Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
ek4 typeS
Autor Wiadomość
Les 


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 497
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-12   

lukas4 napisał/a:


Les, w f2d tez maja replike gtr2000

Jeśli grafitowa/srebrna to chyba z tej samej firmy
Tak mi się kojarzy ten parking po zdjęciach
_________________

 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-09-12   

Limon napisał/a:
Ale zajebiste, fajnie że jest taka możliwość.

Tofu dowiezione? :lol:


Zjedzone po drodze bo nie bylo czasu na obiad;p

Les napisał/a:
lukas4 napisał/a:


Les, w f2d tez maja replike gtr2000

Jeśli grafitowa/srebrna to chyba z tej samej firmy
Tak mi się kojarzy ten parking po zdjęciach


Czyli to samo dokładnie;)

Dzisiaj przed ostatni dzien w Tokio. Udalo sie jeszcze odwiedzić JAA czyli japanise auto auction najstarsza w kraju i mieszcząca sie w centrum miasta;)

Posiedzielismy w kilku ciekawych autach odpalilismy kilka silników zrobilismy przymiarki do daily ;)
Opisze juz po powrocie ;)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-09-07   

Chwilę nie zagadałem op tego tematu, widzę , że zalegam jeszcze z opisem z Tokio, który nawet kiedy napisałem :oops: .

dzisiaj wyjątkowo up samochodowy :-P

jak to zwykle bywa rok zacząłem od nierozwiązanego tematu piast tylnych :D
ostatnią niesprawdzoną opcją był swap czopów z dc2 na wahacze ek4+dystans ze zmianą rozstawu.

Dorobiłem adaptery żeby zobaczyć czy się zmieszczę i wyszło, że jest na styk, więc robimy\sporym problemem okazało się odkręcenie czopów od wahaczy z ek4, jeden mechanik się poddał, firma odbudowująca klasyki też nie dała rady :shock:
W końcu pociachałem do siebie i lokalny mechanior Dzidek ogarnął temat w 3 h :mrgreen:



Niestety nie było czasu na piasek itp więc doczyściłem ręcznie podmalowałem, zalałem woskiem i ogień.

Czopy miałem już ocynkowane wcześniej.



W międzyczasie zacząłem grzebać przy zawiasie.



Najpierw jednak mój tester musiał zatwierdzić wybór gwintu.



Jest git można wrzucać :)



Szybkie porównanie do AP.



Zmieniłem też linki ręcznego bo nie spinało jednego zacisku, jak się okazało później to nie wina linki...



nNgdy więcej z kobyłek nie będę tego robił...

Zacząłem składać w końcu to do kupy.



Oczywiście nie było się bez lipy, przeżuwając czopy zmuszony byłem zrobić swap hebla, niestety nie dałem rady złożyć zacisków z dc2. Zacząłem więc kombinowanie żeby ożenić jarzmo dc2 z zaciskiem ek4. Musiałem zebrać z klocka trochę mięsa i udało się. Odbiło się to na sile hamowania tyłu, wąsy od zacisku ek nie są wystarczająco długie żeby objąć cały klocek). Poskładane na japfest jedziemy :)

Sporo wcześniej przechwyciłem od Hondaty Benena.



Montaż jednak poszedł mocno standardowo...



Jednak udało się i jesteśmy na JF, choć latwo nie było :P



TA mocno tak sobie 1:06 czyli 2 sec gorzej niż rok wcześniej, było trochę cieplej i nie byłem wjeżdżony.
Ostatecznie nie wrzuciłem ASRa, żeby przejechać się na oem stabie i móc wyczuć później różnice. I sprężyny jednak miękkie dla mnie w ISC, więc będzie zmiana za 10/6 na 12/10 (ewentualnie słucham sugestii) :)

Już po JF po pół roku czekania doszedł zaległy prezent urodzinowy.



Poprosiłem żeby dorzucili mój ukochany ryżyk do zamówienia.





Po ożenku z nabą momo już na miejscu



Jaram się, chyba mój drugi po kole ulubiony grat w tym aucie :oops

Przy okazji montażu kiery wywaliłem pasy i jakieś zbędne mocowania + powycierałem całe wnętrze



Plany na najbliższą przyszłość to wrzucić resztę gratów ze zdjęcia + ogarnąć zaciski z dc2 na tył.



No i pomyśleć co dalej z tym gratem którego również zabrałem od Hondaty :mrgreen:



edit.
Wie ktoś czemu odwróciło mi fotę wnętrza o 90 stopni z google drive foty puszczałem...
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-09-08   

Pomalutku do celu :-)
Niech te moje szpargoły służą ;-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
michalkaza 


Auto: Civic EJ/EK9 K20A2 Kanarek :)
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 102
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-09-08   

Solidny up :) nawet mój żółtek się załapał :-D
Nie czytałem wcześniej, ale jaki jest powód takich zmian w zawieszeniu?
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-09-09   

Hondata napisał/a:
Pomalutku do celu :-)
Niech te moje szpargoły służą ;-)


Zdecydowanie za wolno;p ale pierwszy raz od dłuższego czasu mam pomysl, w ktorym kierunku ma to wszystko iść ;)
Na bank ie graty przydadzą chociaz pewnie beda musiały swoje poleżeć


michalkaza napisał/a:
Solidny up :) nawet mój żółtek się załapał :-D
Nie czytałem wcześniej, ale jaki jest powód takich zmian w zawieszeniu?


Jeśli chodzi o piasty to chęć pozostania przy obecnym kole ;p
W przypadku reszty to chciałem jakiś "prawdziwy" gwint zamiast AP, które defakto jest spoko zawiasem za tą kase i z top hats działa całkiem fajnie. Lca jakoś tak wyszło... a ASRa akurat fulek gonił to zal było nie brać;p
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-09-09   

lukas4 napisał/a:
Montaż jednak poszedł mocno standardowo...



jak masz pompe 1 cal to daj zbiorniczek od seryjnej pompy ek4, jest mniejszy i robi się więcej miejsca na rozpórkę 3pkt :)


Dobre mody! z zawiasu będzie Pan zadowolony, daj 14-16 na przód ;)

Widzimy się na Silesi! :mrgreen:
 
 
michalkaza 


Auto: Civic EJ/EK9 K20A2 Kanarek :)
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 102
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-09-09   

Co robisz z zawiasem AP? 😁
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-09-10   

fulek napisał/a:
lukas4 napisał/a:
Montaż jednak poszedł mocno standardowo...



jak masz pompe 1 cal to daj zbiorniczek od seryjnej pompy ek4, jest mniejszy i robi się więcej miejsca na rozpórkę 3pkt :)


Dobre mody! z zawiasu będzie Pan zadowolony, daj 14-16 na przód ;)

Widzimy się na Silesi! :mrgreen:


Wydaje mi sie, że mozna tez zbiorniczke od 1 cala odwrócić o 180 stopni i bedzie git. Nie bylo czasu na kosmetyke.
Szukam caly czas 3pkt ze stoperem pompy od razu, bo jednak mocowanie pod kielichy duzo.lepsze niż oem miejsca.
SIe łamie czy 14 czy 16. Auto jednak lata po drogach trochę więc calkiem beton też niedobrze ;p
Silesia startuje 13.10 ;D

michalkaza napisał/a:
Co robisz z zawiasem AP? 😁

Teoretyczne zaklepany. Jak kumpel.odpuści temat to bedzie na handel ;)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-10-07   

post pod postem, ale jest dobra okazja

To że byliśmy na Brnie to już wiadomo od Karamby

Dzięki za wyjazd Pany, było mega dobrze 8-)

widok kamery jest jaki jest, ale uchwytu innego było brak :-P

czekam na uwagi, to że łapami miele jak pojebany na kierze to już sam widzę :D



i kradnę fote od Dosera, może się nie obrazi :P



ogólnie pojechaliśmy 4 sesje i chcieliśmy dokupić piątą. ale nie było już miejsc.
Przy zmianie kół okazało się, że większość klocka w proszku :D

do domu jechałem nie hamując :mrgreen:
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
michalkaza 


Auto: Civic EJ/EK9 K20A2 Kanarek :)
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 102
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-10-07   

Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej :D
Jaki najlepszy czas? :)
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-10-07   

Wymiana w sumie moment ;)

2:46,18 ale sporo do urwania

Teraz wrzuce hawka dtc 60 zobaczymy jak zniesie lewą nogę ;D
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-10-07   

Zazdro wypadu i możliwości pościgania się na tak fajnym obiekcie :)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-10-07   

Bardzo fajnie auto się spisywało na Brnie. Do tego przyjechało na kołach i wrócił o własnych siłach. Można? Można :D
Zakochałem się w tym fotelu i kierownicy :oops:
 
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-10-08   

michalkaza napisał/a:
Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej


wystarczy wsadzić brembo 4 tłoczki i wymiana klocków to 10 min :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna