SILNIK:
Zrobione:
-zalany motulem x cess 8100 + filtr k&n
-zrobiona UPG skręcone na szpilkach ARP
-nowe wszystkie uszczelniacze + uszczelki OEM
-nowa kopułka + rozdzielacz+ cewka
-wymieniony uszczelniacz od strony wału OEM
-nowe kable NGK
-nowe świece irydowe NGK
-nowe gruba chłodnica +cienki wiatrak
-blok pomalowany na srebrno
-pokrywa pomalowana na czarny młotkowy
-nowa poducha silnika od strony grodzi
-utwardzone klejem poduszki silnika
-nowa uszczelka vtec OEM
-nowe paski klimy, wspomagania, alternatora Gates
-odświeżone uchwyty, łapy silnika itd. ocynk / malowanie proszkowe
-przegroda miski olejowej Teigiwa + nowa uszczelka OEM
-magnetyczna śrubka miski skunk2
-zalane świeżym mtf
Plany:
-oill catch tank w trakcie
-?
UKŁAD DOLOTOWY:
Zrobione:
-stożek k&n
Plany:
-policzony dolot, odgrodzenie +nawiew - w trakcie
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
Plany:
-kolektor kopia tody, przelot 2,25/2,36?
ELEKTRONIKA:
Zrobione:
-część wiązek przeniesione w nadkole
- halogeny od chińczyka
- power folding mirrors ek9 z dołożonym podgrzewaniem / w trakcie
-nowe grube przewody masowe
Plany:
-strojenie ?
-zegary temperatury i ciśnienia oleju
-shift light
UKŁAD NAPĘDOWY:
Zrobione:
- lekki zamach od Otoczaka+nowe łożysko Koyo
-zregenerowane sprzęgło od Radzikowskiego+ nowe łożysko oporowe Koyo
-zregenerowana pompa sprzęgła
- nowe łożysko wałka sprzęgłowego OEM
-wymienione uszczelniacze półosi OEM
-magnetyczna śrubka miski skunk2
-podpora półosi pomalowana proszkowo+nowe łożysko, uszczelniacz półosi OEM
-odświeżone przeguby+nowe manszety przegubów
-sprzęgło zalane motulem rbf
ZAWIESZENIE:
Zrobione:
-całe zawieszenie wypiaskowane + pomalowane proszkowo na czarno
-poli ES master kit
-camber tył no name
-duże cukierki, tuleje wahacza zbieżności OEM
- tuleje wahaczy poprzecznych OEM
-ocynkowane śruby zawieszenia
-widełki amortyzatorów+ zwrotnice ocynkowane na srebrno
-poliuretanowe poduszki amortyzatorów
-gwint AP
-custom piasty z rozstawem 5x100
-wymienione wszystkie łożyska kół, sworznie dolne+górne 555,drążki kierownicze+końcówki drążków CTR,manszety maglownicy
- felgi 16" Sprint Hart cpr
-opona Federal 595 EVO 205/45
- czarne nakrętki kół Volk od chińczyka
Plany:
-grubsze staby
-asr
-rozpórka 3 pkt.
-camber tył hard race - w trakcie
-camber przód hard race - w trakcie
UKŁAD HAMULCOWY:
Zrobione:
-nowe przewody miedziane
-nowe przewody w oplocie HEL
-zregenerowana pompa hamulcowa
-ocynkowane zaciski złożone na nowych gumkach i tłoczkach
-przód nowe tarcze gładkie Brembo + klocek Ferodo DS Performance
-tył nowe tarcze gładkie Ferodo+ klocek Ferodo Premier
-zalane motulem rbf
ŚRODEK:
Zrobione:
- przywrócony do serii
-gięty shifter
-ramka na zegary Mugen
-nakładki na pedały Mugen
-podsufitka+daszki obszyte na czarno
-pomalowane na czarno VHT wszystkie słupki, uchwyty itp
-wymienione na nowe wszystkie żarówki podświetleń itd.
-nowe dywaniki OEM
Plany:
-szelki
-mniejsza kiera
-kubły - w trakcie
-roll bar
CAR-AUDIO:
Zrobione:
-sonny x plode
- jakieś dwudrożne pionnery z tyłu pukają
Plany:
-??
INNE:
Zrobione:
-zregenerowane odbłyśniki lamp, spolerowane klosze, pomalowane na czarno obudowy lamp
-nowe filtry powietrza, paliwa, przeciwpyłkowy
-nowy skraplacz klimy
-nowa rolka napinacza klimatyzacji
-wszytko co się dało zostało wymyte, odświeżone, pomalowane nasmarowane itd.
-uzupełnione wszystkie połamane spinki, uchwyty, gumki itp.
-wszytko skręcane kluczami dynanometrycznymi z użyciem klejów do gwintów, smarów, silikonów i co tylko zalecał manual
MOC: -seria 160 hp
Plany: -więcej mocy
Witam,
Przedstawiam nareszcie projekt z cyklu kolejna nudna Honda, który mam nadzieje zostanie przyjęty na forum. Jeśli nie oczywiście nie pogniewam się i temat można zamknąć.
Auto zostało kupione jako wynik rozmowy z moim Tatem, kiedyś zapytał mnie jakie będzie moje następne auto (miałem eskorta 1.4 ). Wtedy jakoś stwierdziłem, że podobają mi się civic choć myślałem bardziej o jajku, ojciec stwierdził, że w zasadzie spoko i tak zostało, tyle, że trafiło na inną generacje.
Nie wiedziałem co to JDM ani nic z tych rzeczy, wiedziałem tylko, że z 1,6 zrobili 160 km, . Brak wiedzy na temat H zacząłem uzupełniać dopiero po zakupie, kiedy trzeba było wymienić uszczelkę pod głowica. Za naukę się płaci . Trafiłem na forum JDM option i zobaczyłem jakie auto chciał bym mieć.
Hanka jest w moich rękach o d 3 lat, nie miałem warunków finansowych, ani zaplecza żeby ogarnąć to co bym chciał. Studiowałem i nie było opcji. Robiona była mechanika a blacharka i reszta czekała na lepszy czasy. Nie szło za dobrze i stan blachy pogarszał się z przyczyn różnych . Części do auta gromadziłem w ramach hobby i jak było trochę kasy
Niestety w 2010 w drodze do Włoch po przejechaniu 150km w czechach cofający tir zrobił mi krzywdę lekko i chciał zepchnąć do rowu bilans = połamany zderzak + dokładka. + uszkodzona lampa . I tak było warto , spanie w 2 osoby przez 3 tygodnie w ek4 bezcenne
Lepsza część ekipy
Niedługo potem na skutek zapierdalania poleciałem ze skarpy bilans= wgnieciona tylna ćwiartka + pourywane trochę gum w zawiasie, oberwane zderzaki. Dacha nie było bo przez 2 tyg padał deszcz i zapadłem się na szczęście
Chwile później kolejna skarpa przyczyna wylatane duże cukierki, na szczęście skończyło się na obrocie 180 na drodze udało się wyciągnąć dziada chociaż prawe tylne koło już było w rowie . bilans =urwane trochę gum.
Następnie wyjechał mi koleś z podporządkowanej… bilans =dokładka lewy błotnik, zderzak, lampa lewa
Po zakończeniu studiów i roku pracy, w czerwcu zwolniłem, się z roboty wróciłem w rodzinne strony i stwierdziłem, że czas zając się tym czym chcę, bo to jedyna okazja (miałem egzamin jeszcze więc był dobry pretekst, że niby nauka jeszcze).
Tydzień przed startem prac, przez moją miejscowość przeszło gradobicie, jakiego najstarsi ludzie nie pamiętają. Przez 4 h sypały się czereśnie z nieba urozmaicone, piłkami golfowymi. Pomimo tego, że miałem wolny garaż zaparkowałem pod chmurką, bo wróciłem strasznie zajechany po 24h w robocie. Pogoda piękna 30+ bezchmurne niebo itp…. obudził mnie hałas i jak wyjrzałem przez okno to nie uwierzyłem…na podwórku miałem powyżej kostek wody i lodu, jak wleciałem do garażu autem, to okazało się ze wymyło mi dziurę w ścianie i płynie strumień przez garaż. Bilans= około 400-500 wgniot na całym samochodzie. Zastanawiałem się czy w ogóle to robić….
Przed samym początkiem prac 2012:
prace
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Soichiro Honda
Ostatnio zmieniony przez lukas4 2018-02-25, w całości zmieniany 2 razy
Podobny motyw z gradem miałem podczas pobytu w bułgarii na szczęście nasze auto jako jedno z niewielu w okolicy nie zaliczyło powybijanych szyb niestety bez wgniotów na karoserii się nie obyło. Tylko, że lakier ciemniejszy to tak nie widać tylko pod światło. Tak czy inaczej szkoda. Twoje ek4 bardzo ładne chętnie zobaczę efekt wypieszczenia powodzenia
a może dlatego, ze nigdy się nie pucowałem, że to EK
Gumka miałem nagranego lakiernika marzeń, który dzień przed wzięciem roboty zrezygnował
chłopaki dają radę, robią kupę aut dla handlarzy niektóre całkiem grube:) zresztą wyczerpali mi się lakiernicy w promieniu 25km od chaty , a oni ogarniają w miarę dobrze
auto z założenia ma być trochę latane po torach więc lakier pewnie i tak długo nie będzie idealny
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Auto: Civic Coupe
Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 477 Skąd: Mała Kamienica
Wysłany: 2012-12-10
w Świdnicy masz specjalistę od wniotów, przy okazji całkiem dobrze maluje. moje Coupe odratował po gradobiciu elegancko. jak chcesz, podeślę ci na PW namiary
No wlasnie, w jaki sposob niewelowane są wgnioty? Mam nadzieje, że nie pod postacią białej masy? Bo nie skonczy sie to dobrze...
I dlaczego leży Ci w planach czarny srodek EK4 skoro Ty masz EK4
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
w Świdnicy masz specjalistę od wniotów, przy okazji całkiem dobrze maluje. moje Coupe odratował po gradobiciu elegancko. jak chcesz, podeślę ci na PW namiary
chaves jeśli chodzi Ci o czarodzieja to byłem u niego 4k za wyciągnięcie wgniot pod malowanie...+10k malowanie
Fawor napisał/a:
No wlasnie, w jaki sposob niewelowane są wgnioty? Mam nadzieje, że nie pod postacią białej masy? Bo nie skonczy sie to dobrze...
I dlaczego leży Ci w planach czarny srodek EK4 skoro Ty masz EK4
pewnie że nie białą masą , wgniotki zostały wyciągnięte "techniką bez malowania" minimalne ślady tych najgłębszych było widać ale tylko dlatego że był bardzo spolerowany lakier i nie było z czego ciąć przy nowym lakierze nie powinno być problemu
btw mam ek4 ale środek jak wyglądał obczaj na foto... eksporty ze Szwajcarii tak mają czasami
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum