cisnienie na regulatorze to 4bary, niestety na samej górze wtryski 440 już się kończą, pewnie byłoby więcej na innych przy tym samym booście. Auto strasznie podaje jak dla mnie
Na ostatnim treningu wyszło kilka rzeczy min brak skrętu. Niebawem będzie to narawione, zwrotnice + regulowane drążki i komplet poliuretanów w przedni zawias.
Zamówione poliuretany w cały przód + zwrotnice do zrobienia skrętu. Planuję także zrobić w końcu negatyw i położyć go na glebę z przodu. Zegary ze skyline już leżą na półce i pachną.
Tylne felgi wróćą do pierwowzoru czyl irant chrom polerka + czarny środek, czy coś oprócz renowacjafelg.pl jest warte polecenia w tej kwestii?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum