Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: gaseb
2016-05-15
Evo X GSR @Kamil
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-08-30   

Felgi leżały obok nas na JapFest , ludzie podchodzili zobaczyć je z bliska jak tylko rzuciły się w oczy :mrgreen:
Na żywo wyglądają zajebiście , a dla mnie czarnuch i krwisto czerwona felga = KOT 8-)
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-08-30   

Wg. mnie też jest super. Festyn to 90 konny civic na jaskrawozielonych rotach. Tutaj agresywny wygląd współgra z osiągami.
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-08-30   

no ładny progres jeśli chodzi o furę, całokształt jest świetny :)

koło na żywo miażdży system ! a w połączeniu z autem pewnie jeszcze laczki zrywa :mrgreen:
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-08-31   

Hej,
potrzebuję małej porady. Z racji tego że nawet jak auto zapierdalało to i tak jak z procedury od początku do końca na pełnym bucie szło to już w okolicach zmiany z 4 na 5 czuć było że auto też zwalnia, ewidentnie paliwo nie ogarnia. Pytanie jaka pompke paliwa i wtryski zamówić do obecnego setu i czy regulator Aeromotive nie będzie za agresywny?
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-31   

Fawor napisał/a:
Gruuuubo wygląda :) Idealne połączenie czystej czerni w dobrym stanie (nie laminatowy ulep) z czerwoną felgą z dobrym ET i mięsem na oponie - lubię!

Ale przemyśl ten temat 600KM - więcej przyjemności z jazdy może sprawić Ci obecne 400. Ono po prostu będzie mieć 400 i jeździć, a nie 600 i stać co chwilę na inną bolączkę...Dyfer, transfer, skrzynia..takie moje zdanie. Ewentualnie jakieś FP red i podjazd pod wysokie 400. Spokojnie Ci wystarczy.


O głos rozsądku i doświadczenia :) Ze swojej strony dodałbym, że na seryjnym zawiasie w PL jak nie ganiasz po torach będzie też szybciej niż na gwincie czy innej taczce.
Ale Kamil ma jeszcze czas, na dojście do takich wniosków bliżej 30tki :) Na razie niech napiera ile wlezie, każdy wątek z jego autem fajnie się czyta, więc wszyscy szczęśliwi.
EVOk świetny, niech gania!
 
 
ravestation 


Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-08-31   

gratki auta :) przy 400 koniach, to seryjna pompa i wtryski są ok, przecież to taki standardowy setup dla 9 i 10... moja 9'tka śmigała na serii i normalnie to było obsługiwane

z waleniem z procedury non stop uważaj - szybko pompa będzie do regeneracji lub wymiany, a jak z pewnością wiesz, tanio nie jest ;)
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-08-31   

Kamil-R napisał/a:
Hej,
potrzebuję małej porady. Z racji tego że nawet jak auto zapierdalało to i tak jak z procedury od początku do końca na pełnym bucie szło to już w okolicach zmiany z 4 na 5 czuć było że auto też zwalnia, ewidentnie paliwo nie ogarnia. Pytanie jaka pompke paliwa i wtryski zamówić do obecnego setu i czy regulator Aeromotive nie będzie za agresywny?


To już nie Civic, nie strzelaj, nie zgaduj. Odstaw samochód do kogoś kto ogarnia i niech zdiagnozuje problem i poda na tacy rozwiązanie.
_________________

 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-08-31   

Kamil-R napisał/a:
od początku do końca na pełnym bucie szło to już w okolicach zmiany z 4 na 5 czuć było że auto też zwalnia, ewidentnie paliwo nie ogarnia.

a może temp w dolocie...dużo może być faktorów, trzeba by jechać livetime z laptopem.

Co do wtrysków, 800ccm może być na styk do 600, jeśli nadal masz je w planach :) Brałbym 1000, jeśli już sie bawic.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-08-31   

Dobra, to najdziwniejsze auto jakie miałem. Śmiało mogę to już przyznać. Nawet S13 nie jest tak popierdolona.

Calutki dzień przy nim siedzieliśmy, na początku w paliwie były pęcherzyki powietrza. Odłączaliśmy regulatory, odłączaliśmy przepływki, no wszyściutko co się dało i nic. Wyciągnęliśmy regulator ciśnienia paliwa, przeczyściliśmy go ciśnieniem od środka kompresorem, wyłożyliśmy wtryski na wierzch zupełnie nic z nimi nie robiąc, włożyliśmy i smutni pojechaliśmy na chatę. Czuje że coś ten blow off inaczej sapie, tak jak za czasów jak auto zapierdalało. Gaz w podłogę na dwójce i kręgosłup w bagażniku. Pytam się jak to kvrwa możliwe? Check engine też zgasł, a palił się. NIC nie zmieniliśmy, a auto zaczęło jechać tak jak powinno.
DAMN
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-08-31   

Ręce które leczą :mrgreen:

Clarkson elektronikę BMW naprawiał młotkiem , i też zaczynała działać :lol:
_________________
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-08-31   

widocznie jakąś nieszczelność na "słabej opasce" wyeliminowaliście przy okazji...
a pęcherzyki w paliwie... węże paliwowe dobre?
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-08-31   

Najgorszy rodzaj awarii jeżeli nie wiadomo co się dzieje, ale magicznie zaczęło działać to w każdej chwili może się powtórzyć. No ale fajnie że auto znowu jeździ.

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2015-08-31   

Limon.. dokładnie to samo miałem napisać.. no ale oby bezawarynie latało :ok:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-08-31   

Zdecydowanie macie rację. :) Ja również zamiast otwierać szampana i się cieszyć że może na wilcze 13 i olsztyn 20 będzie gotowe, to siedzę z przekonaniem że wiem jeszcze mniej o tym aucie, niż wiedziałem.

Bio, węże są igła, pompa podaję elegancko. Jedynie regulator strugana frana. Najprawdopodobniej jutro zamówimy listwę paliwową albo Tomei albo coś innego i założymy ją razem z regulatorem Aeromotive. Problem powinien się rozwiązać. ;-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-08-31   

żebyś tylko przez takie katowanie dla sprawdzenia nie ugotował tego motoru...
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna