Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30, które słabo się prowadzi. ef9, eg6, dc2 równie dobrze mogłyby już nabierać wartości w tym tempie i byłoby to bardziej uzasadnione.
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-08-24
Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30
A no właśnie ja rozumiem zdecydowanie.
Nadwozie w M wersji ma kozak poszerzenia względem zwykłych... silnik prze kozak 4cyl (pomimo , że wiadomo że 6cyl są bdb) , z mega dźwiękiem i masą smaczków...
Ja z kolei kompletnie nie rozumiem fenomenu M3 E36. Dawniej mi się podobały ale teraz stwierdzam , że to najgorsze M3... jedyna nie posiada żadnego poszerzenia względem bazowego modelu.
E46 i E90 (tak w sedanie) robi u mnie robotę
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-24
Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30, które słabo się prowadzi. ef9, eg6, dc2 równie dobrze mogłyby już nabierać wartości w tym tempie i byłoby to bardziej uzasadnione.
1. mniej wyprodukowali od takiej dc2 (16k - razem z edycjami specjalnymi, w stosunku do 25k DC2)
2. DTM + ilość tytułów w sporcie - praktycznie wygrywało wszystko co było do zaoferowania w wyścigach w tych czasach.
3. ogólnie mniejsza masówka niż honda
4. kogo w europie obchodziła wtedy honda?
Ja rozumiem, że japońskie forum, ale lekceważenie wkładu E30 M3 w świat motoryzacji to już ignorancja
Hondata napisał/a:
Youtro napisał/a:
Nie rozumiem fenomenu m3 szczególnie e30
A no właśnie ja rozumiem zdecydowanie.
Nadwozie w M wersji ma kozak poszerzenia względem zwykłych... silnik prze kozak 4cyl (pomimo , że wiadomo że 6cyl są bdb) , z mega dźwiękiem i masą smaczków...
Ja z kolei kompletnie nie rozumiem fenomenu M3 E36. Dawniej mi się podobały ale teraz stwierdzam , że to najgorsze M3... jedyna nie posiada żadnego poszerzenia względem bazowego modelu.
E46 i E90 (tak w sedanie) robi u mnie robotę
U mnie E36 M też wypada najsłabiej właśnie dlatego, że się nie wyróżnia. M wygląda jak zwykły wóz i to jest jego problem - postawisz z 10 innymi E36 i każdy go oleje. W pozostałych M - jest pełno dodatków, które dają informację, że to nie jest bazowy model.
Chociaż jako takiego fenomenu chyba nie ma - ludzie bardziej sobie cenią to co oferuje E46 i E90 niż E36.
możecie nazwać to ignorancją, ale Wasze argumenty są słabe poza jednym - w sporcie faktycznie sobie radziło. To samo można by powiedzieć o dc2, eg6...
Dźwięk - kwestia gustu, jak dla mnie żadne BMW nie brzmi zbyt dobrze, ani jako R6 (bez porównania do tych z JP, V8/V10 tak samo)
Poszerzenia - ok były, ale żeby przez to te auto zyskiwało cokolwiek na urodzie. Jestem sceptyczny
E36 było dużo lepsze w prowadzeniu. Gdzieś czytałem, że przeszczep zawiasu z e36 do e30 to jeden z podstwowych modów. E36 może nie wygrywało tylu tytułów w motorsporcie, ale w próbach sprawnościowych jako seryjne auto było bardzo konkurencyjne w swojej klasie.
Ja z kolei gdybym miał jeździć m-ką wybrałbym właśnie owiane złą sławą e36.
e30 - jest zwyczajnie brzydki jak golf I i II. Niemieckie auta z tych lat nie grzeszyły urodą.
e46 - wnętrze bez harakteru, slabe brzmienie silnika
e90 - okropne plastiki we wnętrzu, delikatność silnika, silny konkurent c63 (400Nm vs 600Nm) wolałbym mietka
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-08-25
Youtro napisał/a:
Znalazłoby się trochę. Do głowy przychodzi mi choćby Vel Satis. Czy seria e30 była pod jakimś względem przełomowa?
Vel Satis jest w pewnych kręgach kultowy - szczególnie z V6 z Z'ki
a a Propos E30 M3:
Było to pierwsze M3 + mało było silników w latach 80-tych, które były seryjnie blisko 100KM/L N/A (szczerze mówiąc to nie przypominam sobie takowych)
Przesadziłeś. Wiesz o tym...?
Proponuję byś wpisał w Google Supra 82, Galant 82, GTR 82, Accord 82 i nie wiem co Ci tam jeszcze przyjdzie do głowy. Jeśli uważasz, że e30 jest ładniejsze choćby od tych trzech to zwyczajnie mamy inne gusta.
Niemce z lat 80 mi sie akurat podobaja ale co jest niby brzydkiego w japońcach z połowy lat 80? Tak na szybko, s12, ae86, starion, pierwsza rx-7. Rzeczywiście same brzydale Osobiscie uważam, że 80 i 90 to najlepsze lata motoryzacji i wszystkie auta czy to niemieckie, japońskie czy włoskie, miały sporo pięknych sylwetek w tych czasach.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Game 2016-08-25, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum