MODEL: 1991 rok (pierwsza rejestracja 1992), EG6, 3d
SILNIK: B16A2
- tłoki JE
- korbowody Eagle
- tuleje Darton 300
- zakołkowany blok
- panewski Taiho (OEM)
- zewstaw śrub ARP (głowica, korbowody, podpory wału)
- odelżony wał z zaostrzonymi przeciwwagami
- odelżone koło pasowe i zamachowe
- spinka wału KMS
- wałki rozrządu B18C6
- talerzyki i sprężynki zaworowe B18C6
- regulowane kółka rozrządu AEM
- głowica po kompletnym portingu i operacji na Flow Benchu
- kolektor ssący Edelbrock Victor-X
- przepustnica B18C6
- wtryski Injector Dynamics 1000cc
- listwa wtryskowa Golden Eagle
- Oil Catchtank HKS
- świece zapłonowe NGK dedykowane do K serii
- cewki zapłonowe z K20 (FN2)
- filtr oleju OEM HONDA
- 9 rzędowa chłodnica oleju
- chłodnica wody MISHIMOTO
status: zrobione
UKLAD DOLOTOWY:
- turbo chińskie GT35
- intercooler Precision Turbo
- blow off EVO IX
status: zrobione
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor baran nierównoodległościowy
- downpipe, screamer pipe
- wastegate Turbosmart (chinol) 45mm na v-bandach
- wydech przelotowy 3cale, tłumik OEM look
status: zrobione
ELEKTRONIKA:
- Ecumaster EMU, strojenie by Niuton (wystroimy.pl)
- wskaźniki Defi EGT, Boost, Oil Pressure, Water Temp, Oil Temp razem z centralką
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia s9b
- sprzęgło i docisk ACT Extreme
- wzmacniane półosie z przegubami by MOTOMAX Toruń
status: zrobione
ZAWIESZENIE:
- gwintowane z regulacją twardości D2 racing
- regulowane wahacze przednie górne skunk2
- felgi Buddy Club P1 black matt 16"
- opony przód: PROFIL XR01 205/50 R16, tył: Federal 595 RS-R
status: zrobione
UKLAD HAMULCOWY:
- przód: dwutłoczkowy zacisk z ATRa (jakaś gładka tarcza 300mm + klocek FERODO Premier)
- tył: seryjna średnica, tarcza EBC Ultimax + klocek Ferodo Premier.
- pompa i serwo Accord Type R
status: zrobione
BODY-KIT:
- szklany szyberdach od Japońskiego VTI (SiR II)
- dokładka MB6 VTi
- chlapacze OEM
- tylna klapa jdm/usdm
- lusterka Spoon style
- tylne lampy usdm
- smoked amber Vision
- przednie lampy Denji
- JDM Flat Side Markers
status: zrobione
ŚRODEK:
- fotele Recaro Speed
- czerwone dywaniki
- zegary z wersji SiR II
- kierownica Momo Monte carlo
status: zrobione
CAR-AUDIO:
- kaseciak OEM Honda z 5generacji Civica
- seryjne glosniki w drzwiach
- oslony Gathers Honda Car Audio z tyłu - może kiedyś doczekają się wypełnienia
status: zrobione
INNE:
- uchwyt akumulatora Skunk2
- rozpórka Sparco
ZDJĘCIA po zakupie:
przez parę miesięcy miałem na utrzymaniu dwa czerwone civy
druga to eh2 w gazie, moja pierwsza honda.
ZDJĘCIA po jakichś zmianach
czerwony dywan:
fotele Recaro Speed:
zegary SiR II:
felgi Rota Circuit 8 (już nieaktualne):
świeżynka po lakierowaniu:
mini sesja po lakierce (od tej pory zmieniły się lusterka, doszły nowe koła i jdm flat side markers):
POBYT W STREET LANE GARAGE:
turbiawka:
wyciągnięty silnik:
pokrywa przed i w trakcie:
intercooler podczas spasowywania:
zegary:
nowe kółka:
z końcówki pobytu:
małe opowiadanie o strojeniu:
dobra, w końcu dorwałem się na chwilę do kompa przed pracą wczoraj wieczorem wróciłem z trasy, w turbo już zrobiłem ponad 1000km, w tym jakieś 600-700 na pełnym doładowaniu - żadnych usterek, wszystko w porządku, oby tak dalej
Podczas strojenia na hamowni spadł wąż z turbiny i dzięki obecności Sarena na hamowni, można było kontynuować strojenie bo chłopak wykonał dobrą robotę na miejscu Wynik z hamowni to 329,4 KM i 312,9 Nm, wcześniejsze wykresy były niższe, ale ręce doktora RYSia sprawiły, że auto osiągnęło taką moc i więcej nie kombinowaliśmy
jak wyjechaliśmy na ulicę to pełne skupienie, ale i tak przy pierwszym tekście Rysia 'pełen ogień' i wciśnięciu gazu do deski zmiękły mi nogi, no cóż, bardziej się musiałem skupić i kontynuowaliśmy strojenie. Był jeszcze (nie) jeden mały fuck up podczas strojenia na ulicy, ale nie będę się rozwijał - wszystko zostało na szczęście ogarnięte i jest pod kontrolą - w miarę możliwości autem będę regularnie wjeżdżał na podnośnik, żeby sprawdzić czy wszystko wporządku i czy nic się nie kaszani.
speszyl fenks dla chłopaków z SLG, wykonali kawał dobrej roboty - bo praktycznie nic się nie stało, a auto zostało przekazane w ręce właściciela praktycznie bez większych testów. Dzięki Panowie! Również wielkie dzięki dla Maćka vel. RYS za profi ogarnięcie i poświęcenie, bo stroiliśmy od 17:30 do 2 w nocy! Kolejna turbiawka wystrojona za pierwszym razem Dzięki men!
Wykres ostateczny:
Sesja z Łukaszem Elszkowskim po powrocie z SLG i strojeniu:
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-29
Podaje genialnie. 300+ w takiej wadze, palce lizać
W tak grubym projekcie nie podobają mi się jednak dwa detale, a one właśnie tworzą całość:
malowanie pokrywy (ahh to lubiane rising sun), można coś ciekawszego wybrać do czerwonego nadwozia (nie mam na myśli czerwonego, czarnego VHT) oraz fejkowe wlepy boczne dohc vtec. Nie bierz tego do siebie, tak już mam
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
szkoda ze taka moc musi byc przenoszona przez taki ujowy naped
wiesz życie... na mokrym też sobie świetnie radzi, oczywiście nie chodzi o pałowanie na mieście, tylko pałowanie gdzieś w trasie - jechałem w ulewie po autostradzie A2 do Konina dzień po strojeniu i sam się zaskoczyłem, że tak przecina... a pokaż mi kto się gania na mieście w deszczu?
był pomysł na 4wd, ale narazie upadł. Może na sezon 2012 się skuszę, ale narazie stop. Będzie s9b i apexi avc-r, powinno dużo dać
ceelx napisał/a:
a powiedz mi po co ci druga gala ??
toć ta jest pożyczona, bo moja sparco na shorta nie weszła - napisałem w poście
darek napisał/a:
malowanie pokrywy (ahh to lubiane rising sun), można coś ciekawszego wybrać do czerwonego nadwozia (nie mam na myśli czerwonego, czarnego VHT) oraz fejkowe wlepy boczne dohc vtec. Nie bierz tego do siebie, tak już mam
spoko, pokrywa będzie proszkowo wymalowana, no i niestety na czarno - rising sun miało być, bo uwielbiam ten motyw, ale niestety już nie wygląda tak fajnie jak na początku - lakier popękał, zżółkł i w ogóle dupa. Co do lep to masz rację od pewnego czasu zastanawiam się nad ściągnięciem ich
dzięki za opinie
skonu
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 2 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-29
do usuniecia.
Ostatnio zmieniony przez skonu 2010-12-29, w całości zmieniany 1 raz
patent znam, ale raczej póki co nie chcę wycinać podłogi bagażnika... za dużo druciarni... kiedyś sobie zeswapuję wszystko do sedana jak dobrze pójdzie i wtedy będzie łatwiej zrobić 4wd.
więcej stoi jak jeździ? chyba Twoja nie wydaje mnie się, żebyś zrobił kiedykolwiek swoim civem w 2 miesiące 4k km, więc bez takich zagrywek mi tu do tej pory był to mój daily driver, ale nastała zima i logiczne, że nie będę nim jeździł w czasie, kiedy matki polówka potrafi zawisnąć na osiedlu...
wiesz życie... na mokrym też sobie świetnie radzi, oczywiście nie chodzi o pałowanie na mieście, tylko pałowanie gdzieś w trasie - jechałem w ulewie po autostradzie A2 do Konina dzień po strojeniu i sam się zaskoczyłem, że tak przecina... a pokaż mi kto się gania na mieście w deszczu?
nie może sobie radzić świetnie na mokrym bo miałem b16 bez T i na mokrym nie było trakcji. masakryczna podsterowność.
poza tym i mocne awd na mokrym potrafi na 3 biegu stracic trakcje przy pelnym bucie
niemniej auto fajne, zawsze mi sie marzył turbo vtec
btw. ja się ganiam po każdej nawierzchni i w każdych warukach
super mega dopracowane auto, okiełznanie tej maszyny musi być nie lada wyzwaniem.
naprawdę nie jest to takie trudne, chociaż wszystko zweryfikują starty, jak bardzo ją okiełznałem do tej pory niemniej jednak jak wsiądę do auta w marcu to będę się go pewnie uczył na nowo... najgorsze są pierwsze 2 tygodnie
WestBikers napisał/a:
nie pasuje mi tutaj jedynie ten czerwony dywan, ale to już kwestia gustu, poza tym coś wisi na spodzie
czerwony dywan też mnie już zaczyna nudzić, ale w razie czego jest w garażu czarny, jedno popołudnie i przełożony, ale narazie mi się nie chce - za zimno a pod spodem wisi wąż od odmy - teraz auto mam na kobyłkach akurat więc go poprawię przy okazji
Bartek!, przecież napisałem, że świetnie sobie radzi w trasie przy dużych prędkościach, a nie na 3 biegu... teraz i na suchym na 3 biegu potrafi zgubić trakcję, ale staram się tego unikać.
Bartek! napisał/a:
btw. ja się ganiam po każdej nawierzchni i w każdych warukach
ale to jest civic i ma napęd na przód niestety... niemniej jednak póki co sprawia mi dużo frajdy i kocham go
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum