Tak tak, a potem dostajesz zwrot 10k zl za silnik Jaka to roznica gdzie lezy wina jesli dobrze zalozony pasek peka, a inny w to samo miejsce, tak samo zalozony ma sie dobrze?
Uzywaj paskow jakie sobie tylko wymarzysz. Celem tego watku jest poinformowanie, ze takie sytuacje maja miejsce, a Ty probujesz ciagle powiedziec, ze to nie pasek, ze moze mechanik itp itd.. Handlujesz Mitsuboshi czy co? Niech kazdy podda swojej opini to co przeczytal.
Tak tak, a potem dostajesz zwrot 10k zl za silnik Jaka to roznica gdzie lezy wina jesli dobrze zalozony pasek peka, a inny w to samo miejsce, tak samo zalozony ma sie dobrze?
Uzywaj paskow jakie sobie tylko wymarzysz. Celem tego watku jest poinformowanie, ze takie sytuacje maja miejsce, a Ty probujesz ciagle powiedziec, ze to nie pasek, ze moze mechanik itp itd.. Handlujesz Mitsuboshi czy co? Niech kazdy podda swojej opini to co przeczytal.
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-02-21
contitech też mial kiedys wadliwą serie bo wycinały sie ząbki.potwierdzone w kilku serwisach skody i vw.kumplowi w pasku tez sie ścieło w tdi po około 3 tys km.
ale od tamtej pory (około 6 lat) narazie jest ok z conti
Z tego co rozmawiałem ze sprzedawcą w sklepie japanparts powiedział że mitsuboshi ostro poprawiły jakość. Borykali się z problemami jeszcze do subaru ale i te ponoć zostały wyeliminowane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum