naturalne środowisko ... i tak naprawdę już jedyne miesce gdzie auto daje fun!
primox napisał/a:
świetnie!
widać, że pogoda Wam dopisała
jakieś czasy Wam tam mierzyli?
pogoda byłą idealna, lekka mgła nad ranem ale poza tym wszystko było na prawdę super, czasy oficjalnie nie są mierzone ale w dzisiejszych czasach jest to IMO totalnie niepotrzebne i nawet się ciesze z tego powodu bo jeżeli koszty sesji miały by wzrosnąć tylko z powodu pomiaru który można zastąpić RaceChrono to nie ma sensu
Karamba_DC2 napisał/a:
Byłem, widziałem...
Suka podaje zajebiście !! A to dopiero były testy nowego setupu
Zaskoczyła mnie dość mocno, miałem okazję jechać za nią w GTR z Rogalem, jak zgram filmik to wrzuce do tematu co to auto robi na takim obiekcie
Yaca, gratulacje genialnego auta
dzięki Karamba! dobrze się spotkać przy okazji takiego wypadu - szacun dla Ciebie że mimo takiej odległości jednak byłeś obecny!
Samochód jak widziałeś nie jest wypucowanym pomnikiem na wystawkę ale spełnia swoje zadanie i to obecnie jest dla mnie najważniejsze, długa przerwa nie prognozowała że kierowca będzie ogarniał zwłaszcza że wcześniej też pozostawiał wiele do życzenia
Pilar napisał/a:
Szkoda że nie mogłem być
Szkoda!!! masz o 200km krótszą trase wiec następnym razem bez wymówek Na torze było chyba 14-15 s2k
Dareko napisał/a:
:bear3: piękna jest ! Zostaje u Ciebie na zawsze czy kiedyś pójdzie na sell?
Thx Eski na pewno nie będzie wystawiona na sprzedaż - wręcz przeciwnie patroluje rynek i poszukuje drugiej
Kamil-R napisał/a:
No to dawać mje to video!!! Eska mistrz, po raz enty, zazdro wypadu.
Z ciekawości ile teraz suka waży? Bo widzę w środku już na poważnie wieje pustką.
Thx! video nie wiem nawet czy się nagrało bo zaraz po powrocie musiąłem nadrobić zaległości w pracy i kamera coś nie chce się połaczyć z kompem, co gorsze nówka gopro4 po każdej sesji było wyłączone z niewiadomego powodu, nowa kamera, nowa bateria ...ehhhh...
Następnym razem dogaraj się z Karambą i bierzcie podwójną lawete !
waga w granicach 1240kg, tak naprawdę to auto ma wyciągnięty tylko miękki dach i ori fotele a w zamian doszedł twardy dach, wiec to praktycznie seryjna waga
edit. dzięki Karamba za filmidło! widok GTR który goni i siedzi na dupie mocno motywuje
---------------------------
wieczorem wrzucę filmik i więcej szczegółów dotyczących obserwacji dot. samochodu, setup na przyszły sezon i kolejne wypady
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Mam chociaż jeszcze jeden na którym Cię widać
Jak czas pozwoli to chcę skleić skromną relację z wypadu, a że nie mam w tym doświadczenia to nie chcę nic obiecywać
Co do auta, totalnie mnie zaskoczyło, serio.
Nie spodziewałem się że aż tak to skręca. Gdyby były bardziej dostępne i ceny nie tak wysokie, to w tym roku brał bym jedną do takiej jazdy
Nawet w DE ciezko cos kupić jak patrzyłem
Yaca, chyba że coś byś wiedział, od znajomego itd, to pisz
GoPro było wyłączone całkiem czy tylko nagrywanie? Jak to drugie, to miałem to samo, zbyt wolna karta pamięci. Druga sprawa że jak GoPro nie nagrywa to samo się wyłącza. Sprawdź czy karta jest odpowiednio szybka do tego modelu.
nic nie nagrywałem ani nie robię zdjęć wiec jak będziesz mógł coś skręcić to super
sprawdzam teraz kamerę ale widzę że wszystkie fimiki są zjeb***ne bo umiejscowienie kamery w bardzo ciemnym miejscu co skutkuje jasną plamą zamiast nitki toru, nie wiem czy jest nawet sens to wrzucać
Karamba_DC2 napisał/a:
Co do auta, totalnie mnie zaskoczyło, serio.
Nie spodziewałem się że aż tak to skręca. Gdyby były bardziej dostępne i ceny nie tak wysokie, to w tym roku brał bym jedną do takiej jazdy
serio mega polecam s2k do takich celów - jestem pewien że ogarnięty kieorwca mógłby zawstydzić na prawdę grube fury - muszę ogarnąć heel & toe na nastepny sezon bo mocno mi tego brakuje
edit. Limon dzięki za podpowiedz!
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
To na bank karta, działa na granicy wydajności, dlatego czasami nagra się kilka minut, czasami kilka sekund, a jak bufor się zapełni to wywala błąd i przerywa nagrywanie, nie wiem jak w tej chińskiej, ale do GoPro są konkretne polecane modele:
https://gopro.com/help/articles/Block/microSD-Card-Considerations
zacznę może od początku - po krótkim teście nowego setup-u na Ułeżu niestety miałem poważne obawy o prace nowego sprzęgła i skrzyni - wcześniej przed wymianą skrzyni, wymieniony został też przewód sprzęgłowy, cały układ bardzo dokładnie przeczyszczony, odpowietrzony a nadal nowe Exedy OEM Spec pracowało jakoś strasznie dziwnie/miękko, postanowiłem bazujac na doświadczeniach SSG że założę czterołopatkowego spieka od Xtreme na tarczy organicznej, przy odbiorze samochodu nowe sprzęgło pracowało miękko ale mocno telepało budą podczas płynnego ruszania - dostałem zapewnienie że wszystko się ułoży i będzie dobrze. Na testach jednak okazało się że przy szybkim wbijaniu biegów lubi zazgrzytać skrzynia.. a po 10 kółkach ( z odstępami i studzeniem) sprzęgło dziwnie odbijało i miałem dziwny efekt jakby po wciśnięciu i puszczaniu sprzęgła jakoś dziwnie odbijał pedał .. jakby był sklejony i nie chciał od razu odbić... miałem wrażenie że to wina pompki sprzęgła... wiec nie czekając zamówiłem nową pompkę i wyprzęgnik bo to ostatnie elementy które jeszcze nie były wymienione (dzięki Mugen za mega szybką dostawę)
dodatkow na ostatnią chwile dotarły nowe opony R888... i niestety oczywiście na wysyłkę ktoś się dupnął i wysłali mi przody R888R ... nie było juz czasu odsyłąć wiec byłem zmuszony zakładać co jest
wszystko odpowietrzone, na nowych płynach załadowaliśmy na lawetę i w drogę!
już po pierwszej sesji wiedziałem że sprzęgło i skrzynia nadal nie pracują prawidłowo, zwłaszcza czwórka przy redukcji bardzo twardo pracowało, potem było tylko gorzej, skrzynia pracowała nieprecyzyjnie, musiałem bardzo ostrożnie wbijać biegi, druga sesja tylko pogorszyła sprawę... a w połowie trzeciej nie mogłem już wbić praktycznie żadnego biegu wiec byłem zmuszony się spakować w połowie dnia
btw. zgrałem film ale w sumie to gó***no widać, nie dość ze mało co się zgrało przez wolną kartę to jeszcze na tym co jest trzeba się bardzo mocno wpatrywać zeby zrozumieć co dzieje się na torze...
najszybszy czas to 2:34.xx czyli poprawa jest ale mam spory niedosyt że nie udało sie ukończyć wszystkich sesji
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Gratuluję i zazdroszczę wypadu!!! Esa prezentuje się wybornie. Szkoda że nie obyło się bez przygód ze skrzynią... ale poprawisz co trzeba i będzie rewelka! Nowe koło idealnie pasuję do tego auta. Mam tutaj na myśli jak i wzór tak i kolor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum