Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: rdk
2013-05-07
EP3 02' Milano Red K20A2 by Sajmon_LP
Autor Wiadomość
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-04-21   

rozumiem różnicę, po prostu pierwszy raz słyszę o takich manewrach ;)
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-21   

Hmmm na lotnisku zrobiłem blisko ponad 100km, najwięcej czasu zajmował powrót, całe lotnisko trzeba było wracać, delikatnie bawiłem się w zakrętach wtedy, fajne łuki, po 85km/h średnio można było wchodzić, auto faktycznie czuć że się do tego nadaję, dupa lekko uciekała ale w końcu było 4.0bar na tylnej osi, natomiast przód jak najbardziej ok :)

Drobna korekta. Najlepszy mój czas wczoraj to 13,89s czyli o 0.01s lepszy niż EJ6 w Wilczych Laskach :)

Mały sukces ;-)
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2013-04-21   

Jak na Kaserie ktora ma 230KM to na filmikach szalu nie ma moim zdaniem. Jednak w lekkij budzie EG/EK robi robote ale w EP3 juz mniej.

Mimo to sam bym chetnie mogl byc w posiadaniu takiego EP3 :mrgreen: 8-)
_________________
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-21   

Fakt, EP3 to juz nie jest puszka jak 6,5,4 generacja, zupełnie inna technologia budowy karoserii, więcej wzmocnień, rozpórek, podwójnych blach itd itp...

Modzić można, póki co jest wydech, cai i 4-2-1, brakuje mi do szczescia wtrysków, wałkow i ssaka. Wtedy powinna być zdecydowana różnica.

Dodatkowo Federale Rs-R 595 dupy wg mnie nie urywają, starty z 3.000rpm, więcej nie było sensu, mniej rownież, na filmiku akurat trochę za bardzo dodałem gazu przy starcie co widać i słychać.
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-04-21   

Sajmon_LP napisał/a:
Dodatkowo Federale Rs-R 595 dupy wg mnie nie urywają, starty z 3.000rpm, więcej nie było sensu, mniej rownież, na filmiku akurat trochę za bardzo dodałem gazu przy starcie co widać i słychać.


mialem rok temu federale, to nie opona na cwiartke, kleila nie duzo lepiej niz dobra opona drogowa, teraz mam r1r i uwazam ze starty sa duzo lepsze :)
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-04-21   

ale te federale nowe nie są, a w tego typu oponach ma to duże znaczenie...
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-21   

Fakt, nówki nie, jednak DOT 11 szerokość 205 również jakoś straszny nie jest.
w EJ6 miałem r888 z tym że 15' ale węższe bo 195 dot 10 i starty z 6.000rpm i było lepiej, jednak ep3 ma 230hp/225nm a w ej6 było 200hp/200nm ale i tak mam wrażenie że r888 lepiej kleiły.
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-22   

Z ponad 800 fotek wybrałem ok 70...







Więcej zdjęć https://www.facebook.com/...34014868&type=1
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2013-04-25   

lota fajnie lezy, ale koncowy tlumik wizualnie to nie pasuje IMO
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-25   

Może znajdą się tu mądrzy, problem...
Dziwna reakcja na gaz, szarpie podczas stałej prędkości.
Jadę na 5 biegu 3000rpm co 5 sekund obroty spadają o 200-300rpm brak reakcji na gaz w tym czasie i po 2 sekundach juz ok.. i tak ciągle ciągle ciągle, czy to 5 bieg, czy to 2 bieg i stała jazda przy 6000rpm... jednak podczas jazdy ciagle przyspieszajac objaw znika, tylko podczas stalej jazdy. Strasznie denerwujące jezdzac po miescie i w trasie. vtec się załącza.

dodatkowo ruszając ze swiateł mocniej trzeba wcisnac gaz tak do 3000rpm by ruszyc..slabiej jak się wciska to wlasciwie jakby obroty chcialy sie podnieść a nie mogły..
Dzisiaj podmieniałem cała przepustnice z innego EP3 (ze wszystkimi czujnikami TPS, map sensor, silniczek krokowy..) i to samo.. czli na 99% wykluczam te elementy. Świece wymienione.
Pod podpięciu kompa i sys. diagnostycznego sondy lambda obie pokazują wartosci dobre. TPS ustawiony prawidłowo, reakcja jest. cala reszta rowniez norma.Check Engine się nie pali.

Wyłączony jest immo póki co i miga, oraz komp coś przez to nie przesyła wartosci temperatury wody na wskazówkę bo leży natomiast czujnik na 100% dobry bo wartość rośnie w programie diagnostycznym.

Zapewne to przypadek ale w pon mialem regulowane zawory, wrocilem do domu wszystko ok aż miło a we wtorek po południu odpalam auto i już się zaczęło..

W sobotę dla pewnosci podmienie sondy, ew pompe paliwa, wtryski, kompa itd...
ma-sa-kra takie pierdoła a życ nie daje
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-25   

Błąd w kompie po strojeniu, kiedyś to był powszechny problem fur strojonych prze Fouriusa. ;-) To jest błąd jakiś tam, już nie pamiętam bo u siebie miałem to już ładnych parę lat temu. Pretensje do stroiciela.
 
 
bkrawczy 


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-26   

jakby to była wina strojenia to ten problem byłby od razu po wyjechaniu z hamowni a z tego co czytam to pojawił się jakiś czas po.
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-26   

Stało się po ok 600km po strojeniu
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-26   

Strjenie, błąd z paliwem. Ja zawsze tak miałem jak wracałem z upalania i jechałem juz spokojnie studząc furę ze stałą prędkością.
 
 
Sajmon_LP 


Auto: 350z EU Premium Pack
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: Poznań !
Wysłany: 2013-04-26   

Zaraz po upalaniu przed dwa dni ciężko kręcił tzn za kręcił ładnie ale odpalał za 10 razem chwile po tym na drugi m dzień odpalał ok ale stało się to co opisane w postach powyżej. Jutro podmienie kompa do znajomego który ma podobny setup a ze nam zdjete immo to odpali
_________________
KONGRES NOWEJ PRAWICY !
Precz z bandą czworga ! :)
--
www.facebook.com/MojeCzteryKolka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna