Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-24 E30 WąSka
Po wielu już pomysłach i perypetiach z BMW wreszcie się odważyłem na E30.
Podszedłem juz do tematu na chłodno i z kalkulatorem i znowu nie wyszło
Samochód wreszcie mam nadzieje bedzie taki jaki chce czyli w miare możłiwości sleeper zrobiony bez trytrytek, patentów itp.
Wybór padł na wąska lampe czyli E30 do 87r, Buda w stanie niemal idalnym bez grama rdzy i partackich prac lakierników.
- Sercem tegoż że tworu jest wyremontowane s50b30 czyli silnik z e36 M3 - stwierdziłem że jak otworze maske to niechce widzieć znowu kolejnego M50 czy V8.
- Nad dolotem cały czas pracuje i myśle co żeby dobrze wykorzystać ITB
- Dodatkowo Chip Alpha N wlutowany w ECU
- Zawieszenie na pełnej konwersji czyli wahacze e46 belka kompot e36 wiec szerzej i stabilniej plus
5x120.
- gwint AP - hmm tutaj musze potestować i wtedy decyzja czy może nie coś bardziej fikuśnego
- Hamulce przód 300mm (e46) myśle co żeby jakiś 4 pot wstawić, tył 278mm
- Skrzynia e36 m3
- Dyfer 3.64 duża głowa szpera ~30% i grube pół osie
- Felgi o tutaj to mam dużo problemów ale upcham w końcu tam jakoś BBS'y 16x8 ET 23 z semislickami Kumho KU36 bo 17stki mi nie leżą (stokrotki z M3 e36)
-Wnętrze w trakcie roboty ale napewno wleci rollbar z zastrzałami do przodu i już jakieś Mirco siedzą.
Bedzie dywan boczki itp bo blachy nie lubie, a i kieroniczka Persolnal Blitz
- Wydech nierdzewka 2x60mm na 3 tłumkiach, x pipem itp
Z zewnątrz seria z ładnym lakierem i spojlerkiem IS na klapie
Samochód rodzi się powoli ale chce żeby miało to rece i nog, tworzy sie nowa wiązka elektryczna, akumulator leci do tyły i wiele innych szczegółów.
No piękny grubas i dobrze, że nie V8! Wiem, że różnica w wadze nie jest jakaś ogromna, ale jednak BMW i R6 zawsze fajniej idzie w parze. Graty! No i koła bym zostawił, te motorsportu tu siedzą jak złe, a jak wrzucisz bbsy to będzie setne takie E30.
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-24
Gwint najpierw przetestuje i zobaczy sie co dalej. Pewnie ISC.
Co do motosportów wszystko fajnie ale nie założę juz na nie sensownej opony bo po prostu nie ma miejsca.
A i ta e30 ma wyglądać prawie jak każda inna
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-27
Uwierzcie mi, jest potrzebna bo niestety E30 ma dużą tendencje do wyjeżdzania przodem i zaleca sie 4 takie same szerokie gumy. Dodatkowo mam wysuniete wahacze i gwint to też zakres ET jest tragiczny, za duże obciera o lage, za małe o błotnik. Z przodu i tak jest tylko 215/45/16
Z Body M3 jest kupa zachodu a gotowe zestawy pozostawiają wiele do życzenia.
Ciekawostka: Wąska z niekompletnym wnętrzem waży 1078kg
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2016-10-28
Gumka23 napisał/a:
Szkoda było by ciąć budę tylko pod felgę..
dlatego trzeba kupić porządne rotory, bębny i ranty oraz tytanowe śrubki
i dopasować szerokość (jak najszersze żeby nie jeździć na 205 jak dziewczynka) oraz odpowiednie ET
17x10
Michał gratuluję wozu, a s50 poezja
co z tego, że będzie wyglądać jak wszystkie inne... to nie jest argument pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum