Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
Autor Wiadomość
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
  Wysłany: 2013-07-24   Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE

Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus

Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :


Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-07-24   

hmm zwykła tarcza kraft z lepszym klockiem?
Kto układał Ci te setup'y?
Kwestia też do czego te heble mają być?
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-07-24   

Niestety taki mam budżet, stąd takie wybory :oops: Zestaw na na ulicę okazyjnie tor . Średni przebieg roczny 1000km więc może nie zejdzie szybko
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-07-24   

omg, ale do jakiego auta.
bo np. mając civic'a z serią 262/242 a np. z 282/262 juz przy większym zestawie nie trzeba dać nie wiadomo jakiej metki aby fajnie hamowało.
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-07-26   

Nissan nx1600 , 1000kg wagi , Seria przód 240mm , tył bębny . Teraz na przód wpada zacisk 2 tłoczkowy z tarczą 280mm a tył na razie zostaje seria(bębny) + serwo i pompa ze sky'a r33
:)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-07-26   

przy 280 to już będzie spoko.
przy tej wadze greenstuff sobie poradzi, ale ferodo jest jak najbarzdziej ok, nawet premiery tu stykną - tarcza gładka wystarczy byle nie najtańszy jakis shit - nie wiem nawet co jest dostępne do nysy, ale z tarcz wymienionych wyżej szukałbym i tak czegoś innego.
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-07-26   

Postawilbym na Ferodo... Z EBC to jedni zadowoleni inni mowia, ze shit, a Ferodo to sprawdzone, dobre i bez niespodzianek.
_________________
 
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-07-26   

wierzba,
Dzięki bardzo !
Jeśli chodzi o hamulce to u mnie jest mała kombinacja bo :
Zaciski wraz z klockami od EVO IV + tarcza hamulcowe z Clio port ph2(wybór tarcz jest dość spory) .
Klocki już zamówiłem - EBC green w bardzo fajnej cenie 215zł vs ferrodo DS 360zł .
Gumka23, Zobaczymy jak będą się sprawować Green'y , jeśli się nie sprawdzą to zainwestuję w DS performance .
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-07-27   

215 z green'y, na premiery w zupełności by starczyło a wg. mnie lepszy klocek.
trzeba było odezwać aię do spycha i zapytać o ceny hebli ;)
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-07-27   

A no , zobaczymy co z nimi będzie . Premiery pod te zaciski około 100zł :P Mówisz że Premiery lepsze od Greenów ?

wierzba napisał/a:
...trzeba było odezwać aię do spycha i zapytać o ceny hebli ;)

Nie znam człowieka , ale mogę poprosić o kontakt i zapytać o tarcze hamulcowe :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-07-27   

premiery są dość miękkie = pylą
no i może ja trochę z dupy porównuję bo green'y miałem przy tarczy 262mm a premiery na 282mm, mimo tego jakoś nie wziąłem green'ów pod 282mm.

http://www.jdm-option.pl/...ewprofile&u=963
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-04-16   

odkopię temat. właśnie doszły do mojego ITRa zaciski dwutłoczkowe z legenda i teraz zastanawiam się nad zestawem tarcz i klocków. setup ma być typowo na ulicę ale ma też dawać sobie radę na torze. co do klocków jestem przekonany, że ferodo ds2500 dadzą radę to z tarczami nadal nie jestem przekonany na 100%. tarox to jakiś kosmos cenowy i znajomy polecił mi tarcze bozarto. śmiga na nich już jakiś czas i jest zadowolony, tarcze nadal proste. dodam tylko, że kolega jeździ raczej dynamicznie (civic vti 5d tarcza 282mm), czyli rozmiar hebla taki sam jak u mnie plus kilka kg więcej. tarcza wygląda tak:
http://www.bozarto.pl/obr...za,474275d1.jpg
co o tym sądzicie? a może macie jakieś inne propozycje zestawu tarcza + klocek?
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-16   

Jak ma tyle dziurkow to chyba dobra... :lol: bierz byle jaka, ktora sie nie gnie.. reszta nie ma znaczenia.

DS 2500 na ulice?
_________________
 
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-04-16   

nom. a czemu nie? z tego co przestudiowałem ds2500 są drogowo-sportowe i nie wymagają rozgrzania w przeciwieństwie do ds3000 ;)
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna