moim zdaniem to było nie do wyratowania, a Adrian miał sporo szczęścia + jego walka sprawiła, że uderzył z mniejszym impetem
do tej szykany hamuje się z ok 160kmh pod lekkim kątem w lewo im bardziej opóźnisz hamowanie tym większy kąt i wtedy nietrudno zblokować któreś koło
postaram się wrzucić swój onboard na dniach na FB, będzie widać jak hamowanie do tej szykany wygląda zza kierownicy przy podobnej prędkości (choć u mnie kilka koni mniej to może i było ze 3kmh wolnij )
Filmik z przejazdów o dziwo sporo się dzieje trochę nerwowa jazda bo to pierwsze zawody w sezonie bez testów, do tego spin zawodnika którego dogoniłem, urwany zderzak w jednym z przejazdów i w końcu moje wypadnięcie "na grzyby"
w końcu czuje że można wykorzystać potencjał auta.
Szpera zrobiła niesamowitą różnice do tego dobry zawias i potrzebuje kilku kilometrów by zrozumieć co się z nim dzieje, w końcu jedzie tam gdzie chce bez uślizgów i zwłoki...
tak na PSB miałem od pierwszego przejazdy problem z 3 biegiem musiałem wrzucać na 2-3 razy pózniej już kompletnie 3 bieg nie wchodził wiec jechałem 1-2-4-5 nie było wyjścia a czsy i tak kręciłem w okolicach 6-7 miejsca wiec żal pomyśleć co by było gdyby było sprawne...
po przedostatnim przejeździe skrzynia całkowicie się zblokowała i było po zawodach
Skrzynia odbudowana w M-drive jak zwykle Piotr Marciniak stanął na wysokości zadania i poskładał skrzynie jestem pełen podziwu dla jego profesjonalizmu...
Pierwsze testy skrzyni odbyły się na SuperOesie na Miedziance... z duszą na ramieniu bo był jakiś dziwny problem z wbijaniem 1 biegu i wyrzucaniu wstecznego wiec myślałem że dalej będzie tylko źle, ale na zawodach wyregulowaliśmy sprzęgło... i zaczęło jechać.
odnosnie sprzegła Competition Clutch to gówno!!! nie polecam nie wydawajcie na to kasy nie ma sensu, "pan Zenek" w garazu okuje Wam lepiej kevlarem i pseudo profesjonalne firmy... to sprzęgło to dramat...
To dziwne uczucie jechać zawody i na pierwszych przejazdach być zaskoczonym że skrzynia działa tak dobrze kamien z serca i od 3 przejazdu już mogłem się skupic na jeździe a nie na zaskoczeniu faktem że biegi są tam gdzie powinny być
Efekt troche mnie to zaskoczyło bo w zasadzie jechałem testować auto nie nie się ścigac....
Więc..
P1 w klasie
P1 w FWD
P2 w generalce i to jest dla mnie ciężkie zaskoczenie
obiecuje będzie jeszcze lepiej chociaż nie wiem co w tym wyniku można poprawić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum