|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Nasze auta i projekty - INTEGRA TypeR DC2 #2079
Tomac - 2011-09-14 Temat postu: INTEGRA TypeR DC2 #2079 Zdecydowałem się zaprezentować swoje autko. Niedługo może jeszcze inny ciekawy projekt rzucę.. tymczasem przedstawiam mojego ITR'a.
1998 ITR DC2 #2079 NH-592P
SILNIK:
- B18C6
- głowica/blok seria, olej Valvoline VR1 Racing 5w50
- dolot Injen CAI + injen hydroshield
- przewody WN NGK niebieska seria
- kolektor wydechowy HKS 4-1 2,5" reszta wydechu El-Tec
- nowe poduszki silnika
ELEKTRONIKA:
- seria.. w planach strojenie
UKLAD NAPĘDOWY:
- seria - S80 z LSD + nowe uszczelniacze + synchra wraz z przesuwkami, całość zalana MTF'em
- sprzęgło OEM
ZAWIESZENIE:
- camber kit tył
- OEM Enkei
- Yokohama ADVAN Neova AD08
- poliuretan w przednich dolnych wahaczach
UKLAD HAMULCOWY:
- tarcze BREMBO ORO
- przewody w oplocie HEL PERFORMANCE
- klocki FERODO DS Performance, tył Akebono
- master brake cylinder brace
- MOTUL DOT 5.1
NADWOZIE:
- JDM power folding mirrors
- JDM stanley clear side markers
- JDM mudflaps
- węglowa maska
- parę wiejskich stickerów w tym JDM OSAKA parking permit decal
- obrysówki w tylnych lampach
- Tow Hook Vision Motorworks (czerwony).
WNĘTRZE:
- JDM arm rest
- JDM emergency flare
- JDM maplight
- dywaniki Type R na wzór OEM
- kompletny zestaw narzędzi OEM razem z pokrowcem
- domo kun
CAR-AUDIO:
Jakiś Clarion, głośniki jakieś Nakamichi, wzmak JBL GTO.
INNE:
- skarpety Spoon
- oem accessory type R battery tie down
- separatory przewodów zapłonowych NGK
- pokrywa przewodów zapłonowych w kolorze championship bronze
- serwisówka JDM HONDA VERNO
- profesjonalnie zabezpieczona antykorozyjnie, zero ognisk korozji.
PLANY:
Performance...
Ostatnio zakupiłem:
ADVAN:
Brembo ORO:
DS Performance:
Injen CAI:
Ernest - 2011-09-14
Fajne autko, fajnie skręca i hamuje... kiedy się ustawiamy na jakiś Vtec terror po Radomiu?
Tomac - 2011-09-14
Ernest napisał/a: | Fajne autko, fajnie skręca i hamuje... kiedy się ustawiamy na jakiś Vtec terror po Radomiu? |
Jakby co to 23-go przylatuje do Radomia to możemy się styknąć
Aha.. zawieruszyło mi sie jeszcze jedno foto.
Gumka23 - 2011-09-14
Baardzo fajna i duzo fajnych gratow.
Jak porownanie Advanow do Kumho?
btw. Czemu lampy tak na niebiesko swieca? Takie zdjecie czy taki ksenon?
Emre - 2011-09-14
Gumka23 napisał/a: | btw. Czemu lampy tak na niebiesko swieca? Takie zdjecie czy taki ksenon? |
zaczyna się! dzwońcie po Markosa...
Tomac napisał/a: | Jakby co to 23-go przylatuje do Radomia to możemy się styknąć
|
Titans meeting!
Gumka23 - 2011-09-14
Emre nie zaczynaj. Temat o aucie, nie o wlascicielu..
CMQ - 2011-09-14
Gumka23 napisał/a: | Emre nie zaczynaj. Temat o aucie, nie o wlascicielu.. |
To ja Ci odpowiem. 6000k, które i ja w ITR miałem nie zawsze wychodzą na zdjęciach tak, jak w rzeczywistości. W rzeczywistości 6000k jest bardziej białe, niż pokazało to foto. Granica najefektywniejszego i najbielszego światła dla hidów zawiera się w przedziale bodaj 4300-6000k.
ml3k0 - 2011-09-14
Emre napisał/a: |
Tomac napisał/a: | Jakby co to 23-go przylatuje do Radomia to możemy się styknąć
|
Titans meeting! |
padłem
btw. ciekawy furacz, wygłąda dobrze
piti - 2011-09-14
bardzo ladna furka ;p oby takich wiecej w Radomiu
Mrk-WX - 2011-09-15
Wygląda na zadbaną. Brakuje tylko jakiejś ciekawej felgi w 16 calach
!markos - 2011-09-15
Koniecznie zamiesccie jakis filmik z terroryzowania pieknego miasta Radom!
CMQ napisał/a: | W rzeczywistości 6000k jest bardziej białe, niż pokazało to foto. Granica najefektywniejszego i najbielszego światła dla hidów zawiera się w przedziale bodaj 4300-6000k. | Biale to jest 4000-5000, w rzeczywistosci jesli chodzi o zarniki zamyka sie to mniej wiecej w zakresie 3700-4300. Dalej robi sie tuningowo, ale jak wiadomo mezczyzni moga byc daltonistami, lub po prostu inaczej interpretowac kolory.
kuchar - 2011-09-15
Jeździłem i wrażenie na prawym jest naprawde super. Auto bardzo kulturalne i ciche a jak potrzeba robi fajny przeciąg
Ten ksenon w rzeczywistości a widziałem go w nocy nie wygląda tak niebiesko jak na zdjęciu.
!markos napisał/a: | Koniecznie zamiesccie jakis filmik z terroryzowania pieknego miasta Radom! |
taa ale nie ma to jak "eg terror" w warszafce!
Bartek! - 2011-09-15
wygląda na zadbany egzemplarz, fajna.
btw.
integra robi przeciąg, no prosze Cię... byle jakie tdi po wirusie ją goni na mieście
TorquedMad_Mind - 2011-09-15
Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów
rdk - 2011-09-15
Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się
Bartek! - 2011-09-15
rdk napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się |
pewnie lekka przesada, oczywiście.
pragnę tutaj sprostować, żeby zaraz mnie wszyscy nie pojechali że hejtuje.
itr kozak na tor do zapitalania itd, sam kiedyś bym sobie kupił na fazę, rzadkie, mało spotykane i fajnie się prowadzi w zakręcie. jednak z biegiem lat te 190 koni wygląda już marnie w ruchu miejskim i sporo zwykłych co dziennych aut w warunkach drogowych jest duuuuzo szybszych od itr. stąd moje zdziwienie nad robieniem przez nie przeciągu
kuchar - 2011-09-15
Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów |
a Ty śpiewasz do kotleta!
litości wiadomo, ze ITR nie będzie elastyczny itp i pierwszy lepsze 2.0 w dislu po programie zrobi go na autobanie ale chyba większość na tym forum wie jak się tym i gdzie jeździ a szybsze auta były, są i będą.
Bartek! napisał/a: | stąd moje zdziwienie nad robieniem przez nie przeciągu |
Bartek! może powinienem to napisać w cudzysłowie.
Chodziło o "przeciąg" bo ITR daje narpawde mega ogromną frajde z jazdy.
MeHow - 2011-09-15
kuchar napisał/a: | a Ty śpiewasz do kotleta! |
TorquedMad_Mind - 2011-09-15
Bartek! napisał/a: | rdk napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się |
pewnie lekka przesada, oczywiście.
|
podczas jazdy na zlot jdm-o w miarę dało radę gonić ITR'a jakoś... dziwne nie?
Gumka23 - 2011-09-15
Ale, ze co? Ze Astra tez pojedzie za ITRem 150 czy 180 po autostradzie? No wiemy, ale co z tego? Ja za ciamachowym itrem tez jechalem 90KM civic i moglem sie za nim utrzymac...
0-100 astra 11,7, itr 6,7. Wyjedz astra na winkle i gon za itrem.
O czym Ty gadasz w ogole?
KubaJDM - 2011-09-15
Super ITR. Warto też wspomnieć że jakaś tam Astra na pewno nie będzie dawała takiej radości z jazdy jak Integra
CMQ - 2011-09-15
Gumka23 napisał/a: | Ja za ciamachowym itrem tez jechalem 90KM civic i moglem sie za nim utrzymac... |
Może dlatego, że Ci na to pozwoliłem? Z zasady nie zapierdalam po mieście na100% obojętnie czym jadę, za Zką tez byś się "utrzymał".
Gumka23 - 2011-09-16
CMQ napisał/a: | Może dlatego, że Ci na to pozwoliłem? |
No co Ty, a myslalem, ze cisniesz na 100
MajloBHW - 2011-09-16
Bio napisał/a: | Bartek! napisał/a: | rdk napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się |
pewnie lekka przesada, oczywiście.
|
podczas jazdy na zlot jdm-o w miarę dało radę gonić ITR'a jakoś... dziwne nie? |
wynik jest taki, ze wszyscy sprzedajcie ITRy i kupcie zajebiście plastikowe, bez duszy, bez polotu napompowane z pseudo aluminiowymi wstawkami astre generacji 3 (WOW)
bo jedzie równo co itr po naszych Polskich pięknych autostradach
Dareko - 2011-09-16
fajny ITR
TorquedMad_Mind - 2011-09-17
MajloBHW napisał/a: | Bio napisał/a: | Bartek! napisał/a: | rdk napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się |
pewnie lekka przesada, oczywiście.
|
podczas jazdy na zlot jdm-o w miarę dało radę gonić ITR'a jakoś... dziwne nie? |
wynik jest taki, ze wszyscy sprzedajcie ITRy i kupcie zajebiście plastikowe, bez duszy, bez polotu napompowane z pseudo aluminiowymi wstawkami astre generacji 3 (WOW)
bo jedzie równo co itr po naszych Polskich pięknych autostradach |
a jak
Tomac - 2011-09-18
kuchar napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów |
a Ty śpiewasz do kotleta!
|
W ruchu miejskim to byle jakiego Tico trudno prześcignąć, a żeby było śmieszniej to i wielu rowerzystów jest szybszych.. mieszkańcy pięknego miasta stołecznego Warszawy pewnie coś o tym wiedzą
Co do szybszych aut to jest ich cała masa... pytanie tylko które daje takie odczucia z jazdy jak ITR? Który ma taki dżwięk? Który ma taką precyzję kierowania? Który ma tyle smaczków nieznanych laikowi? Według mnie złote lata motoryzacji skończyły się z początkiem 21 wieku. Dla mnie liczy się to że kiedy mam ochotę to otwieram garaż, wsiadam do ITR'a i wyjeżdzam sobie pojeżdzić.. ot tak.. bez ciśnienia na sparing pod każdymi światłami, bez nerwowego spoglądania we wsteczne co za mną jedzie.. ten samochód zwyczajnie sprawia mi masę radochy z jazdy jako takiej.. mam go dla siebie, dla mojej przyjemności i z tego zadania ITR wywiązuje się znakomicie. Reszta nie ma absolutnie żadnego znaczenia
MajloBHW - 2011-09-18
Tomac napisał/a: | kuchar napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów |
a Ty śpiewasz do kotleta!
|
W ruchu miejskim to byle jakiego Tico trudno prześcignąć, a żeby było śmieszniej to i wielu rowerzystów jest szybszych.. mieszkańcy pięknego miasta stołecznego Warszawy pewnie coś o tym wiedzą
Co do szybszych aut to jest ich cała masa... pytanie tylko które daje takie odczucia z jazdy jak ITR? Który ma taki dżwięk? Który ma taką precyzję kierowania? Który ma tylko smaczków nieznanych laikowi? Według mnie złote lata motoryzacji skończyły się z początkiem 21 wieku. Dla mnie liczy się to że kiedy mam ochotę to otwieram garaż, wsiadam do ITR'a i wyjeżdzam sobie pojeżdzić.. ot tak.. bez ciśnienia na sparing pod każdymi światłami, bez nerwowego spoglądania we wsteczne co za mną jedzie.. ten samochód zwyczajnie sprawia mi masę radochy z jazdy jako takiej.. mam go dla siebie, dla mojej przyjemności i z tego zadania ITR wywiązuje się znakomicie. Reszta nie ma absolutnie żadnego znaczenia |
BRAWO!! oto właśnie chodzi
a co do pierwszych zdań twojego postu to powiem ze to wszystko ma EVO6
Tomac - 2011-09-23
MajloBHW napisał/a: | co do pierwszych zdań twojego postu to powiem ze to wszystko ma EVO6
|
Rudy Hiszpan' - 2011-09-25
Bio napisał/a: | Bartek! napisał/a: | rdk napisał/a: | Bio napisał/a: | Astra 3 bez wirusa 1.7 CDTi po A4 goniła itr'a bez większych problemów | nie no zlituj się |
pewnie lekka przesada, oczywiście.
|
podczas jazdy na zlot jdm-o w miarę dało radę gonić ITR'a jakoś... dziwne nie? |
szczerze, to nie wiem co wnosi ten post do tematu prócz zbędnego pierdzielenia.
auto fajne. podoba się. dobrze, że zmieniłeś EK.. nie że było słabe, ale przesadzone wizualnie. c
Bartek, co z tego, że 1.7cdti wciągnie na autobahnie, jak 2.0cdti nie dało rady mojemu parchowi w zakrętach, a odcinki były powtarzane trzykrotnie. do tego słyszałem coś o tym, że tam jest ręczny w guziku
Bartek! - 2011-09-25
halo halo baza, to Bio pisze o tym nieszczesnym 1.7cdti.
TorquedMad_Mind - 2011-09-26
się obudził po fakcie i jeszcze pomieszał
ok EOT i wróćmy do ITR'a
Gumka23 - 2011-09-26
Jak porownanie Advanow i Kumho?
Chyba, ze nie chcesz mi odpowiedziec, bo mnie nie lubisz
Tomac - 2012-01-26
Wleciał kompletny, gięty (nie spawany z kolanek jak u konkurencji) wydech el-tec 2,5" na dwóch dużych tłumikach. Pomijając kwestię estetyczną (bo zrobiony został tak jak sobie zażyczyłem) to dwa słowa o czym innym:
1: zdecydowana poprawa dynamiki auta w stosunku do seryjnego wydechu z kolektorem 2,5" HKS. Zdecydowanie bardziej wyczuwalne kopięcie VTEC'a. Myślałem że sam kolektor z wyjściem 2,5" będzie wystarczający jednak po wymianie reszty wydechu twięrdzę że nie było wystarczająco.
2: jednym z powodów zmiany wydechu było wkoorwiające brzęczenie seryjnego wydechu w przedziale 2000-3000 obr/min po wymianie kolektora i wycięciu kata (obstawiałem wypalony środkowy tłumik ale jak wymieniać to raz a pożądnie całość). Prosiłem Wojtka z el-tec'a o zrobienie jak najcichszego wydechu na dwóch przelotach. Po całym dniu oczekiwania to co usłyszałem po odpaleniu auta na nowym wydechu przerosło moje dość wygórowane oczekiwania. Teraz najchętniej bym z auta nie wychodził tylko się wsłuchiwał jak pięknie może brzmieć dżwięk w wolnossącym 1.8 Nie ma żadnych chorych metalicznych dżwięków podobnych do żyletek włożonych w tłumik. Jest mega cicho ale jednocześnie pojawił się przezajebisty, mięsisty, gładki w odsłuchu pomruk w niskich i średnich partiach obrotów przywodzący na myśl rzędowe szóstki. Nie da się tego opisać. Filmików nie rzucam bo żaden nie odda tego co jest na żywca. El-tec'owe wydechy mają trzy dość zasadnicze punkty przewagi nad uwielbianymi przez niektórych tanimi M-Techami wpływające na całokształt a co za tym idzie na zadowolenie klienta (jak ktoś będzie chciał to napiszę o tych trzech punktach, z którymi dyskusja będzie zwyczajnie bezprzedmiotowa). Poniżej jedno foto.
Ernest - 2012-01-31
http://www.youtube.com/watch?v=HK9BEjpjqcA
comando - 2012-02-01
Fajny wydech. OEM look to to co lubię
Rudy Hiszpan' - 2012-02-01
comando już zmoderowano. No to powiem Ci Tomac, że z tyłu wydech wygląda fajnie i klasycznie. Dobrze, że spełnił Twoje oczekiwania najważniejszy banan na Twarzy
!markos - 2012-02-01
Ernest napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=HK9BEjpjqcA | Orgazm przez stymulacje ucha!!!
Dario - 2012-02-01
zadbana seria
Tomac - 2012-02-12
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be (tu dwie osoby na pokładzie i droga ciut pod górę).
Gumka23 - 2012-02-12
O i w tym pierwszym filmiku mozna uslyszec cos- brzmi fajnie!
comando - 2012-02-12
Ktoś tu przekroczył piecdziesiatke...
kuchar - 2012-02-12
Slychać, ze wydech jest cichy
!markos - 2012-02-12
Przepraszam, czym sie na tych filmikach jaramy? Bo ja tu nie slysze zadnej roznicy usprawiedliwiajacej absurdalna cene i ten ciagly zachwyt pod sufit, w porownaniu do mojego starego wydechu. Slysze dokladnie to samo co juz znam sprzed 2 lat.
Gumka23 - 2012-02-12
Ale ja nie mowie o cenie, ani nie jaram sie niczym. Stwierdzilem fakt, a, ze znam juz to brzmienie to nie zmienia faktu. Odnosilem sie do dziwnego i slabego dzwieku z pierwszego filmiku nagrywanego wew. auta. To ze wydal wieksza kase to jego sprawa- ja w kieszen zagladac nie bede.
MajloBHW - 2012-02-12
co by nie mówić dźwięk itra na dolocie i wydechu jest zajebisty.
sam w evo bym chciał mieć taki + 2 bary doładowania
!markos - 2012-02-12
Gumka23 napisał/a: | Stwierdzilem fakt, a, ze znam juz to brzmienie to nie zmienia faktu. | Luz
Tomac - 2012-02-25
ITR dostał w bok. Nie chce mi się rzeżbić to też postanowiłem sprzedać go na części. Jakby ktoś coś chciał np. kompletny swap to walić na PW.
Dario - 2012-02-25
szkoda. mocno dostala?
Bartek! - 2012-02-25
skoro sprzedaje to pewnie tak, jak poszedł próg to padaka
PMW - 2012-02-25
szkoda wozu
ale to seria była więc do nissana nic nie podejdzie
lozek - 2012-02-25
Na sprzedaż widzę tylko 1 fotel więc domyślam się, że mocno dostał.
Szkoda jak z przyczyn niezależnych od kierowcy jego auto w które włożył troche $ i serca staje się złomem przez kogoś. No chyba, że Ty zawiniłeś to inna bajka.
Ad@mus - 2012-02-25
daj gdzies foto tego co zostalo, moze ktos to posklada do kupy
sadam - 2012-02-26
tylko niech któryś moderator ogarnie giełde i zrobi pożadek z tymi ogłoszeniami.
Bzyk - 2012-02-29
Chwal się nowym nabytkiem
MajloBHW - 2012-02-29
pokaz zdjecia bo slyszalem ze jest OSTRO
Rudy Hiszpan' - 2012-02-29
A ja nic nie słyszałem i też chciałbym wiedzieć, więc zapodaj zdjęcia
Bartek! - 2012-02-29
jak wiecie to po prostu piszcie
Wiseguy - 2012-02-29
Nowy samochód jest i to całkiem fajny
Pit - 2012-02-29
dobra, nie trzymajcie już ludzi w niepewności, co to za fura?...
Kubaa - 2012-02-29
Limon napisał/a: | dobra, nie trzymajcie już ludzi w niepewności, co to za fura?... |
Dacia Sandero
|
|