Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-19   

No właśnie zaskoczył by jakby nie sprzedał :lol:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-19   

BeNeK napisał/a:

A Tak serio to co w planie ? Jakieś RWD ?

nie no zwariowałeś, przecież to nielogiczne, wpadnie kolejne EJ9 z Bserią :mrgreen: :mrgreen:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-22   

To tylko badanie rynku, wiadomo, że nikt tyle nie położy za starego civica :-P

"B18C" siedzi, Edelbrock trochę ciasnawo, konieczne było ucięcie mocowania filtra paliwa i troszkę poprawnie przewodu od sprzęgła



 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-09-22   

Ten kolektor jest ogromny.
W 5 Genie trzeba zrobić relokacje filtra paliwa, bo za żadne skarby nie pasuje. Jest jeszcze problem z przewodem hamulcowym - idealnie wychodzi w miejsce śruby silniczka krokowego. u Mnie już mimo ponad 2cm luzu, wyklepało mi tak ten przewód że muszę go wymienić bo mnie kiedyś zabije :)

U mnie po zmianie tego ssaka i kol. wydechowego AFR z 12.8 przy WOT wzrósł do 13.7 więc coś tam daje ;)
 
 
piroman 


Auto: DC2
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 296
Skąd: RMI
Wysłany: 2018-09-22   

Wywalcie ten elektrozawor PCV, po co to tam w ogóle dynda :lol:
_________________

 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-22   

Dziwne że taka firma jak Edelbrock zrobiła taki marny spas...
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-22   

A to nie jest kolektor do ITR usdm a nie do 6 gena, stąd średni spas ?
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2018-09-23   

fulek, to kiedy K ? :-D
_________________

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-24   

Kuniu4 napisał/a:
Ten kolektor jest ogromny.
W 5 Genie trzeba zrobić relokacje filtra paliwa, bo za żadne skarby nie pasuje. Jest jeszcze problem z przewodem hamulcowym - idealnie wychodzi w miejsce śruby silniczka krokowego. u Mnie już mimo ponad 2cm luzu, wyklepało mi tak ten przewód że muszę go wymienić bo mnie kiedyś zabije

U mnie po zmianie tego ssaka i kol. wydechowego AFR z 12.8 przy WOT wzrósł do 13.7 więc coś tam daje


tu aż tak źle nie jest, ale fakt, kawał byka

piroman napisał/a:
Wywalcie ten elektrozawor PCV, po co to tam w ogóle dynda


no w sumie racja :-P

Hondata napisał/a:
Dziwne że taka firma jak Edelbrock zrobiła taki marny spas...


może właśnie dlatego?

gaseb napisał/a:
A to nie jest kolektor do ITR usdm a nie do 6 gena, stąd średni spas ?


ale ja tego nie wiem

Tommi01 napisał/a:
fulek, to kiedy K ?


hmmm, raczej nie przewiduje.... przynajmniej narazie ;-) ale jak już to raczej FN2, bo na lotusa narazie nie ma opcji :lol:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03   

Sezon 2018 uznaję za zakończony 8-)



Tytuł TAP w klasie sport
4 zwycięstwa w sport
1x drugie miejsce w sport
1x trzecie miejsce w klasie club podczas finałowej rundy w Jastrzębiu

Jastrząb z nowym silnikiem pojechany trochę już treningowo na zużytej oponie która wytrzymała praktycznie cały sezon, po Jastrzębiu już nie nadaje się do użytku bo sznurki i druty wyszły :mrgreen: Mimo to czasy całkiem spoko co prognozuje dobrą walkę w sezonie 2019 :evil:

tak to mniej więcej wyglądało, napędza się całkiem dobrze, na winklach brakowało trochę przyczepności no i na wyjściach jeszcze bardziej brakuje dobrej szpery. Nie da się wyjechać z curvy z pedałem w podłodze :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=d36RcPzcLMw

Podsumowując fura wydaję się teraz naprawdę prędka i coraz bardziej kompletna 8-)

Co do samego TAP jestem mega zadowolony z tego cyklu, rózne tory, mega dużo jazdy i coraz lepsza konkurencja, no i nagrody na koniec sezonu kosmos. Jako zwycięzca klasy mam do wyboru sprzęt z ECU MASTER za około 4-5k zł a zwycięzca całego cyklu zgarnął zawias KW za 9k :shock: 8-)

Jeżeli będę jeżdził w 2019 to nie widzę innej opcji jak start w TAP
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-10-03   

Krzysztof, a czy klasy są uczciwie podzielone? chyba też pojadę w 2019 , TAP i Race Day
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03   

To zależy głównie od startującego, jak ktoś ma orzeszki ziemne w spodniach i kłamie to nic nie zrobisz. Ale myślę, że takich przypadków jest bardzo mało jeżeli są. W każdej klasie prawie na każdych zawodach czołówki mieszczą się w sekundzie ;)

Obczaj wyniki z jastrzębia

https://www.protimer.pl/b...ck-poland-final
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-10-03   

fulek widziałem już kilka onboardów z jastrzębia .. ale widać u ciebie że jest petarda! Gratulacje ! :padam: :padam:

btw. zawsze będą dyskusje dot. przydzielania klas, ciężko jest wszystkim dogodzić, jeśli się nie mylę to w wsmp też są dziwne akcje typu wrzucenie mega mocnych diesli do klasy z 2litrówkami :roll:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03   

Yaca napisał/a:
fulek widziałem już kilka onboardów z jastrzębia .. ale widać u ciebie że jest petarda! Gratulacje ! :padam:


kurde napewno byłoby lepiej na świeżej oponie :-P

tak wogóle coraz bardziej chodzi mi po głowie pójście na stałe w 17, tylko ta cena opon :-/

Yaca napisał/a:
btw. zawsze będą dyskusje dot. przydzielania klas, ciężko jest wszystkim dogodzić, jeśli się nie mylę to w wsmp też są dziwne akcje typu wrzucenie mega mocnych diesli do klasy z 2litrówkami :roll:


no zawsze.... ale myślę, że w TAP ten system moc/masa się sprawdził, wyższe klasy nie są tylko w teorii szybsze jak to bywa w klasach pojemnościowych.... w prawie każdym przypadku wygrany danej klasy był szybszy od wygranego klasy niższej
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-10-03   

Podział moc/waga chyba nawet bardziej sprawiedliwy niż pojemnościowe no bo umówmy się ale w klasie 2.0 NA to k20 i długo nic ;-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna