Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cino
2016-10-25
E36 Racer
Autor Wiadomość
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2015-12-21   

Jak nie lubię E36 tak ta jest fporzo :ok: dobra do ujeżdżania.. nie załowałbym jej...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-25   

Zakupiony kit


-Eaton m62
-ECU DET3
-FMIC BMW X5
-Wtryski Siemens 350cc

Na razie powinno wystarczyć.

Dodatkowo trzeba zmienic wydech na 2.5 cala i wystroic na det3

i jeszcze taki bajer zawita:


Oczywiscie Chiński look/style

Zobaczymy do czego sie nada, za 100$ jest z wszystkimi czujnikami (Olej temp, ciśnienie, EGT itd. wszystko oprócz sondy do AFR)
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-01-25   

Chłostę wyczuwam :)
_________________

 
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-09   

Nowe buciki kupione do zestawu tor na BBSach:


i nowy zestaw do utylizacji opon ;)
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-11   

juz z listewkami ;)

[/URL]
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2016-02-11   

Miałem takie opony w swoim ex EJ9 B18... bardzo fajne opony :)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Przemek 

Auto: EJ2 B18C4
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-13   

Jak nie przepadam za e36, tak Twoja mi się podoba :-D Czy te wtryski nie są za małe i wystarczą pod ten setup?
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13   

Przemek napisał/a:
Jak nie przepadam za e36, tak Twoja mi się podoba :-D Czy te wtryski nie są za małe i wystarczą pod ten setup?


Seria ma 190cc, wiec te są aż za duże na planowane okolice 250ps.
 
 
Przemek 

Auto: EJ2 B18C4
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-13   

Rozumiem, dzięki za odpowiedź.
Nie wiedziałem, że BMW 2.5L ma 190cc, podczas gdy Honda w 1.8 ma 240cc. Może dlatego myślałem, że u Ciebie powinny być większe wtryski. A zostając w temacie auta, to na tym setupie to już konkretnie bokiem pójdzie ;-)
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2016-02-13   

w bmw r6, w hondzie r4
 
 
Przemek 

Auto: EJ2 B18C4
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-14   

Cytat:
w bmw r6, w hondzie r4

Właśnie o tym zapomniałem napisać :lol:
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2016-02-15   

dlaczego eaton? Zakupiłes jakiś gotowy i sprawdzony już wczesniej kit? Wg mnie to ma za mało wydajnosci na silnik 2,5litra, bedzie mocno zdychać górą
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-15   

W piku doładowanie spadnie z 0.5b na okolice 0.4b - jest to dość znany zestaw pod m50 - tak wiem ma dużo minusów ale zarazem nie ingeruje sie w silnik, kosztowo wychodzi ok i jest w miarę niezawodne.
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2016-02-16   

tyle, że mi nie chodzi o samo doładowanie tylko wydatek powietrza, jaki za sobą niesie. Wrzuć jakies przykładowe wykresy takiej modyfikacji, ciekaw jestem jak to wygląda.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-16   

Niestety nie posiadam takowych i w sumie zaciekawiłeś mnie swoją obserwacją. Jak tylko się za to wezmę to wrzucę efekty na forum.

Przykładowe obliczenia pod 2.5l z kółkami 132mm i ori M62 77:

pojemność silnika: Ve = 2498cm3
pojemność kompresora dla m62: V = 1035cm3
kółko na wale: 132mm
kółko kompresora oryginał: 77mm
przełożenie 132/77=1,71

Objętość pompowanego powietrza (V) = przełożenie * pojemność kompresora
V = 1,71x1035 = 1769,85m3 - tyle powietrza wpada do cylindrów po jednym obrocie kompresora

Obliczenie nadmiaru powietrza:
Nadmiar Powietrza (dV) = V - Ve/2 = 1769,85cm3 - 2498cm3/2 =1769,85cm3 - 1249cm3= 520,85 cm3 (tyle nadmiarowego powietrza dostaje się do cylindra).

Obliczenie właściwego doładowania:
Doładowanie dV/Ve*2 = 520,85/2498 * 2 = 0,41 bar

i dla kółek - 132mm i 60mm

przełożenie 132/60=2,2

Objętość pompowanego powietrza (V) = przełożenie * pojemność kompresora
V = 2,2x1035 = 2277 cm3 - tyle powietrza wpada do cylindrów po jednym obrocie kompresora

Obliczenie nadmiaru powietrza:
Nadmiar Powietrza (dV) = V - Ve/2 = 2277cm3 - 2498cm3/2 =2277cm3 - 1249cm3= 1028 cm3 (tyle nadmiarowego powietrza dostaje się do cylindra).

Obliczenie właściwego doładowania:
Doładowanie dV/Ve*2 = 1028/2498 * 2 = 0,81 bar
0,81*0,65=0,52
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna