Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
JUN Hyper Lemon 350Z-R
Autor Wiadomość
GaRaż 


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 174
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-22   JUN Hyper Lemon 350Z-R



SPECIFICATIONS:

BASE VEHICLE NISSAN 350Z
PURPOSE Time trials of circuit tracks
ENGINE VQ35DE
BORE/STROKE 95.7mm / 87.4mm
DISPLACEMENT 3772cc
COMP. RATIO ---
MAX BOOST ---
MAX POWER 800ps or more
MAX TORQUE 100kgm or more

PARTS:

CAMSHAFT JUN Prototype
IN/EX 272-10.8
CAM GEARS JUN Prototype (Slide pulley)
VALVE STOCK
VALVE SPRING JUN Prototype
VALVE RETAINER JUN Prototype (Titanium)
Piston JUN Storoker Kit 3.8L
- COSWORTH Piston 95.7mm
- JUN I-beam Connecting rod
- JUN Billet Crankshaft
CONNROD
CRANKSHAFT
TURBINE TRUST TD05H / twin
INT. MANIFOLD JUN Prototype Surge tank
EXH. MANIFOLD JUN Prototype
EXH. MUFFLER JUN Prototype
ECU F-CON V PRO
INJECTOR 1000cc
FUEL PUMP BOSCH x 2
TRANSMISSION Holinger for GT-R
LSD F : CUSCO R : CUSCO
BRAKE F: ENDLESS Racing-6 380mm
R: ENDLESS Racing-4 332mm
TIRE F/R: ADVAN A-048 265/35-18
WHEEL F: ADVAN RG-II 18x10.0J+25
R: ADVAN RG-II 18x10.0J+35
SUSPENSION F/R: ZEAL SUPER FUNCTION R
EXTERIOR Ings N-spec Kai, SARD GT-wing, JUN Front Diffuser
INTERIOR Bride Zeta III
REINFORCED Spot weld, 16-points role cage
OTHERS Transplantation of BNR32 E-TS

Link do strony producenta, na dole jest filmik z toru.
http://www.junauto.co.jp/news/index-e.html?000059
_________________
... GaRaż Race Team ...

Profesjonalne części do tunigu
Serwis i naprawa pojazdów

Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
Ostatnio zmieniony przez Deox 2007-01-22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-01-22   

Kawał dobrej techniki . Dobrze że Jun wkońcu pokazuje jakieś nowe modele.
Ostatnio zmieniony przez Deox 2007-01-22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-22   

Auto o ogromnej mocy i pewnie zapierdziela strasznie. Przyczepiłbym się tylko do wyglądu body kitu, który jest trochę przekobinowany, choć jakoś powietrze powinno się dostawać do tak gorącej maszyny. Zresztą to ma jeździć, a nie wyglądać. :mrgreen: Kolejny przykład ile da się wyciągnąć z VQ35DE, jak zabierze się do tego profesjonalny tuner.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna