Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
swap hamulcy 282mm do Civica EG
Autor Wiadomość
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
  Wysłany: 2009-04-24   swap hamulcy 282mm do Civica EG

Siema wsyzystkim !

Chce z przodu 282mm (z tego co uslyszalem nawet nie ma porównania do 262mm np z EK4)

Mam juz kurna dosc tego wszystkiego kazdy mowi co innego, chce sie w koncu dowiedziec jakie dokladnie potrzebuje czesci do tego aby ta operacje wykonac.

kompletne zaciski z prelude VTI to wiem na 100%
zwrotnice takie od 262mm np ek4 eg6
pompe 1" ale jaką? podobno pasuje z prelude 4gen VTI ale do serwa z eg6 VTI

jaka moze byc jescze pompa i serwo zeby to wszytsko mialo rece i nogi.

Nie che sie wrabac na mine. Pytam pytam i kazdy mowi co innego. Kto u nas ta operacje przeprowadzal?

POZDRO !
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6512
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-24   

Jakby co, to zwrotnice od EK4 (razem z zaciskiem itp, ale najwyzej bys sobie sprzedal, wyrzucil etc) mam gdzies w garazu.. mozemy sie dogadac.. :)
_________________
 
 
 
kuchar 


Auto: 2.0 Turbo
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 267
Skąd: PL
Wysłany: 2009-04-24   

Ja robilem przekladke ale na 262mm i co do pompy to uważaj zeby miała takie same mocowania do serwa chyba, ze kup razem z serwem...ja kupilem od "angola" 1.6iSR z serwem Lucasa i do serwa Nissin z Ej2 nie pasują mocowania pompy z "angola"... poprostu trzeba zmienic razem z serwem lub szukać takiej która ma te same mocowania co OEM z EG.
Chyba angol VTi miał pompe 1" więc problemu nie ma.
_________________

 
 
kileros2 


Auto: Del Sol b18c4
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-12   

Jam mam taki setup u siebie w solce, z 262 na 282. Kupujesz zaciski, jarzma, od Prelude IV/V Vti tarcze 4*100/282 taki rostaw srub w tym rozmiarze pasuje tylko i wylacznie od MG Rovera. Ja kupilem zestaw ebc czyli tarcze turbo groove klocki red stuff i plyn ebc. Zwrotnice mialem odpowiednie i pompe hamulcowa tez juz w serii(del Sol Esi, d16y8) Pompa powinna wystarczyc od VTI Jajka lub Pralki vti razem z serwem ale tego nie zmienialem wiec pewny nie jestem:). I niezapomnij kupic oslon tarcz tych metalowych od pralki w jakims interkarsie bo te co masz teraz beda za male i beda ocierac :P
Teraz nawet planowalem zmienic serwo i pompe na te od pralki zeby zobaczyc roznice czy jakas bedzie. Narazie na tym setupie co wyzej opisalem jest kozak, o wiele lepiej i szybciej hamuje, Polecam
 
 
stratos01 

Auto: EK4
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-11-11   

kileros2 napisał/a:
Jam mam taki setup u siebie w solce, z 262 na 282. Kupujesz zaciski, jarzma, od Prelude IV/V Vti tarcze 4*100/282 taki rostaw srub w tym rozmiarze pasuje tylko i wylacznie od MG Rovera. Ja kupilem zestaw ebc czyli tarcze turbo groove klocki red stuff i plyn ebc. Zwrotnice mialem odpowiednie i pompe hamulcowa tez juz w serii(del Sol Esi, d16y8) Pompa powinna wystarczyc od VTI Jajka lub Pralki vti razem z serwem ale tego nie zmienialem wiec pewny nie jestem:). I niezapomnij kupic oslon tarcz tych metalowych od pralki w jakims interkarsie bo te co masz teraz beda za male i beda ocierac :P
Teraz nawet planowalem zmienic serwo i pompe na te od pralki zeby zobaczyc roznice czy jakas bedzie. Narazie na tym setupie co wyzej opisalem jest kozak, o wiele lepiej i szybciej hamuje, Polecam


Podepnę się pod temat bo sam planuje taka modyfikację.
KILEROS2 a na jakie problemy napotkałeś sie podczas montażu? Czy weszło Ci to tak plag&play? Sam mam EK4 więc pompa raczej mi wystarczy z tego co czytałem twój post.
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-10   

Poszukuję osoby z Warszawy, która posiada hamulec 282mm 4x100 i pozwoliłaby mi przymierzyć moją felgę.
_________________
イエティ
 
 
mateuszvtec

Auto: Prelude , del sol
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-01-19   

odswiezam temat...


przymiezam sie do swapu hamulcow narazie na przod

Poczytalem troche i mam pytanie czy taki zestaw bedzie pasowal bez wiekszych przerobek:

zaciski jazma od prelude 2.2
pompa + servo prelude 2.2
tarcze 282 teraz pytanie czy zwrotnica zostaje seryjna?
jesli seryjne to do tego tarcze 282 4x100 jesli nie zwrotnica od pralki 4x114,3
czy zwrotnice mozna zalozyc od prali 2.2?

jesli o czyms jeszcze trzeba pamietac prosze pisac .
auto del sol seryjnie 1.6vtec .
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6512
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-19   

Jesli w DelSolu wyglada tak samo jak w Civicu to:

zaciski i jarzma od preluide 2.2 tak jak i pompa z serwem. Nie wiem jaka masz tam zwrotnice ale w Civicu jest wymagana zwrotnica od VTi 5/6gen gdzie byla tarcza 262. Tarcze pod rozstaw 4x100 kupujesz firmy QH (bodajze Quantum Hazell, Brytyjska firma). Kosztuja malo i sprawdzaja sie bardzo dobrze. Sa tez EBC, ale ludzie narzekali.

Trzeba pamietac, ze w jednym miejscu trzeba troche jarzmo podszlifowac, bo zapiera sie o tarcze, ale to bardzo prosty zabieg. No i nie kazda 15" felga wchodzi. Lista popularnych felg, ktore wchodza z tym zaciskiem jest na passwordjdm.pl.
_________________
 
 
 
mateuszvtec

Auto: Prelude , del sol
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-01-19   

a czy mozna zalozyc cale zwrotnice od prali 2.2 ? Pasuja one plug$play ?
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6512
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-19   

Tego nie wiem, ja nie pamietam takich numerow i wydaje mi sie, ze nie, ale musialbys to u kogos jeszcze skonsultowac.
_________________
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2714
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2014-01-19   

mozesz tez wlozyc swap od anglika vti, tez 282 i 4x114
 
 
mateuszvtec

Auto: Prelude , del sol
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-01-20   

a z wersji europejskiej? mozna?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2714
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2014-01-20   

anglika w sensie wyprodukowanego w anglii, civic vti MB6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna