|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Ankiety - NA is the best or Turbo is better?
Deox - 2007-03-27 Temat postu: NA is the best or Turbo is better? Którą drogę byście obrali modyfikując własne auto?
Opcja numer jeden - Naturally Aspirated. Kosztowna i bardziej precyzyjna zabawa wymagająca cierpliwości i czasu w dopieszczaniu końcowego efektu.
czy....
Opcja numer dwa - Turbo. Moroczna i bardziej kusząca część tuningu swoja prostotą i potęgą.
Którą drogę obierzesz Ty młody padwanie?
UPADTE:
Wiseguy popsuł mi plan i musze updatować. Doszła Opcja numer 3 - Kompresja.
Wiseguy - 2007-03-27
Numer 3 - kompresor
Deox - 2007-03-27
Wiseguy napisał/a: | Numer 3 - kompresor |
Dobra dodamy opcję numer 3.
kamilos - 2007-03-27
NA all the way baby
Kevin - 2007-03-27
NA!
.::SCR::. - 2007-03-27
Tak przy okazji N/A --> Naturally Aspirated
Wszystko zależy od auta
Najogólniej mówiąc FWD N/A i RWD Turbo. Honda to tylko N/A.
Deox - 2007-03-27
Dzięki. Już poprawiam.
.::SCR::. napisał/a: |
Wszystko zależy od auta
Najogólniej mówiąc FWD N/A i RWD Turbo. Honda to tylko N/A. |
Jest w tym racja.
kamilos - 2007-03-27
dla scislosci to nie N/A tylko NA
GaRaż - 2007-03-28
Deox zagarneles moje teksty , NA is only way , NA chyba tak naprawde wlasnie daje poczuc silnik, szczegolnie jak juz jest ostro nadlubany , ta jego twarda praca na wolnych jak ma dowalone CR, dzwiek hehe, zupelnie inny swiat i nie ma chyba co porownywac do turbo hehe
Deox - 2007-03-28
Garaż czerpałem wenę z rozmowy z Toba na gg.
raceboarder - 2007-03-28
Naturally Aspirated rulez !
zagłosowane
Japoniec - 2007-03-28
Wsiadam rano do auta przekrecam kluczyk , auto lekko mruczy , silnik sie nagrzewa , jade do pracy spokojnie , gdy temp stabilna , wciskam gaz 3 , 4 , tys obr 5 VTEC w pelni krece do 7 z hakiem , przez kolektor leca spaliny wala w tlumik jak oszalale , ryk , dolot , pokonuje zakrety , redukcje , przepiecia ... tak jednak wole NA
Jednak turbo daje nieporownywalnie wieksze mozliwosci.
Kiedys dawno temu w Best Motoring byl taki wyscig scigaly sie auta na torze NA i Turbo w tym NA integra i tak jezdzily te grubo tuningowane fury po tym torze , auta z turbo na poczatku na przedzie ale z okrazenia na okrazenie coraz bardziej slably , doszlo to takiej sceny ze koles w ITR z rykiem smiechu na gebie mijal RX7 ktory mial przewage nad nim spora ale po 6 okrazeniach auta turbo zaczely slabnac to dosc czesty minus jesli chodzi o auta turbo poprostu po ilus tam okrazeniach na torze przy pelnym bucie turbo silniki grzeja sie bardziej niz NA i tu rosnie przewaga NA nad Turbo jesli chodzi o tory. Oczywiscie sa rozne klasy aut tak wiec nie ma co odnosic sie do kazdego przypadku tak samo.
Ja wole osobiscie NA bo daje mi wiecej frajdy krzesanie konikow nawet tych kilku niz dmuchnac odrazu wiecej . Eksperymentuje sobie z dolotami w wydechami , sprzeglami itp . Turbo napewno chcialbym miec ale nie wiem czy starczy mi checi i zapalu wogule by sie bawic jeszcze w hondy to raz dwa chyba wole nie patrzec na poziom paliwa przez palce i udawac że sp.. masakrycznie , kanapowcem nie zostane bo mysle o wladcy pierscieni OOOO S3 lub TDI A3 mocno zgrzebanej w swoim czasie , jednak jesli chodzi o frajde to NA w Hondzie daje mi nieporownywalnie wiecej niz jakbym mial teraz jeszcze spalac sie robota przy turbie.
Wiseguy - 2007-03-28
Ja jestem alternatywny
Kompresor rulez
bobas - 2007-03-29
heh widze że większość za NA, ja nie byłem w tej kwestii inny
WestSSJDM - 2007-03-29
zdecydowanie NA
SAMAEL - 2007-04-15
hmmm za dużo tu hond zdecydowanie czuję sie jak na streetshadows ....
"wrum pssshhht ! wrum pssshhht !"
"whos there ??"
"turbo baby"
hondy są fajne, i mają vtec, ale fajniejsze są hondy, co mają i vtec i turbo
by the way..... DSM POWER GUYS
Kevin - 2007-04-15
SAMAEL napisał/a: | hmmm za dużo tu hond zdecydowanie |
dlatego ludzie pracujta nad tym, żeby tu byli ludzie z innej beczki! SAMAEL jak masz ziomków swoich co lubią Japońcką motoryzację, to zaproś ich do Nas!
SAMAEL - 2007-04-18
postaram sie trochę rozrelkamować forum.
Deox - 2007-04-18
SAMAEL napisał/a: | postaram sie trochę rozrelkamować forum. |
No to spuer.
Kevin - 2007-05-07
Ja zapraszam nowych do czytania ankiet! Kto jeszcze lubi NA, a kto turbo?
the_havran - 2007-05-07
Jeśli RWD to tylko NA
rdk - 2007-05-07
ja tam sam niewiem... chyba bede musiał mieć dwa auta, jedno NA drugie Turbo i wtedy powiem
Peter - 2007-05-07
Turbo, turbo i jeszcze raz turbo nawet z boost-cut`em.
kashmere - 2007-05-07
the_havran napisał/a: | Jeśli RWD to tylko NA |
Kevin - 2007-05-07
kashmere napisał/a: | the_havran napisał/a: | Jeśli RWD to tylko NA |
|
havran chciał chyba napisać FWD, ale mu się literki pomyliły!
rdk - 2007-05-07
Peter napisał/a: | Turbo, turbo i jeszcze raz turbo nawet z boost-cut`em. | nawet jak się kręci silnik tylko do 4tyś
adrian - 2007-05-07
only NA
the_havran - 2007-05-07
Kevin napisał/a: | kashmere napisał/a: | the_havran napisał/a: | Jeśli RWD to tylko NA |
|
havran chciał chyba napisać FWD, ale mu się literki pomyliły! |
O kur**** ale strzeliłem
Oczywiście że chodziło mi o FWD
Chociaż miałem FWD Turbo i było spoko
Krychu - 2007-08-26
NAturalnie opcja nr. 1, ale tylko w FWD. W przypadku RWD i AWD wolałbym jednak turbo
(no moze dla S2K i NSX'a wyjatek, niech pozostaną NA jak na [H] przystało)
OLO - 2007-08-26
Nie mam zbytnio rozeznania ale chyba NA daje więcej frajdy bo nie jest tak łatwo jak w przypadku Turbo... W NA żeby zrobić więcej koni trzeba się pobawić w dolot, wydech, wałki, ecu itd. a w przypadku Turbo podpinasz się na chwile do kompa i masz np. 50KM więcej. Jest to znacznie tańczy sposób ale chyba nie ma się z tego takiej radochy. Przynajmniej ja bym chyba nie mial
pzdr.
rdk - 2007-08-26
dla mnie każdy tuning to frajda i każde podnoszenie mocy to frajda, więc trudno się mi okreslić - NA jest fajne do pewnego stopnia. później jest uciążliwe i sobie nie pobrykasz. tzn pobrykasz ale po bułki nie pojezdzisz. ciężko wyczuć co bym chciał bardziej, tzn którą drogę obrać
huzar105 - 2007-08-27
Najlepsze są silniki Wankla!
Spinache - 2007-08-28
Szczególnie biorąc pod uwagę koniecznosć wymiany apex seals co drugi miesiąc
Co do tematu zaś: N/A, bo najbardziej odpowiada mi reakcja na gaz i sposób rozwija nia mocy przez co auto jest użyteczne. Zaraz potem kompresor jako podbicie do potęgi ntej charakterystyki N/A. Turbo to nie moja bajka, miałem i już nie chcę.
huzar105 - 2007-08-28
Spinache napisał/a: | Szczególnie biorąc pod uwagę koniecznosć wymiany apex seals co drugi miesiąc
Co do tematu zaś: N/A, bo najbardziej odpowiada mi reakcja na gaz i sposób rozwija nia mocy przez co auto jest użyteczne. Zaraz potem kompresor jako podbicie do potęgi ntej charakterystyki N/A. Turbo to nie moja bajka, miałem i już nie chcę. |
To spróbuj się kiedyś przejechać auto z bi turbo... Lag jest tam praktycznie pojęciem niewystępującym...
Spinache - 2007-08-28
Przyjmij do wiadomości że jeździłem i nadal nie chcę mieć takiego auta. Takie mam zdanie, takie mam upodobania i nic na to nie poradzisz.
huzar105 - 2007-08-29
Spinache napisał/a: | Przyjmij do wiadomości że jeździłem i nadal nie chcę mieć takiego auta. Takie mam zdanie, takie mam upodobania i nic na to nie poradzisz. |
Nie obchodzą mnie Twoje upodobania. Po prostu nie lubie jak ktoś herezji sieje
Majstor - 2007-08-29
Troszke chłopaki sie wyluzujcie po co sie tak spinacie To i to ma swoje zalety .
Wiseguy - 2007-08-29
Ja zmieniam zdanie w obecnym samochodzie w gre wchodzi tylko NA, reszta to zło
kashmere - 2007-08-29
Majstor napisał/a: | Troszke chłopaki sie wyluzujcie po co sie tak spinacie To i to ma swoje zalety . |
chyba chciales napisac po co sie tak spinache
N/A -> ponizej 3,0L padaka
Turbo-> ponizej 2500RPM padaka
Kompresor-> daje rade
Krychu - 2007-08-29
Cytat: | NA -> ponizej 3,0L padaka |
huzar105 - 2007-08-29
kashmere napisał/a: | Majstor napisał/a: | Troszke chłopaki sie wyluzujcie po co sie tak spinacie To i to ma swoje zalety . |
chyba chciales napisac po co sie tak spinache
N/A -> ponizej 3,0L padaka
Turbo-> ponizej 2500RPM padaka
Kompresor-> daje rade |
hehe dobre
Najlepiej jak kompresor z turbo... W stanach są takie projekty ciekawe jak to jeździ
Spinache - 2007-08-29
Cytat: | Nie obchodzą mnie Twoje upodobania. Po prostu nie lubie jak ktoś herezji sieje |
Może i mam inne zdanie ale nie byłem wobec Ciebie niemiły, tak jak Ty teraz jesteś wobec mnie. Weź proszę na wstrzymanie, nie widzę w swoim zdaniu żadnej herezji, nie lubię turbo i nie widzę dlaczego komukolwiek miało to przeszkadzać. Mam swoje zdanie w tym temacie i nie zamerzam znosić jakichś wrzutów bo ośmielam się myśleć inaczej niż Ty. Bardzo chwalono mi to forum jako przyjazne miejsce, może dasz radę się dostosować? Pozostawiam pod rozwagę, tak na chłodno.
pavo - 2007-08-29
Ja bym chcial i jedno i drugie z bardzo wielu powodow o ktorych mozna by pisac i poisac ale nie stac mnie na chwile obecna na dwa wozki wiec pozostaje tylko N/A
kashmere - 2007-08-30
huzar105 napisał/a: | kompresor z turbo.. |
w Polsce tez takie cos jezdzi:
http://moto.wp.pl/kat,159...ml?ticaid=145f0
rdk - 2007-08-30
Panowie... jest miło i ma tak zostać - nie zmuszajcie administracje do usuwania postów
huzar105 - 2007-08-30
Widziałem to już kiedyś, aczkolwiek pewnie ma się nijak do silnika w imprezie
Majstor - 2007-08-30
A ja widzialem tego golfa jakos do mnie nie przemawia taka dłubanina ciekawe ile to pojezdzi pewnei sie szybko wysra tak jak traktowanie nieieckich disli bez wyczucia
Cino - 2007-08-30
Poczatkowo bylem za Turbo, jeszcze jak kilka trojmiejskich hond wyjechalo z ssg to wogole jaralem sie tym turbo. jednak z czasem cos mnie przyciagalo w kierunku NA , i obecnie tylko i wylacznie NA, jak czytam, przegladam projekty tylu aut, czas , serce i siano wlozone w te auta to jednak NA chyba daje wieksza satysfakcje. Takze jesli chodzi o mnie NA
kashmere - 2007-08-30
Jednak turbo jest najlepsze W dodatku polaczone z podtrzymaniem turbo :
http://youtube.com/watch?v=WTAPpsL2xOU
A tak zapytam:
Ile z tych 19 osob, ktore zaglosowalo na N/A jezdzilo kiedys samochodem z turbo zeby sie wypowiadac? Sadze ze ankieta malo miarodajna bo N/A to jezdzil chyba kazdy majacy prawo jazdy, a turbo to juz gorzej
Ale ze mnie brutal
edit: N/A nigdy wam tego nie da: http://youtube.com/watch?...related&search=
Krychu - 2007-08-30
N/A = not avaible
NA = Naturally Aspirated
jak ktos chce jakies "N/A" to musi chyba silnik wyciagnąć
kashmere - 2007-08-30
Krychu napisał/a: | N/A = not avaible
NA = Naturally Aspirated
jak ktos chce jakies "N/A" to musi chyba silnik wyciagnąć |
http://en.wikipedia.org/w...spirated_engine
bedzie mnie tu pouczac
Lubczan - 2007-08-30
kashmere napisał/a: | http://youtube.com/watch?...related&search= |
O KU*WA
Krychu - 2007-08-30
kashmere napisał/a: | bedzie mnie tu pouczac |
bede bede
Cytat: | N/A Not Applicable
N/A Not Available
N/A Naturally Aspirated (non-turbocharged/non-supercharged engine)
N/A Never Again
N/A No Answer
N/A Non Action
N/A Non Alcoholic
N/A Non-Aspirated (engine)
N/A North America
N/A Not Acceptable |
dla mnie jedynym poprawnym skrótem jest NA, a n/a to z głupoty zaczeli używać i sie tak z błędem rozprzestrzeniło
ogladasz specyfkacje auta: klima - n/a, abs - n/a (...) engine aspiration - n/a ?! no jak ^&%@# n/a, albo NA albo Turbo
kashmere - 2007-08-30
Krychu, oczywiscie znam inne znaczenia N/A
Krychu napisał/a: | N/A Naturally Aspirated (non-turbocharged/non-supercharged engine) |
sam sie wkopales
Krychu - 2007-08-30
zadna wpadka, wiem co wklejam
niektórzy piszą N/A i niektórzy piszą V-TEC
ja wole NA VTEC
huzar105 - 2007-08-30
JA tam najbardziej lubie swój rower! Razem z nim sobie pedałuje i nie mam takich problemów jak Wy!
rdk - 2007-08-30
kashmere napisał/a: | Ile z tych 19 osob, ktore zaglosowalo na N/A jezdzilo kiedys samochodem z turbo zeby sie wypowiadac? Sadze ze ankieta malo miarodajna bo N/A to jezdzil chyba kazdy majacy prawo jazdy, a turbo to juz gorzej | a ja się zapytam:
Czy trzeba skończyć szkołe filmową i nakręcić 20 filmów pełnometrażowych aby zostac krytykiem filmowym?
kashmere - 2007-08-30
rdk napisał/a: | kashmere napisał/a: | Ile z tych 19 osob, ktore zaglosowalo na N/A jezdzilo kiedys samochodem z turbo zeby sie wypowiadac? Sadze ze ankieta malo miarodajna bo N/A to jezdzil chyba kazdy majacy prawo jazdy, a turbo to juz gorzej | a ja się zapytam:
Czy trzeba skończyć szkołe filmową i nakręcić 20 filmów pełnometrażowych aby zostac krytykiem filmowym? |
eh te wasze czepialskie przyklady.
film mozna ocenic po obejrzeniu, tak samo jak samochod turbo po przejechaniu sie nim.
To tak jak bys powiedzial ze wolisz komedie od horrorow, ale nigdy zadnego nie ogladales
huzar105 - 2007-08-30
kashmere napisał/a: | rdk napisał/a: | kashmere napisał/a: | Ile z tych 19 osob, ktore zaglosowalo na N/A jezdzilo kiedys samochodem z turbo zeby sie wypowiadac? Sadze ze ankieta malo miarodajna bo N/A to jezdzil chyba kazdy majacy prawo jazdy, a turbo to juz gorzej | a ja się zapytam:
Czy trzeba skończyć szkołe filmową i nakręcić 20 filmów pełnometrażowych aby zostac krytykiem filmowym? |
eh te wasze czepialskie przyklady.
film mozna ocenic po obejrzeniu, tak samo jak samochod turbo po przejechaniu sie nim.
To tak jak bys powiedzial ze wolisz komedie od horrorow, ale nigdy zadnego nie ogladales | JA lubie thillery
rdk - 2007-08-30
kashmere napisał/a: | eh te wasze czepialskie przyklady.
film mozna ocenic po obejrzeniu, tak samo jak samochod turbo po przejechaniu sie nim.
To tak jak bys powiedzial ze wolisz komedie od horrorow, ale nigdy zadnego nie ogladales | nie czepiam się poprostu uważam że nie ma co tak wszystkie odbierać, bo nie wiesz czym kto jeździł, choc masz duzo racji w tym co mówisz
Majstor - 2007-08-30
Audi co jest w N/A wygrało z SUBRU
http://youtube.com/watch?v=Yzjr19F5nHE
kashmere - 2007-08-30
oczywiscie ze wygralo bo ma duzo wiecej koni
glupie to Twoje porownywanie. Ale jak chcesz to masz: http://youtube.com/watch?v=WVye8P4VBrU
pavo - 2007-08-30
Panowie nie ma co sie przekonywac czy to lepsze czy tamto kazdy ma swoje zdanie na ten temat, a porownan w postaci filmikow kazdy moze pokazac setki.
Najwazniejesze w tym jest to zebysmy My byli z tego czym jezdzimy zadowoleni i ot cale meritum ... chyba
Wiseguy - 2007-08-31
pavo napisał/a: | Panowie nie ma co sie przekonywac czy to lepsze czy tamto kazdy ma swoje zdanie na ten temat, a porownan w postaci filmikow kazdy moze pokazac setki.
Najwazniejesze w tym jest to zebysmy My byli z tego czym jezdzimy zadowoleni i ot cale meritum ... chyba |
Dobrze gada polać mu
kashmere - 2007-08-31
Wiseguy napisał/a: | Dobrze gada polać mu |
no to jako moderator rusz tylek i pokasuj niepotrzebne posty tutaj
Wiseguy - 2007-08-31
Ja moreduje Subaru i Honde to nie moje podwórko
Fawor - 2007-09-11
Ten kto raz przejechał sie autem turbo nie chce już wrócić do NA. Na mnie nie zrobiła dużego wrażenia nawet przyjażdżka 800kg B18C NA..
Wiseguy - 2007-09-11
Fawor napisał/a: | Ten kto raz przejechał sie autem turbo nie chce już wrócić do NA. Na mnie nie zrobiła dużego wrażenia nawet przyjażdżka 800kg B18C NA.. |
Nie zgadzam się.
Kasik - 2007-09-11
ja tez sie nie zgadzam.. moze jestem inna ale trubo jakos nie robi na mnie wrazenie.. jedyne co mi sie podoba to pssss...
huzar105 - 2007-09-11
wolnossące 300 koni musi super jeździć
Majstor - 2007-09-11
A tutaj cały czas to samo ja sie zgadzam z Kasikiem pssssssssssss jest super ...:) dalje w dyskusje nie wchodzę :p
pavo - 2007-09-11
Fawor napisał/a: | B18C NA.. |
czy to napewno byl ten silniczek ??
Fawor - 2007-09-11
Wiem, co mowie Silniczek siedzi w jednym z fajniejszych autek JDM w Polsce.
Majstor - 2007-09-11
b18c6 moze to było ???????????/
Fawor - 2007-09-11
Nikt mi nie wierzy .....
mighty - 2007-09-11
mialem najpierw N/A, teraz mam turbo i wole bezapelacyjnie turbo
pavo - 2007-09-12
Fawor napisał/a: | Nikt mi nie wierzy ..... |
To nie tak ze nikt nie wierzy tylko ze sprowadzenie tego silnika z JAPAN jest strasznie kosztowna sprawa i nie wiem czy oplacalana. Za taki silnik zaplacilbym tyle co za moja BB wiec wiesz, no ale sa tez ludzie ktorzy z kaska nie maja co robic i sprowadzaja sobie takie cuda
huzar105 - 2007-09-12
pavo napisał/a: | Fawor napisał/a: | Nikt mi nie wierzy ..... |
To nie tak ze nikt nie wierzy tylko ze sprowadzenie tego silnika z JAPAN jest strasznie kosztowna sprawa i nie wiem czy oplacalana. Za taki silnik zaplacilbym tyle co za moja BB wiec wiesz, no ale sa tez ludzie ktorzy z kaska nie maja co robic i sprowadzaja sobie takie cuda |
Tak ogólnie to nie jestem w temacie o co chodzi? Co to za wyjątkowy silnik?
pavo - 2007-09-12
huzar105 napisał/a: | Tak ogólnie to nie jestem w temacie o co chodzi? Co to za wyjątkowy silnik? |
B18c
Majstor - 2007-09-12
poprostu z tym wierzeniem przyjmujmy pewnien margines błedu.:) wszystko jest mozliwe ..
Fawor - 2007-09-12
Użytkownikiem auta jest Arv, znany z CKPL. Wrzucił silnik na dzień przed imprezą w Grądach, której byłem jednym z głównych organizatorów. Engine siedzi w CRXie ee8, całość bardzo fajnie przygotowywana w kierunku różnego rodzaju track days'ów i lap race'ów. Koniec OT, bo i tak nie jest lepsze niż turbo
barteq - 2007-09-12
NA is best
turbo is shit
adrian - 2007-09-12
barteq napisał/a: | NA is best
turbo is shit
|
polac mu
czarna mamba - 2007-09-12
jezdziłem pare NA i mam kolejne T i głosuje za T
PS miałem B18C przed ARV hehe
pozdr
Fawor - 2007-09-13
nie nie, to pan wyżej mówi dobrze - jemu trzeba polać
A tak serio to zabawny jest właśnie ten podział między 'wolnossaczy' i 'turbiarzy'
Mati79 - 2007-09-14
jeżdziłem NA, pózniej miałem Turbo a tera znowu mam NA .... ale już niedługo
turbo jest jak zaraza ... z tego sie nie można wyleczyć
PAT - 2007-09-14
T jak T ale i tak T jest T
tomba - 2007-10-03
tak tak TURBO rules
se7en - 2007-10-03
chory na turbo... jestem...
Majstor - 2007-10-03
A w Audi 1.8 T mozna wstawić blow off ???
Proti - 2007-10-03
se7en napisał/a: | chory na turbo... jestem... |
podpisuje sie pod tym, ale fwd hondy bym zaturbionej nie chciał
Matey - 2007-10-03
Majstor napisał/a: | A w Audi 1.8 T mozna wstawić blow off ??? |
A czemu nie moznaby bylo ?
PAT - 2007-10-03
Proti napisał/a: | dpisuje sie pod tym, ale fwd hondy bym zaturbionej nie chciał |
nie marudz, daja rade!!
Proti - 2007-10-04
ziomie nie twierdze ,że nie, jak mnie mamba przewiuzł mało sie nie posikałem
ale balbym sie tak na codzien... no wiesz
PAT - 2007-10-04
Cytat: |
ziomie nie twierdze ,że nie, jak mnie mamba przewiuzł mało sie nie posikałem |
to i tak nie jest szybki civic haha
!markos - 2007-10-05
Matey napisał/a: | Majstor napisał/a: | A w Audi 1.8 T mozna wstawić blow off ??? |
A czemu nie moznaby bylo ? |
bo niektore silniki niespecjalnie dobrze to znosza i obawiam sie, ze 1.8t jest jednym z nich. ztcw tylko dv.
Majstor - 2007-10-05
no walsnie wiem i dlatego zadałem takowe pytanko ...
Deox - 2008-02-05
Może ktoś nowy zagłsuje?
adino1 - 2008-02-05
no ta ja...NA ! ! !
Tomek - 2008-02-05
Jakos tej ankiety nie zczailem
NA is the best.
ember - 2008-02-05
NA, NA i tylko NA
(ew. w ostateczności alternatywa )
Paco - 2008-02-05
NA NA zagłosowałem
Wojti - 2008-02-05
NA, ale dobre T nie jest złe !!
daniel86 - 2008-02-07
Każda opcja ma swoje zalety, ale ja mówię turbo is better
wojtek_dc5 - 2008-02-07
NA albo kompresor, dwie opcje moim zdaniem sa ok, kazda ma plusy i minusy. W NA krecisz do oporu, trzymasz na obrotach i do daje ci radoche w kompresorze masz plynny ciag przez caly zakres obrotow i tez jest cool. W NA masz radoche z dlubanie i wydawanie duzej kasy na mody, szukania paru koni, kompresor od razu daje tobie + 60
czarna mamba - 2008-02-28
wojtek_dc5 napisał/a: | NA albo kompresor, dwie opcje moim zdaniem sa ok, kazda ma plusy i minusy. W NA krecisz do oporu, trzymasz na obrotach i do daje ci radoche w kompresorze masz plynny ciag przez caly zakres obrotow i tez jest cool. W NA masz radoche z dlubanie i wydawanie duzej kasy na mody, szukania paru koni, kompresor od razu daje tobie + 60 |
w turbo tez zakrecisz sobie pod 10krpm i bedzie radocha z kręcenie
NA to przede wszystkim tuning "na raty" a nie duza kasa ...( w 98% przypadków )
a w Turbo musisz miec od razu kase na wszystko...
a grube T bedzie drozsze niz Grube NA...
carlose - 2008-03-11
mój głos również poszedł, oczywiści supercharger/kompreesor jeżeli chodzi o 100% przyrost mocy, mamy ciągle krzywą NA a przyrost niemożliwy dla NA
Matey - 2008-03-11
carlose napisał/a: | mój głos również poszedł, oczywiści supercharger/kompreesor jeżeli chodzi o 100% przyrost mocy, mamy ciągle krzywą NA a przyrost niemożliwy dla NA |
Ostatnio poczytalem temat z autem Carlose na CKPL i tez sklaniam sie do kompressora Moze i keidys u mnie zagosci.. Cos takiego jak ma Carlose.
Tomac - 2008-03-11
FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD.
Japoniec - 2008-03-19
Przecież nowy RS ma mieć 280 koni
!markos - 2008-03-19
Tomac napisał/a: | FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD. | powiedzial doswiadczony kierownik, ktory smigal juz wszystkimi kombinacjami
ja wybieram kompresor. dlaczego? zero laga, duza moc, charakterystyka zblizona do seryjnego silnika, przyzwoity stosunek $/hp.
em - 2008-03-19
Tez obstaje ze kompresor to najfajniejsza opcja do naszych wysokoobrotowych NA
Jaqb - 2008-03-19
moim zdaniem najfajniejsze jest NA, dzwiek ostrych walkow powala na kolana i powoduje slinotok, do tego pozniej mozna isc w dol i robic strokera i przy z 200hp w k20 robi sie 280
tylko niestety stosunek $/hp powala na kolana i bardzo nie wielu sie na to decyduje bo za pol tej kasy mozna miec 2x wiecej hp, ale moc przeciez nie jest najwazniejsz
Tomac - 2008-03-20
Jaqb napisał/a: | moim zdaniem najfajniejsze jest NA, dzwiek ostrych walkow powala na kolana i powoduje slinotok, do tego pozniej mozna isc w dol i robic strokera i przy z 200hp w k20 robi sie 280
tylko niestety stosunek $/hp powala na kolana i bardzo nie wielu sie na to decyduje bo za pol tej kasy mozna miec 2x wiecej hp, ale moc przeciez nie jest najwazniejsz |
Świete słowa
Pati - 2008-03-20
na ulice do jazdy codziennej tylko turbo. najwiecej frajdy z jazdy.
Wiseguy - 2008-03-20
Przy S2000 tylko NA
HołekTH - 2008-03-26
Jeśli miałbym wybirać to w FWD może być NA bo lepiej sie to czuje.
Ale w RWD i AWD turbo ... a jeśli S2000 to duża turbina też poprawia frajde ;D ... chociaż nie zaprzecze że i tak w niej dużo potencjału już drzemie ;D
Bishop - 2008-04-15
Zawsze bylem za NA, dopoki nie przesiadlem sie na turbo . Kompresorem nie mialem okazji nawet sie przejechac, ale wydaje sie to bardzo ciekawa alternatywa dla w/w - moze bedzie mi kiedys dane sprawdzic i ta opcje
kashmere - 2008-04-21
Bishop napisał/a: | Zawsze bylem za NA, dopoki nie przesiadlem sie na turbo |
hehe ostatnio jak kolega odbył jazdę próbna Imprezą to również stwierdził że turbo rządzi
Deox - 2008-12-17
Zachęcam do głosowania.
czarna mamba - 2009-04-17
!markos napisał/a: | Tomac napisał/a: | FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD. | powiedzial doswiadczony kierownik, ktory smigal juz wszystkimi kombinacjami
ja wybieram kompresor. dlaczego? zero laga, duza moc, charakterystyka zblizona do seryjnego silnika, przyzwoity stosunek $/hp. |
dobrze ze sie ogarnąles ...
Deox - 2009-04-18
czarna mamba napisał/a: | !markos napisał/a: | Tomac napisał/a: | FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD. | powiedzial doswiadczony kierownik, ktory smigal juz wszystkimi kombinacjami
ja wybieram kompresor. dlaczego? zero laga, duza moc, charakterystyka zblizona do seryjnego silnika, przyzwoity stosunek $/hp. |
dobrze ze sie ogarnąles ... |
Buhahah. Markos musisz sprostować.
!markos - 2009-04-18
lol!
a swoja droga to tez mysle, ze dobrze, ze sie ogarnalem
Youtro - 2010-01-29
zawsze mialem auta NA, pare razy jezdzilem turbo i powiem tak
jeśli miałbym auto o tej samej mocy z silnikiem NA i turbo to:
na tor wolałbym mocne NA (jest poprostu szybsze w aucie FWD)
na codzień do jazdy wziałbym również NA (mniej delikatne)
jedynie w trasy przydałoby się turbo ze względu na elastyczność.
wynik: NA rządzi
k20lover - 2010-01-29
lekki Koltecik Panie, ale dziękujemy za podzielenie sie swoich przeżyc związanych z tematem
NA vs Trubo
Youtro - 2010-01-29
no chyba od tego jest ten temat
capt66 - 2010-02-01
duża pojemność i kompresor.
albo twin turbo
gaseb - 2010-02-07
Youtro napisał/a: | jedynie w trasy przydałoby się turbo ze względu na elastyczność. | dużą elastyczność osiągniesz dużą pojemnością więc K24 albo 3.2 V6 też da radę.
dla mnie tylko NA
Youtro - 2010-02-07
gaseb napisał/a: | Youtro napisał/a:
jedynie w trasy przydałoby się turbo ze względu na elastyczność.
dużą elastyczność osiągniesz dużą pojemnością więc K24 albo 3.2 V6 też da radę.
dla mnie tylko NA |
co kto lubi, zarówno 3.2 v6, jak i k24 będzie więcej paliło niż kute d16t w trasie a jeździło podobnie lub gorzej...
ptyk05 - 2014-08-27
Turbo
Japoniec - 2014-08-28
TorquedMad_Mind - 2014-08-28
jak typ chciał nabić sobie posty to co się dziwisz
Japoniec - 2014-08-29
A napisałem gdzieś że się dziwie ?
Pankracy - 2014-08-29
Kurde, ale dobrze gościu zrobił. Tak dla beki przeczytałem temat od początku, co tu sie działo
Japoniec - 2014-08-29
I wyszło na to że NA jest najlepsze.
Krychu - 2014-08-30
burbo najlepsze i huj, chociaz gdybym mial wolnossaka to wciaz mialbym sprawne auto
Sylwek - 2014-08-31
Turbo pałer!
|
|