Felgi leżały obok nas na JapFest , ludzie podchodzili zobaczyć je z bliska jak tylko rzuciły się w oczy
Na żywo wyglądają zajebiście , a dla mnie czarnuch i krwisto czerwona felga = KOT
Hej,
potrzebuję małej porady. Z racji tego że nawet jak auto zapierdalało to i tak jak z procedury od początku do końca na pełnym bucie szło to już w okolicach zmiany z 4 na 5 czuć było że auto też zwalnia, ewidentnie paliwo nie ogarnia. Pytanie jaka pompke paliwa i wtryski zamówić do obecnego setu i czy regulator Aeromotive nie będzie za agresywny?
Gruuuubo wygląda Idealne połączenie czystej czerni w dobrym stanie (nie laminatowy ulep) z czerwoną felgą z dobrym ET i mięsem na oponie - lubię!
Ale przemyśl ten temat 600KM - więcej przyjemności z jazdy może sprawić Ci obecne 400. Ono po prostu będzie mieć 400 i jeździć, a nie 600 i stać co chwilę na inną bolączkę...Dyfer, transfer, skrzynia..takie moje zdanie. Ewentualnie jakieś FP red i podjazd pod wysokie 400. Spokojnie Ci wystarczy.
O głos rozsądku i doświadczenia Ze swojej strony dodałbym, że na seryjnym zawiasie w PL jak nie ganiasz po torach będzie też szybciej niż na gwincie czy innej taczce.
Ale Kamil ma jeszcze czas, na dojście do takich wniosków bliżej 30tki Na razie niech napiera ile wlezie, każdy wątek z jego autem fajnie się czyta, więc wszyscy szczęśliwi.
EVOk świetny, niech gania!
Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 630 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-31
gratki auta przy 400 koniach, to seryjna pompa i wtryski są ok, przecież to taki standardowy setup dla 9 i 10... moja 9'tka śmigała na serii i normalnie to było obsługiwane
z waleniem z procedury non stop uważaj - szybko pompa będzie do regeneracji lub wymiany, a jak z pewnością wiesz, tanio nie jest
Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0 Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 4470 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-31
Kamil-R napisał/a:
Hej,
potrzebuję małej porady. Z racji tego że nawet jak auto zapierdalało to i tak jak z procedury od początku do końca na pełnym bucie szło to już w okolicach zmiany z 4 na 5 czuć było że auto też zwalnia, ewidentnie paliwo nie ogarnia. Pytanie jaka pompke paliwa i wtryski zamówić do obecnego setu i czy regulator Aeromotive nie będzie za agresywny?
To już nie Civic, nie strzelaj, nie zgaduj. Odstaw samochód do kogoś kto ogarnia i niech zdiagnozuje problem i poda na tacy rozwiązanie.
Dobra, to najdziwniejsze auto jakie miałem. Śmiało mogę to już przyznać. Nawet S13 nie jest tak popierdolona.
Calutki dzień przy nim siedzieliśmy, na początku w paliwie były pęcherzyki powietrza. Odłączaliśmy regulatory, odłączaliśmy przepływki, no wszyściutko co się dało i nic. Wyciągnęliśmy regulator ciśnienia paliwa, przeczyściliśmy go ciśnieniem od środka kompresorem, wyłożyliśmy wtryski na wierzch zupełnie nic z nimi nie robiąc, włożyliśmy i smutni pojechaliśmy na chatę. Czuje że coś ten blow off inaczej sapie, tak jak za czasów jak auto zapierdalało. Gaz w podłogę na dwójce i kręgosłup w bagażniku. Pytam się jak to kvrwa możliwe? Check engine też zgasł, a palił się. NIC nie zmieniliśmy, a auto zaczęło jechać tak jak powinno.
DAMN
Najgorszy rodzaj awarii jeżeli nie wiadomo co się dzieje, ale magicznie zaczęło działać to w każdej chwili może się powtórzyć. No ale fajnie że auto znowu jeździ.
Zdecydowanie macie rację. Ja również zamiast otwierać szampana i się cieszyć że może na wilcze 13 i olsztyn 20 będzie gotowe, to siedzę z przekonaniem że wiem jeszcze mniej o tym aucie, niż wiedziałem.
Bio, węże są igła, pompa podaję elegancko. Jedynie regulator strugana frana. Najprawdopodobniej jutro zamówimy listwę paliwową albo Tomei albo coś innego i założymy ją razem z regulatorem Aeromotive. Problem powinien się rozwiązać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum