Auto: Civic VI SDN B20 VTEC
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 194 Skąd: Hajnówka/Warszawa
Wysłany: 2014-10-21
Siema
Znów dawno nic tu nie pisałem nic nie mówiłem ale parę rzeczy się zmieniło w aucie otóż:
Wleciał zamiast AP gwint ISC od Fulka oraz stabilizator Whiteline z ramką również od tegoż samego jegomościa Wreszcie auto doczekało się swap hebli na tył z tarczą 260mm i zaciskiem z EP3 od czosnka dzięki tej operacji całe zawieszenie jest zrobione na poliuretanie z Deutera. Silnikowo zmieniło się strojenie i wtryskiwacze. Podczas pierwszej próby podstrojenia auta okazało się że seryjne 240CC wykazują 117% przy 7400 obrotów a odcięcie jest 7600. Kupiłem 280CC i oddałem na wyczyszczenie ponowne strojenie odcięcie na 7800 wtryskiwacze na 92% nie jest źle ale mogłoby być lepiej
Podsumowując ten wywód wrzucam wielokrotnie obiecany tu i w innych miejscach filmik z przyspieszań z różnych biegów z różnych obrotów
cygan
Auto: ED6
Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 210 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-23
Muszę się z Tobą Mateo, przejechać po tych wszystkich modyfikacjach.
Bardzo mi się podoba Twoje podejście do tego samochodu, przez tyle lat. Tak z ciekawości zapytam jak długo już go posiadasz?
Na przyszły sezon większe koło musi wylądować w aucie.
Mam nadzieję, że jeszcze w tym sezonie złapiemy się na kreskę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum