Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Skoda Fabian TDI
Autor Wiadomość
YacaJackowski 


Auto: Passeratti
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 3029
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2014-08-31   

sadam napisał/a:
to jest forum dla miłośników japońskich aut


Pierwsze słyszę...


Zawsze lepsza taka Skoda niż zwykła, emerycka z 1.2...
_________________

 
 
octane 


Auto: Datsun 280z Porsche 718S 72'riviera
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 120
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-09-01   

Jeszcze zderzak od RS'a i już nie będziesz wyglądał jak działkowicz emeryt :mrgreen:
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-09-07   



:lol:
ma ktos maszynke do rolowania rantów? :mrgreen:
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-09-07   

A skąd jesteś?
_________________

 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-09-20   

Piotrek(T) napisał/a:
A skąd jesteś?


mazowieckie ;)

dostałem narazie takie:




tak, mina wyszła fajna :lol:
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-09-21   



_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2014-09-21   

clean as fuck
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-09-21   

no brakuje mi tego cholernego zderzaka od RS'a.
miałem dwa podejścia, niestety sprzedający jeden i drugi okazali sie... :roll:

ogólnie nie wiem, czy na wiosne nie skończy sie na 1.8T, albo dieslem w wersji 190+
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
sparco d15z6 


Auto: Ferio NH-578
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 200
Skąd: kraśnik
Wysłany: 2014-09-21   

adas co leży na lakierze? podoba mi się ta skodzianka 8-)
_________________
 
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-09-21   

była korekta na futrze->urban one step->zymol HD->zymol Ital
aczkolwiek Itala na tej fotce mało.
powoli trzeba myśleć o titaniumie ;)
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
octane 


Auto: Datsun 280z Porsche 718S 72'riviera
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 120
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-09-22   

No błyszczy się okrutnie, good job :shock:
 
 
podlez 

Auto: EG9, CN2+, GK3
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 393
Skąd: wrocław
Wysłany: 2014-09-26   

no ładna, mimo, ze to skoda, to auto ładne.
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2015-03-07   

słupek BPX po 100 tys przelotu ponieważ mój ATD po 220 tys km stracił kompresje(próg na cylindrach, dziwnie odbarwiony pasek na każdym cylindrze) i szlag trafił wałek(wytarł sie, jak to w tdiiku).
w zasadzie nie wiadomo co sie stało z dołem motoru, bo na przegrzanie też to nie wyglądało.
ale zacisnąłęm zęby i posżło do słupka:
-nowy rorząd Continental(w starych słupku 2 letnia pompa hepu już ciekła - jako ciekawostka)
-nowe OEM uszczelki na pompkach
-nowe uszczelki pod tandem pompe, kolektory, portki, obudowe filtra oleju(jest inna niż w ATD) i wiele innych o których nie pamietam
-sprzęgło g60 Valeo (sztywne koło fabryczne), nowy grzybek i uszczelniacz skrzyni
-nowe małe tuleje wachaczy
-nowy płyn g13
-nowy aku
-nowy rezystor dmuchawy bo nagle 4 bieg tylko działał
-nowy napinacz paska klinowego
-nowe filtry oleju i powietrza
-nowa uszczelka pod główkę, bo słupek był na 2 czesci rozłożony(uszczelka Elring do ATD 95zł, BPX 185zł :) )
-zebrane z głowicy tyle, żeby wyrównać
-i wiele innych
przełożony cały stary osprzęt, turbo bez luzów, auto odpaliło od strzała.przejechana dla mojego widzi mi sie 200km na mineralu, zlane i zalany 5w40 pod norme.przejechane przez 2 miesiące 8 tys km, poborów olejowych oraz płynowych brak, auto odzyskało troche mocy, mimo, że na starym słupku na pierwszy rzut oka niczego mu nie brakowało, swobodnie rozpedziłem auto do 190km/h wg GPS'u, jeździ sie baaaardzo przyjemnie.w mrozy zapala przepieknie, nie ważne czy -15, czy -2.

kosztowało to nie mało, bo 1/3 wartości auta, ale dalej chciałem tym autem jeździć, wiec decyzja była prosta.przy okazji można było zrobić rewizje łap silnika, które nie wymagały jednak wymiany.zdjęć nie mam, bo nie było na to czasu.wszystko zajeło mojemu koledze 4 dni z przerwami bo czegoś w IC nie mieli, a to obudowe filtra musiałem kupić itp.
dół odkuwany, aż sie prosi teraz o duże turbo i nowe pompki ;)

tak, warto było, nie, nie szkoda mi było kasy.

przez ten czas sporo sie zmieniło(auto dużo pracuje, potrzebne jest bardziej cywilizowany setup), z auta wyleciał gwint, powrócił Weitec Ultra GT, który za chwilę bedzie zmieniony na regulowane Koni + Eibach :lol:
zmienił sie również zestaw kół letnich.dragi będą jeździć w bardzo ładnej czarnej fabii rs, a do mojej póki co lecą bardzo budżetowe Enzo H w 16 calach, ale z bardzo spoko oponą Dunlop Sport MaXX 205/45.no i w końcu założyłem lekko odświeżony hebel 288mm.różnica mega zarówno w dozowaniu jak i skuteczności.
do tego odwiedziłem Apis power: 110km i 245 nm.jest zdrowo i bezdymnie.
autem jeździ sie naprawde super, nie sądziłęm, że taka padaka może dać tyle radości przy takich parametrach.ale uwielbiamy jeździć tym autem po trasach.150-160km/h i spalanie 6,3l robi swoje :)
moja cziewczyna też tak polubiła to auto, że teraz to ona jest prowoderem dalszych modyfikacji.
skoro tak, to w przyszłym tygodniu przyjedzie ori xenon, a na kwiecień planuje DP+końcowy przelot(dla wizualizacji)+IC z ibi FR+repro: egr out, twarda odcinka i mam nadzieje okolice 150 koni :) a potem zastanawiać sie bedziemy ;)
trochę dokumentacji:

stary słupek:



widać dziwne odbarwienie.powyżej niego był bardzo wyczuwalny próg

wizyta na hamowni ze znajomymi:







krótkie podsumowanie tego dnia.
skoda + to co na zdjęciach + m3 e92.
3 osoby w tym Ja zadowolone, reszta już nie do końca.w szarym audi niestety odkręciła się śrubka od wirnika turbo i jebło wielką chmurą dymu.na szczęście była niezawodna skoda, która zholowała bidulkę spowrotem do SLG.
grande punto abarth: 165/277, auto seria
m5 e34: 341/411
czerwone b2 zagotowało cooler i wyszły bzdury(a 2 tygodnie wcześniej były okolice 480 koni przy -4 stopniach C )
szare b2 jw








https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2015-03-07   

tak wygląda zestaw letni.felgi wyważyłem wystarczy usnąć klej, brud, rzucić kwarc i można jeździć :)







a tak wygląda kolejny już zestaw zawieszeni:



:mrgreen:

był w mega kasie, stan wizualny i techniczny jak na zdjęciach.szkoda było nie wziąć nawet na spróbowanie :)

czekamy na xenon



jako cieawostkę dodam, że to moja dziewczyna ujeżdża teraz byłe ferio ceelx'a.taki prezent od zwyrodniałego chłopaka ;-)
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
p0lish 

Auto: Verso
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 3443
Skąd: Kyiv
Wysłany: 2015-03-07   

dieslem taniej! :D
przykra sprawa
_________________
INSTA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna