BASE VEHICLE NISSAN 350Z
PURPOSE Time trials of circuit tracks
ENGINE VQ35DE
BORE/STROKE 95.7mm / 87.4mm
DISPLACEMENT 3772cc
COMP. RATIO ---
MAX BOOST ---
MAX POWER 800ps or more
MAX TORQUE 100kgm or more
PARTS:
CAMSHAFT JUN Prototype
IN/EX 272-10.8
CAM GEARS JUN Prototype (Slide pulley)
VALVE STOCK
VALVE SPRING JUN Prototype
VALVE RETAINER JUN Prototype (Titanium)
Piston JUN Storoker Kit 3.8L
- COSWORTH Piston 95.7mm
- JUN I-beam Connecting rod
- JUN Billet Crankshaft
CONNROD
CRANKSHAFT
TURBINE TRUST TD05H / twin
INT. MANIFOLD JUN Prototype Surge tank
EXH. MANIFOLD JUN Prototype
EXH. MUFFLER JUN Prototype
ECU F-CON V PRO
INJECTOR 1000cc
FUEL PUMP BOSCH x 2
TRANSMISSION Holinger for GT-R
LSD F : CUSCO R : CUSCO
BRAKE F: ENDLESS Racing-6 380mm
R: ENDLESS Racing-4 332mm
TIRE F/R: ADVAN A-048 265/35-18
WHEEL F: ADVAN RG-II 18x10.0J+25
R: ADVAN RG-II 18x10.0J+35
SUSPENSION F/R: ZEAL SUPER FUNCTION R
EXTERIOR Ings N-spec Kai, SARD GT-wing, JUN Front Diffuser
INTERIOR Bride Zeta III
REINFORCED Spot weld, 16-points role cage
OTHERS Transplantation of BNR32 E-TS
Auto o ogromnej mocy i pewnie zapierdziela strasznie. Przyczepiłbym się tylko do wyglądu body kitu, który jest trochę przekobinowany, choć jakoś powietrze powinno się dostawać do tak gorącej maszyny. Zresztą to ma jeździć, a nie wyglądać. Kolejny przykład ile da się wyciągnąć z VQ35DE, jak zabierze się do tego profesjonalny tuner.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum