Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2010-08-12
Najlepszy swap
Autor Wiadomość
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2010-09-10   

Tata Indica! 8-)
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
kubah 

Auto: h22a civic v gen
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 27
Skąd: gdańsk
Wysłany: 2010-10-29   h2b

jak w pl można tanio zrobić h2b. przejściówke i tak trzeba robić ato koszt jakoś 1500pln.chyba że można jakośinaczej tą skrzynie podłączyć bez przejściówki????
_________________
h22a :) )))
 
 
 
MajloBHW 


Auto: rs4
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 386
Skąd: BHW
Wysłany: 2011-03-17   

a ja bym b16b dal i juz
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2011-03-17   

MajloBHW napisał/a:
a ja bym b16b dal i juz

akurat masz 4 sale :lol:
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-31   

!markos napisał/a:
Qbz napisał/a:
a u mnie raczej dosyc duza role, ze wzgledu na koszt benzyny, odegra spalanie
to dizla swapuj :roll:

w kazdym innym wypadku bedziesz zawiedziony, bo nijak ponizej dychy nie zejdziesz. chyba, ze w trasie, albo jak bedziesz jezdzil jak jeden baran, co kupil sobie na pare miesiecy d16 turbo i jezdzil nim tylko na rekordy w niskim spalaniu :lol:

i jeszcze te pytania o podatnosc na mody.. moze sie zdecyduj? na twoim miejscu kupilbym zupelnie inny samochod. jakis seryjny. w dizlu. najlepiej z zerowa dostepnoscia czesci do tuningu.


!Markos coś wiesz, ale nie do końca... mając zdrowe b16 spokojnie można zejść w cyklu mieszanym poniżej 10l, a żeby przekroczyć 12 w w mieście trzeba jeździć jak popierdoleniec. Może Ty na taką jazdę sobie możesz pozwalać i zarzynać swojego turbo vtaka od świateł do świateł, ale mi się raczej to nie uśmiechało gdy miałem turbo, bo szkoda mi było pracy ludzi, którzy budowali to auto nakładami pracy i pieniędzy. Nie każdy ma full hajsu, żeby było go stać na zbudowanie smoka. Złotym środkiem wydaje się być zdrowe b16 po dolocie/wydechu (pięknie brzmi, wystarczająco dobrze się odpycha, by zaskoczyć większość aut do poj. 2,5 n/a chociaż ostatnio i a4 3.0 quattro pogoniłem ;) )
nie wiem, czy pamiętasz, ale na 1/4 mili też byłem d16t, więc nie tylko osobiste rekordy spalania byłe bite, aczkolwiek było to auto, które biło wszystkie dotychczasowe auta w kategorii spalanie/moc
ps. nie napisałeś "jak baran" więc może zanim stukniesz coś następnym razem przemyśl na chłodno.
_________________

 
 
AlexPks

Auto: Civic
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: Kościan
Wysłany: 2012-11-17   

Z góry przepraszam za odgrzebanie ale co do spalania:
Mam b18c4 lekko dłubnięte w jaju i czy chcecie wierzyć czy nie to pali:
8l/trasa
10-11l/miasto

ale dla ciekawości kolega ma ten sam silnik w ej2 (czyli praktycznie to samo) i jemu niby pasi średnio 12l co dla mnie szczerze mówiąc jak to usłyszałem było szokiem.

Żeby nie było że to z dupy wyciągnięte to wiele razy to z ciekawości obliczałem, raz nawet mi wyszło że na kpl trasie 90-110km/h spalił 7.6L

MOŻE KOMUŚ SIĘ PRZYDA :)

Dodam jeszcze że mój silnik to totalna igła :P może dlatego :)
 
 
arturro385 

Auto: eg6
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 141
Skąd: polska
Wysłany: 2012-11-17   

to i tak sporo bo moje dawne b16a2 w miasto paliło 8litrów z groszem
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-11-17   

kwestia stylu jazdy
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna