Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2015-02-08
eska jest super wywazona. jedyne co mnie w tym aucie zawsze bolalo ze brak jakiejkolwiek regulacji kierownicy co dla mnie jest nie do pomyslenia wrecz w takim aucie.
_________________
Calypso
Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 120 Skąd: Lublin
nie planuje nic specjalnego - standardowo wydech, dolot + zejście z masy IMO wystarczy na razie
ma to sens bez strojenia? chyba, że priorytetem mają być walory akustyczne...
Wydech zawsze da parenaście koni, a najwięcej jak wpadnie jakiś hardcorowy singiel Do tego CAI i więcej nie ma sensu. Jak tak czytam to widze że nawet strojenie mało co daje, co najwyżej przebieg mocy jest lepszy
dokładnie! nie ma sensu ... silnik a nie dotykam - trzeba z masy zejść
Pilar napisał/a:
Jak tak czytam to widze że nawet strojenie mało co daje, co najwyżej przebieg mocy jest lepszy
u Rogala po strojeniu była baardzo fajna różnica - wydech, dolot i 255km.. i wykres bardzo fajnie przebiega .... w środkowym zakresie auto zdecydowanie odżyło
Pilar napisał/a:
Yaca bedziesz krótsze przełożenie dyfra wkładał?
chyba od tego warto zacząć .. tylko waham się czy 4,62 czy 4,77 .. nie che przesadzić z krótkim dyfrem bo potem bede leciał na trasie max 80km/h jak było w civic-u
Pilar może zakup grupowy ?
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
chyba od tego warto zacząć .. tylko waham się czy 4,62 czy 4,77 .. nie che przesadzić z krótkim dyfrem bo potem bede leciał na trasie max 80km/h jak było w civic-u
Pilar może zakup grupowy ?
Ja w spadku od Jarusneta dostałem przełożenie 4,77. Leży w szafie Też myśle czy nie bedzie za krótkie, musze się spytać Mitoora, on z takim latał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum