Ten kolektor jest ogromny.
W 5 Genie trzeba zrobić relokacje filtra paliwa, bo za żadne skarby nie pasuje. Jest jeszcze problem z przewodem hamulcowym - idealnie wychodzi w miejsce śruby silniczka krokowego. u Mnie już mimo ponad 2cm luzu, wyklepało mi tak ten przewód że muszę go wymienić bo mnie kiedyś zabije
U mnie po zmianie tego ssaka i kol. wydechowego AFR z 12.8 przy WOT wzrósł do 13.7 więc coś tam daje
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-24
Kuniu4 napisał/a:
Ten kolektor jest ogromny.
W 5 Genie trzeba zrobić relokacje filtra paliwa, bo za żadne skarby nie pasuje. Jest jeszcze problem z przewodem hamulcowym - idealnie wychodzi w miejsce śruby silniczka krokowego. u Mnie już mimo ponad 2cm luzu, wyklepało mi tak ten przewód że muszę go wymienić bo mnie kiedyś zabije
U mnie po zmianie tego ssaka i kol. wydechowego AFR z 12.8 przy WOT wzrósł do 13.7 więc coś tam daje
tu aż tak źle nie jest, ale fakt, kawał byka
piroman napisał/a:
Wywalcie ten elektrozawor PCV, po co to tam w ogóle dynda
no w sumie racja
Hondata napisał/a:
Dziwne że taka firma jak Edelbrock zrobiła taki marny spas...
może właśnie dlatego?
gaseb napisał/a:
A to nie jest kolektor do ITR usdm a nie do 6 gena, stąd średni spas ?
ale ja tego nie wiem
Tommi01 napisał/a:
fulek, to kiedy K ?
hmmm, raczej nie przewiduje.... przynajmniej narazie ale jak już to raczej FN2, bo na lotusa narazie nie ma opcji
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03
Sezon 2018 uznaję za zakończony
Tytuł TAP w klasie sport
4 zwycięstwa w sport
1x drugie miejsce w sport
1x trzecie miejsce w klasie club podczas finałowej rundy w Jastrzębiu
Jastrząb z nowym silnikiem pojechany trochę już treningowo na zużytej oponie która wytrzymała praktycznie cały sezon, po Jastrzębiu już nie nadaje się do użytku bo sznurki i druty wyszły Mimo to czasy całkiem spoko co prognozuje dobrą walkę w sezonie 2019
tak to mniej więcej wyglądało, napędza się całkiem dobrze, na winklach brakowało trochę przyczepności no i na wyjściach jeszcze bardziej brakuje dobrej szpery. Nie da się wyjechać z curvy z pedałem w podłodze
https://www.youtube.com/watch?v=d36RcPzcLMw
Podsumowując fura wydaję się teraz naprawdę prędka i coraz bardziej kompletna
Co do samego TAP jestem mega zadowolony z tego cyklu, rózne tory, mega dużo jazdy i coraz lepsza konkurencja, no i nagrody na koniec sezonu kosmos. Jako zwycięzca klasy mam do wyboru sprzęt z ECU MASTER za około 4-5k zł a zwycięzca całego cyklu zgarnął zawias KW za 9k
Jeżeli będę jeżdził w 2019 to nie widzę innej opcji jak start w TAP
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03
To zależy głównie od startującego, jak ktoś ma orzeszki ziemne w spodniach i kłamie to nic nie zrobisz. Ale myślę, że takich przypadków jest bardzo mało jeżeli są. W każdej klasie prawie na każdych zawodach czołówki mieszczą się w sekundzie
fulek widziałem już kilka onboardów z jastrzębia .. ale widać u ciebie że jest petarda! Gratulacje !
btw. zawsze będą dyskusje dot. przydzielania klas, ciężko jest wszystkim dogodzić, jeśli się nie mylę to w wsmp też są dziwne akcje typu wrzucenie mega mocnych diesli do klasy z 2litrówkami
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-03
Yaca napisał/a:
fulek widziałem już kilka onboardów z jastrzębia .. ale widać u ciebie że jest petarda! Gratulacje !
kurde napewno byłoby lepiej na świeżej oponie
tak wogóle coraz bardziej chodzi mi po głowie pójście na stałe w 17, tylko ta cena opon
Yaca napisał/a:
btw. zawsze będą dyskusje dot. przydzielania klas, ciężko jest wszystkim dogodzić, jeśli się nie mylę to w wsmp też są dziwne akcje typu wrzucenie mega mocnych diesli do klasy z 2litrówkami
no zawsze.... ale myślę, że w TAP ten system moc/masa się sprawdził, wyższe klasy nie są tylko w teorii szybsze jak to bywa w klasach pojemnościowych.... w prawie każdym przypadku wygrany danej klasy był szybszy od wygranego klasy niższej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum