Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EjK20 Piczu
Autor Wiadomość
empe 

Auto: escztery
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-16   

Limon napisał/a:
DoSeR napisał/a:
Limon napisał/a:
PeTeR47 napisał/a:
ważyłeś je może z r1r ?

strzelam w 16kg :mrgreen:

Raczej ~14kg ;)

16kg to moje 16" z 205/45 nie mają.

no moje DTC razem z federalami 595rsr ważą 15.9kg, chyba że mam jakąś zrąbaną wagę ;-)


Masz dobrą wagę. ;)
Sprawdziłem z ciekawości kilka modeli opon i 205/45/16 potrafi być nawet ok 1kg lżejsze niż 195/50/15.
Np. RSR 195/50/15 waży niby 9,4 kg a 205/45/16 - 8,2 kg.
http://racingtires.pl/semi_slick/federal_595_rs-r

Pytanie jeszcze ile masz odważników na felgach. :lol:
_________________

 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-01-17   

To mnie teraz zaskoczyliście. Byłem przekonany, że waga opony będzie bardzo podobna.
 
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2017-01-18   

Kiedy wjeżdżają nowe koła? Chcemy zdjęć! :->

Żółte zaciski dobrze skomponują się z dekielkami nowych felg.
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2017-01-21   

Odnośnie wentylków to już mój trzeci zestaw w trzecim komplecie felg. Nigdy nie sprawiało mi problemów sprawdzanie ciśnienia, czy dopompowywanie kół. Po prostu schodzi trochę dłużej i tyle. Nie wytrzymałem zbyt długo i zrobiłem małą przymiarkę w garażu. Sorry za jakość zdjęć, ale coś tam widać. Mega ciasno z seryjnym nadkolem :)



Tu jeszcze ciekawe porównanie zimowych Nokianów WR A3 195/50/15 vs letnie Toyo R1R 195/55/15


Z ciekawości zważyłem koło i waży 15,5kg.
_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-01-21   

Bedzie przycierac , cambery ?
U mnie kręcenie gwintem nie starczyło i dałem wlasnie cambery i spokój :)
_________________
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-01-21   

myślę, że zaklepanie rantu wystarczy, żeby mieć spokój z przycieraniem.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2017-01-21   

piczu, podziwiam Cie za wklad pracy w ten wóz :ok: K20 zamiata ostro w tej budzie ! Kibicuje cały czas i trzymam kciuki
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-21   

Będzie obcierać bez rolowania albo camberków. Ja bym dał camberek, mniej inwazyjne i odwracalne.
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-01-21   

takie -2 z tylu to jest mile widziane ;)
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-21   

a nie lepiej go po prostu podnieść ze 2-3cm? czy to nic nie da?
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-21   

Dać da, ale nie usunie problemu. Na większych nierównościach lub nawet na podjeźcie pod krawężnik będzie obcierało. Nie wspominając o sytuacji w której, przewozisz z tyłu pasażerów.
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-01-21   

a tak naprawde tu trzeba minimalnie przykrecic camberem, tak, ze nie bedzie to widoczne nawet ;)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-01-22   

gaseb, takim autem chyba nikt na krawężniki sie nie pcha :shock:
Moim dupowozem bym nie wjechal bo zderzak polamany zaraz :lol:
_________________
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-22   

Eee tam, ja swoim 6 genem wjeżdżałem, 8 genem też daje radę. Trzeba tylko sposobem, bez nacierania prostopadle.
_________________

 
 
Mugen 


Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 365
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2017-01-22   

A ja bym go ciut podniósł do góry, wg mnie lepiej by wyglądał
_________________
EK4 Ferio x2 (B20VTEC + B16A2)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna