Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-09
to co można robić już up?
Pierwsza wizyta w Kielcach podczas TAP dosyć udana, na sucho całkiem niezły czas 1:29 w tej konfiguracji, na mokro to trochę loteria była ale przekonałem się jak to ślizgi tor bo nawet deszczowy slick pirelli, miałem wrażenie, że nie wiele daje No ale jest szczęśliwie I w klasie sport, szczęśliwie bo w paru momentach robiło się gorąco ale obyło się bez opon i 360
nie zabrałem kamery i niestety nie ma video
tylko takie z zewnątrz na którym niewiele widać
[url="https://www.youtube.com/watch?v=mGD_lRylBkw"]https://www.youtube.com/watch?v=mGD_lRylBkw[/url]
ale fajne foty są
na Sielsie i Poznań mały upgrade zawiasu
były sprężyny 8kg/4kg, teraz będzie 12kg/8kg co by się mniej wychylał
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-09
V runda TAP na Silesia Ring dosyć udanie, chociaż tak duży tor pokazał jak seryjne b18c4 jest słabe. Wyjazd na najdłuższą prostą (prawie 800m) pod górę z drugiego biegu robiło wrażenie, że coś jest popsute w sumie może i tak jest bo vmax miałem niecałe 180km/h, jak się okazało tyle co d16z6, a najszybsze auta grubo ponad 200km/h
Niewiele brakło do zejścia poniżej 2min co w sumie jest podobno niezłym czasem. Najszybsze Profi auta kręciły okolice 1:47.
Na takim torze wychodzą braki płytki, camberow no i mocy no i jade cały czas na tym samym kpl opon. Ci najbardziej nadgorliwi w spasionych prosiak zmieniali opony co sesje
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-09
Yaca napisał/a:
gratuluje pogromu w klasie!
w klasie sobie jakoś radzę
Hondata napisał/a:
Panie liczę , że wygrasz tą lige
jak wyżej, w klasie jest to bardzo możliwe... jest też szansa na pudło w klasyfikacji FWD oraz markowej Honda, trzeba jeszcze dobrze Poznań pojechać
Krzyh00 napisał/a:
Ladny czas
zawsze może być lepszy . To pierwszy raz na tym torze i dawno nie jeździłem po tak szerokim pasie, więc pierwsze 3 sesje to tak żeby się nie zgubić dopiero 4 i 5 sesja to mniej więcej wiedziałem co robić kolejny raz będzie szybciej
nagrałem coś, ale niestety kamerę źle ustawiłem i mało co widać
ładnie odjechałeś, myslałem że będzie ciężko urywać kolejne części sekundy ale chyba znalazłeś jakiś skrót
sorry nie widziałem Twojego posta
no jak byłeś miałem 2:02.cośtam, tak jak pisałem trochę pewniej poczułem się na 4, 5sesje i jeszcze dało się urwać te 2s może gdyby nie ten swift na końcu mojego best lapa te 2min byłby rozmienione
No właśnie w TAP jest tak, że pojemność nie ma znaczenia, b18c4 zostaje narazie total seria, z seryjnymi kolektorami więc moc będzie podobna jak odetkanego b16 klasy są robione na podstawie stosunku mocy do wagi, więc zostaję w swojej klasie sport
tzn jak to jest sprawdzane?
Np. nie bylem nigdy na hamowni jakies mody zrobilem to podaje moc fabryczna? z waga to samo?
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-07-16
Nie jest sprawdzane w żaden sposób, przynajmniej mnie nikt nie sprawdzał. Ja na wadze byłem, granica mocy do mojej wagi to 185km w klasie, a napewno tyle nie mam przy seryjnym b18c4 z seryjnymi kolektorami. Jak inni to robią nie wiem. W mojej klasie zostały 4 civici które się licza w walce o I miejsce i tu raczej nikt nie ściemnia. Jak w innych klasach nie interesowałem się.
To raczej Twoje osobiste podejście do tematu. Wątpię żeby ktoś podawał dane z dowodu wiedząc że ma pomodzone auto
Fakt jest to kontrowersyjne i żeby była pewność co do klas powinna przed każdymi zawodami stać waga i hamowania, ale to jest raczej nierealne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum