Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Aukcje internetowe.
Autor Wiadomość
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-24   

Cino napisał/a:
gaseb napisał/a:
Czy tylko ja mam wrażenie, że kogoś poj3bało z ceną?
http://www.gieldaklasykow...000-pln-ustron/


O kuuu :lol: :lol: :lol: Gdybym nawet srał kasą to bym połowy tej kwoty nie zapłacił :)

Tutaj jest inna za 40 tyś funtów

http://www.gieldaklasykow...on-ii-e30-1988/

ta pierwsza - pomodzona. Nikt za nia tyle nie da.

Ale 200k za M3 E30 w bardo dobrym stanie i w oryginale - powoli staje się faktem.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2016-08-24   

Powinien stracić żółte blachy
_________________
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-24   

Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30, które słabo się prowadzi. ef9, eg6, dc2 równie dobrze mogłyby już nabierać wartości w tym tempie i byłoby to bardziej uzasadnione.
_________________

 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-24   

Gdyby miały napęd na tył pewnie by tak było ;)
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-08-24   

Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30

A no właśnie ja rozumiem zdecydowanie.
Nadwozie w M wersji ma kozak poszerzenia względem zwykłych... silnik prze kozak 4cyl (pomimo , że wiadomo że 6cyl są bdb) , z mega dźwiękiem i masą smaczków...
Ja z kolei kompletnie nie rozumiem fenomenu M3 E36. Dawniej mi się podobały ale teraz stwierdzam , że to najgorsze M3... jedyna nie posiada żadnego poszerzenia względem bazowego modelu.
E46 i E90 (tak w sedanie) robi u mnie robotę :oops:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-24   

Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30, które słabo się prowadzi. ef9, eg6, dc2 równie dobrze mogłyby już nabierać wartości w tym tempie i byłoby to bardziej uzasadnione.

1. mniej wyprodukowali od takiej dc2 (16k - razem z edycjami specjalnymi, w stosunku do 25k DC2)
2. DTM + ilość tytułów w sporcie - praktycznie wygrywało wszystko co było do zaoferowania w wyścigach w tych czasach.
3. ogólnie mniejsza masówka niż honda
4. kogo w europie obchodziła wtedy honda?

Ja rozumiem, że japońskie forum, ale lekceważenie wkładu E30 M3 w świat motoryzacji to już ignorancja ;)

Hondata napisał/a:
Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30

A no właśnie ja rozumiem zdecydowanie.
Nadwozie w M wersji ma kozak poszerzenia względem zwykłych... silnik prze kozak 4cyl (pomimo , że wiadomo że 6cyl są bdb) , z mega dźwiękiem i masą smaczków...
Ja z kolei kompletnie nie rozumiem fenomenu M3 E36. Dawniej mi się podobały ale teraz stwierdzam , że to najgorsze M3... jedyna nie posiada żadnego poszerzenia względem bazowego modelu.
E46 i E90 (tak w sedanie) robi u mnie robotę :oops:

U mnie E36 M też wypada najsłabiej właśnie dlatego, że się nie wyróżnia. M wygląda jak zwykły wóz i to jest jego problem - postawisz z 10 innymi E36 i każdy go oleje. W pozostałych M - jest pełno dodatków, które dają informację, że to nie jest bazowy model.
Chociaż jako takiego fenomenu chyba nie ma - ludzie bardziej sobie cenią to co oferuje E46 i E90 niż E36.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-08-24   

Za to teraz można wziąć nawet X3 w mpakiecie :mrgreen:
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-25   

możecie nazwać to ignorancją, ale Wasze argumenty są słabe poza jednym - w sporcie faktycznie sobie radziło. To samo można by powiedzieć o dc2, eg6...

Dźwięk - kwestia gustu, jak dla mnie żadne BMW nie brzmi zbyt dobrze, ani jako R6 (bez porównania do tych z JP, V8/V10 tak samo)

Poszerzenia - ok były, ale żeby przez to te auto zyskiwało cokolwiek na urodzie. Jestem sceptyczny :roll:


E36 było dużo lepsze w prowadzeniu. Gdzieś czytałem, że przeszczep zawiasu z e36 do e30 to jeden z podstwowych modów. E36 może nie wygrywało tylu tytułów w motorsporcie, ale w próbach sprawnościowych jako seryjne auto było bardzo konkurencyjne w swojej klasie.

Ja z kolei gdybym miał jeździć m-ką wybrałbym właśnie owiane złą sławą e36.
e30 - jest zwyczajnie brzydki jak golf I i II. Niemieckie auta z tych lat nie grzeszyły urodą.
e46 - wnętrze bez harakteru, slabe brzmienie silnika
e90 - okropne plastiki we wnętrzu, delikatność silnika, silny konkurent c63 (400Nm vs 600Nm) wolałbym mietka
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-25   

Argument ilości sztuk jest słaby? Ile znasz samochodów, których za wiele nie wyprodukowano i nie stały się kultowe? Rzadkość zawsze podbijała cenę.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-25   

Znalazłoby się trochę. Do głowy przychodzi mi choćby Vel Satis. Czy seria e30 była pod jakimś względem przełomowa?
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-25   

Youtro napisał/a:
Znalazłoby się trochę. Do głowy przychodzi mi choćby Vel Satis. Czy seria e30 była pod jakimś względem przełomowa?

Vel Satis jest w pewnych kręgach kultowy - szczególnie z V6 z Z'ki ;)
a a Propos E30 M3:
Było to pierwsze M3 + mało było silników w latach 80-tych, które były seryjnie blisko 100KM/L N/A (szczerze mówiąc to nie przypominam sobie takowych)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-25   

No tak... Masz rację.
_________________

 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-08-25   

Wiesz co, jak mówisz, że niemce z tamtych lat wyglądają słabo, to popatrz jakie japońce były w 82 roku :D
 
 
Youtro 


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1002
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-25   

Przesadziłeś. Wiesz o tym...? ;)
Proponuję byś wpisał w Google Supra 82, Galant 82, GTR 82, Accord 82 i nie wiem co Ci tam jeszcze przyjdzie do głowy. Jeśli uważasz, że e30 jest ładniejsze choćby od tych trzech to zwyczajnie mamy inne gusta. :)
_________________

 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2016-08-25   

Niemce z lat 80 mi sie akurat podobaja ale co jest niby brzydkiego w japońcach z połowy lat 80? Tak na szybko, s12, ae86, starion, pierwsza rx-7. Rzeczywiście same brzydale :lol: Osobiscie uważam, że 80 i 90 to najlepsze lata motoryzacji i wszystkie auta czy to niemieckie, japońskie czy włoskie, miały sporo pięknych sylwetek w tych czasach.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Game 2016-08-25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna