SILNIK: F20C1/ obecnie F2.4L
- wał korbowy stroker/K24 plus dodatkowo Fluidampr
- korby K1 Technologies
- tulejki korbowodowe na podkładzie stalowym
- komplet uszczelniaczy zaworowych OEM
- uszczelka głowicy OEM
- panewki korbowodowe Clevite
- komplet uszczelek pokrywy zaworów OEM
- komplet pierścieni tłokowych OEM
- uszczelniacze wału OEM
- uszczelka zaworu vtec OEM
- obróbka bloku, wymiana tulejek korbowodowych 22>23mm, zwężenie główek korbowodowych, mycie, zabielenie i rewizja głowicy
- kontroler sondy szerokopaskowej Innovative LM-2 spięty z AEM,
- wskaźnik Innovative MDX (temp z miski i ciśnienie oleju z czujnikiem na słupku),
- oil catch tank,
- chłodnica wody KOYORAD,
- nowa chłodnica klimatyzacji (tak…nadal jest A/C),
- nowe łożysko rolki,
- usunięcie pompy powietrza,
- olej Fuchs 5W40 Titan Race PRO S
- świece NGK Laser Iridium
- OEM miska z przegrodami i dodatkowym krućcem
- oil catch tank
- AEM EMS V2
UKŁAD DOLOTOWY:
- filt powietrza K&N
- seryjny airbox z wyciętą przegrodą, oklejony taśmą odbijającą ciepło DEI
- carbonowy cooling plate z nawiewem do seryjnej puszki
UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowych seria,
- pozostała część układu z kwasówki 70mm, środkowy tłumnik + na końcu sportowy katalizator, wykonane przez SSG
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia po rewizji, czyszczenie magnesu, sprzęgło OEM, nowa gumowa osłona wyprzęgnika,
- shifter po rewizji, nowe OEM części, koszyczek, sprężyna, końcowy pin i nowy smar OEM
- regeneracja i wzmocnienie półosi przez MotoMax ( po rozebraniu było już widać zużycie na bieżni przegubu i krzyżaku – wykonane zostały 2 nowe, wzmocnione przeguby wewnętrzne)
- wzmocnienie przednich górnych mocowań wahaczy,
- koło zamachowe Fidanza 8lbs
- seryjna skrzynia zalana MTF-em
- custom dystanse półosi
- krótki dyfer 4,62 + AMS Oil Severe Gear 75W-110
- differential collars,
- kewlarowy przewód sprzęgłowy w oplocie Goodrige
- płyn sprzęgłowy Millers Racing Brake Fluid 300 PLUS
- nowe śruby do wału OEM
ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości i twardości BC - wersja BR, twardośc sprężyn 10/10
- całe zawieszenie na poliuretanie Strongflex&Powerflex
- Rear Toe Control Arms
- Rear Roll Center Adjuster
- Front Roll Center Adjuster
- Front Sway Bar + new bushing
- Front Reinforced Stabilizer Link
- Hard Tie Rod
- Rc Tie Rod End
- wszystkie wahacze wypiaskowane i pomalowane,
- Spoon Rigid Collars kit
- UK settings z większymi negatywami,
UKŁAD HAMULCOWY:
- zaciski Stoptech 4-tłoczkowe, tarcze 2-częściowe, pływające 328x28mm, ocynkowane/nacinane
- klocki Stoptech Street Performance oraz Mintex F6R na przodzie, DS 2500 na tyle,
- przewody w stalowym oplocie PizzaBrakes&Stoptech
- płyn hamulcowy Millers Racing Brake Fluid 300 PLUS
KOŁA:
- OZ Alleggerita HLT przód 17"x7,5, tył 17"x8,5
- RAYS Volk CE28n (bronze) 17x7,5", 17x9"
- Yokohama Advan AD08R, Federal 595 RS-R, R888 225/45-17, 255/40-17
- długie szpilki ARPi + nowe OEM łożyska
BODY-KIT:
- hard top
- kopia OEM dokładki przedniego zderzaka
- custom splitter
- side skirtsy
- carbon GT-Wing
- OEM zaślepki mocowań tablicy rej. przedniego zderzaka
Inne:
- akumulator żelowy Odyssey PC680 + alu custom mocowanie
PLANY:
ma być czarny time attack-owy bandyta - auto nie jest "idealną perełką z salonu" miała mała przygodę ale nic groźnego - jeździ prościutko i wszystko jak najbardziej ok, silnik, skrzynia działają super, seryjny zawias pracuje baardzo dobrze, wnętrze będzie baaardzo szkoda patroszyć !
zakup s2k to nie jest łatwa sprawa - każdy kto szukał wie że jest ciężko kupić coś w sensownych pieniądzach - nie wspominając o preferencjach kolorystycznych czy hard topie - tym bardziej jestem szczęśliwy że już mam to za sobą !
od zawsze chciałem mieć to auto - znajomy ma od wielu lat i od pierwszego dnia byłem zakochany - z każdym dniem jaram się jeszcze bardziej !
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ostatnio zmieniony przez Yaca 2020-02-02, w całości zmieniany 10 razy
mam nadzieję, że uda mi się zastąpić R33 taką eską.
polecam każdemu kto lubi za****ć po zakrętach! nie jest to auto do driftów ... ale na zakręty to nawet seria daje mase fanu!
empe napisał/a:
Czarna s2k z hard topem to idealny zestaw
Limon napisał/a:
Jakieś roll bar'y czy podobne konstrukcje planujesz?
waham się nad rollbarem bo chiałbym wypruć auto i wstawić od razu klatke .. ale to następna zima pewnie bo znów porozbieram i zamiast jeżdizć bede siedizał w garazu .. a na razie nie mam na to ochoty
były już przymiarki fotela ... ale jednak musi być czarny
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum