To drugi czerwony 5 gen, jakiego posiadam.. ten jeszcze nie rozbity, także coś tam powoli się dłubie, choć na razie czekam na cieplejsze dni, bo gratów tona, a auto seria Auto ma służyć na co dzień, ale projekt zmierza w stronę pachołków i pojeżdżawek. Do tego celu planowałem kupno S13 (wręcz zdecydowany byłem) lub MX5, jednak rozsądek wziął górę z delikatną pomocą mojej drugiej połowy, której przy okazji dziękuję, bo bez Niej żadnego projektu by nie było. Temat traktuje jako "dziennik". Miało go nie być, ale.. To tyle jeśli chodzi o wstęp..
Plan: Domykanie szyb i szyberdachu, pilot do centralnego (utopiłem w toalecie )
SILNIK:
- D16Z6 - Millers CFS 5W40 NT
- Akumulator Panasonic
- Uchwyt akumulatora Skunk2
- Magnetyczna śruba miski olejowej i skrzyni biegów Skunk2
- Gruba aluminiowa chłodnica by ChRL + nowe OEM węże
- Nowe wszystkie poduszki
- 9 rzędowa chłodnica oleju by ChRL + węże w stalowym oplocie
- Komplet OEM uszczelek
- Panewki główne i korbowodowe ACL Race
- Tłoki doprężające PM7/P29 NPR
- Pierścienie NPR
- Podstawka pod filtr oleju AutoGauge
- Porting pompy oleju
- Podstawka z termostatem Mocal
Plan: Catch Tank zwany łapaczem czołgów..
UKŁAD DOLOTOWY:
- Przepustnica H22
- Short by Fawor
- Filtr K&N
- Obudowa filtra
- Chwyt powietrza w zderzaku
Plan: Może termo uszczelka pod kolektor ssący
UKŁAD WYDECHOWY:
- Rozwiercony kolektor wydechowy 4-2-1 by ChRL
- Bandaz na kolektor DEI Titanium
- Przelot 2,25 ze stali kwasowej. Środkowy M-Tech, końcowy M-tech OEM Look
Plan: Poliuretanowe wieszaki
ELEKTRONIKA:
- P28
- Strojenie by Niuton z wystroimy.pl
- Odciecie- 7600rpm, Shiftlight- 7300rpm, VTEC- 5000rpm, Procedura 4000rpm
Plan: Brak
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Lekkie koło zamachowe by Otoczak (4,5kg)
- Nowe sprzeglo Exedy
- MTF
Plan: moze kiedys 3, 4 z CRX, przydałaby się dłuższa piątka
ZAWIESZENIE:
- Kola: Drag DR-23 + dystans z przodu 2mm dla zacisku
- Opony lato: Hankook Ventus RS-2 195/50/15
- Opony zima: Goodyear UltraGrip 8 195/65/15
- Niebieskie nakrętki Rays
- Rozpórka przód góra Cusco
- Gwint AP
- Energy Suspension Master Bushing Kit
- Duże cukierki OEM
- Reszta tulejek Febest
- Nowe łożyska kół przód i tył OEM
- Stabilizator przód 26mm (MB6) + OEM gumy
- Stabilizator tył 22mm (DC2) + OEM gumy
- ASR by ChRL
Sanki, wahacze przód i tył, widełki amortyzatorów, staby, osłony tarcz i pierdoły w proszek i ocynk.
Plan:chętnie klatka choć bardziej realny jest rollbar
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
- Jarzma i zaciski z Preludy VTi 2.2 na zwrotnicy z EK4
- Tarcze QH 282 4x100
- Klocki Ferodo DS Performance (w zapasie czekają Project MU B-Force)
Tył:
- Tarcza Brembo
- Klocki Ferodo Premier
Przód + tył:
- Pompa i serwo 1" z Preludy VTi 2.2
- Przewody hamulcowe w oplocie Hel w kolorze Transparent Blue
- Płyn hamulcowy Motul DOT 5.1
- Nowe przewody pod podwoziem
Całość rozebrana na części pierwsze, nasmarowana, wymienione wszystkie uszczelki i tłoczki hamulcowe.
Plan: Brak
BODY-KIT:
- Dokładka VTi
- Depo Clear Black
- Ambery Vision
- Długa lotka z 3 swiatłem stopu LED (50th anniversary)
Plan: maska z laminatu, zapinki maski, tylne lampy JDM lub USDM, OEM owiewki.
WNĘTRZE:
- Czarne
- Personal Grinta 350mm z czerwoną nitką
- Naba Daikei
- Długa konsola
- Temp. oleju Auto Gauge SM Peak
- Cisnienie oleju Auto Gauge SM Peak
- Gałka Spoon
- Mieszek z czerwoną nitką
Plan: Fotel kierowcy Sparco Driver (czeka), czarne Recaro z DC2 dla pasażerki, 2x pasy Willans 3" 4pkt (czekają), carbon c-pillar (czeka), obicie boczków alcantarą z czerwoną nitką
CAR AUDIO:
- Co? to, gdzie ta dziura pod panelem nawiewów?
INNE:
- OEM kluczyki
- Konserwacja podwozia
- Skarpetki Spoon
- Skunk2 Vtec Solenoid Cap
- Nowe OEM dywaniki
Plan: Pewnie jeszcze milion rzeczy, o których teraz nie pamiętam.
Projekt nie ma zamiaru być never ending story, zrobić ile trzeba i czerpać doświadczenia, a przy tym funu, ile tylko można.
MOC:
seria- 125KM 144Nm
aktualnie- 180KM 188NM
a to skutkuje takim przyspieszeniem:
W dwie osoby, pierwszy filmik trochę pod górkę, a drugi troche z górki.
Film z przejazdu na Koszalińskich Mistrzostwach Kierowców Runda V:
ZDJĘCIA:
Auto w momencie zakupu:
Tak wyglada obecnie:
Kiedyś wyglądało to tak:
a tu przykoksowany aktualnie tak:
Remont silnika:
Remont zawieszenia:
Jakies graty:
Sugestie mile widziane!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Gumka23 2014-07-20, w całości zmieniany 83 razy
fotel jak na moje oko wyglada normalnie, moze z tego ujecia jest kwadratowy. Wazne, ze nie krzywy
gaseb napisał/a:
nie poszedł z rotę
niechcialbym, ale rozsadek Panie rozsadek.. Po co mi ladna felga, jak pociagna mi ja na nastepny dzien? Nie mam mozliwosci garazowania, a na strzezony kawalek trzeba isc.
Plany sa, gratow przybywa, chinszczyzny nie ma.. Pizdzi na dworze jeszcze to nic nie wlozone, bo nie ma jak. Robie sam z pomoca ojca, a garazu, kanalu, podnosnika nie ma..
btw. w najblizszym czasie wjedzie felga i wydech z kwasa 2,25.. jak dobrze pojdzie to bedzie fajne kolko, ale to niespodzianka
_________________
Ostatnio zmieniony przez Gumka23 2011-03-06, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum