Fotele w gruzisku. Nie było łatwo je upchać, szyny jeszcze wymagają małej poprawki, żeby się niżej siedziało, ale całokształt wygląda następująco:
Jaram się, pasują mi bardzo mocno. We wnętrzu już się wiele nie zmieni, gdzieś jeszcze dwa wskaźniki umieszczę i prawdopodobnie będzie to słupek, dorzucę turbo timer Blitza, bo mi zalega na półce i pozostanie ogarnąć go zewnątrz.
Witajcie,
z racji, że S13 było na bocznym planie w ciągłym koksowaniu S2k (które chyba w końcu skończyłem, nie wiem) stwierdziłem, że nadszedł czas ogarnięcia Nissana. To najlepsze auto jakie miałem, więc planuję go zrobić na takim samym poziomie jak S2k.
Na pierwszy ogień poszła klapa. Znaleźć ładną klapę bez rdzy, to podobna misja, jak znaleźć dziewicę w akademiku...
Pod OEM'owa lotką, po każdym myciu/deszczu gromadziłą się woda i widać jaki był tego wieloletni efekt. Tak wygląda po ogarnięciu, usunięciu lotki, dodatkowo usunąłem spizganą życiem blendę RPS13, po czym została pomalowana wraz z blendą poniższą.
Następnie wjechały czarne szyby, tylna i boczne trójkąty. Serio pomagają w te upały. Przypomnę, nie ma tu klimy.
Nowe OEM VTC z OEM uszczelkami
Szyny pod fotele Krzyh00's Racing, bo moje wyglądały tak :
Gałeczka GREDDY GREX
Co jeszcze się zmieni? Na pewno dyfer, bo umarł. Chcę go podstroić na 400PS+, podłoga auta jest cycuś i generalnie rdza została całkowicie usunięta (!!!). Jutro wkładam fajną kierownicę Nardi, a jako wisienkę na torcie auto otrzyma body Kouki Type-X po czym całe zostanie odmalowane w fabrycznym malowaniu, bo po latach mięta straiła blask. Lepsze dni nadciągają, sprawdzajcie temat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum