Faktycznie bez tragedii, jedyne co to podejrzewam, że przy awariach silnika czy zespołu napędowego lecą od razu dziesiątki tysięcy, ale to w każdym aucie jest najdroższe.
Ciekawe czy takie auto można już traktować jako "inwestycję", jakiś szczególny klasyk czy turbo to to nie jest.
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-17
Limon, pogadaj z kimś kto serwisuje takie auta a nie czytaj ceny z intercarsu. Filtry to się wymienia w autach nówkach a to ma 11 lat więc dużo więcej może się zj3bać. Skrzynia 15k pln używka, sprzęgło 4k nowe, silnik 30-35k używka, półoś 2k sztuka używka, tarcza hamulcowa ceramiczna 14k sztuka nowa, kolektor wydechowy 1.7k sztuka używka.
Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 630 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-18
gaseb napisał/a:
silnik 30-35k używka
i umówmy się, że też nie wiesz w jakiej jest de facto kondycji. Remont silnika poza ASO, w specjalistycznym warsztacie, to w zależności od jakości materiałów 20-30/35k zł + robocizna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum