Tak, ale może sa tacy, którzy chcieliby mieć w swoim życiu 911, a myśle ze to najlepszy okres do nabycia takiej 996. Jest niedoceniana, stad aktualnie niskie ceny, które wkrótce pewnie pójdą w gore
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2017-09-18
hot_rider napisał/a:
Qban napisał/a:
Zostawiajac kwestie wyglądu.
pewnie mało kto miał do czynienia z prosiakiem ale oceniając wygląd było to najbrzydsze 911 ever.
jak można tak bluźnić
najgorzej to wygląda 930 z początku produkcji, potem były już kozackie, więc ogólnie 930 można uznać za dobrą generację. najgorszą z wyglądu jest 993, no nigdy mi sie ich przód nie podobał, jakby były niedorozwinięte zaś 996 nawet w podstawowej wersji wygląda dobrze do dziś! carrera wygląda dużo lepiej od 350Z i robi lepsze wrażenie, więc tu misiu nie pisz głupot
Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 630 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-19
jak chcesz kupić 996, to:
1. nie kupuj przedliftów z silnikiem 3.4, chyba, że z końca ich produkcji, czyli koło 2000r. (3.6 po lifcie <od 2001> ma mniej wad)
2. silniki totalnie pozbawione wad, czyli silniki metzger'a (te które były także robione w wiatrakach), to silniki z serii turbo i gt
3. auto solidnie wykonane, materiały dobrej jakości
4. wersja 4S, podobnie jak Turbo jest szersza z tyłu
5. ważne jest kontrolowanie poziomu oleju oraz płynu chłodzącego
6. dolewka płynu chłodzącego może być robiona jak w każdym innym aucie (pod warunkiem, że cokolwiek jeszcze jest w zbiorniczku wyrównawczym), a wymiana płynu tylko metodą podciśnieniową (próżniową)
7. remont silnika w warsztacie zajmującym się porsche (nie aso), to w częściach jakieś 30k zł + robocizna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum