poza dźwiękiem boksera nie ma tutaj nic fajnego.
zasadnicza różnica to właśnie motor 2.5l w us. podobno się przegrzewa i kapitalny remont to tylko kwestia czasu... poza tym z podobna moca i kierowca ZAWSZE wolniejsze od EVO.
a tak btw. pewnie tak jak EVO kompletnie nie nadaje się na DD.
chyba pomuka za dobre rady jak nie kupisz evo z 4łapów to będziesz żałował, zobaczysz
co d różnic:
Na rynku US wersja STi pojawiła się po raz pierwszy w 2003 roku (jednak był to model MY'04). Najważniejszą różnicą w stosunku do wersji z rynku europejskiego był silnik o pojemności 2.5 litra (300KM) i centralny dyferencjał z systemem DCCD (Drivers Controlled Center Differential).
W wersji EU STi pracował silnik dwulitrowy (265KM) a system DCCD pojawił się jako opcja dopiero od MY 05. Inne różnice to np. felgi BBS w STi US (w MY'04 rozstaw śrub 5x100, od MY'05 5x114, podobnie jak w EU), inne mocowania zawieszenia w STi US (bliźniacze z tymi z japońskiej wersji Spec C), i różnice wyposażeniowe: STi US posiadało tempomat, boczne poduszki powietrzne w przednich fotelach, światła ksenonowe, ale nie posiało np. immobilizera (STi MY05 US był już w niego wyposażony).
Ten lamus Maciej S.?? to go najwidoczniej wtedy nieznałem (i tak powinno pozostać ale cóż ). Dlatego Wojtek zapuściłeś włosy i chodzisz w czapkach żeby mieć naturalny chełm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum