Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota 86 / Subaru BRZ
Autor Wiadomość
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2012-11-21   

też jeździłem, co prawda automatem ale jeździłem. Też uważam że to świetne auto, miejsce z tyłu to jakiś żart, ale generalnie sam w sobie samochód jest świetny, fajnie trzyma w zakrętach, przyspieszenie nawet nawet, spoko wnętrze [miejscami pocisnęli taniością] miałem je na razie w rękach dosłownie 15 minut i za bardzo nie było czasu, ale w planach jest weekend tym autem więc na spokojnie sobie obadam
 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-11-25   

_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
ttomula 


Auto: Czytelnik powracający
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 274
Skąd: SZ-n
Wysłany: 2012-11-27   





 
 
 
staryjaponiec 
Nieaktywny :(

Auto: Daihatsu Cuore VI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1157
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-12-31   

Dopiero teraz zauważyłem :wstyd: porównując Polską i Japońską stronę www Toyoty:

http://toyota.jp/86/001_p_001/grade/index.html

Całkiem niezłe felgi w tej wersji G (szkoda, że 16", zamiast 17"), IMHO ciekawsze niż w GT.
_________________
https://staryjaponiec.blogspot.com
https://www.facebook.com/staryjaponiec
https://www.instagram.com/staryjaponiec
 
 
staryjaponiec 
Nieaktywny :(

Auto: Daihatsu Cuore VI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1157
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-08-16   

Trochę przewidywań na temat przyszłego faceliftingu:
http://smh.drive.com.au/m...0809-2rleu.html

Podobno rozpatrywane są trzy opcję zwiększenia mocy:
- turbo
- dołączenie silnika elektrycznego
- zwiększenie pojemności silnika


Poza tym, wersja w nadwoziu kabriolet nadal jest rozważana:
http://smh.drive.com.au/m...0809-2rlgs.html


I jeszcze taki wywiad:

_________________
https://staryjaponiec.blogspot.com
https://www.facebook.com/staryjaponiec
https://www.instagram.com/staryjaponiec
 
 
rastle 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 1645
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2013-08-16   

Myślę, że w erze downsizingu nie zdecydują się na zwiększenie pojemności silnika, tym bardziej na silnik elektryczny patrząc na ostatnie doniesienia nt. CRZ'a. Także turbo :mrgreen:
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-16   

Ja dzisiaj oglądałem białe(perłowe?) GT86...ale kosa, o ja cię pie...lę. :shock:
Jeżeli już ma być doładowanie, to IMO mogliby pójść w kompresory...

Czytałem ostatnio, że Subaru chce zrobić BRZ STI :)

 
 
Dawido 

Auto: EVO VI TME JDM / BMW M2 F87
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 84
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-05-29   

Dostałem na weekend gt86 i muszę przyznać, że mimo małe mocy jeździ się tym przyjemnie. Podobno można zamówić wersje dobrać kompresor za dopłatą około 35tys. zł. Szkoda tylko, że przyżydzili na hamulcach i felgach. Słabo wyglądają też plastikowe wstawki w środku imitujące karbon :roll:
_________________
Pomogę w zamówieniu gratów z USA.
 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-13   

 
 
staryjaponiec 
Nieaktywny :(

Auto: Daihatsu Cuore VI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1157
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-05-26   

Powoli robię wpis na bloga dotyczący tego samochodu (samochodów, w sensie - całości), ogarnąłem kilka świeżych newsów, więc wkleję część tego, co spłodziłem.


Ostatnio pojawiły się informacje, że w 2016 roku, model na 2017 rok przejdzie widoczny facelifting. Jednak z tego co na obecną chwilę można wyczytać, raczej nie będzie zmian w gamie silników, wcześniejsze plotki mówiły o 2.5L i mocy 250 KM, natomiast obecne informacje (z tak zwanego "bliskiego źródła Toyoty") sugerują bardzo symboliczny wzrost parametrów - kilka KM i Nm, głównie poprzez zastosowanie wydajniejszego kolektora dolotowego, który jednocześnie obniży spalanie o kilka procent. Jeśli chodzi o inne zmiany, widoczne będą głównie z przodu - odświeżony zderzak, maska, reflektory, jak również większy grill. Z tyłu, przede wszystkim odświeżony zderzak oraz dyfuzor. Moje obawy budzi jedynie odświeżenie przednich reflektorów, mam nadzieję, że zachowana zostanie ich piękna agresywność. Za to tylne lampy mogliby trochę poprawić, moim zdaniem.

Pierwsza generacja, dostępna będzie w sprzedaży przez około 8 lat, owe zmiany przypadają mniej więcej na połowę okresu jej egzystencji. Oczywiście, nie są to wszystkie zmiany jakie przejdzie Toyobaru. Po trzech latach, Toyota i Subaru są świadomi niektórych problemów z tym samochodem, więc osobiście liczę, pewne zmiany zostaną zaadresowane pod kątem ich rozwiązania.

W drugiej połowie 2014 roku, zarówno Toyota jak i Subaru oficjalnie przyznały, że powstanie druga generacja ich samochodów, ponownie przy współpracy obu marek. Jednak póki co, jest zbyt wcześnie na jakiekolwiek detale, wszak jak wspominałem, pierwsza generacja będzie żyła mniej więcej do 2020 roku.

Źródła:
http://www.digitaltrends....cs-news-rumors/
http://www.pistonheads.co...t-details/32117
http://www.motoring.com.a...ore-power-51102
_________________
https://staryjaponiec.blogspot.com
https://www.facebook.com/staryjaponiec
https://www.instagram.com/staryjaponiec
 
 
Helios 

Auto: JDM Supra 2JZ-GTE
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-26   

Spoko to wyglada.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-25   

Po zmianie felg i dołożeniu większego spoilera wygląda świetnie.

 
 
staryjaponiec 
Nieaktywny :(

Auto: Daihatsu Cuore VI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1157
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2016-09-06   

Czytam sobie ostatnio różne newsy dotyczące GT86 i BRZ. Okazuje się, że kolejne generacje tych samochodów, mogą powstać osobno, ponieważ póki co, na zapytania dziennikarzy dotyczące wspólnego tworzenia drugiej generacji, brak jest potwierdzenia ze strony Toyoty i Subaru.

Jednak oboje producentów zapowiedziało, że tak czy inaczej powstanie druga generacja ich modeli.

Jako, że Scion znika z amerykańskiego rynku, FR-S będzie tam sprzedawany jako Toyota 86.

Główny inżynier, pan Tetsuya Tada, zapowiedział, że druga generacja GT86 przekroczy oczekiwania fanów. W innym z wywiadów, w kontekście GT86 dodał również, że chciałby aby Toyota miała oddział odpowiedzialny za mocniejsze wersje, coś jak "M" w przypadku BMW, prawdopodobnie w celu możliwości stworzenia hardcorowej opcji GT86, obok "zwykłej".
_________________
https://staryjaponiec.blogspot.com
https://www.facebook.com/staryjaponiec
https://www.instagram.com/staryjaponiec
 
 
p0lish 

Auto: Verso
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 3443
Skąd: Kyiv
Wysłany: 2016-09-06   

oby powrót do sportowych korzeni TRD
_________________
INSTA
 
 
staryjaponiec 
Nieaktywny :(

Auto: Daihatsu Cuore VI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1157
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2016-09-06   

W wywiadzie wspomniano o Gazoo Racing
http://dailydriver.pl/now...-amg-czy-bmw-m/
_________________
https://staryjaponiec.blogspot.com
https://www.facebook.com/staryjaponiec
https://www.instagram.com/staryjaponiec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna