Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
CupeR 1.8T
Autor Wiadomość
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-06-20   

1390 w pełnym ekwipunku no i ja 90. A pomiar RL...nie. 0-100 nie podnosi się poniżej 6, bo ciężki, a 100-200 za wolno, bo za malo KM :mrgreen: Sam sobie jestem rejslodżikiem :-P
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2017-06-22   

U mnie na RL wyszło bodajże 5,3 albo 5,6.
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-22   

Emre napisał/a:
U mnie na RL wyszło bodajże 5,3 albo 5,6.


W czym takie wyniki miałeś? Bo jak w ośce na cywilnej oponie to wyniki nie do osiągniecia.
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2017-06-22   

na semi... generalnie ***** wbijam w cyferki, poszukam fotki...
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-06-23   

No ale DSG wujek :) Cuprowa skrzynia działa jakieś 50% wolniej niż w Hondzie :( Umiem szybko zmieniać biegi, ale ona nie chce i protestuje.. :mrgreen: poza tym nie jestem zadowolony z AD08, bo kleją dokładnie tak samo, jak zimówki...
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-06-23   

Tej opony nie dojrzeje się mieleniem w miejscu więc pewnie dla tego.
Na trackday są fajne :)
W obu przypadkach nie jest to opona ani do rywalizacji ani do robienia wyników :)
Tańsza R1R jest lepsza w każdych warunkach, jedynie ubywa szybciej co jest też logiczne :)
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-06-23   

Fawor napisał/a:
poza tym nie jestem zadowolony z AD08, bo kleją dokładnie tak samo, jak zimówki...


zatem czułość dupohamowni masz ustawiona na zero :)

ja juz trzeci sezon wiosluje ad08 w daily, juz sa na wykonczeniu, ale nadal w zakretach niepozorne kombi robi balagan. moze to kwestia tego ze masz jakies zlezale egzemplarze, moze kwestia zawieszenia w aucie, zbieznosci.. nie wiem. u mnie maja 320 niutonow do przeniesienia i nic nie kotłuje na sucho mimo ze to tylko 205 szerokosci. faktem jest ze to nie jest semi slik zeby kleila ze startu jak toyo, ale na opone drogowa bede je polecal zawsze.
_________________
 
 
guczi 


Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 347
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-06-23   

To jaka guma do takiej 300-konnej ośki do jazdy na co dzień najlepsza? Może coś co zakładają do tych nowych HH fabrycznie?
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-06-23   

Spoko tylko one potrafią być droższe jak R888 czy Direzzy :mrgreen:
I znowu mętlik w głowie :lol:
_________________
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2017-06-24   

Ja mam nankanga NS-2R. Ja za te pieniądze dobrze klei. Tylko głośna w ***** opona, ale jak to każde semi.
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-06-25   

Krzyh00 napisał/a:
zatem czułość dupohamowni masz ustawiona na zero

ziom, mówie jasno o przyczepności na wprost. Na zakrętach oczywiscie jest to co innego. Na wprost zarówno na nowej zimówce jak i na nowym advanie potrafi mi mrugać w takich samych warunnkach 3ci bieg. A ja nie mam 400KM :) 400Nm przy 3k podrywa je dośc zauważalnie. 15ty rok kupiony w 2016tym, zbieznośc na igłe wg Cupry R, cały zawias sztywny bez luzów. Po prostu obie konfiguracje gubią mi trakcje tak samo. W gruncie rzeczy moglbym zdjąc boosta z dołu, ale nie chce :p bo to auto to nie cwiercmilowka tylko tani trasiak sprawiający całkiem duzo funu. Ty masz swoje zdanie, ja swoje, zostańmy przy tym ;-)
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2017-07-04   

sonic_x napisał/a:
Emre napisał/a:
U mnie na RL wyszło bodajże 5,3 albo 5,6.


W czym takie wyniki miałeś? Bo jak w ośce na cywilnej oponie to wyniki nie do osiągniecia.


Ja ośką na drogowej oponie na RL zrobiłem 5.5 - mam foto. Fawor, jak będziesz kiedyś w stolicy to możemy się złapać i sprawdzić, bo mam 266/411 (więc podobni jak ten golf, którego zlałeś :) )


a 100-200?
 
 
KTR

Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-07-31   

Trochę sie powtórzę :-P Dzieje się coś w temacie?? ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna