BODY-KIT: CUSTOM carbonowa okleina lotki oraz dachu, przednie lampy na ledzie i bi-xenonie
ŚRODEK: CUSTOM carbonowa okleina tunelu środkowego, paneli na boczkach drzwi oraz cup holderach
MOC: 610 PS & 800 NM
Marker - 2020-10-18 auto marzenie... gratuluje!
ta folia na dachu mi jakoś nie lezy tylko... poza tym nawet popatrzec przyjemnie a co pewnie pojezdzic. Jakies filmidlo z crusingu? Pit - 2020-10-19 Gratulacje raz jeszcze. Z wyglądu w zasadzie seria i w sumie nic więcej temu autu nie potrzeba.Leo - 2020-10-19 Piękny i zazdroszczę fhuj
Ta folia na dachu, tu mam mieszane uczucia, ale może na żywo inaczej.podlez - 2020-10-19 Piękna maszyna. Co tu więcej pisać!!!!octane - 2020-10-19 Piękny, a r34 sprzedałeś? Ta folia na konsoli to 3m?Sylwek - 2020-10-19 Wóz marzenie, widzę że auto trafiło do odpowiedniego działu i będzie dłubane dalej ✌️👹Bajcarek - 2020-10-19
octane napisał/a:
Piękny, a r34 sprzedałeś? Ta folia na konsoli to 3m?
Tak, Skyline sprzedany, pomimo że wszyscy nie wierzyli, że się to uda, a już w ogóle, za kasę jaką go wystawiłem. Pojechał do Szwecji, kupił go Wietnamczyk. Folia na konsoli, nie wiem czy to 3M, generalnie taka sama jak na lotce/dachu/etc. Wygląda mega profi, nie sprawia wrażenia, że jest folią na żywo.
Marker napisał/a:
ta folia na dachu mi jakoś nie lezy tylko...
Leo napisał/a:
Ta folia na dachu, tu mam mieszane uczucia, ale może na żywo inaczej.
Też długo się biłem z myślami i generalnie, nawet podczas podróży po auto, byłem przekonany, że zrywam i z lotki i z dachu, ALE... wykonanie tego jest 100/100, ani jednego bąbla, zadrapania, łączenia, czegokolwiek... Nie jestem fanem folii, tymbardziej po stażu ze Skylinem, ale tutaj jest zrobiona tak, jakby to był legitny węgiel, no i z tego tytułu szkoda mi jej zerwać.
Sylwek napisał/a:
Wóz marzenie, widzę że auto trafiło do odpowiedniego działu i będzie dłubane dalej ✌️👹
Generalnie planuję nim pojeździć długo, no bo to dream car, znaleźć nieumęczonego GT-R'a też misja, części od groma... No zobaczymy. Dudi - 2020-10-19 Co tu powiedzieć, nie ma co
Moje odwieczne nad-marzenie, kochałbym
Gratuluję i zazdroszczę Marker - 2020-10-19 sprzedales tego skyline... jezu ty jestes w czepku urodzony to tym bardziej taki piekny r35 sie nalezal! octane - 2020-10-19 Dobrze zrobiles ze sprzedales tamtego. I dobrze zrobiles ze kupiles tego. eithray - 2020-10-19 Szedł już bokiem?
Klasa carl0s - 2020-10-20 To auto jest bez porównania lepsze od poprzedniego - gratuluje zakupu. Miałem okazję pojeździć takim tylko że z początku produkcji i w 100% seryjnym. Jedyne co mi się w nim nie podobało to koszty eksploatacji.eser - 2020-11-05 Moje zdanie znasz. Szanuję ten progress <3adino1 - 2020-11-07 Brawo, moje zdanie już nasz w temacie R35...fur zacny, generalnie nie ma co poprawiać, może jakieś fajne koło i gwint...reszta bomba!!! Bajcarek - 2020-11-23 Koleszka @phoyteq pstryknął kilka ładnych fotografii godzilli. Enjoy.
Wcześniej się zastanawiałem, czy nie lepiej by wyglądał z białym dachem, ale patrząc na te fotki jednak bym zostawił czarny.Bajcarek - 2020-11-24 Wizualnie raczej nie ma co w tym aucie kombinować, z kolei mechanicznie tak. Nie mogę zdzierżyć, że auto ma tytanowy wydech i brzmi prawie jak seria... No nie wytrzymie tego.
Więc wjechały downpipes. Od razu auto po nich musi trafić na strojenie, co również mnie cieszy, bo będzie strojone na ECUTEK'u, który poprawia charakterystykę pracy skrzyni biegów, pracę sprzęgieł, ciśnienia w pełnym zakresie obrotów. Z kolei silnikowo, nie chcę szaleć, gdyż bezawaryjność takiego auta to najważniejsze dobro, więc będzie skromnie - moc jedynie żeby się przebić przez 6XX HP, no i bezpieczny moment w granicy 740-750 NM. krukowskid - 2021-02-25 Widziałem dziś w jdm-cars pod Wawą, albo to inny bialy na tablicach GS Bajcarek - 2021-02-27 Hehe, aktualnie tylko jeden GT-R jeździ z tablicami GS. Zgadza się, udało się wygospodarować trochę czasu i odwiedziłem WWA, wóz wystrojony z nowym, aktywnym wydechem (będzie niedługo film jak to się wydziera). Strojenie u maestro od GT-R'ów, Dominik z Saw.gol, czyli byłe ECU-Performance. Silnik i skrzynia biegów wystrojone na ECUTEK - możliwość zmiany doładowania w trakcie jazdy, opcja rolling launch control, zoptymalizowane ciśnienia w skrzyni biegów etc... auto pokazało na hamowni 610 PS i 800 NM, 100-200 aktualnie 6,5s
DCG - 2021-02-27
Bajcarek napisał/a:
Koleszka @phoyteq pstryknął kilka ładnych fotografii godzilli. Enjoy.
popularny ten wiadukt w Słupsku
Pit - 2021-02-27 No i pięknie. Chyba najszybsze Twoje auto? Chyba ze evo X pseudonim „awaria” było podobne w odczuciach? Bo pamietam że tam też było wesoło. Bajcarek - 2021-02-27
Pit napisał/a:
No i pięknie. Chyba najszybsze Twoje auto? Chyba ze evo X pseudonim „awaria” było podobne w odczuciach? Bo pamietam że tam też było wesoło.
Tamten gruz robił 12s 100-200, gdzie 0.5 to już kosmiczna różnica w odczuciach i przyspieszeniu, no to skracając ten czas do 6.5s... no czasami mam za wolny procesor, żeby wklepać gaz do końca teraz. krukowskid - 2021-02-28 haha, to ciekawy zbieg okoliczności, bo nie byłem w środku. Po prostu przejeżdżałem obok, odwróciłem głowę i zauważyłem GTR wyjeżdzającego z hamowni. Spojrzałem na tablice i od razu mi się skojarzyły z tym autem. Idę kupić kupon lotto octane - 2021-03-10 6.5sek to już jest na prawdę szybko. Moje AMG robi w 7,8 i wydaje mi się mega szybko a ponad sekunda różnicy to przepaść.Bajcarek - 2021-03-11 Jak już się temat odkopał, to wrzucam video, które nagraliśmy wczoraj, pokazujące, dlaczego sąsiedzi nie lubią tego wozu.
Bajcarek - 2021-03-15 Post pod postem, trudno. Wjeżdża nowa porcja fotek.
eithray - 2021-03-15 GTR, jak i foty - sztos chaves - 2021-03-15 jeśli o mnie chodzi, to mógłbyś być moim sąsiadem - mi ten dźwięk odpowiada piczu - 2021-03-22 Genialne auto. Co tu dużo mówić... lać i jeździć!Bajcarek - 2021-06-11 Elo,
był mały fuck up, zmieniłem pompy i wtryski, bo myśleliśmy że brakuje paliwa przy zbyt hojnym booście, a się okazało, że lewy downpipe był niedokręcony i spaliny sobie znalazły inną drogę wyjścia... Co skutkowało wariacją lewej sondy, przelewaniem wozu, no niczym co chciałoby się mieć w aucie generalnie. Więc, czynności i mody jakie się zmieniły to: dokręcony downpipe , pompy paliwa Deatschwerks DW300C 340LPH sztuk dwie, wtryskiwacze Bosch 890CC oraz na nowo pojechałem na remap do WWA i teraz wóz finalnie działa, cieszy, jeździ i oby już tak do końca.
Pompki:
Wtryski 890CC (teraz jedzie na 78% injector duty, czyli od groma zapasu, na seryjnych byłoby 100%, więc jadąc pod górkę na bombie mogłoby być kuku któregoś razu ) :
Tylne końcówki się pofarbowały na czarno:
Finalne kreski: 640 KM, 780 NM, 6.2 s 100-200.
Bajcarek - 2021-10-20 Zapomniałem, że miałem dodać zdjęcia, przed japfestem... Wóz otrzymał powłokę ceramiczną, po czym pojechał na ów japfest. Nic więcej się później nie wydarzyło, oprócz tego, że zdjąłem folię z lotki i wygląda lepiej, fotek brak, zrobię przy okazji. Z ciekawostek chciałem dodać, że 2 października minął już rok z tym autem (więc jak na mnie to cała wieczność ) i chciałem podzielić się kosztorysem wydatków tego samochodu, jeżeli chodzi o eksploatację, bo chodzą różne opinie na ten temat. Przejechałem równo 11 tyś km (2/5 pełnym ogniem) co wielu uzna w takim aucie za bardzo dużo i spośród wszystkich awarii i kosmicznych kosztów, krążących po sieci, zmieniłem olej (500 pln) oraz opony (2500 pln, nówki Bridgestone Potenza RE070 dot18 dedykowane do GT-R, 255/285, oczywiście po znajomości, nowe 5.5k). Kwota jest na tyle śmieszna, jak na kaliber tego wozu, że nawet eska ma z niego bekę, jak staje koło niej w garażu. Morał z tej opowiastki jest taki, że sposród niektórych gruzów w mojej karierze, ten GT-R trafił mi się fantastycznie zachowany i uwielbiam gościa. Aha, no i znudził mi się obecny wydech , może wpadnie niedługo HKS.
Ma4Ti - 2021-10-20 Może trafiłeś dobry okres w jego eksploatacji? R35 klasa sama w sobie, chętnie bym sobie takim chociaż jeden weekend pośmigał Bajcarek - 2021-10-20
Ma4Ti napisał/a:
Może trafiłeś dobry okres w jego eksploatacji? R35 klasa sama w sobie, chętnie bym sobie takim chociaż jeden weekend pośmigał
Zgadza się, ale nawet ten "zły" okres jak kiedyś nadejdzie, czyli hamulce + zmiana oleju w skrzyni, jak patrzyłem, wcale taka krzywdząca nie będzie. Póki co nie mogę złego słowa na niego powiedzieć. CEZAR86 - 2021-10-21 Kamil nie to żebym się czepiał, ale jak rozmawialiśmy we Wrocławiu to mówiłeś, że koszta utrzymania takiego wozu są dużo większe Bajcarek - 2021-10-22 Z tego co pamiętam, mówiłem o kosztach modzenia, o strojeniu i ile na to wyszło w moim przypadku, bo tu faktycznie wesoło nie było jeśli chodzi o koszty, ale jak usiadłem z kartką i nie wliczyłem własnych fanaberii, czyli właśnie zwiększania mocy, wtrysków, pomp paliwa, strojenia i innych bzdur, bo to moje wymysły i na pewno nie było mu to potrzebne do życia, no to jak się wszystko sprowadziło, do tego co było niezbędne, czyli zmiana opon i oleju, to ku mojemu zdziwieniu krzywdy ten wóz mi nie zrobił (póki co ) Wiadomo, że jak się zesra skrzynia, dyfer, trzeba zmienić rozrząd czy turbo, no to koszta się robią duże, ale póki co całe szczęście mnie to nie dotyka i oby nigdy nie dotknęło, a na eksploatacje szeroko pojętą, jakoś powinienem uciułać... Demon - 2021-11-09 Na Instagramie widziałem zdjęcia z odklajania lotki/spoilera. Patrząc teraz źle wyglądał w czerni i to bardzo