Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Civic EG6 b16T by sawczen
Autor Wiadomość
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   Civic EG6 b16T by sawczen

MODEL: 1991 rok (pierwsza rejestracja 1992), EG6, 3d
SILNIK: B16A2
- tłoki JE
- korbowody Eagle
- tuleje Darton 300
- zakołkowany blok
- panewski Taiho (OEM)
- zewstaw śrub ARP (głowica, korbowody, podpory wału)
- odelżony wał z zaostrzonymi przeciwwagami
- odelżone koło pasowe i zamachowe
- spinka wału KMS
- wałki rozrządu B18C6
- talerzyki i sprężynki zaworowe B18C6
- regulowane kółka rozrządu AEM
- głowica po kompletnym portingu i operacji na Flow Benchu
- kolektor ssący Edelbrock Victor-X
- przepustnica B18C6
- wtryski Injector Dynamics 1000cc
- listwa wtryskowa Golden Eagle
- Oil Catchtank HKS
- świece zapłonowe NGK dedykowane do K serii
- cewki zapłonowe z K20 (FN2)
- filtr oleju OEM HONDA
- 9 rzędowa chłodnica oleju
- chłodnica wody MISHIMOTO
status: zrobione
UKLAD DOLOTOWY:
- turbo chińskie GT35
- intercooler Precision Turbo
- blow off EVO IX
status: zrobione
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor baran nierównoodległościowy
- downpipe, screamer pipe
- wastegate Turbosmart (chinol) 45mm na v-bandach
- wydech przelotowy 3cale, tłumik OEM look
status: zrobione
ELEKTRONIKA:
- Ecumaster EMU, strojenie by Niuton (wystroimy.pl)
- wskaźniki Defi EGT, Boost, Oil Pressure, Water Temp, Oil Temp razem z centralką
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia s9b
- sprzęgło i docisk ACT Extreme
- wzmacniane półosie z przegubami by MOTOMAX Toruń
status: zrobione
ZAWIESZENIE:
- gwintowane z regulacją twardości D2 racing
- regulowane wahacze przednie górne skunk2
- felgi Buddy Club P1 black matt 16"
- opony przód: PROFIL XR01 205/50 R16, tył: Federal 595 RS-R
status: zrobione
UKLAD HAMULCOWY:
- przód: dwutłoczkowy zacisk z ATRa (jakaś gładka tarcza 300mm + klocek FERODO Premier)
- tył: seryjna średnica, tarcza EBC Ultimax + klocek Ferodo Premier.
- pompa i serwo Accord Type R
status: zrobione
BODY-KIT:
- szklany szyberdach od Japońskiego VTI (SiR II)
- dokładka MB6 VTi
- chlapacze OEM
- tylna klapa jdm/usdm
- lusterka Spoon style
- tylne lampy usdm
- smoked amber Vision
- przednie lampy Denji
- JDM Flat Side Markers
status: zrobione
ŚRODEK:
- fotele Recaro Speed
- czerwone dywaniki
- zegary z wersji SiR II
- kierownica Momo Monte carlo
status: zrobione
CAR-AUDIO:
- kaseciak OEM Honda z 5generacji Civica :)
- seryjne glosniki w drzwiach
- oslony Gathers Honda Car Audio z tyłu - może kiedyś doczekają się wypełnienia
status: zrobione
INNE:
- uchwyt akumulatora Skunk2
- rozpórka Sparco

ZDJĘCIA po zakupie:



przez parę miesięcy miałem na utrzymaniu dwa czerwone civy :)

druga to eh2 w gazie, moja pierwsza honda.

ZDJĘCIA po jakichś zmianach ;)

czerwony dywan:



fotele Recaro Speed:



zegary SiR II:



felgi Rota Circuit 8 (już nieaktualne):



świeżynka po lakierowaniu:



mini sesja po lakierce (od tej pory zmieniły się lusterka, doszły nowe koła i jdm flat side markers):



POBYT W STREET LANE GARAGE:

turbiawka:



wyciągnięty silnik:



pokrywa przed i w trakcie:





intercooler podczas spasowywania:



zegary:



nowe kółka:



z końcówki pobytu:



małe opowiadanie o strojeniu:

dobra, w końcu dorwałem się na chwilę do kompa przed pracą ;) wczoraj wieczorem wróciłem z trasy, w turbo już zrobiłem ponad 1000km, w tym jakieś 600-700 na pełnym doładowaniu - żadnych usterek, wszystko w porządku, oby tak dalej ;)

Podczas strojenia na hamowni spadł wąż z turbiny i dzięki obecności Sarena na hamowni, można było kontynuować strojenie bo chłopak wykonał dobrą robotę na miejscu ;) Wynik z hamowni to 329,4 KM i 312,9 Nm, wcześniejsze wykresy były niższe, ale ręce doktora RYSia sprawiły, że auto osiągnęło taką moc i więcej nie kombinowaliśmy ;)

jak wyjechaliśmy na ulicę to pełne skupienie, ale i tak przy pierwszym tekście Rysia 'pełen ogień' i wciśnięciu gazu do deski zmiękły mi nogi, no cóż, bardziej się musiałem skupić i kontynuowaliśmy strojenie. Był jeszcze (nie) jeden mały fuck up podczas strojenia na ulicy, ale nie będę się rozwijał - wszystko zostało na szczęście ogarnięte i jest pod kontrolą - w miarę możliwości autem będę regularnie wjeżdżał na podnośnik, żeby sprawdzić czy wszystko wporządku i czy nic się nie kaszani.

speszyl fenks dla chłopaków z SLG, wykonali kawał dobrej roboty - bo praktycznie nic się nie stało, a auto zostało przekazane w ręce właściciela praktycznie bez większych testów. Dzięki Panowie! Również wielkie dzięki dla Maćka vel. RYS za profi ogarnięcie i poświęcenie, bo stroiliśmy od 17:30 do 2 w nocy! Kolejna turbiawka wystrojona za pierwszym razem :) Dzięki men!

Wykres ostateczny:




Sesja z Łukaszem Elszkowskim po powrocie z SLG i strojeniu:



takie tam dwa filmidła po sesji:

http://www.youtube.com/watch?v=7y70B5ZQOTI

http://www.youtube.com/watch?v=UOnwV-GbfXg

w moim profilu ogólnie można zobaczyć więcej filmików związanych z autem.

potem wpadły jdm flat side markers:



mieszek i gała (niestety narazie pożyczona, bo moja sparco nie pasowała do shorta, natomiast zakupię tak czy inaczej taką samą):



następnie wpadły szelki:


niestety repliki i tylko na jeden fotel. Możliwe, że na wiosnę wpadną jakieś inne... OMP, Sparco.. czarne lub czerwone, ale to kwestia przemyślenia ;)

27 października, sesja w Galerii Bałtyckiej robiona przez Jakuba Wielickiego.



marzec 2011 (trochę przed bum silnika)


artykuł też był:
http://www.furious.pl/art...piotr/index.htm

trailer zmontowany 9 lutego 2012:
http://www.youtube.com/wa...o&feature=share

pozdro!
Ostatnio zmieniony przez sawczen 2014-06-16, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
bin 


Auto: ED8
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-12-29   

Fajne autko, duzo dobrych gratow, ciekawy jestem jak tym sie jezdzi, sam mam plan na wakacje 2011 cos kolo 300HP
_________________
hateka.pl
 
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-29   

fajneauto, zadbane, dpieszczone :!:

szkoda ze taka moc musi byc przenoszona przez taki ujowy naped :-/

krótko mówiąć fajny killer na suche ciepłe dni
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
ceelx


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 395
Skąd: siedlce
Wysłany: 2010-12-29   

no masz juz czym posmigac ;)
a powiedz mi po co ci druga gala ?? :P
_________________
ceelx's ferio

 
 
darek 


Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 935
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-29   

Podaje genialnie. 300+ w takiej wadze, palce lizać 8-)

W tak grubym projekcie nie podobają mi się jednak dwa detale, a one właśnie tworzą całość:
malowanie pokrywy (ahh to lubiane rising sun), można coś ciekawszego wybrać do czerwonego nadwozia (nie mam na myśli czerwonego, czarnego VHT) oraz fejkowe wlepy boczne dohc vtec. Nie bierz tego do siebie, tak już mam :lol:
_________________
żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   

bin napisał/a:
ciekawy jestem jak tym sie jezdzi

niewygodnie, twardo, głośno... generalnie do dupy :mrgreen:

Bartek! napisał/a:
szkoda ze taka moc musi byc przenoszona przez taki ujowy naped :-/

wiesz życie... ;) na mokrym też sobie świetnie radzi, oczywiście nie chodzi o pałowanie na mieście, tylko pałowanie gdzieś w trasie - jechałem w ulewie po autostradzie A2 do Konina dzień po strojeniu i sam się zaskoczyłem, że tak przecina... ;) a pokaż mi kto się gania na mieście w deszczu? :)
był pomysł na 4wd, ale narazie upadł. Może na sezon 2012 się skuszę, ale narazie stop. Będzie s9b i apexi avc-r, powinno dużo dać :)

ceelx napisał/a:
a powiedz mi po co ci druga gala ?? :P

toć ta jest pożyczona, bo moja sparco na shorta nie weszła - napisałem w poście :P

darek napisał/a:
malowanie pokrywy (ahh to lubiane rising sun), można coś ciekawszego wybrać do czerwonego nadwozia (nie mam na myśli czerwonego, czarnego VHT) oraz fejkowe wlepy boczne dohc vtec. Nie bierz tego do siebie, tak już mam :lol:


spoko, pokrywa będzie proszkowo wymalowana, no i niestety na czarno - rising sun miało być, bo uwielbiam ten motyw, ale niestety już nie wygląda tak fajnie jak na początku - lakier popękał, zżółkł i w ogóle dupa. Co do lep to masz rację ;) od pewnego czasu zastanawiam się nad ściągnięciem ich :)


dzięki za opinie ;)
 
 
 
skonu 

Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-29   

do usuniecia.
Ostatnio zmieniony przez skonu 2010-12-29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   

a tego nie wiem ;) ale raczej nie.

kupiłem nowe w US&A, nie kierowałem się tym, z jakiego auta pochodzi, a łożyskami kulkowymi... To jest GT28RS, czyli popularne Disco Potato.
 
 
 
Kukiii 


Auto: Civic B16a+IHI sc
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 95
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   

jeszcze tu Ciebie nie był... 8-)
fura gicior, szkoda tylko ze więcej stoi jak jeździ...
czemu upadł plan 4wd? LukasJuve nie chce zdradzić Ci patentu
_________________
SPRAWDŹ -> https://www.facebook.com/EG6ihisupercharger
 
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   

patent znam, ale raczej póki co nie chcę wycinać podłogi bagażnika... za dużo druciarni... kiedyś sobie zeswapuję wszystko do sedana jak dobrze pójdzie i wtedy będzie łatwiej zrobić 4wd.

więcej stoi jak jeździ? chyba Twoja :D nie wydaje mnie się, żebyś zrobił kiedykolwiek swoim civem w 2 miesiące 4k km, więc bez takich zagrywek mi tu :) do tej pory był to mój daily driver, ale nastała zima i logiczne, że nie będę nim jeździł w czasie, kiedy matki polówka potrafi zawisnąć na osiedlu...
 
 
 
PaBBlos 


Auto: s14a
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 462
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-12-29   

:shock: super mega dopracowane auto, okiełznanie tej maszyny musi być nie lada wyzwaniem. Szacun ;-)
_________________

 
 
 
WestBikers 


Auto: Mercedes W202 C220 '93
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 319
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-29   

Super autko, naprawdę na pełnym wypasie, nie pasuje mi tutaj jedynie ten czerwony dywan, ale to już kwestia gustu, poza tym coś wisi na spodzie :-P
_________________
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-29   

sawczen napisał/a:

wiesz życie... ;) na mokrym też sobie świetnie radzi, oczywiście nie chodzi o pałowanie na mieście, tylko pałowanie gdzieś w trasie - jechałem w ulewie po autostradzie A2 do Konina dzień po strojeniu i sam się zaskoczyłem, że tak przecina... ;) a pokaż mi kto się gania na mieście w deszczu? :)


nie może sobie radzić świetnie na mokrym bo miałem b16 bez T i na mokrym nie było trakcji. masakryczna podsterowność.
poza tym i mocne awd na mokrym potrafi na 3 biegu stracic trakcje przy pelnym bucie ;)

niemniej auto fajne, zawsze mi sie marzył turbo vtec :mrgreen:

btw. ja się ganiam po każdej nawierzchni i w każdych warukach :P
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
sawczen 


Auto: Civic EG6 Turbo
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 547
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-29   

PaBBlos napisał/a:
super mega dopracowane auto, okiełznanie tej maszyny musi być nie lada wyzwaniem.

naprawdę nie jest to takie trudne, chociaż wszystko zweryfikują starty, jak bardzo ją okiełznałem do tej pory ;) niemniej jednak jak wsiądę do auta w marcu to będę się go pewnie uczył na nowo... najgorsze są pierwsze 2 tygodnie :D

WestBikers napisał/a:
nie pasuje mi tutaj jedynie ten czerwony dywan, ale to już kwestia gustu, poza tym coś wisi na spodzie

czerwony dywan też mnie już zaczyna nudzić, ale w razie czego jest w garażu czarny, jedno popołudnie i przełożony, ale narazie mi się nie chce - za zimno :P a pod spodem wisi wąż od odmy - teraz auto mam na kobyłkach akurat więc go poprawię przy okazji ;)

Bartek!, przecież napisałem, że świetnie sobie radzi w trasie przy dużych prędkościach, a nie na 3 biegu... teraz i na suchym na 3 biegu potrafi zgubić trakcję, ale staram się tego unikać.

Bartek! napisał/a:
btw. ja się ganiam po każdej nawierzchni i w każdych warukach :P

ale to jest civic i ma napęd na przód niestety... niemniej jednak póki co sprawia mi dużo frajdy i kocham go :D

dzięki za wszystkie sugestie ;)
 
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-29   

wiadomo że frajdy daje mnóstwo i cieszy pewnie nieziemsko. a poza tym kiluje wszystko co sie rusza, i to jest zajebiste :mrgreen:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna