Mam pięknego Lumela w garażu został mi po Faicie 125p '73.
Gaźnik sprawdź i porządnie ustaw.
P.S. Mam jeszcze włoskiego 1.6DOHC 100KM ze skrzynia 5 biegów z pionowym lewarkiem, idalny zestaw by ze 125p zrobić wersję Monte Carlo, muszę kiedyś do takiego projektu wrócić
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-27
Zawsze jarały mnie te małe zapier*lacze . Niestety pewnej cudownej zimy pożyczyłem jednego od znajomego ( był kupiony tylko na zimę ) i założyłem się, że cały zakręt opierdziele bokiem . No i opierdzieliłem tylko przy przekładce i wjeździe na parking pod śniegiem kryła się wysepka i skosiłem dwa koła na raz . Na szczęście nie była to piękna sztuka, tylko taka ze zgniłą budą, podłużnicami ( jedna pęknięta ) itd...
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
1.5 godzinna operacja wymiany Bredy na ten otóż lśniący srebrzysty drag.Z tym że brede zdejmowałem 1.25 min a Speedera zakładałem 5 min z dokręceniem nakrętek. Styrałem się strasznie przy wymianie bo Breda zaparła się na szpilce i cholernie ciężko było ją ściągnąć.
Wygląda średnio fakt ale ryzyko utraty dowodu za zbyt głośny wydech zdecydowanie się zmniejsza. Pyrka sobie jakoś i mnie to odpowiada dojazdy na zloty bez stresu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum