Wiem, wiem, w mocnych frankach daję radę, więc u mnie na luzie. Wprawdzie z seryjnego też jestem zadowolony, ale że skrzynie będę zrzucał to grzechem byłoby nie wymienić .
cygan
Auto: ED6
Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 210 Skąd: Warszawa
Dzisiaj autem wywalczyłem 1 miejsce w klasie i 3 w generalce w TTJ organizowanym przez AK Królewski w Radomiu. Przed zawodami udało się poprawić/zepsuć parę rzeczy. Do skrzyni wpadło sprzęgło ACT, szpera Wavetrac oraz fd 5.1. Bilstein b6 został przerobiony na b8 i ustawiony pod wyścigi płaskie, wyleciały eibachy, a na ich miejsce wskoczyły h&ry. Mimo, że trzeba było wyczuć auto praktycznie od nowa, udało się ośką na federalu zamieszać w generalce
Po drugiej próbie podczas sprawdzania ciśnienia wyszły takie kwiatki:
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-01-09
To co w tej wersji Hondaty jest , powinno być od samego początku za te pieniądze....
To co tam będziesz grzebał jeszcze?? Mówione było że za bardzo nie chcesz ruszać silnika
To co w tej wersji Hondaty jest , powinno być od samego początku za te pieniądze....
To co tam będziesz grzebał jeszcze?? Mówione było że za bardzo nie chcesz ruszać silnika
mialem wrazenie, ze auto jakby przestalo jechac, wiec wpadly waleczki i przepustnica hr 74mm
niestety stroilismy w piekle i jedyne co dalo sie ugrac to:
spawa sie wlasnie nowy kolektor wydechowy i bedzie atak na 270hp.
a jedzie to jakos tak:
Ostatnio zmieniony przez Nastek 2015-10-03, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum