/ministerstwo wszystko komplikuje; tak prostą rzecz żeby zorganizować, trzeba odwiedzić skp, wydział komunikacji i uzyskiwać odstępstwa - podejrzewam, że wizyty tu i tam po kilka razy :lol:

Karamba_DC2 - 2020-02-03

Wojtuuus, :

Cytat:
z rollbarem na 2 osobowe


Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd :)

Wojtuuus - 2020-02-03

Karamba_DC2 napisał/a:
Wojtuuus, :

Cytat:
z rollbarem na 2 osobowe


Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd :)


w imię ojca i syna. :roll:

Exiu - 2020-02-04

Karamba_DC2 napisał/a:
Wojtuuus, :

Cytat:
z rollbarem na 2 osobowe


Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd :)


no patrz, a ja to zrobilem za 170zl ;p

Karamba_DC2 - 2020-02-04

Cytat:
w imię ojca i syna.
_________________


X2
Moja reakcja jak mi to powiedział była jeszcze gorsza :lol:

Ania - 2020-02-04

Generalnie krążą legendy, że są tacy którym się to udało (przerejestrowanie auta na dwie osoby, po czym "legalne" przechodzenie przeglądu). Trzeba mieć papier z warsztatu że kanapa i pasy zostały zdemontowane profesjonalnie ;) Robi się to na tej większej SKP (okręgowej?) I PODOBNO to wystarczy. Ale podkreślam, że to tylko zasłyszałam. To jest dopiero pół drogi, bo dalej dochodzi klatka, z którą już nie jest tak łatwo - trzeba skompletować dokumentację zdjęciową, zdjęcia spawów (bez farby), dokumenty poświadczające uprawnienia spawacza. Na jednej stacji diagnosta mówił mi o czymś takim jak "książka PZMOT" i nie chodziło o książkę samochodu sportowego. Generalnie mózg rozjebany.
Po tym wszystkim pozostają jeszcze wzajemnie wykluczające się przepisy - w samochodzie z klatką można jechać tylko w kasku, natomiast w kasku nie wolno poruszać się po drogach publicznych.
Kurtyna.

Jarzomb - 2020-02-04

Już 29 zawodników :) Całkiem fajnie to wygląda. Klasy PRO mocno obstawione, STREET+ też. Mam nadzieję, że jakieś słabsze, w miarę seryjne autka też się zgłoszą do zwykłego streeta :)
krukowskid - 2020-02-06

Nie wiem czy po moich grubych modach w d15 łapię się jeszcze do street czy już do street+ :lol:

airman - 2020-02-06

Ja liczylem na street ale w dowodzie mam 950kg, musze zważyć auto :mrgreen: :mrgreen:
Jarzomb - 2020-02-06

airman napisał/a:
Ja liczylem na street ale w dowodzie mam 950kg, musze zważyć auto :mrgreen: :mrgreen:


Jeśli będzie mało ludzi w zwyklym streecie a duzo w + to zmienimy granicę więc może się załapiesz.

Karamba_DC2 - 2020-02-14

Na FB pojawiło sie info o jakiś kartach VIP z pierwszeństem udziału itd, jako ze nie mam pewności jak będą wyglądać moje powroty do kraju, to mam juz teraz sie zapisać żeby mieć szanse udziału czy jak, nie śledzę jakoś bardzo intensywnie, ale to dla mnie trochę nowosc z tymi zapisami na specjalne karty w specjalnej grupie :D
Jarzomb - 2020-02-14

Karamba_DC2 napisał/a:
Na FB pojawiło sie info o jakiś kartach VIP z pierwszeństem udziału itd, jako ze nie mam pewności jak będą wyglądać moje powroty do kraju, to mam juz teraz sie zapisać żeby mieć szanse udziału czy jak, nie śledzę jakoś bardzo intensywnie, ale to dla mnie trochę nowosc z tymi zapisami na specjalne karty w specjalnej grupie :D


"Karta" to taki symbol tylko, choć rzeczywiście każdy kto ją kupi dostanie fizycznie kartę ze swoim imieniem i nazwiskiem. Chodzi o to samo wpisowe co jest w TAP, czy w RaceDay za stówkę. Czyli kupując kartę za te 109zł, płacisz wpisowe na sezon 2020, czyli stajesz sie oficjalnie zawodnikiem tej ligi, masz dostęp do zamkniętej grupy, twoja fura wisi na podstronie "Nasi zawodnicy", zbierasz punkty w generalce i możesz walczyć o nagrody na koniec sezonu, a mogę zdradzić będą nimi na przykład splittery od Time Attack Customs dla zwycięzców klas pro :)

Chodzi o to, że jeśli są osoby, które chcą poważnie walczyć w generalce, albo ogólnie brać udział w większej ilości zawodów, mając taką kartę, mają dostęp priorytetowo do zapisów, po to, żeby ktoś z zewnątrz kto chce sobie pojechać jedną rundę dla zabawy nie zajął mu miejsca. Za dwa tygodnie zapisy będą normalnie publiczne i jeśli zostaną miejsca, będzie można się wpisać bez posiadania tej karty. Tak o na przykład pojechać sobie jedną rundkę.

Karamba_DC2 - 2020-02-14

Teraz wszystko jasne, dobrze pomyślane :)

Ja planuje tylko Łódź i Poznań na który mam 90km od garażu, wszystko inne mam za daleko, dla mnie wypad na Łódź to 1000km w jedną stronę a Jastrząb juz 1200 ponad, zatem generalka odpada :lol:

carl0s - 2020-02-15

Karamba_DC2 napisał/a:
Teraz wszystko jasne, dobrze pomyślane :)

Ja planuje tylko Łódź i Poznań na który mam 90km od garażu, wszystko inne mam za daleko, dla mnie wypad na Łódź to 1000km w jedną stronę a Jastrząb juz 1200 ponad, zatem generalka odpada :lol:


Karamba_DC2 coś tu się nie zgadza z matematyką. Skoro jak sam napisałeś z garażu na Poznań masz 90km a odległość pomiędzy Torem Poznań a Łódź to 215km (zgodnie z google) to na ten ostatni masz 305km :-P

Proponuje się zmobilizować jak ktoś chce pojechać. Dziś ruszyły zapisy na pierwszą rundę na początku kwietnia na Torze Łódź i jest już 25 zapisanych z 40 miejsc dostępnych. Na stronie jest zarejestrowanych 35 zawodników z pierszeństwem zapisów (chyba, że jest inaczej to niech mnie Jarzomb poprawi). Zakładając, że wszyscy będą chcieli pojechać, to zostanie raptem 5 miejsc w drugiej turze...

Jarzomb - 2020-02-15

carl0s napisał/a:
Proponuje się zmobilizować jak ktoś chce pojechać. Dziś ruszyły zapisy na pierwszą rundę na początku kwietnia na Torze Łódź i jest już 25 zapisanych z 40 miejsc dostępnych. Na stronie jest zarejestrowanych 35 zawodników z pierszeństwem zapisów (chyba, że jest inaczej to niech mnie Jarzomb poprawi). Zakładając, że wszyscy będą chcieli pojechać, to zostanie raptem 5 miejsc w drugiej turze...


Dokładnie tak jest. Nie wierzę, że wszyscy zapisani będą chcieli na Łódź pojechać, ale myślę, że kilka osób się jeszcze dopisze. Niestety Łódź ma ograniczoną ilość transponderów (tylko 40), a nie chcę kombinować z wymienianiem się nimi, bo to powoduje chaos, błędy w pomiarach itp. No i 40 zawodników to taka ilość, która na Łodzi pozwoli na przeprowadzenie minimum 5 sesji po 10 minut, a przy w 100% sprawnym przebiegu zawodów 6 sesji, czyli godzina na torze, na co mam nadzieję. Sprawnym, mam na myśli bez poważniejszych wypadków, które spowodują zamknięcie i sprzątanie toru :)

Karamba_DC2 - 2020-02-15

carl0s, bo ja na każde zawody jadę ekstra z Niemiec :)
Jarzomb - 2020-03-02

Garść popcornu wystarczy na te dwie minuty :D Oglądamy :D

https://www.youtube.com/watch?v=8qYYQpANBdY

Yaca - 2020-03-02

b. fajnie sie zapowiada! mimo iż pewnie sie nie załapie w tym sezonie to ciesze sie ze takie zawody powstały! ;-) :ok:
fulek - 2020-03-02

Świetny film :-D

Aż nabrałem chęci :-P

Michael456 - 2020-03-02

Ale ładny filmik :-D 8-)
Exiu - 2020-03-02

zajebisty film i mega fajny 4g :D
Jarzomb - 2020-06-13

Łutututu :D

Już po pierwszej rundzie, tutaj film:

https://www.youtube.com/watch?v=MHAADKBQFP8

a tu relacja tekstowa i foty:

https://vteccup.pl/i-runda-vtec-cup-poland-07-06-2020-tor-modlin/

Yaca - 2020-06-13

...ale Wam zazdroszcze ! :rozpacz: :rozpacz:
Kubaa - 2020-06-13

Mega film! Mega wydarzenie, naprawdę fajna organizacja (z perspektywy widza) ;-)

Wbijamy na Ułęż z Wojtuuusiem, znowu jako napalone fanki :mrgreen:

Ale mam nadzieję, że na Łodzi dołączę do Was już jako uczestnik w klasie "slow&fun" :lol:

podlez - 2020-06-15

super, łezka się kręci, bo dawno tez nie upalałem.
Na Poznań super by było pojechac, nawet żeby się przejechać :)

carl0s - 2020-06-26

Kolejna produkcja z pierwszej rundy:



Jak by ktoś miał wolny czas w weekend to w tą niedziele (28 czerwca) jest 2 runda na Ułeży. Wolnych miejsc już nie ma ale, zawsze można towarzysko się pojawić.

Kubaa - 2020-06-26

Jakby ktoś chciał w niedzielę jechać na Ułęż jako widz, to lecimy z Warszawy z Wojtuuusiem i Smoqiem. Jedno miejsce jest wolne ;-)
Badej - 2020-06-27

o której zaczyna się impreza w niedzielę ?
Może też udało by mi się podjechać trochę pokibicować :D

Kubaa - 2020-06-27

Harmonogram i trasa imprezy :
8.00 Otwarcie biura zawodów
8.15-9.15 Zapoznanie z trasą
9.30 Odprawa
9.45 Start zawodów
17.30* Zakończenie zawodów
18.00 Rozdanie nagród

*ze względu na dużą ilość uczestników, harmonogram może ulec zmianie.

Badej - 2020-06-27

Dzięki
:ok:

Yaca - 2020-06-29

co tu taka cisza po zawodach ? piszcie co/kto/jak?!
nikesonmyfeet - 2020-06-29

Wszyscy chyba odsypiają bo impreza skończyła się ok 19. Ja byłem w domu grubo po 21 (Warszawa) wiec mogę się tylko domyślać jak długo wracali chłopaki ze Śląska.

Impreza generalnie bardzo spoko, połączenie z RaceDay fajne wyszło pod kątem atmosfery, ale w mojej opinii było nas jednak trochę za dużo. Między sesjami mieliśmy prawie 1,5h oczekiwania, i biorąc pod uwagę, że na Ułęży jak wiadomo ciena się nie uświadczy, to pod koniec dnia wszyscy byli mega zmęczeni. Plus nie udało się pojechać 6 sesji, było 5, ale to dobrze bo chyba byśmy do 21 nie skończyli :-D Bardzo fajnie było spotkać starych znajomych z forum :)

PS1. Sikor chyba otworzy sklep z garnkami.

PS2. U mnie były straty, więcej opiszę w temacie auta.

Wojtuuus - 2020-06-30

kilka ujęć:

https://drive.google.com/drive/folders/1LR0mdjN18f-2cqL2MQ2NfaL_BB2dDF7d?usp=sharing

od niedawna sklejam sobie krótkie filmy z ajfona, ten wyszedł blado ;p


Kubaa - 2020-07-01

Paczka fot i ode mnie. Pozdro i do następnego!

https://drive.google.com/drive/folders/1BMnwcWu-CF6IG1eqNaqUST3wfGFtMvch?fbclid=IwAR3Vo6A-LNzFTJ0Sd530vcK48mWMaqciQYRqy3Ha2nzoHBcNIPoTv3bkByI

beddom - 2020-07-01

Jarzomb, Dzieki wyniki dostępne.

https://vteccup.pl/moto-park-ulez-28-06-2020-wyniki/

Ale czasy... Nigdy nie bylem na tym torze ale widać na nim duza przewagę b i k nad d.

Yaca - 2020-07-02

... mała prośba do organizatorów - czy nie można wynikach każdej rundy do każdego nazwiska dopisać model pojazdu/silnik??

na chwile obecną ni cholery nic z tych wyników nie można się dowiedzieć bo konieczne jest znanie każdego z imienia i nazwiska :->

Jarzomb - 2020-07-02

Yaca napisał/a:
... mała prośba do organizatorów - czy nie można wynikach każdej rundy do każdego nazwiska dopisać model pojazdu/silnik??

na chwile obecną ni cholery nic z tych wyników nie można się dowiedzieć bo konieczne jest znanie każdego z imienia i nazwiska :->


Spróbuję jak to będzie wyglądać tam na samej stronce, ale tak. Da się. Usiądę do tego wieczorem.

Yaca - 2020-07-02

:hurra: :hurra:
Jarzomb - 2020-07-02

Yaca napisał/a:
:hurra: :hurra:


Proszę :)

https://vteccup.pl/moto-park-ulez-28-06-2020-wyniki/

W generalce nie dopisywałem, bo tam są jeszcze klasy i przy dłuższych linijkach rozpieprzało mi cały układ strony :D I tak muszę to jeszcze zmienić i skrócić, bo na telefonie sie zrobił totalny rozpier*ol ;P

Yaca - 2020-07-02

dzięki !! ;-) ;-)
Kubaa - 2020-07-02

Dawać zapisyyyyyy na Łódź :oops: :oops: :oops:
Jarzomb - 2020-07-02

Kubaa napisał/a:
Dawać zapisyyyyyy na Łódź :oops: :oops: :oops:


Zapisy już są ;P Kto ma karte zawodnika, ten ma ten przywilej, że od dziś mógł się zapisać :) Otwarte zapisy dla wszystkich będą jakoś za 1,5 tygodnia.

Kubaa - 2020-07-02

Wiem, wiem :-) Na jedną rundę nie będę karty kupował :wstyd:
Jarzomb - 2020-07-03

Kubaa napisał/a:
Wiem, wiem :-) Na jedną rundę nie będę karty kupował :wstyd:


Wiadomo. Jeśli to Ty masz nazwisko na "A" to dopisałem Cię do listy i postawiłem gwiazdkę obok, która oznacza, ze chcesz, ale nie masz karty :D Jak zostana miejsca, to bedziesz uwzgledniony od razu

qureku - 2020-07-06

Zapisany, choć będę się dwoił i troił żeby włożyć nowy silnik :)
podlez - 2020-07-08

Jaka jest szansa, że po wykupieniu karty uda mi się dostać na rundę do Poznania?
Taki wyjazd traktowałbym jako przygodę i spełnienie małego marzenia by EG9 pośmigać po tym torze, a w gronie Hond to przyjemność będzie jeszcze większa. Koszt udziału jest gdzieś podany, czy szukać na stronie TPTD?

Jarzomb - 2020-07-08

podlez napisał/a:
Jaka jest szansa, że po wykupieniu karty uda mi się dostać na rundę do Poznania?
Taki wyjazd traktowałbym jako przygodę i spełnienie małego marzenia by EG9 pośmigać po tym torze, a w gronie Hond to przyjemność będzie jeszcze większa. Koszt udziału jest gdzieś podany, czy szukać na stronie TPTD?


Nie kupuj karty. Na 100% na Poznań zostaną miejsca i przyjmiemy Cię z otwartymi ramionami, bo chętnych na tą rundę jest dość mało, a potrzebujemy ich dużo :) Cena za udział będzie niższa niż w przypadku TPTD jeśli będzie nas dużo, bo udało się trochę wynegocjować. 630-650zł za udział.

podlez - 2020-07-08

Ok, dzięki za informację.
Jarzomb - 2020-07-20

https://www.youtube.com/watch?v=j1t1a-EKR80

Relacja z Ułęży :D

Yaca - 2020-07-20

:bear3:
Jarzomb - 2020-07-20

Dawajcie na Poznań :D Pucharki dla klasy OPEN się już robią, więc można pojeździć też czym innym niż Honda :) I to trochę taniej niż normalny TPTD, około 630zł :)
Yaca - 2020-07-20

jest cień szansy na koniec sierpnia że sie wyrobie .. ale z kazdym kolejnym dniem widze że bedzie bardzo cieżko :oops:


s. a propo pucharków to nie wiedziałem że są też za ostatnie miejsca :mrgreen: :lol: :lol:

Ania - 2020-07-29

beddom napisał/a:

Ale czasy... Nigdy nie bylem na tym torze ale widać na nim duza przewagę b i k nad d.


Noo, to jest kosmos. Lubię Ułęż za prędkości, ale D się tam nie powalczy - wymowne jest że byłam aż 35/43 w "naszej" VTEC-owej generalce i 74/91 w RaceDayowej, a niby najszybsza D-seria...

Kubaa - 2020-07-29

Halo Warszawa,

Jakiś wspólny wyjazd w niedzielę na Łódź? :oops:

Jarzomb - 2020-07-29

Ja sam sie już jaram tą rundą, choć dla mnie to pewnie będzie zapier*ol :D Ale 56 aut i cały dzien upalania na Łodzi nie może wyjść źle :D
beddom - 2020-08-05

Kiedy wyniki? z Lodzi :)
airman - 2020-08-05

Są już wyniki i relacja na FB.


https://vteccup.pl/tor-lodz-02-08-2020-wyniki/?fbclid=IwAR2oTG3BYSKFc8WveIMnhXp5IhKCsUmpdutto_1FZxl1H9nrtLxi_kq6NmE

Jarzomb - 2020-10-14

No, skończyło się :D 20 marca Silesia Ring. Szykujcie furki :D
fulek - 2020-10-15

Graty Jarzomb, wyszedł Ci ten vteccup :super:

Na Silesi to by mogły być ze dwie rundy jak dla mnie :-P

Exiu - 2020-10-16

fulek napisał/a:
Graty Jarzomb, wyszedł Ci ten vteccup :super:

Na Silesi to by mogły być ze dwie rundy jak dla mnie :-P


podbijal do 3 :) pozniej 2 Poznan i 1 Lodz cop by rekord zrobic :D

qureku - 2021-01-21

A co tu taka cisza ? :mrgreen:

Może być warto otworzyć nowy temat dotyczący edycji 2021 ?

Jarzomb - 2021-02-04

Niedługo założę nowy temat :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group