Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-15
Hondata napisał/a:
Na prawdę super Ci zazdroszczę takiego fajnego klasyka.
Dzięki
Kawasaki napisał/a:
a to akurat może być świetna przygoda. Jeździłbym!
4-5 godz. na drugi koniec PL w aucie bez klimy to raczej zmęczenie i ból głowy, średnia przygoda
Tylne lampy nie nawiązywały jakością do odnowionej centralnej blendy więc też je odnowiłem. Zamówiłem też matę wygłuszającą z której wytnę nowe uszczelki pod lampy.
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-21
Papier ścierny wodny i jedziesz aż usuniesz głebokie rysy.
Następnie pasta do polerowania auta, mocno ścierna, średnio i na koniec wykończeniowa. Pasty oczywiście maszynowo. Po mocnej paście zapewne nadal zobaczysz jakieś rysy więc znowu wodny i powtórka. Na koniec nic nie nakładałem ale chyba nałożę wosk albo powłokę kwarcową. Kwarcowej nie jestem pewien, więc gdyby się mógł wypowiedzieć ktoś, kto się na tym zna, to by było fajnie.
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-01
Bardzo podobają mi się różnego rodzaju "Turbo fan", od jakiegoś czasu, chodził mi po głowie pomysł aby ogarnąć takie do 3G. Projektem i wykonaniem zajął się Mateusz (Autos Süchtig) któremu należą się duże podziękowania za cierpliwość oraz profi robotę
Dekle nawiązują kształtem oraz naklejkami do wzoru Mugena NR10 (gdyby ktoś nie wiedział czemu tak )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum