no moje DTC razem z federalami 595rsr ważą 15.9kg, chyba że mam jakąś zrąbaną wagę
Masz dobrą wagę.
Sprawdziłem z ciekawości kilka modeli opon i 205/45/16 potrafi być nawet ok 1kg lżejsze niż 195/50/15.
Np. RSR 195/50/15 waży niby 9,4 kg a 205/45/16 - 8,2 kg.
http://racingtires.pl/semi_slick/federal_595_rs-r
Odnośnie wentylków to już mój trzeci zestaw w trzecim komplecie felg. Nigdy nie sprawiało mi problemów sprawdzanie ciśnienia, czy dopompowywanie kół. Po prostu schodzi trochę dłużej i tyle. Nie wytrzymałem zbyt długo i zrobiłem małą przymiarkę w garażu. Sorry za jakość zdjęć, ale coś tam widać. Mega ciasno z seryjnym nadkolem
Tu jeszcze ciekawe porównanie zimowych Nokianów WR A3 195/50/15 vs letnie Toyo R1R 195/55/15
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-21
Dać da, ale nie usunie problemu. Na większych nierównościach lub nawet na podjeźcie pod krawężnik będzie obcierało. Nie wspominając o sytuacji w której, przewozisz z tyłu pasażerów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum