B6 z tego co sie orientuje można regenerować. przy tej operacji warto oddać to komuś kto ogarnia temat i poprosić żeby je utwardzić, bo masz sportowe springi.
_________________ size is nothing... boost is EVERYTHING
lans lansem ale jeździć cabrio w czapce to żenua lekka imo.
Hmmm a to zastanawiajace... Ja niby w czapce nie jezdze bo i na codzien nie nosze ale w szaliku jak najbardziej! Po to ten dach sie sklada zeby byl zlozony.
matpilch napisał/a:
czyli mam 2 wyjscia.
1. kupuje np teina + sprezyny -30mm = wydaje kupe kasy na cudowny sprzet ktory znacznie poprawi trakcje auta i look, ale bede sie o niego trzasl na kazdej gorszej drodze, a nawet tu na slasku takich jest kilka. dodam ze obecnie nie stac mnie na ta opcje... poza tym srednio mi sie podoba wydawanie takiej kasy na zawias.
2. kupuje sprezyny -20/30 + seryjny zawias = wydaje ledwo ~170 euro i ryzykuje ze kiedys tam wykrzaczy mi sie b6. po drugie, koledzy miatowcy uwazaja ze -30 nawet to nie tak duzo i bilstein to zniesie. pamietajcie ze ma ledwo 30k po niemieckich drogach a i teraz te ~9k jest w wiekszosci po autostradach.
imo, pojde w bramke numer 2 a pozniej sie zobaczy ;d
O zawias teina nie musisz sie bac o inne pewnie tez bo na szczescie wiekszosc da sie regenerowac lub kupowac wklady. Ogolnie gwint jest dobra opcja ze wzgledu na mozliwosci ustawien.
co się zmieniło:
- body Mazdaspeed, przedni i tylny zderzak - brakuje progów, które zamówie w ciągu miesiąca i lipa na klape, który mi sie nie podoba
- springi Eibach, powinienem dostać w ciągu tygodnia
update
prawdę mówiąc, zupełnie zapomniałem tutaj zauktualizować postępy mx'owe, mimo, ze na forum często zaglądam.
no to jedziem:
- springi Eibach ProKit, 30/35mm
- progi Mazdaspeed, dopełniające body kit (profesjonalnie montowane trytytkami)
tak, mnie też martwi, że mam 3 różne kolory na mazdzie. i nie, to że jest brudna już mnie tak nie martwi
potem były kielce
i to na razie tyle. kwestia kolejnych modów pozostaje otwarta, o tyle, że jeśli pojawi się jakaś okazja to pewnie z niej skorzystam. z drugiej jednak strony, może lepiej odwiedzić nurburgring i/lub brno za te pieniądze?
myślę, że jest to rozsądny kompromis, bo mazda nabrała proporcji a nadal nie ma problemu z krawężnikami czy dziurami.
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Tam w serwisie GT-R stoi?
to jest 4turbo, owszem stoi tam gt-r, ale tam zwykle stoi 15 sti/evo, kilka gtr, jakies porschawki, focusy etc
moj znajomy tam pracuje, czekając na niego cyknąłem te 2 fotki, ot co.
Kolor dobierany po VIN'ie czy ktoś z łapy go robił? Ogólnie body MS jest zajefajne, też kiedyś o takim myślałem...ale u mnie na czarnym to by wszystko znikło. A co do obniżenia myślę że jest ok, jak na same springi...bo ogólnie NC na seryjnym zawiasie stoi jak srająca koza na łące fajnie że idziesz ciągle do przodu z autkiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum