|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Nasze auta i projekty - EE9 iVT
Gr00bY - 2008-06-08 Temat postu: EE9 iVT MODEL:
1991 r., hatchback EE9, 3d.
SILNIK:
B16A1 (B20VTEC w budowie...)
UKLAD DOLOTOWY:
Setup letni: Homemade ITB z GSX-R 1000 z Homemade AIRBOXem
Setup zimowy: seria kolektor/przepustnica + dolotstożek
UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor seria + 2.5" (63mm zew) kwasiak + mugen twinloop style poprzeczny tłumik by MTech
ELEKTRONIKA:
Seria czyli szyby, lusterka, szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY:
Skrzynia seria Y2 zalana Synchromeshem GM'a
ZAWIESZENIE:
rozpórka górna przód skunk2, sprezyny Weitec + KYB AGX +Energy Suspension i gorne regulowane skunk2
KOŁA:
15" J-MAG Rota
UKLAD HAMULCOWY:
Przewody hamulcowe w oplocie Goodrigde. RBF660
Przód tarcze Brembo ORO, klocek DS3000
Tył seria
BODY-KIT:
Seria iVT + lotka SiR górna z trzecim stopem i lotka dolna Honda OEM
CAR-AUDIO:
VTEC
MOC:
171KM, 161Nm
Best ET 14,54, na SSS 14.9.
Pare fotek z 4-letniej przygody z Hanią
Matey - 2008-06-08
Fajnie wyglada na tych Rotach:) Auto mocno eksploatowane masz je jeszcze cale wybebeszone do blachy we srodku ? Szyby tyl to poliweglan ?
OLO - 2008-06-09
Bezwypadkowe, jeździła kobieta po 60
Fajny pomykacz, pewnie nie jeden się na słomce ździwił Szyby raczej poliwęglan.
Gratki furacza
pzdr.
Gr00bY - 2008-06-09
Wybebeszone całe jak najbardziej - ostatni sezon tego auta na zawodach itp. Pod koniec roku wkładam wnetrze i przechodzi na emeryture. Szyby niestety plexi i do crx'a bede juz wkładał poliweglan bo tak nie pęka. Auto gotowe do jazdy z 2 fotelami 930kg. A uzytkowane? Mysle ze zgodnie z przeznaczniem - 125.000km pod moja nogą, 100.000km pod poprzednią, a ona nadal daje rade. Pewnie troche w tym zasługa tego, że olej zmieniam co 5.000-6000km
Matey - 2008-06-09
Odchodzi na emeryture, ale zostaje w Twoim uzytkowaniu ?
Tak troche OT:
Zobaczcie to zdjecie i ceny paliwa
Gr00bY - 2008-06-09
Tak jak najbardziej zostaje - za długo jest u mnie, za prosta ma bude, żeby ją sprzedać. Do wygłupów buduje sobie CRX B20VTEC N/A 4WD, ale to inny temat
Matey - 2008-06-09
Gr00bY napisał/a: | CRX B20VTEC N/A 4WD |
Hmmm to czekam z niecierpliwoscia
Dareko - 2008-06-09
autko juz gdzies widziałem. Widze że civic daje Ci duzo frajdy
Kevin - 2008-06-09
Matey napisał/a: | Zobaczcie to zdjecie i ceny paliwa |
ale kiedyś dobrze było!
fajne auto i widać , że dobrze upalane! czas na emeryturkę!
Kawasaki - 2008-06-09
Nie no ja to zaraz chyba lece kupić znowu żelazko. Sentyment mi spać po nocach nie daje.
A zdjęcia z pojeżdżawki widziałem już wcześniej
Kozak!
Emre - 2008-06-09
widzę Rafał, że zdecydowałeś sie pokazać tu swojego paździerza...
że to jeszcze jeździ... 4 lata pod odcinką...
adrian - 2008-06-09
ale wyglada na dorznietego
rdk - 2008-06-09
ale zapewne serwisowany odpowiednio...
mi też szkoda byłoby auta na takie katowanie... aczkolwiek wierzę że taki był zamysł posiadania auta - eksploatacja na całego
Gr00bY - 2008-06-10
adrian napisał/a: | ale wyglada na dorznietego |
The question is who cares? Rozumiem, że skoro to iVT to powinienem schować go do muzeum?
rdk napisał/a: | ale zapewne serwisowany odpowiednio...
mi też szkoda byłoby auta na takie katowanie... aczkolwiek wierzę że taki był zamysł posiadania auta - eksploatacja na całego |
W sumie o jakbym policzył ile czesci wymieniłem przez 4 lata to.....
- 3 przekładnie kierownicze + 5 końcówek drążków, 4 drążki
- 4 sworznie dolne
- 3 przeguby
- 2 lożyska
- 13 kompletów hamulcy na przód
- 3 klocki z tyłu
- niezliczona ilosc oleju i filtrów
- pare silentblocków
- szyberdach
- 4 skrzynie biegów
- 3 sprzęgła
- 2 rozrządy
- komplet sprężyn
- poduszki pod silnik i skrzynie
- kilka węży chłodniczych
Reszty pierdół nie licze
Dwie fotki z mycia.
gaseb - 2008-06-10
o fuck i ty to o 2:00 w nocy pamiętasz?
to autko wydaje się niezniszczalne i aby długo słuzyło groobemu bo ma swój niepowtarzalny klimat!
Gr00bY - 2008-06-10
Takich drobiazgów sie nie zapomina szczególnie jak samemu sie robi przy autku Dzieki Sebciu za ciepłe słowa
Aha - bo tutaj nie wrzucalem w sumie - zegary z SiRa
I pare innych fotek:
Emre - 2008-06-10
Gr00bY napisał/a: | Rozumiem, że skoro to iVT to powinienem schować go do muzeum? |
chyba do muzeum ziemi łowickiej... na jedną ekspozycję z opoką kamienia łupanego...
Kawasaki - 2008-06-10
Gr00bY napisał/a: |
W sumie o jakbym policzył ile czesci wymieniłem przez 4 lata to.....
- 3 przekładnie kierownicze + 5 końcówek drążków, 4 drążki
- 4 sworznie dolne
- 3 przeguby
- 2 lożyska
- 13 kompletów hamulcy na przód
- 3 klocki z tyłu
- niezliczona ilosc oleju i filtrów
- pare silentblocków
- szyberdach
- 4 skrzynie biegów
- 3 sprzęgła
- 2 rozrządy
- komplet sprężyn
- poduszki pod silnik i skrzynie
- kilka węży chłodniczych
Reszty pierdół nie licze
|
ładnie skrzynia i sprzęgło na rok
i co niecałe 4 miechy komplet hebli...
rispekt...dla samochodu
Gr00bY - 2008-06-12
Dwie fotki z bankowego
Monster - 2008-06-13
te zielone stalówki są mega
the_havran - 2008-06-13
nawet fajne te stalówki
Fawor - 2008-06-13
Grooby, a powiedz mi jak się jeździ na samych Weitec'ach przy seryjnym amorku?
Gr00bY - 2008-06-13
Nawet nie najgorzej. Dobija tylko jak mocno hamuje i jest dziura, zawadzam belką tylko jak przesadze naprawde. Troche ma tendencje do odlatywania na krótkich uskokach, ale ogolnie bardzo zadowolony jestem. Jest przyjemnie bo nie za twardo, a po uklepaniu przod siadl jakies 6cm, a tył 4.5cm, wiec przyzwoicie
Natomiast dlugo na serii amorkach nie pojezdze bo przyleciały do mnie nowe zabawki
Fawor - 2008-06-13
AGXy mają pierścien, żeby obniżyć zawias na samym mocowaniu?
Gr00bY - 2008-06-13
Nie - maja kielich na stałe. Natomiast ja niechce niżej i licze sie z tym, że bedzie pewnie minimalnie wyżej niż na starych zesranych amorkach - troche wyżej czyli idealnie na auto na codzień.
Monster - 2008-06-13
taka gleba jak jest teraz do dla mnie ideał, szkoda ze mi tak nie siedzi
Gr00bY - 2008-06-25
Wykres aktualny na stan dzisiaj. Konie gdzies spierdoliły, ale pojawił się niuton. Koni bede szukał od poniedziałku bo mam wolne i troche czasu poswiece jednemu paździerzowi i drugiemu.
DODi - 2008-06-27
No - na zielonych stalówkach wygląda dobrze - tywpowy USA JDM Style !! Ogólnie gratki za autko - widze ze masz spojler tylni i zegary z SiRa - gratulacje !! No i moja klapa tez jezdzi juz ze parapetem pod szybą Jeszcze raz gratki i powodzenia w modach !!
Gr00bY - 2008-07-05
Miało być założone na sochaczew, ale nie dałem rady. Praktycznie kompletny zestaw złożony. Jak widać na załączonym obrazku Hondowski TPS zamontowany, akumulator podciśnienia dla serwa hamulcy połączony na jednym końcu z krokowcem a na drugim pobiera podcisnienie z przepustnic za pomocą rurek aluminionych o sporawej srednicy też zrobiony, podłączenie MAPa również. Wtryski większe + regulator ciśnienia paliwa B&M też gotowy. Nad kanałami spędziłem 3 dni i kilka-naście sciernic listkowych i zapchałem trzy frezy <bag> , nad reszta 1.5 dnia
rdk - 2008-07-05
no ładnie, ITB będzie jestem ciekaw dźwięku silnika
mało tego jeździ, ciekawe jakie da korzyści
jakub476 - 2008-07-05
Chwila, to teraz oba auta będą szybkie?
Gr00bY - 2008-07-06
Nikt nie mówił, że auto do jazdy na codzień ma byc wolne
Kolektor ssący seryjny zdjety. Przerwa na pizze i za pół godziny zaczynam zakładać
Gr00bY - 2008-07-07
Jeździ, działa - dzisiaj strojenie pewnie. Wolne na chwile obecna 1500-2000rpm
rdk - 2008-07-07
no to gites czekam na jakiś film z dźwiękiem
Gr00bY - 2008-07-07
Po wystrojeniu bedzie bo narazie musze latać na sondach czyli gazu do oporu nie moge wciskać.
Gr00bY - 2008-07-08
http://img532.imageshack....80707005gd2.flv
Deox - 2008-07-08
głośno
Seed - 2008-07-08
Zarzuć filmik po strojeniu najlepiej podczas jazdy jak to gada.
Deox - 2008-07-08
Jeszcze dodam, że taki tuning może ubocznie wywołać zbiorową petycję sąsiadów w sprawie zakłócania ciszy i porządku. Straszna wiertarka.
Gr00bY - 2008-07-08
Wbrew pozorom z powodu założenia ITB jest ciszej bo....włożyłem wkładke w tłumik końcowy żeby bardziej słyszeć dolot A co do sąsiadów to mnie nienawidzą
Matey - 2008-07-08
Swietny dzwiek
rdk - 2008-07-08
chce słyszeć jak to jedzie
Fawor - 2008-07-08
Gr00bY napisał/a: | A co do sąsiadów to mnie nienawidzą |
nie dziwie sie Ten głos rysał mi psyche goniąc za Twoim autem w Sochaczewie, a co dopiero by bylo, gdybym mial to sluchac na codzien z zewnątrz auta
Nie da sie ukryc, ze zapie*ala. Jestem strasznie ciekaw ile dadza ITB na seryjnych walkach.
Gr00bY - 2008-07-14
Do podcięcia jeszcze maska bo odstaje z przodu wlot. I uprzedzając komentarze jebie mnie jak to wyglada Function over fashion. Zostaje jeszcze ulepienie z włókna szklanego i żywicy puszki filtra vel airboxa.
rdk - 2008-07-14
hahaahha rzeczywiście wygląd rzecz gustu - nie jest to najpiekniejsze, ale nie takie miało być najważniesze że spełnia zadanie
Emre - 2008-07-14
by Sebson...
Kevin - 2008-07-14
ostra fura!
rdk - 2008-07-14
jakbym jechał przed czyms takim [ ] to w lusterku widziałbym wydobywające sie słowa z tego wlotu wureixowego
"grzecznię Cię proszę... Wypier dalaj z drogi"
Gr00bY - 2008-07-27
Wczorajsze ryki. Trzeba zbierac na skrzynie z ITR bo konczenie cwiarki w połowie trójki to porażka. Dodajmy do tego 205/50R15 R888, wnetrze, szyberdach, szyby to czas mnie w pełni satysfakcjonuje
darek - 2008-07-27
B. optymistyczny wynik!
Gr00bY - 2008-07-27
B16A1 ~160-170KM długa skrzynia, no szpera Civic vs. B18C6 208KM krótka skrzynia, LSD CRX - półfinał Profi
http://www.youtube.com/watch?v=8dsIbMnjJsA
Poźniej wrzuce pare fotek.
Gr00bY - 2008-07-27
Z cyklu znecanie sie nad slabszym <bag>
http://img532.imageshack....imgp1584gj3.flv
Jakiś korek
http://img532.imageshack....imgp1599ak8.flv
Leon
http://img532.imageshack....imgp1617pq0.flv
Deox - 2008-07-27
Leonowi mocno z dupy kopci.
Japoniec - 2008-07-27
To pewnie Diesel
Ma4Ti - 2008-07-28
Te ostatnie trzy filmiki tylko u mnie są w zwolnionym tempie?
Gr00bY - 2008-07-28
Fak - jakoś mi też sie wydawało, że idą w slow-motion
Rosiu - 2008-07-28
no ładnie sie odpycha gratki
rdk - 2008-07-29
ładnie kara, dźwięk fajny, na żywo pewnie lepiej bo aparat coś zamulał
czas naprawdę dobry
Gr00bY - 2008-07-29
Będzie lepszy - powstał plan na montaż skrzyni z ITR ze szperunkiem
Tomac - 2008-07-29
Gr00bY napisał/a: | powstał plan na montaż skrzyni z ITR ze szperunkiem |
Zdecydowanie dobry plan... czekamy na realizację
Gr00bY - 2008-07-29
Planowane przybydzie skrzynie drugi tydzień sierpnia także zostało jeszcze troche czasu.
Gr00bY - 2008-09-04
Wiec troche ucichło w temacie więc po kolei:
- w koncu przyszedł czas na uszczelke pod głowicą która kosztem dwóch wieczorów udało sie wymienic z pomocą Filipa za co mu dziekuje. Nie jako przy okazji wymieniony rozrzad + nowa pompa wody, wrzucona druga glowica z nieklekoczacymi LMA splanowana o 0.15, ustawione zaworki, wymieniony termostat, płyn chłodniczy, dwa razy olej w silniku + engine flush na przepłulanie, wszystkie uszczelki na góre + Hondata pod ssący, na dniach jeszcze wjedzie malowanie VHT pokrywy i starczy chwilowo. Pare fotek z operacji:
Wyglada na to ze sporo jeździłem na wydmuchanej uszczelke bo pompa wody czarna jak murzyn a sama uszczelka wygladala jak zjedzona przez korniki miedzy 2-3 cylindrem. Jakie to miłe uczucie jak sie zaglada do chłodnicy a tam jest płyn i nie trzeba nic dolewac
- mineły dwa miesiace jazdy na home made ITB i juz wiem ze nie chce wracac do jednej przepustnicy. Dwa miesiace gdzie trzy razy było modyfikowane mocowanie TPSa aż finalnie zrobiłem dobrze, urwała sie raz linka od gazu co zostało naprawione i raz pusciły węże od krokowca wodne i zgubilem płyn. Wiecej awarii brak. Spalanie po miescie 10-11 litrów na setke. Trasa 8-9 litrów. Został do ogarniecia cały czas airbox - licze ze moze w ten weekend znajde chwile.
rdk - 2008-09-04
pięknie Panie - co najważniejsze własnymi ręcoma
ja ciągle jestem ciekaw przyrostów na tym ITB, chociaż najważniejsze że Ty czujesz różnicę
ale ta naklejka K&N to trochę... tzn możesz usunąc
Gr00bY - 2008-09-04
No naklejka jest typowym przejawem mojego bezguscia - zasłania odprysk lakieru na lusterku, duuuuzy odprysk
Gr00bY - 2008-09-06
Po dzisiejszych pracach
MajloBHW - 2008-09-06
no grooby czas by zmienic na jakis lepszejszy kolektor co
Deox - 2008-09-06
MajloBHW napisał/a: | no grooby czas by zmienic na jakis lepszejszy kolektor co |
Dokładnie, bo wygląda trochę starawo przy reszcie.
rdk - 2008-09-06
czyścioszek - naaaaaajs
SAMAEL - 2008-09-07
łooo a co się stało pod maską ? gdzie zniknął artystyczny nieład ??
Rudy Hiszpan' - 2008-09-07
Śliicznie teraz wygląda pod maską w porównaniu do starych fot!
Chbr - 2008-09-07
świeci się jak psu jaja:)
OLO - 2008-09-07
Bajka
Kawasaki - 2008-09-07
przesiusiak
artur. - 2008-09-08
Widzę, że pod maską czyściutko i ładniutko.
Ciekawe jak długo??
adino1 - 2008-09-08
a Ty się artur. nie powtarzaj
ps. bardzo ładnie to wygląda
Gr00bY - 2008-09-08
Fotki w lepszej jakości za które dziekuje HIO. A goffiemu za malunki
Deox - 2008-09-08
Patrzcie jak się chłopka przylansował.
Monster - 2008-09-08
full lanS madafaka
Rudy Hiszpan' - 2008-09-09
Chyba czas na zmiane kolektora
Gr00bY - 2008-09-26
No wiec uszczelka działała dzielnie. Pierwsza poddała sie ponewka. Podsumowując - 4 lata mojego katowania 130.000km przejechane. Kilkanascie zawodów, wypadów na trackdaye itp i..... starczy. Panewka zaczełą stukać i po 260km silnik oddał korbe miską olejową aż wgiął portki Takze, dziekuje mu bardzo za miłe chwile i bez kitu bezawaryjną jazde. Nie poddaje sie natomiast - jestem w trakcie składania silnika który ma przejeździć do czasu aż się B20 złoży do którego przyszły praktycznie ostatnie fruty
Wiec po kolei
Hm... Czy to przypadkiem nie w ten tłok leciała wczesniej woda?
Rozbieramy....
Swieży B16A2 - zobaczymy czy też jest bulletproof
Głowica po regeneracji czeka na zmontowanie
No i do B20:
Blockgirdle:
I ATi Damper
Kawasaki - 2008-09-26
Twojego katowania 130k a przebieg całkowity - jaki wytrzymał?
rdk - 2008-09-26
vtec na b20 bedzie kocur na maxa
będzie zdrowo zamiatał, tylko odkładaj na jakieś tytanowe heble
Gr00bY - 2008-09-26
Hebel jest wystarczający. Jakiś czas temu założyłem Ferodo DS3000 czyli mieszanka tak naprawde hamująca na ciepło i przy lekkim dotknięciu hamulca przy 160km/h piszczą R888 więc wiecej nie potrzeba. Tarcza niezajebywalna brembo ORO.
Update z dzisiejszych prac:
Głowica była "goła" więc przełożyłem LMA, a potem dzwigienki zaworowe.
Blok z uszczelka czeka na glowice...
Pora na wałki i podpory....
Wałki na miejscu
Dolot na miejscu
Jako, że moja chłodnica troche przeciekała to trzeba było kupić nową. Jak kupowac to coś lepszego Tak zwany szeroki, gruby "chińczyk". Powinno ładnie dawać rade przy długiej chłoście.
Kawasaki napisał/a: | Twojego katowania 130k a przebieg całkowity - jaki wytrzymał? |
Teoretycznie 100.000km mial na szafie jak go kupiłem, ale po stanie wnetrza itp mniej niż 200.000km bym mu nie dał
gooffy - 2008-09-26
grubego 130 tys ulicznego jezdzenia to jak 260 tys mojego katowania
Gr00bY - 2008-09-26
Przesadzasz
Emre - 2008-09-28
gruby to by nawet starego mercedes'owskiego diesla zakatował...
Gr00bY - 2008-09-30
Jutro chyba odpalam samochod....
Monster - 2008-09-30
i znowu zacznie sie sianie przerazenia na ulicach wawy
rdk - 2008-09-30
tempo wykonania tych tuningów powala
Chopin - 2008-09-30
chyba jeden z szybszych swapów w historii ssg Wyjeżdżaj i składaj drugi motorek
Gr00bY - 2008-09-30
W sumie to taki typowy projekt "po godzinach"
Emre - 2008-09-30
Chopin napisał/a: | chyba jeden z szybszych swapów w historii ssg |
w historii GGG chyba...
Grooby Gamoń Garage...
Gr00bY - 2008-09-30
Ty mała - pamiętaj, że ja mogę wrzucić trójke. Pamietasz co się ostatnio stało jak wrzuciłem?
Chopin - 2008-09-30
Grooby robi konkurencję?
Co się stało gdy wrzuciłeś trójkę?
Emre - 2008-09-30
wypadła mi korba...
Rafałku, ja żartowalem... <przytul> życzę rychłego powrotu na warszawskie strity...
i pamietaj żeby z dwójki przepinać od razu na czwórkę...
Chopin - 2008-09-30
Taki numer To teraz Emre, wystrzegaj się Groobego, bo będzie na ciebie polował
Koniec Off topu
Gr00bY - 2008-09-30
Teraz musze z trójki przerzucać na piątke bo wrzuciłem skrzynie gdzie czwórka zgrzyta
I to nie pierwsze auto które zabiłem trójką. Poprzednio wypaliłem koledze dziure w tłoku.
Dzida - 2008-09-30
Gr00bY napisał/a: | I to nie pierwsze auto które zabiłem trójką. Poprzednio wypaliłem koledze dziure w tłoku. |
Zdolna bestia
Gr00bY - 2008-10-02
Dzisiaj wrzuciłem półosie, belke z drążkami, nowe tarcze brembo ORO, zalozylem kolektor wydechowy, zdjąłem kolektor wydechowy założyłem brakującą osłone kolektora wydechowego, założyłem spowrotem kolekto wydechowy Na koniec opuściłem samochod i nie dało rady go zepchnąć z podnośnika bo.... skrzynia była akurat na biegu a nie były podłączone drążki do skrzyni Na szczęście podpiąłem linke od sprzegła i dało rade zepchnąć pudło. Zostało zamontowanie chłodnicy nowej + nowego wentylatora SPAL 12", aparat zapłonowy, zalanie skrzyni GM Synchromesh'em, silnika Motulem 8100 5W40 (blok poprzednio jeździł na full syntetyku także swieży B16A2) zalanie płynem chłodniczym i można wyjeżdzać. A no i wybieraki od zmiany biegów i linka gazu i prędkościomierza. Czyli niewiele - w sam raz na jeszzcze jeden wieczór. Tak wiem, że pisze to bez sensu skoro nie ma zdjęć, ale bedą później - obiecuje
rdk - 2008-10-02
no to gicior
czekam na wyjazd
będzie czymś strojone ?
Gr00bY - 2008-10-02
Było strojone BRE wstępnie. Narazie nie widze potrzeby. Jak przyjdzie nowy komplet trąbek do airboxa bedzie finalne strojenie.
Aha - wróciła na pokład skrzynia Y2 czyli oryginalna iVT i wreszcie bedzie miał spowrotem krótsze biegi niż S1 (1-70km/h, 2-120, 3-185 ). Wiec jest szansa że bedzie jeszcze szybciej
Gr00bY - 2008-10-03
Odpalone, działa, ale wlewając olej do skrzyni odkrecilem nie tą srubke co trzeba i wkręcając ją odłamałem kawałek skrzyni Wiec szlag trafił wszystko - cieknie olej. Jutro spróbuje to skleic JB Weld'em. Zostało mi zlutowanie dwóch kabelków od wentylatora i połatanie tej skrzyni. Pocieszam sie tym ze wyjechałem z warszatu już o własnych siłach
rdk - 2008-10-03
no to ładnie, zawsze coś się zesra nie wtedy kiedy powinno
no ale bliżej jak dalej końca
oraz
to chyba pionierski projekt w PL jeśli chodzi o 4gen?
Gr00bY - 2008-10-03
Pionierski jeżeli chodzi o co?
Aktualny setup zawieszeniowo hamulcowy:
- Tarcze brembo ORO
- klocki Ferodo DS3000
- amortyzatory regulawane KYB AGX
- sprężyny Weitec
- całe zawieszenie na Energy Suspension
rdk - 2008-10-03
b20 vtaak?
Emre - 2008-10-03
b20 to leży i sie kurzy...
pozatym jeźdzą juz w polsce przynajmniej 2 takie franki...
Gr00bY - 2008-10-03
No w sumie tych B20VTEC w Polsce o których wiem są narazie 2 góra 3. Natomiast problem polega na tym, że B20VTEC jest jeszcze nie złożony Po wybuchu silnika złożyłem ten silnik co mam teraz w aucie na świerzym bloku B16A2 z 2000roku, żebym miał czym dojeżdzać do pracy przez miesiąc zanim nie złoże B20. Tak sie tłumacze bo mam wrażenie, że zrozumiałeś, że już mam pod maską B20, a tak nie jest.
rdk - 2008-10-03
o fpipe... extra
zdecydowanie potrzebuję urlopu
Gr00bY - 2008-10-07
Gruba chłodnica zamontowana
Do kompletu wentylator SPAL 12"
Takze wrociłem na drogi testuje hamulce/zawieszenie Aha - ebay tłumik z chinskiego tytanu chyba się skończył bo popierduje niemiłosiernie nawet z silencerem.
Gr00bY - 2008-10-21
Wiadra zamontowane. Parchadełko jeszcze raz wystrojone. Wrażenia jak najbardziej pozytywne.
rdk - 2008-10-21
czemu tak dziwnie chłodnica od pasa od staje? nie zmieściła się i jest po ukosie?
ogólnie kocur z tymi "wiadrami"
Monster - 2008-10-22
filtry będą?
Gr00bY - 2008-10-22
Chłodnica z seryjną belką inaczej się nie mieści. Jak bedzie traction bar to wejdzie normalnie
Filtry, a własciwie jeden panelowy bedzie. Może w weekend. Natomiast nie zakładałem ich na czas strojenia bo na zawodach bede jeździł napewno bez filtrów.
SAMAEL - 2008-10-23
a czemu te trąbki jakoś tak artystycznie poustawiane ?? ... prosto w linii lepiej by wyglądały
Gr00bY - 2008-10-23
Same tak sie ustawiły Generalnie jak bedzie airbox to podstawa bedzie ustalała je w jednej linii...
Gr00bY - 2008-10-28
Ku przestrodze - świece należy dokrecać lekko. Nie tak jak poprzedni właściciel mojej głowicy
Dla potomnych - udało się odzyskac pozostałą część świecy która została w głowicy poprzez wbicie weń torxa o rozmiarze T55. Trochę ciśnienie mi podniosła ta wymiana świec, ale najważniejsze, że się udało bez rozbierania motoru
gooffy - 2008-10-28
wyglada jak swieca zarowa do diesla
Fawor - 2008-10-28
gooffy napisał/a: | wyglada jak swieca zarowa do diesla |
grooby zmieniając blok podbił pewnie cr na 19
Gr00bY - 2008-10-28
No oleju pali jak diesel
Gr00bY - 2008-11-01
Przyznam się Wam do czegoś. Też czasem myje samochód
Jak nie będzie padać jutro to zrobię jakieś normalne nie telefonem komórkowym.
Matey - 2008-11-01
LAl grooby zaskoczyles mnie z tym czystymautem fajnie sie prezentuje, szczegolnie na tym felunku
Chbr - 2008-11-01
szacun!:D
gaseb - 2008-11-01
Gr00bY napisał/a: | Przyznam się Wam do czegoś. Też czasem myje samochód | Niech zgadne, do teściów pojechałeś czy do rodziców?
Gr00bY - 2008-11-01
Do babci
Gr00bY - 2008-11-23
Brakujący element układanki B20. Teraz można wysłać blok + cały układ tłokowo-korbowodowy do rozwiertu i wyważenia.
I w końcu udało się przez weekend skończyć airbox. Na zdjęciu jeszcze bez filtra, jutro zrobię jakieś lepsze foto. Pojeżdżę trochę, zobaczę czy się sprawdza i jeżeli tak to wystrugam taki sam z włókien szklanych. Koniec jazdy bez filtra
SAMAEL - 2008-11-24
airbox miodzio, jeżeli to alu to nie wiem czy włukno będzie dużo lżejsze.
Gumka23 - 2008-11-24
SAMAEL napisał/a: | jeżeli to alu to nie wiem czy włukno będzie dużo lżejsze. |
Duzo lzejsze moze i nie, ale napewno mniej bedzie sie nagrzewalo...
Gr00bY - 2008-11-28
Tadaaaa. Nowy wydech - cichutki mugen twinloop style. Cały wydech 63mm po zewnątrz. Fotki jak zwykle w moim stylu - nic nie widac, ale zarys koncepcji jest. Do tlumika końcowego rura gięta na nowej gientarce El-teca. Tłumik wykonany na zamówienie przez m-tech'a. Oczywiście full kwasówka
Dziekuje:
- Wojtkowi z El-teca za zmarnowanie dobrych 10 metrów rury na mój wydech
- Mtechowi za jego tłumik
- Goofiemu za pomysł zastosowania twinloopa u mnie i w ogóle wsparcie psychiczne.
Lcfr - 2008-11-28
szkoda, że faktyvznie mało widać....
chetnie bym popatrzył
ARTX - 2008-11-28
a co to za kolektor? bo seryjny ma chyba obudowane portki a nie taka dwururka..
Gr00bY - 2008-11-28
Może jutro uda mi się zrobić jakieś zdjęcie normalne.
Kolektor seria iVT.
Yeti - 2008-11-29
jestem bardzo ciekaw jakie będą zyski po założeniu twinloopa
Gr00bY - 2008-11-29
Zysków się nie spodziewa bo wcześniej miałem pełen przelot. Znaczy się mam zysk w postaci cichego samochodu...
Gr00bY - 2008-12-05
Obiecane zdjęcie wydechu w lepszej jakości:
adino1 - 2008-12-05
pięknie to wygląda
Monster - 2008-12-05
miod malina,
the_havran - 2008-12-05
Ktoś już robił takiego twin loop'a czy jesteś prekursorem?
Z tego co widzę po fotach to fajnie wyszło.
rdk - 2008-12-05
no czysto i schludnie, to auto przeszło długą drogę do takiego wyglądu, ale jak widać można
wydech - 1wsza klasa!
havok - 2008-12-05
Bez nagrania dźwięku się nie liczy
Gr00bY - 2008-12-05
Chyba prekursor u nas
Do wygladu jak czlowiek to jeszcze tylko kompletna blacharka
HIO - 2008-12-05
Pomysl na wydech mi sie podoba ale... za bardzo jest wypolerowany- rzecz gustu, ale mnie polerka wydechu zupelnie nie rusza. ale ja to jestem troche zboczony
swoja droga do czerwonego samochodu biale lub czarne felgi musza byc
Gr00bY - 2009-01-21
Fotka zimowego setupu
Z powodu padniecia półosi w zeszłym tygodniu została dokonana pełna regeneracja włącznie z prostowaniem wałków od nich i zrobieniem od nowa przegubów wewnętrznych
Chbr - 2009-01-21
słuszne felgi:)
Emre - 2009-01-21
felgi mistrz!
Deox - 2009-01-21
Emre napisał/a: | felgi mistrz! |
Nic dziwnego, że Tobie się podobają.
Emre - 2009-01-21
gwoli ścisłośći Chaber też miał takie w 4g...
Chbr - 2009-01-21
i dalej je mam w 6g:)
Gr00bY - 2009-01-21
Na setup zimowy i 1/4 ujdą. Na lato przygotowuje coś większego. A i zapomniałem - wjechały spowrotem seryjne lampy. Temat xenonów czeka na evo 2. Z projektorami z Infinity FX35 i przetwornicami Helli. No chinise chiken this time
Gr00bY - 2009-01-24
Przyszła do silnika B20 głowica B18C1/C3/C4 czyli z mniejszą komorą spalania niż B16/B18C6 w sensie doprężająca
No i na ten sezon bede spowalniał jeszcze skuteczniej
rdk - 2009-01-24
łoo panie łilłódy będą grane
będzie sie działo w tym sezonie... kiedy wjedzie b20?
freak - 2009-01-24
myślałem że w ćwiartkach chodzi o to żeby być szybszym
nie łatwiej było by b18 doładowac niz kombinować z b20 ?
Gr00bY - 2009-01-25
B20 wjedzie jak sie odkuje finansowo. Możliwe, że z przyszłej wypłaty jest szansa na wysłanie bloku do rozwiertu.
Może i łatwiej, ale czy w życiu chodzi o to żeby zawsze było łatwiej?
Gr00bY - 2009-01-29
Chyba nikt takich nie ma
rdk - 2009-01-30
Cytat: | B20 wjedzie jak sie odkuje finansowo. Możliwe, że z przyszłej wypłaty jest szansa na wysłanie bloku do rozwiertu. | no to czekamy
Gr00bY napisał/a: | Chyba nikt takich nie ma | fakt dziwny ten c-pillar
zbrojenie trwa
Gr00bY - 2009-01-30
Jeszcze troche trzeba bedzie poczekać. Nieprzekraczalny deadline na wsadzenie silnika druga połowa marca.
Gr00bY - 2009-02-04
Jeden z ostatnich elementów układanki
rdk - 2009-02-04
skunki ma się rozumieć? kurde bez kitu jeden z lepszych projektów sezonu, jestem mega ciekaw jak będzie wyglądać moc i jej przebieg... a z dołem będzie coś robione? bo wałki są a krecić franków zbytnio chyba nie można.. hmm? na passwordzie była chwilowa rozkmina na ten temat
Gr00bY - 2009-02-04
YYy no z dołem blockguard, blockgirdle, ARP na korby, ATI Damper zamiast zwykłego koła pasowego + wyważenie całego układu korbowodowo-tlokowego.
A ogólnie dzięki za ciepłe słowa
gaseb - 2009-02-04
będzie moment i moc, zaczynam się bać
Gr00bY - 2009-02-04
No ta. W końcu wyląduje w Twojej klasie
ARTX - 2009-02-04
Rafał mam nadzieje, ze w Kielcach sie pojawisz na jakiejs eliminacji i pokazesz mi jak to zap*** takim Nm na torze
Gr00bY - 2009-02-04
Jak bóg da to na czwartą eliminacje się zjawie.
Gr00bY - 2009-02-15
Weekend był owocny
http://www.youtube.com/watch?v=JTIHcanl8UI
http://www.youtube.com/watch?v=5vgCPVVWQHA
http://www.youtube.com/watch?v=-WYU6VRgAPA
http://www.youtube.com/watch?v=DoCGyoe2oyI
http://www.youtube.com/watch?v=jjZ15wreYak
Aczkolwiek nie obyło się bez wpadek
jurekkiller - 2009-02-15
(dzwiek) prawie jak wrc tylko szkoda ze nie dalo sie leciec na pelnym ogniu, zeby bylo slychac zzza drzew
Gr00bY - 2009-02-15
Za cichy mam teraz wydech, żeby powodować lawiny
Deox - 2009-02-16
Grooby jak zwykle fotki z terenu. Nie ma to jak offroad 4 gen.
Monster - 2009-02-16
ale plug, u mnie przod wyglada podobnie jak tylko z placu wyjade
a filmiki za krotkie, ja chciec wiecej ee9 by GrOOby
the_havran - 2009-02-16
hahahah ja yebie, jakie zabawy na śniegu
Gr00bY - 2009-02-16
I to w radziejkach/budach itp. Także blisko Ciebie
the_havran - 2009-02-16
<havstrzelafocha>
SAMAEL - 2009-02-16
wpadni czasem do nas na poligon nawet śniegu nie potrzeba
my mamy inny pojazd na takie zabawy
Gr00bY - 2009-03-08
Big brake kit na tył. Zaciski EP3, tarcze EP2, montaż ja i cfaniak dziś. Wszystko praktycznie bolt-on. Tarcza 260mm + klocek DS Performance na tyle.
rdk - 2009-03-09
git, chyba raczej rzadko spotykany swap
260 na tyle, będzie fajnie hamowało
Gr00bY - 2009-03-09
Chyba jeden z pierwszych u nas
rdk - 2009-03-09
no i git, trzeba przecierać szlaki, a jak się ma b20? bo zapomniałem na jakim etapie jesteś
Gr00bY - 2009-03-09
Stoi, musze się z chłopakami rozliczyć i bedą składać.
bastek - 2009-03-09
Swapik jak najbardziej na miejscu, teraz jeszcze do przodu 282 i bedzie fajnie. Planujesz jakąś większą pompę/serwo? Co to za tarcza?
Gr00bY - 2009-03-09
Z przodu wjeżdża na początek 282mm z czterema tłoczkami wilwooda. Docelowo planuje 300 pare mm z tym samym zaciskiem.. Pompe mam 15/16 więc jedną z większych stosowanych w Hondach.
Gr00bY - 2009-03-15
Można było, ale wtedy zostały te osłonki zdezintegrowane i pewnie ostre krawędzie by pozostały. Tak wilk syty i owca cała. Wystarczyły dwa przyłożenie młotka w jarzmo, żeby przesunąć osłonę tak z 0.5cm bo ciężko było wcelować śrubami od niego.
[ Dodano: 2009-03-15, 18:58 ]
Pierwsza przymiarka letniego ofelgowania
Gr00bY - 2009-04-07
Takie zdjęcie poglądowe z zeszłego tygodnia.
W weekend wjechały normalne szyby z tyłu bez wieśniackiej fioletowej folii przyciemniającej i w sumie wnętrze. Przygotowania do sezonu pełną gębą
Acha. Obojętnie czy komuś się podoba czy nie opony to: przód 215/40R16, tył 195/45R16. Zarówno przody jak i tyły FR czyli z rantem ochronnym i w XL'ce czyli cięższe, ale z mocniejszą ściąnką.
rdk - 2009-04-07
dobrze grają te koła z twoją budą
wlot na masce robi szau
Gr00bY - 2009-04-07
Wlot jak już pisałem tryliard razy zasila w świerze powietrze trąbki Function over fashion
rdk - 2009-04-07
zgadzam sie w zupełności tak tylko nadmieniłem
Gr00bY - 2009-04-07
Powstał plan zrobienia z tej maski formy. I wtedy ten wlot byłby integralną częścią maski i może by się tak nie odróżniał. Zobaczę co się da z tym zrobić bo mam świadomość, że szału nie ma
Gr00bY - 2009-05-18
Hm....
Willy na pokładzie
Got camber?
Deox - 2009-05-18
Następne heble do katowania i testów.
Gumka23 - 2009-05-18
Gr00bY napisał/a: | Willy na pokładzie |
Tarcza tez willwoda?
Zreszta... i tak je pogniesz, polamiesz, przegrzejesz i stwierdzisz, ze sa do dup* i nie hamuja Zawsze tak robisz
Gr00bY - 2009-05-18
Te dostałem z miejsca pogięte bo używane Zamówiłem przezornie zanim założyłem ringi nacinane/nawierca + dwa komplety klocków HAWK'a. Jedna mieszanka na ulice, druga na wypady na tor
rdk - 2009-05-18
ciekawe jak hebel się spisze pod twoim butem
Gr00bY napisał/a: | Got camber? | też by mi się przydały
Gr00bY - 2009-05-22
Kolejne puzzle. Klocki Polymatrix w mieszance C i E, kolektor siakiś tam kopia RMF narrow i prawie jak stack czyli tuner view od neptune'a
rdk - 2009-05-22
ooo...fajny ten kolektor
Dareko - 2009-05-22
z nowa felga jest kozak. Fajny ten kolektor
bedzie pomiar po założeniu ?
Gr00bY - 2009-11-04
Nowe ringi i klocki założone... W weekend geometria i trzeba poupalać
the_havran - 2009-11-04
hebel taki mocny, że kierunki wypadają przy hamowaniu
Gr00bY - 2009-11-04
Postojówki Jakby mi kierunek wypadł od iVT to chyba bym się pociął
rdk - 2009-11-05
no jestem ciekaw jak ten hebel spisze się pod twoją nogą
the_havran - 2009-11-05
Gr00bY napisał/a: | Postojówki |
ups
gaseb - 2009-11-05
też jestem ciekaw jak sie spiszą u ciebie
the_havran - 2009-11-05
jeszcze nie wymyślono hebla, którego Gr00by by nie zabił
Gr00bY - 2009-11-05
Wymysliłem już taki którego nie będe w stanie zabić - 320x32 - tarcza ORO do EVO + DS2500/DS3000, ale to idzie do crx'a TA edition
Pati - 2009-11-05
i sadzisz ze go nie zakatujesz? daj spokoj...
darek - 2009-11-05
ładniusie te hamulce, czy Twoja teoria odnośnie dobrego i wystarczającego setupu oro 262mm + ds jest już nieaktualna?
Gr00bY - 2009-11-05
Jest nadal aktualna. I narazie sprawdza się lepiej niż Wilwood Zobaczymy Wilwood podejście drugie
Gr00bY - 2009-11-19
Traction bar zamontowano, dorobiono mocowanie poduszki silnika do niego, zamontowano cambery na tył i jutro od rana ustawianie zbieżności/pochyleń/kątów wyprzedzenia zwrotnicy.
Czy ktoś może mi podać te dane jak wyglądają w seryjnym ITR?
HIO - 2009-11-19
Mr. Google
gooffy - 2009-11-23
Gr00bY napisał/a: | Traction bar zamontowano, dorobiono mocowanie poduszki silnika do niego, |
Gr00bY - 2009-11-26
Generalnie dzisiaj hondzina zaliczyła pierwszego trackdaya od bodajże roku. Prowadzenie, hamowanie, śmoc i jej dostępność wszystko mistrz Jestem mega zadowolony z obecnych ustawień geometrii. Co ciekawe miałem też kilkanaście przejazdów M3 E36 oklatkowanym i pomimo, że zrobiłem nim najlepszy czas ze wszystkich uczestników to i tak byłem 1.5 sekundy wolniejszy niż civiciem :o Próba była niespecjalnie szybka bo od 50 do 160km/h czyli dwójka i trójka, ale była i hopka przy 140km/h połączona z prawym zakrętem pare szykan, slalomik więc wszystkiego po troszku. Wieczorem powrzucam jakieś z fotki z imprezy.
rdk - 2009-11-26
wow. najs
dobry ogarniacz z Ciebie [nie mylić z zaganiaczem ]
Wojti - 2009-11-26
No i teraz widac co tak naprawdę wymiata na zakrętach.
Gr00bY - 2009-11-26
gooffy - 2009-11-26
Pięknie Grubasie
Gr00bY - 2010-02-24
Po 6-ciu latach służby Civic w końcu wylądował u lakiernika. Z wstępnej rozbiórki zdjęć brak, ale nie ma takiej tragedii. Z lewej gorszej strony brakuje kawałka progu, reperaturka wlewu paliwa i błotnika. Z prawej próg cały i tylko reperaturka błotnika. Więcej foto niedługo. Stay tuned
gaseb - 2010-02-26
dawaj fotki z prac lakierniczych
Gr00bY - 2010-02-27
Pomocnik lakiernika śmiga z nikonem całymi dniami także podobno dokumentacja jest Jak coś mi podeśle to wrzucę.
Emre - 2010-02-27
Gr00bY napisał/a: | Pomocnik lakiernika śmiga z nikonem całymi dniami |
to ch.. nie pomocnik!
Gr00bY - 2010-02-27
Pomagał rozbierać wnętrze i ogarnia mi elektryke i wnętrze, żeby to kiedyś wyglądało jak człowiek.
Gr00bY - 2010-04-01
Pati - 2010-04-01
prima aprilis?
rdk - 2010-04-01
nie myślałeś o zmianie koloru jak już tak wszystko ładnie malowałeś?
czerwony trochę oklepany
Gr00bY - 2010-04-01
Wiem, że data trochę nie poważna, ale taki dzień wybrał lakiernik na poinformowanie mnie o postępach w pracach Oklepany to jest biały. Czerwony był jest i zawsze będzie szybszy. Samochód z wyglądu składam w oryginał więc i kolor pozostaje blisko oryginalnego R63.
the_havran - 2010-04-02
widziałem tą fote na "nie twoim" telefonie
Gr00bY - 2010-04-11
Powoli do przodu. Heble sprzymiarkowany
Między felgę a tarczę musiał pójść mały dystans bo jednak zbrakło miejsca na brembusa.
Gr00bY - 2010-04-15
Fak ten hebel to nie do tego tematu. Hebel idzie do CRX'a
A tu mały update:
rdk - 2010-04-20
naklejka na szybie niszczy
ładnie, niech ktoś Ci ogarnie sesyjkę co by podziwiać świeży lakier
p.s. hebel menski
Gr00bY - 2010-04-21
Sesyjka będzie jak dopieścimy wszystko w sensie jak przyjdą jebane zapinki z ASO.
Vonter - 2010-04-22
W Łodzi Cię chętnie przygarnę pod aparat
Gr00bY - 2010-05-28
gusbo - 2010-05-28
Wygląda zacnie! Będziesz ogarniał te czerwone paski?
rdk - 2010-05-28
jest dopsz
gaseb - 2010-05-28
to co wpadasz na spot niedzielny?
Gr00bY - 2010-06-01
No może w tą niedzielę wpadne
the_havran - 2010-06-01
wpadaj wpadaj, to i ja napłynę
Gr00bY - 2010-06-07
Na szybko z malpki. Jak dostane foty z sesji to wrzuce jakies lepsze.
darek - 2010-06-07
Pytanie. Jak rozwiązałeś temat z rozdziałem siły hamowania przód/tył mając wilwooda z przodu i tył seryjny?
Gr00bY - 2010-06-07
Tył nie jest seryjny. Jest zacisk EP3, tarcza 260mm i klocek DS2500. Więc balans jest bardzo przyzwoicie zachowany...
darek - 2010-06-07
Gr00bY napisał/a: | Tył nie jest seryjny. Jest zacisk EP3, tarcza 260mm i klocek DS2500. Więc balans jest bardzo przyzwoicie zachowany... |
Dzięki, nie mogłem dojrzeć na zdjęciach.
gaseb - 2010-06-07
nie no kozak jest na tym kole
Gr00bY - 2010-06-07
Heh, a jeszcze w zeszłym roku jak była zardzewiała i koło brudne wszyscy mówili jak jeden mąż, że c.h.u.jo.w.e.
The Player - 2010-06-07
Ciekawe jakby się w bieli prezentowały na tej czwórce.
gaseb - 2010-06-07
to właśnie szczegóły czynią auto kozakiem lub ch0jem
Gr00bY - 2010-06-08
The Player napisał/a: | Ciekawe jakby się w bieli prezentowały na tej czwórce. |
Chwilowo nie czuje potrzeby sprawdzania bo są w sumie nowe.
BTW -
Lucky - 2010-06-08
Straaasznie znieksztalcona bryla.
podlez - 2010-06-08
autko prześliczne, ale ta fota jest wg mnie blee
Grzesieek - 2010-06-08
A mi się fota podoba
DODi - 2010-06-08
Gr00bY, dobra fota. Auto tez coraz ładniej wygląda.
gaseb - 2010-06-08
troche zniekształcona ale ma w sobie coś.
Gr00bY - 2010-06-08
No jak rybą to musi być zniekształcona. Bedzie pare sztuk z tej serii i pare normalnych statycznych nie małpką robionych.
Worm#21 - 2010-06-08
podlez napisał/a: | autko prześliczne, ale ta fota jest wg mnie blee |
ee fotka własnie niezła ładnie,ładnie
Pzdr
Gr00bY - 2010-06-21
Dareko - 2010-06-21
mega szeroki kąt
ale fajne
Mlody_ - 2010-06-21
moze mi ktos napisac na pw jak sie tworzy takie foty ????
Dareko - 2010-06-21
Mlody_ napisał/a: | moze mi ktos napisac na pw jak sie tworzy takie foty ???? |
albo bardziej hardkorowo
Gr00bY - 2010-06-26
the_havran - 2010-06-26
wiesz że jest dobsz, bijaaacz!
Wojti - 2010-06-27
Ładnie, ładnie..
Vonter - 2010-06-27
Co to za brak kawałka paska na tylnym? Nie dbasz o nią czy co?
Gr00bY - 2010-06-28
Willy wymieniony. 280=>310
Yeti - 2010-06-28
czy już możesz zrobić stoppie?
ultkolo - 2010-06-28
310 w c4g Masakra jakaś musi być terac przy hamowaniu...???
Deox - 2010-06-28
Pięknie teraz wygląda ten hebel i oczywiście lakier też daje radę.
darek - 2010-06-28
Boże ty mój. Lubisz mieć dużo cali chłopaku
Gr00bY - 2010-06-29
No prawie robi stoppie. Teraz zostało wnętrze do ogarnięcia i silnik i koniec
KAMILcom - 2010-06-30
i to jest słuszny mod z myślą o turbo. mi sie wydawało że 262mm przy 700kg to dużo konkretnie musi sie to prezentować na żywo skoro ledwo wchodzi w felge .
Sivus - 2010-06-30
KAMILcom napisał/a: | konkretnie musi sie to prezentować na żywo skoro ledwo wchodzi w felge |
faktycznie pięknie współgra z felgą!
rdk - 2010-07-01
nie wyobrażam sobie jak to teraz musi hamować
a wygląd - bajka
GrzechZ - 2010-07-11
Obwachana wczoraj na Wyrazowie, hebel robi wrazenie
|
|