|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
AMS Performance - Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!
Rysiek@AMS - 2008-10-31 Temat postu: Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack! 3 tygodnie temu zaczelismy przygotania naszego EVO X na Finaly Super Lap Battle Time Attack w Californi ktore sie odbywaja 12 Listopada.. Auto bedzie konkurowalo w klasie ulicznej...
EVO po powrocie z FireBall Run 2 ( cos podobnego do GumBall rally)
Piatek 9-10-08
Kit do usuniecia A/C
Dieta sirodka
13-13-08
Usuniecie fabrycznego dachu w przygotowaniach na AMS Carbon Kewlar dach
14-10-08
Maska i bagaznik Dry Carbon s Seibon oraz APR lip
Usuniecie fabrycznego dachu
15-10-08
Here are some pictures Ivan was talking about on how beefy the bracing and chassis support is on the X. Hence why she is such a fatty
Here are some early pics of our Carbon/Kevlar Roof. Our standard version is just standard Carbon fiber.
[b]16-10-08
Ivan just installed the Aerocatch hood pins....and he did an AWESOME job!
17-10-08
18-10-08
Instalacja Dachu z carbonu
Prototyp AMS EVO X turbo Kit z (po angielsku) Casted kolektorem
No I kilka fotek z wczorajszego testu na torze (30-10-08
A co o moce silnika, moge powiedziec ze przy gume rozmiaru 295 nie bylo problemu dryftowac
Gumka23 - 2008-10-31
Kolejny projekt, kolejny brak slow. Niewiarygodni jestescie.
Yeti - 2008-11-01
fajne te aero hood piny...
i cała reszta też
Hondata - 2008-11-01
SZAŁ *UJA ...
PMW - 2008-11-02
miażdży dydy
Deox - 2008-11-02
Piękność.
Matey - 2008-11-02
rewelacyjny ten dach...
Decado - 2008-11-07
Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba?
gaseb - 2008-11-07
Decado napisał/a: | Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba? | jak redukcja masy to na maxa
Grzegorz - 2008-12-02
Masakra
zrobicie tak GT4
Pawco - 2008-12-02
Aż sie nudne robi komentowanie tego co wyczyniają chłopaki z AMS-u bo to jakiś kosmos i za każdym razem kopara opada do samej piwnicy
Grzegorz napisał/a: | zrobicie tak GT4 |
taaaaaa i może jeszcze swoje byś poświecił z ciężkim sercem zresztą ja bym poświęcił bez wahania
Rysiek@AMS - 2008-12-08
Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:
A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine!
Yaca - 2008-12-08
świetny projekt
Rysiek@AMS - 2008-12-22
Kilka zdjec z postepu naszego projektu.
[SIZE="2"]W drodze na zamaczanie w kwasie[/SIZE]
[SIZE="2"]Po powrocie[/SIZE]
[SIZE="2"]no i ostra dieta
[/SIZE]
Rysiek@AMS - 2009-01-08
Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.
A teraz kilka fotek z naszego postepu.
Rama na podnosniku…
Maly meeting przed zaczeciem pracy
Progress na klatce…
Tylnia rama po modyfikacjach
Testowanie zawieszenie
Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi
Justin spawa punkty mocowania drzwi
Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki
Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym
Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.
Tylnie drzwi z oknami leksanu
Srobki mocujace tylnie drzwi
punkty mocowania drzwi…
Yeti - 2009-01-09
zaawansowane stadium anoreksji
Rysiek@AMS - 2009-01-22
Kilka nowych fotek progresu:
Ivan bebeszy przednie drzwi
postemp przy klatce
Ivan rzeznik B]
[B]Przednie drzwi
dalszy progress przy klatce
Przymirzenia siedzenia kierowcy
auot powycinane jak ser FTW!
Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie
Spawy na wzmocnienie
Przymierzenia reszty paneli
Ivan orbi klamke do drzwi
Zkonczona klamka do drzwi
rdk - 2009-02-04
ja tak myślę Rysiek, że Mitsubishi powinno się od was uczyć
Japoniec - 2009-02-04
Ten stopien perfekcyjnego wykonania mogę określić jedynie zboczeniem
rdk - 2009-02-05
jestem ciekaw jak AMS zaczynał
Rysiek@AMS - 2009-02-17
Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:
Zaczecie prac przy wide body kit...
Ivan klepie fabryczny blotnik..
Tony wsapwa przedluznie blotnika
& Shane wykancza aby ladnie linie plynely
Pierwszy prototyp blotnika
blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!!
Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly
Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy
Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku
Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia
gotowe na przymierzenia silnika
Progres przy klatce..
Matt konczy spawanie szkieletu..
Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia
Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall
AP podnosniki
troszke wiecej progresu przy klatce
Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa
Klatka prawie zkonczona
Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia
Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej
kilka godzin puzniej...
Ivan przygotowuje deske na tapicerke...
ze skory aligatora i strusia haha JDM special!
Dumny ivan...
Justin mazy za kierownica
Yeti - 2009-02-18
strasznie głęboko siedzi kierowca...
Rysiek@AMS - 2009-02-18
Yeti napisał/a: | strasznie głęboko siedzi kierowca... |
Siedzenie kierowcy jest umieszczone dalej aby uleprzyc dystrybucje wagi.
Rysiek
Yeti - 2009-02-18
ciekawy patent
Rysiek@AMS - 2009-03-09
Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:
Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell)
AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe)
Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza
Lusterko tylniego widoku
ATL bak paliwa gotowy do instalacji
Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa
Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu ..
Inny kat
Bak podlaczony
Ivan zklada tylnie panele podlogi
Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton
Wykonczona tylnia sekcja
laciu - 2009-03-25
fajny materiał o AMS w OPT z 23.03 był szkoda że o Tym evo nie było ani słowa...
Rysiek@AMS - 2009-03-31
kilka fotek postepow budowy:
Tylnia podloga
jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!!
Od lewej: Justin, Marcin & Ivan...
Dolot do intercoolera
Ivan przymierza chlodnice
Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan
Koncowe sbiorniki do FMIC
Nasz szalony sytem wydechowy...
Justin skladajac wydech
rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi
Rysiek@AMS - 2009-04-14
Ponownie dziekuje za pozytywne komentarze. Takze wiem ze cierpliwie czekacie na wiecej ralacji wiec oto kilka fotek z najnowszych postepow przy budowie:
Rury do intercooler i prototyp przedniego splitera
tak mniejwiecej bedzie wygladalo wyjscie wydechu przez drzwi
prototyp odlotu od intercoolera
[SIZE="4"]
a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi [/SIZE]
z powazaniem
Ryszard Karbowiak
Yeti - 2009-04-14
nie ma to jak dobry grill
ember - 2009-04-14
Rysiek@AMS napisał/a: |
prototyp odlotu od intercoolera |
ten odlot w jakis znaczacy sposob wplynie na efektywnosc dzialania IC?
Rysiek@AMS napisał/a: | a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi |
masakra
rdk - 2009-04-15
o dżizaz. fajnie wygląda ic'ek z tym zbieraczem powietrza
ogień z drzwi jest fajny, chyba trzeba uważać na te sztuczki
Pati - 2009-04-15
idealne do jazdy w korkach
rdk - 2009-04-15
chyba ze takim evo jeździł byś na taxi [w końcu 4 drzwi] to możesz karać klientów jak nie zapłacą
Rysiek@AMS - 2009-04-27
Dziekuje bardzo za mile komentarze. We really appreciate them!
Kilka nowych fotek postepu przy budowie:
Shane wykancza usuniecie klamek
Ivan i Martin rozawzaja nad kolami/oponami
Justi buduje wylot od chlodnicy
zkonczony prototyp wylotu z kartury
[bwylot w versji aluminiowej [/b]
widok sirodka
usuniety z auta
usunieta klapka od baku
AIM dash zamontowany na kolumnie kierowniczej
obecne kola/opny- po pierwszy wyscigu planujemy zalozycz nasz zestaw szerokich blotnikow wiec kola i opny sie zmienia
Yeti - 2009-04-27
zrobić z kartonu, pomalować sprayem i od razu wygląda lepiej
Rysiek@AMS - 2009-05-07
Z przyblizajazca sie data wyscigow budowa naszego evo jest w przyspieszonym tepie. W zeszla niedziele mielismy zlot samochodowy na ktorym okazalo sie 1,000 ludzi. Podczas tego zlotu pierwszy raz pokazalismy nasze evo publicznie, a oto kila zdjec z przygotowan :
Joe przygotowywuje tylni zdezak do malowania
Przygotowania evo na malowanie
Nasza chamownia przerabiana w komore malowania
wiecej przygotowan...
W drodze na malowanie
finalowe przygotowania przed malowaniem
Shane i Corey miksuja farbe
Shane sprawdzajac mieszanke
Corey ustawia pistolet do malowania
Evo po pierwszej warstwie farby
skonczone
z powrotem na fabrykacji
Shane I corey - dwojka odpowiedzialna za malowanie
A to jak evo wygladalo podczas zlotu
Poniedzialek po zlocie...
[B]Linie powietrza do podnosnikow
[B]Justin testuje ustawiane swaybars
rdk - 2009-05-20
nie no to jest jakaś masakra
czarny mat niszczy, zajebisty kolor... no i jak zwykle - pełen profesjonalizm
Rysiek@AMS - 2009-06-02
Czas na kilka nowych fotek. Projekt posunol niezle do przodu, planujemy EVO testowac na torze w przeciagu dwoch tygodni. Pierwszy wyscig na ktorym auto bedzie debutowac jes w Autboahn Country club ktory takze jest 40 min od nas wiec wszystko wyglada pomyslnie
Oto kila zdjec z postepow ( okolo 100 wiecej jest nz naszej stronie w galerji)
A oto link do naszej galeri ( nowe zdjecia zaczynaja sie na stronie 14)
http://www.amsperformance...4186&g2_page=14
Hikiel - 2009-06-02
Zapowiada sie bardzo ciekawie. Trzymam kciuki!
Rysiek@AMS - 2009-06-17
Ostatnie kilkanascie dni to mozna opisac wrjactwem! Druzyna praktycznie pracowala dzien i noc ale w koncu EVO zostalo zlozone do kupy oraz takze przeszlo pierwszym testa na torze. Oto kilka fotek z ostatecznych robut oraz fotki z testow na torze:
Justin zainstalowal suspension potentiometers, czyli czujniki ktore mierza ruchy zawieszenie.
Tunel walu byl oblozony matrialami odbijajacymi cieplo
finalowa versje dolotu powitrze do chlodnicy na wode i olej
A oto kilka zdjec z testow na torze:
Wiecej zdjec z budowy oraz z testow mozna znalesc w naszej oficjalnej galerji tutaj:
http://www.amsperformance...4186&g2_page=21
A apropo testowania. Auto zpisalo sie bardzo dobrze, az bylismy zdziwieni ze braku problemow. Evo bylo testowane na niskim ustawieniu boostu wldajac 470 KM na kolach. Z wstepnym ustawieniem zawieszenia oraz aero i przy BARDZO lekkiej jazdzie ( szef chamowal duzo przed strefami chamowania) nasze evo okrazylo Autobahn south w 1:29:xx ktore nas niesamowicie zdziwilo. Nasze ostatnie Time attack EVO VIII ( http://www.amsperformance...meattackevo.php ) mialo rekordowe okrazenie na tym torze w strefie 1:28 wiec jestesmi pewni ze dobre 6-7 secund bedzie mozna poleprzyc. Pewnie nawet wiecej jak zalozymy przedni splitter oraz plaska podloge. Takze zauwazylismy ze zawiesznie nie mialo wystarczajaco podruzy ( droop travel) I evo w zakretach podnosilo przednie sirodkowe kolo... wiec jest naprawde duzo do poprawki.
Obecnie korektujemy wszystkie sprawki i planujemy dalsze testowanie w czwartek i piatek. Dzisiaj takze evo bedzie obklejone zpowrotem z kolory NOS Energy drink a w Sobote debut na pierwszej imprezie, Redline Time Attack @ Autobahn Country Club Joliet IL.
Filmiki i dalsze relacje w krotce!
Z powazaniem
Ryszard.
|
|