Krzyh00 , Bio kiedyś zapodał fajną tabelę : jakie tarcze z jakimi klockami należy łączyć aby to wszystko odpowiednio działało.
W poniższym temacie znajdziesz : ostatni post
http://www.jdm-option.pl/...pic.php?t=15549
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-24
tabelka ciekawa faktycznie.
wyglada na to ze im gorszy klocek tym brembo max sobie z nim lepiej radzi na yellowstuff jest padlina ale drogowy kloc ATE mniam pycha delicja ostatni mleczyk tej zimy. dziwne.
najlepiej widze kupic tarcze tarox f2000, prawdopodobnie gdyby ktos nawet wyprodukowal klocki z drewna gryzloby wysmienicie
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-08-24
brembo max mają słabą prasę, szybko się gną. Natomiast są mało znane tarcze brembo które nadają się lepiej a niewiele więcej kosztują - Brembo xtra. Nawiercane a nie nacinane
Poza tym jestem niemal pewien że tu jest pompa 15/16 w tym egzemplarzu
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-24
johnnyg napisał/a:
brembo max mają słabą prasę, szybko się gną.
O każdej tarczy znajdziesz info, że się gną Pytanie kiedy. Ja swoich specjalnie jakoś nie "docierałem" a na wakacjach miałem parę awaryjnych hamowań na autostradach i dalej są proste (ATE Ceramic jako klocki). I to przy dość ciężkim coupe na tarczy 300x22(albo25?)mm
_________________
Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
stary-sowa
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 90 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-24
Jezdze juz na trzecim komplecie gladkich tarcz ate i nigdy mi sie nie pogidly. Tercze jezdzily w civicu z klockami ds 3000, stop-tech, mintex tylko w sporcie
Bo w 90 % przypadkow bice nie jest spowodowane krzywa tarcza tylko miejscowym podchartowaniem materiału na skutek czego wydziela sie martenzyt. Ma wieksza objętość i na tarczy tworzy sie buła i to ona powoduje bicie. Krzywe tarcze to taku skrót myślowy: p
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-26
kto mi powie jak po zdjeciu wskazowki z obrotomierza zalozyc ja spowrotem tak, zeby pokazywala obroty silnika a nie pogode wygrywa czteropak kustosza z biedry
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-26
no wlasnie czytalem, jeden gosc pisze zeby po zaplonie ustawic na zero - wtedy mam wolne obroty 1500, drugi pisze zeby ustawic ponizej zera i przelozyc za ogranicznik - wtedy mam wolne bliskie zera, i tak mozna sie bawic, zawsze pokazuje glupoty.
no ale mam powazniejsza muke. zmienilem olej i pojechalem troche przegonic fure po zakretach, po powrocie do miasta temp zaczela rosnac pod czerwone pole. ruszam spada, zatrzymuje sie rosnie i tak w kolko. odstawilem auto, poczekalem pol godziny zeby sie schlodzilo, odpalilem silnik, maska w gore, po paru minutach wentyl sie zalaczyl, pochodzil, wylaczyl sie i wszystko wyglada niby ok wskaznik stal juz w miejscu, przygazowalem pare razy w miejscu i bez zmian. jakies pomysly od czego zaczac poszukiwania? ogolnie nie wiem od czego mam chlodnice tutaj, czy od 1,4 nie zostala po swapie i moze to jest problem, any ideas?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum