Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Emre
2014-09-14
EGB18C Racing
Autor Wiadomość
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-08-19   

No to do tego wtedy te "top hats", ktore pozwalaja zachowac polozenie tloczyska w przewidzianym zakresie nawet przy wiekszym obnizeniu.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-08-19   

Grzesieek napisał/a:
Tam jest taka konstrukcja jak w tanich MTSach itp.? W sensie, że regulacja wysokości na pierścieniach? Jak tak to wywal pierścień na którym opiera się łoże sprężyny i nałóż na amortyzator kawałek grubej, twardej rury ściśle przylegającej do ściany amora. Dół rury będzie się opierał o widełki które wchodzą na wahacz a góra będzie pełniła tą samą funkcję co pierścień, czyli oparcia dla łoża (tyle, że przez długość rury możesz dowolnie regulować wysokość). U siebie w ten sposób wyregulowałem wysokość tyłu i nie narzekam.


powiedz ze to byl zart :shock:
_________________
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2014-08-19   

Krzyh00 napisał/a:
Grzesieek napisał/a:
Tam jest taka konstrukcja jak w tanich MTSach itp.? W sensie, że regulacja wysokości na pierścieniach? Jak tak to wywal pierścień na którym opiera się łoże sprężyny i nałóż na amortyzator kawałek grubej, twardej rury ściśle przylegającej do ściany amora. Dół rury będzie się opierał o widełki które wchodzą na wahacz a góra będzie pełniła tą samą funkcję co pierścień, czyli oparcia dla łoża (tyle, że przez długość rury możesz dowolnie regulować wysokość). U siebie w ten sposób wyregulowałem wysokość tyłu i nie narzekam.


powiedz ze to byl zart :shock:

spoko - na rejsizmie wycinają staby i podłużnie, żeby posadzić, więc to jeszcze nie jest ekstremum :lol:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2014-08-20   

Krzyh00, a powiedz mi co w tym złego? Pewnie, że bardziej zbliżonym do fabryki rozwiązaniem jest nacięcie rowka przez tokarza itd. ale ten opisany przeze mnie patent wygląda i jest tysiąc razy pewniejszy niż cieniutki rowek z cieniutkim pierścieniem. Wszystko jest przyłapane spawarką, jest stabilne i wytrzymałe. W czym problem?

EDIT: sorry, wracając do mojego patentu- rura nie opiera się aż na "widełkach" a na przetłoczeniu które jest na amortyzatorze kilka cm pod wyciętymi rowkami. Czyli rozwiązanie podobne do tego znanego z colioverów, tyle, że bez gwintu na rurze.
 
 
B16a2 Mugen 


Auto: Eg3 K24z3
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 118
Skąd: Kamien Pomorski
Wysłany: 2014-08-20   

Fajna fajna jest :-P ,3 tygodnie temu nabylem prawie ze identyczna,jednak ja ide w 2.0 ;-)
_________________
ET-11.5
 
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-08-21   

Grzesieek napisał/a:
Krzyh00, a powiedz mi co w tym złego? Pewnie, że bardziej zbliżonym do fabryki rozwiązaniem jest nacięcie rowka przez tokarza itd. ale ten opisany przeze mnie patent wygląda i jest tysiąc razy pewniejszy niż cieniutki rowek z cieniutkim pierścieniem. Wszystko jest przyłapane spawarką, jest stabilne i wytrzymałe. W czym problem?

EDIT: sorry, wracając do mojego patentu- rura nie opiera się aż na "widełkach" a na przetłoczeniu które jest na amortyzatorze kilka cm pod wyciętymi rowkami. Czyli rozwiązanie podobne do tego znanego z colioverów, tyle, że bez gwintu na rurze.


Wspaniale. Taki rumunski gwint :super:
_________________
 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2014-08-21   

Ta, coś w ten deseń, sam to jakoś podobnie nazwałem :P Proste, bezpieczne i działa. A że niezbyt fachowe- trudno.
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-08-21   

Fulek mogłeś B20 nie rozsprzedawać :P wiadomo nie ma co gdybac.. ale myśle że jak wyprujesz wszystko co się da plus twoje ogarnięcie za kierą zaprcentują bardzo szybko .. ha jeszcze nie jedna Kseria dostanie baty ! 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2014-08-23   

Fulek już gratulowałem, fajny sprzęt lekko pomodzić i cieszyć się jazdą :-D
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2014-08-27   

zaczynamy powoli się zbroić :->


zawias jest zdecydowanie za bardzo kanapowy, trafiły się potaniości h&r od 6g ale pasują :) podobno są twardsze i tył niżej siada, na razie tylko tył podmieniłem i jest trochę niżej :)





trafił się jeszcze okazyjnie drugi komplet ATS'ow więc konigi na dobre znikają, tylko muszę coś z tyłem zrobić bo et35 na tyle to troche za mało i nie ma opcji by nie obcierało... albo negatyw albo rolowanie

wieksze zainteresowanie na giełdzie jest heblem 262/240 :lol: wiec wleci 282 z czteropakiem :mrgreen: . Całość uzupełni magiel z itr'a i przedni stab 26mm z mb6 ;-) do zawiasu brakuje mi już tylko tylnego staba 22mm



stay tuned ;-)
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-08-28   

ASR to podstawa, urywa sekundę :mrgreen: ;-)

a tak na serio to idziesz idziesz, jeszcze ta k-seria z trąbkami w końcu tu zawita :lol:
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
chaves 
MODIFIED.PL


Auto: Civic Coupe
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 477
Skąd: Mała Kamienica
Wysłany: 2014-08-28   

Ultra Racing robi zaje rozpórki, dobry wybór!

jednak modzenie to choroba nieulczalna :-D
_________________


Polub na na Facebook'u: https://www.facebook.com/Modifiedpl
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2014-08-28   

primox napisał/a:
ASR to podstawa, urywa sekundę


asr to podstawa, żeby zamontować gruby stabilizator z tyłu ;)

primox napisał/a:
jeszcze ta k-seria z trąbkami w końcu tu zawita


jak wygram w totka to może tak :mrgreen:

chaves napisał/a:
Ultra Racing robi zaje rozpórki, dobry wybór!



UR trafił się w naprawde w dobrej kasie, więc grzechem było nie skorzystać :mrgreen:


czekam jeszcze na paczke z wałkami b16b i s80, na pólce leży już lekki zamach... na pierwsze zawody 13 września może już się uda ogarnąć razem ze strojeniem :mrgreen:
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-08-28   

wałki i s80 robią robotę w c4, będziesz pan zadowolony. aczkolwiek po K-serii nie będzie takiego wrażenia ;)
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-08-28   

fulek napisał/a:
primox napisał/a:
ASR to podstawa, urywa sekundę


asr to podstawa, żeby zamontować gruby stabilizator z tyłu ;)



jaja se przecież robię, sam też mam, tylko w nudnym szarym kolorze, ale jak będę już blisko pudła na miedzianej to sobie walne w jakiś anodowany fiolet i powinno przechylić szalę :mrgreen:
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna